Voisitko kertoa minulle, haluan kuulla sinua.
Mitä tapahtui?
27
442
Vastaukset
- Anonyymi
Et sinä varmaan kertoisi. Minä laitoin vaan tämän ja menen nyt nukkumaan.
- Anonyymi
Mitä tahtoisit tietää tarkemmin sanottuna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tahtoisit tietää tarkemmin sanottuna?
Kaikista kaiken. Sivusta
- Anonyymi
Mielestäni hän (mies) antoi useamman selvän vinkin, ettei ole kiinnostunut ja mun oli pakko pakittaa.
- Anonyymi
No en ole niin tehnyt, ainakaan silloin muutama päivä sitten en ehtinyt lukemaan näitä ja itse asiassa en eilenkään kuin sen verran että huomasin kirjoitit kamalia viestejä minulle sen huomasin. En ymmärrä vielä että se ihminen on sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en ole niin tehnyt, ainakaan silloin muutama päivä sitten en ehtinyt lukemaan näitä ja itse asiassa en eilenkään kuin sen verran että huomasin kirjoitit kamalia viestejä minulle sen huomasin. En ymmärrä vielä että se ihminen on sinä.
Ei ole kyse viestestä vaan ihan kasvokkain tapahtuneista jutuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se varmaan ollut se sun ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se varmaan ollut se sun ihminen
Eikö toi tossa varmaa ehkä sun ns tai wha evö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En eilen ainakaan kirjoittanut mitään kamalia viestejä, sitä ennen mustasukkaisia kyllä. Hävettää.
- Anonyymi
Minä en antanut mitään vinkkejä.
Jätin viestivuoron Sinulle, jätin itse viimeisimmän "Hyvää yötä" -viestin, jonka jälkeen seurasi hiljaisuus.
Jos nainen ei itse vuorostaan lähetä ainoatakaan viestiä tuon jälkeen, antaa olla.
Minähän en ala naisen takia anelemaan.
Naiset näet ovat kuin seiskan ratikka. Kun yksi menee, seuraava näkyy jo.- Anonyymi
” Naiset näet ovat kuin seiskan ratikka. Kun yksi menee, seuraava näkyy jo.” Sinullaha se edukas geopoliittinen asema o
- Anonyymi
En aio kyllä tänne kirjoittaa mitä koen. Voihan olla että olen ymmärtänyt väärin ja kuulen susta vielä joskus. Hyvää yötä nyt.
- Anonyymi
Vastaisitko.😔ole kiltti! Ap
- Anonyymi
Et täällä saa mitään vastauksia multa.
- Anonyymi
Vastaisin, jos olisi puheyhteys, mutten tänne.🥺
- Anonyymi
Heti kun starttaat kellon käymää
- Anonyymi
Mustasukkaisuus otti vallan, harkitsemattomasti kirjoitin tänne. Ja herkemmin menin pois tolaltaan kun olin yksinäinen..
- Anonyymi
Olin tosiaan hyvin epätoivoinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin tosiaan hyvin epätoivoinen
Ja jos olet jotain varsinaisia ilkeilyjä ominut niin ei minulta!
- Anonyymi
Kuulostaa vilpittömältä kiitos viestistä kuka oletkin.
- Anonyymi
Oletko varma, että kaipaa sinua?
- Anonyymi
En tiedä hänestä ennen kuin selviää asia jotenkin.
- Anonyymi
Sain asiat kuntoon voit nyt tutustua Untoon
- Anonyymi
Unto line express kun vaadit enemmän
- Anonyymi
Tunkki toimi edelleen
- Anonyymi
Mitähän tapahtui no kuntoon tuli
- Anonyymi
Lintu laulaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463929Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭333426Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162753Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342689En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101994IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm81129Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1441102- 80986