Tämä sivusto toimii nykyisin huonosti

Vain harvoin pääsen sisään ja useimmiten tulee ilmoitus, ettei välissä oleva cloudflare pääse kiinni sivuston serveriin.
Kummallista.

(lisäksi sensuuri näyttää hävittäneen edellisen aloitukseni)

18

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotkin VPN:nät mahdollistavat oman ip-osoitteen asettamisen ulkomaille. Voisikohan sellainen toimia? Leffoja voi onnistua katsomaan silleen kiertoteitse eri palveluista. Täällä on ollut joskus häiriköitä jolloin ulkomailta ei ole voinut lähettää viestejä s24:seen. En tiedä onko se käytäntö yhä voimassa.

Voisiko s24:jän digisisältö olla varastoiltaan niin kuormittunut että siitä aiheutuu ongelmia? Tilan puute siis. Kyllähän tavallisen tietokoneenkin suorituskyky alenee jos muisti on täynnä, tai lähes täynnä. En ole mikään IT-asiantuntija vaan heittelen vain ideoita.

• Anonyymi
        UUSI

Ruottist tai Hollantist reitittimet?

• UUSI

"Tilan puute siis."

No ei. Kun me kirjoitamme tänne vain ja ainoastaan tekstiä, niin se ei vie nykymittapuulla tilaa juuri yhtään. Kaikki teksti musalinkkeineen mitä kaikki suomi24-kirjoittajat koko historian aikana ovat kirjoittaneet on niin pieni määrä dataa, että tilan puute ei ole mikään syy. Sama datamäärä 25 vuotta sitten olisi voinut olla jonkinlainen haaste.

Kaiken robottien syöttämän roskan/spammin suodattaminen voi olla haaste.

• UUSI

Tästä S24:sta on tullut osapäivä-keskustelupalsta. Osan päivää sivut ovat alhaalla. Eikä tämä muutenkaan toimi kunnolla.

Oma ärsytyskynnys ylittyi, kun vellikelloon on jymähtänyt yksi minulle tuleva viesti, jota en pääse lukemaan, enkä poistamaan. Se alkuperäinen keskusteluketju on jo poistettu, siiihen ei enää pääse.Nyt tuo orpo viesti vaan kummittele minun vellikellossa.
      Pienistä asioista voi kasvaa iso ärsytys.

• Anonyymi
        UUSI

Rekkaantumattomana tuokin ongelma jäi kokonaan pois. Ei enää ärsytä yhtään, kun ei tarvitse vahtia vellikelloa. Se osasi olla aika stressaava ilmoitin. Nyt hyväksyy ettei tarvi huomata kaikkia viestejä ja reagoida kaikkeen. Rekattuna sitä taas vahti ja ärsyyntyi kun jokin ei toiminutkaan.

Jasu

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rekkaantumattomana tuokin ongelma jäi kokonaan pois. Ei enää ärsytä yhtään, kun ei tarvitse vahtia vellikelloa. Se osasi olla aika stressaava ilmoitin. Nyt hyväksyy ettei tarvi huomata kaikkia viestejä ja reagoida kaikkeen. Rekattuna sitä taas vahti ja ärsyyntyi kun jokin ei toiminutkaan.

Jasu

Totta. Nuo vellikellon ilmoitukset on tottumiskysymys. En hoksaa vastausviestejä, eri ketjuissa, ellei vellikello niistä erikseen ilmoita. Nyt, kun se toimii epämääräisesti, olen hukassa.
        On se huomattavasti helpottanut vastaamista, mutta siihenkään ei enää voi luottaa.

Mihin tää maailma on oikein menossa? Kaikki vaan nolosti temppuilee. Niin aina ....

• Anonyymi
      UUSI

Joo o en paljoo ollu eilen tääl ni en tiä mitä kaikkea jännää on niinku tapahtunu

• UUSI

Välillä ei pääse chromella, mutta edgellä pääsee. Ja sitten päinvastoin. Joskus ei pääse ollenkaan. Läppärillä oon ainakin tähän mennessä aina päässyt. Enemmän kännykkää koskenut ongelma mulla.

• Anonyymi
        UUSI

Mulla ei mitään ongelmaa ollu kännykällä. Mulla iphone en tiedä onko merkitystä. S24 omistaja tossa vaihtui joku aika sitten ja voisko olla ihan vaan että vähän muutellaan sovelluksen toimintamallia tai asetuksia.

• Anonyymi
      UUSI

Näitä ongelmia en ole nyt rekkaantumattomana huomannut. Tosin käynkin lähinnä piipahtaen nykyään. Voi mennä ohikin yhteysongelmat, jos niitä ei ole juuri silloin kun satun itse tänne piipahtamaan.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI

Aivan eli koskeeko ongelmat vaan rekisteröityneitä käyttäjiä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan eli koskeeko ongelmat vaan rekisteröityneitä käyttäjiä?

Mahdollisesti näin?

Jasu

• Anonyymi
      UUSI

Kun loggaan sisään ja näyttää että "en pääse" niin kun päivitän sivun tai avaan bookmarkista jokin sivun, niin minulla aina ilmenee että loggaus onkin OK.

• UUSI

Hyvinhän tämä toimii, kaikki nähty ja kuultu palvelee kaikkia rekkautuneita tasapuolisesti ja kuuluu palveluun automaattisesti 🙂.
      Näitä lisäpalveluitahan ei anonyymeille ole tarjolla laisinkaan, muumiparat uskovat kaiken näkevänsä vaan eivätpä näe bonusmateriaalia laisinkaan 😁

• Anonyymi
      UUSI

En kirjoita rekisteröityneenä, mutta minun aloituksiani poistuu kun teen niitä.

• UUSI

Kysessä on ilmeisesti piparivika eli putsaa selaimesi piparit ja mahdollisesti koet elämyksen palstan kanssa. Nähdäkseni oireiden perusteella kyseessä ei edes ole varsinaisesti palstan vika, vaan vika on Cloudfaren syytä.

Itselläni loppui cloudfare-virheet kun siivosin selaimen piparit. Hiukan muutakin historian painolastia meni samojen pesuvesien mukana, mikä aiheutti sen, että vähän joka paikkaan saa nyt kaivella salasanoja sen sijaan, että ne olisivat selaimen muistissa. Pikkujuttu.

• Anonyymi
        UUSI

Cloudfare on turhan ronkeli jakelemaan pipareitaan tai sitten näin yhtäkkiä katsoen ei muista kenelle on mennyt niitä jakelemaan...mikä on sekin varsin huolimatonta yleisen käsityksen mukaan 😂

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      40
      1963
    2. Elokapinan mielenosoitussarja alkaa

Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,
      Maailman menoa
      405
      1635
    3. Vaskikello osaa asiakaspalvelun

Uskaltaako vaskikellolla asioida enää vai tuleeko turpaan, jos sinne menee? Täytyypä jatkossa hoitaa kaikki asiointi abc
      Pyhäjärvi
      49
      1603
    4. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      9
      1314
    5. Eipäs sitten ryypätä kesälomalla

Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo
      Maailman menoa
      110
      1301
    6. Pysyä yhdessä vai ei

En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p
      Parisuhde
      56
      901
    7. Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m
      Maailman menoa
      224
      885
    8. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      60
      852
    9. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      32
      807
    10. En halua sua enää

joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha
      Ikävä
      37
      658
    Aihe