Tässähän ole enää kuin 9 päivää aikaa Juhannukseen ja 11 päivän kuluttua sekin on jo ohi.
Taaskaan tullut tehtyä mitään suunnitelmia Juhannukseksi eikä nyt oikein ole kavereitakaan joiden kanssa viettää Juhannusta. Vaikka en tiedä onko silläkään nyt niin väliä onko kavereita kun naista tässä enemmän kaipais.
Luultavasti se menee tämäkin Juhannus yksin kotona käteenvetäessä, saunoessa, grillatessa, olutta ja kuohuviiniä juodessa kuten varmaan jo lähemmäs 20 edeltävääkin Juhannusta. Sittenhän se kesä jo alkaa taas lähestyä loppuaan enkä löytänyt rakkautta tänäkään kesänä. Vai pitäisikö päätyä tilastoihin niin loppuisi tämä yksin kituminen?
YksinäinenSinkkuMies 36 vuotta
Herranenaika
17
236
Vastaukset
- Anonyymi
Kesä on koht mänt.
- Anonyymi
Niin.
Mutta jos olisit parisuhteessa, et voisi aivan koko Juhannusta viettää noiden luettelemiesi ajanvietteiden parissa!
Mies 65- Anonyymi
Näin on.
Varma juhannuksen pilaaja tuo parisuhde.
- Anonyymi
Juhannuksena naidaan, oli sitten sinkku tai ei.
Juhannuksena naisilla on rima alhaalla ja miehellä mahdollisuus löytää nainen, jota vielä aamun krapulassa jaksaa katsella.- Anonyymi
Kyllä miestenkin rima on juhannuksena alhaalla. Ei siitä panemisesta tule mitään.
- Anonyymi
Minulla on synttärit juhannuksena, mutten vietä niitä mitenkään. Toivottavasti kukaan ei muista edes niitä. Facessakaan en tahallani pidä syntymäpäivieni tietoa esillä, ettei vaan kukaan onnittele. Kun kukaan ei muusta tai tiedä milloin täytän vuosia, saan olla rauhassa hössötykseltä. 😅
Jasu- Anonyymi
Minä muistan kun olen keskikesän pakana itsekin 🙂, hyvää tulevaa syntymäpäivää
Lööppi lupasi Juhannuksena räntää. Jos maamme lounaisin kolkka säästyisi siltä, saatan käydä pihalla.
Pihassa on kyllin luontoa. Villiintynyt puutarha ja oravia.
Ei tarvitse lähteä satojen kilometrien päähän jollekin primitiiviselle vuokramökille.- Anonyymi
Niin eipä se taida meille epäsuosituille miehille Juhannuksenakaan olla sen helpompaa löytää nais-seuraa, miksi olisi?
- Anonyymi
Kesä on tosiaan reilun viikon päästä ohi.
Nää sateetko sua masentaa, vai miks noin synkät aatokset. Tarviiko juhannuksena tehdä yleensäkään yhtään mitään. Hyvä kun juhannuksena ei sentäs työhön tarvi mennä. Mulla piti lomakin juhannuskena alkaa, mutta en kyllä malta, sen verran kiinostava tehtävä kesken.
- Anonyymi
En yleensä edes huomaa mitään juhannusta. Tai huomaan sen siitä kun ihmettelen että miten on niin hiljaista kaikkialla, kun ihmiset on lähteneet jonnekin riehumaan.
- AnonyymiUUSI
JeroP kirjoitti:
Voidaanhan me jäljelle jääneet järjestää ihan oma riehunta.
En ymmärrä sellaista riehuntaa ollenkaan.
jäljelle jääneet, "Left Behind" on Slipknotin biisi.... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä sellaista riehuntaa ollenkaan.
jäljelle jääneet, "Left Behind" on Slipknotin biisi....kannattaa katsoa musiikkivideo, visuaalisuudela on suuri vaikutus slipknotin biiseissä...
https://www.youtube.com/watch?v=D1jQKpse7Yw
- AnonyymiUUSI
No lopeta reppana se alkoholin litkiminen
- AnonyymiUUSI
Jotain juhlallisempaa, poikkeuksellista ja epänormaalia pitää järjestellä, koska he ovat sen arvoisia.
AV
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463929Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭333426Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162753Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342689En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101994IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm81129Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1441102- 80986