Vaikka mies sanoo että hän on "tullut", en tunne mitään ns. siemensyöksyä. Kerran mainitsin tästä ja hän vain totesi että kun tulee niin "vähän". Kyllä olen tuntenut siemensyöksyn elämässäni ja tiedän miltä se tuntuu.
Voiko mies teeskennellä orgasmia?
8
428
Vastaukset
- Anonyymi
Hänellä myös ei ole erektiota alussa, ainut asia millä saan homman ns. alkamaan on suuseksi.
- Anonyymi
Jokin on pielessä. Usko vaistoosi. Muuta varmaa sinulla ei ole.
- Anonyymi
Kyllä mies sen kuulemma pyystyy teeskentelemään itse en vaan näin miehenä tiedä että miten se on mahdollista
- Anonyymi
Ei se sperma aina tule ulos saakka. Ei välttämättä ole teeskentelyä
- Anonyymi
En usko. Ei miehet näkisi niin paljon vaivaa naisen takia.
- Anonyymi
Rikotaas nyt vähän myyttejä. Miehen lauetessa ei välttämättä tule siemennestettä, sen voi opetellakin. Hyvin moni mies varmasti pystyy siihen, runkatessa... Yhdynnässä harvempi, mutta varmasti moni halutessaan siinäkin. Milloin pitää lopettaa että orgasmi tulee, mutta siemensyöksyä ei. Tällöin erektiokaan ei välttämättä katoa kokonaan tai jopa ollenkaan. Jos menee ihan loppuun saakka, niin lentää majoneesit ja vehkeet sykkii. Se sykkiminen on yleensä se minkä nainenkin tuntee, ei itse siemensyöksyä.
Ja jos seksiä on usein niin siemennesteen määrä saattaa olla hyvinkin pieni tai ei tule mitään vaikka orgasmi olisikin voimakas. - Anonyymi
Eturauhasongelma,purkautuu virtsarakkoon.
- Anonyymi
Orgasmi ja siemensyöksy eivät ole sama asia. Mutta olempa joskus jutellut naisen kanssa, joka ei osannut selittää miksi hänellä tulee suihku emättimestä. Hän vain ihmetteli sitä kun juteltiin. Ei sekään ole orgasmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15210997
- 525250
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452463- 302153
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421584Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311270Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351196Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317902