Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
Onko mukava nähdä minua töissä?
75
4966
Vastaukset
- Anonyymi
Miten sen nyt ottaa näillä tunteilla ja irl todellisuudella.
- Anonyymi
Nämä on minusta pahoja, kun naisista ei aina tiedä mitä ovat mieltä, siksi itse pyrin olemaan aika näkymätön ja vähemmän huomiota herättävä, kun liikun kaupassa ja silti tunnen toisinaan joutuvani kiusallisiin tilanteisiin? Mitä toikin minusta ajattelee, tuskin mitään hyvää jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä on minusta pahoja, kun naisista ei aina tiedä mitä ovat mieltä, siksi itse pyrin olemaan aika näkymätön ja vähemmän huomiota herättävä, kun liikun kaupassa ja silti tunnen toisinaan joutuvani kiusallisiin tilanteisiin? Mitä toikin minusta ajattelee, tuskin mitään hyvää jne.
No jo sulka sitten aika on stressaavaa sit toi päivittäisasiointi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jo sulka sitten aika on stressaavaa sit toi päivittäisasiointi
Väärin ymmärtäminen on niin helppoa nykyisin ja tuntuu siksi myös enemmän todennäköiseltä. Siksi omissa oloissa aina helpompaa, ennen kuin kohtaa aloitteellisen ja hyvän ihmisen minulle (tunne)? Oppinut jo sen, että hyvä ensivaikutelma ei ole tae hyvästä ihmisestä minulle?
- Anonyymi
On vangin todellisuuskuva ja vanginvartijan todellisuuskuva. Millä tavalla ne poikkeavat toisistaan,kun vankila määrittää molemmat.
- Anonyymi
Haravakin saa enemmän rakkautta ku minä 🥲
- Anonyymi
Joki sun naapuri tykkää gubbe siistiä pihaansa vai?
- Anonyymi
Tälleen Sivusta: Minusta se on kivuliasta toisinaan.. Ja sitten toisinaan himottaa niin että menee pasmat sekasin ja tavarat lentelee käsistä. Sit itkettää, naurattaa ja hymyilyttää.. Kuluttavaa 😭🥺
Oon ihan hukassa.
/naiselta miehelle- Anonyymi
Ymmärrän. Etkö voi mitään tehdä asialle 🙁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän. Etkö voi mitään tehdä asialle 🙁
Voin yrittää ja yritän parhaani, jotta pääsisin ratkaisuun mikä helpottaisi meitä molempia. Kyllähän työkykykin on epänormaalilla tasolla toisinaan hänen takia, kun hormonit hyrrää ja mieli on sekava.
Tilanne on meillä aika mutkikas.
Haluan silti nähdä häntä vaikka päivittäin, mutta joskus on helpompaa olla näkemättäjs ikävöidä etäältä.
Kuulostaa varmasti ristiriitaiselta, mutta niin on tämä tilannekin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin yrittää ja yritän parhaani, jotta pääsisin ratkaisuun mikä helpottaisi meitä molempia. Kyllähän työkykykin on epänormaalilla tasolla toisinaan hänen takia, kun hormonit hyrrää ja mieli on sekava.
Tilanne on meillä aika mutkikas.
Haluan silti nähdä häntä vaikka päivittäin, mutta joskus on helpompaa olla näkemättäjs ikävöidä etäältä.
Kuulostaa varmasti ristiriitaiselta, mutta niin on tämä tilannekin.Sama tilanne itsellä. Mutta haluan nähdä häntä. Esim vkl on kauhea ikävä aina häntä ja nyt tulee lomat niin en tiedä miten siihen suhtaudun..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tilanne itsellä. Mutta haluan nähdä häntä. Esim vkl on kauhea ikävä aina häntä ja nyt tulee lomat niin en tiedä miten siihen suhtaudun..
Minä taas en lomista niin tiedä. Heinäkuussa vois vähän pitää.
Tottakai sitä toista haluaa nähdä, mut kipeää tekee se että haluaisi ihan lähelle, suudella ja koskettaa sillä tavalla.. Herkästi 🥺 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai sitä toista haluaa nähdä, mut kipeää tekee se että haluaisi ihan lähelle, suudella ja koskettaa sillä tavalla.. Herkästi 🥺Ja myönnän, olen ihan rakastunut häneen. Se tekee minusta ihan kömpelön idiootin.😳
- Anonyymi
Flip tee tables around, i must misundestood then man
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai sitä toista haluaa nähdä, mut kipeää tekee se että haluaisi ihan lähelle, suudella ja koskettaa sillä tavalla.. Herkästi 🥺Herkästi oikein peräti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Flip tee tables around, i must misundestood then man
The* ja seuraavaan huuhaahölympölykeskusteluum
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herkästi oikein peräti.
Tottakai. Ja hellästi ja lujaa.
- Anonyymi
En ole kyllä nähnyt pitkään aikaan.
- Anonyymi
Sama täällä
- Anonyymi
Haluan siis nähdä, mutta tuskastun itseeni ihan sekunnissa, jos vähänkin säädän jotain. 😂
- Anonyymi
Oot söpö työkamppeissa.
- Anonyymi
Voi kiitos 🤭
- Anonyymi
Lisäyksenä, itse asiassa olet hurmannut minut juuri työtamineissa. Olet olemukseltasi sellainen nätti ja näpsäkkä pyörähtelijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäyksenä, itse asiassa olet hurmannut minut juuri työtamineissa. Olet olemukseltasi sellainen nätti ja näpsäkkä pyörähtelijä.
Minkä väriset nämä tamineet on
- Anonyymi
Ihana M nainen on todellakin parasta mitä voi töissä nähdä. Aivan täydellisen ihana tapaus.
- Anonyymi
Kyllä olis mukava taas nähdä naista työkamppeissaan. m>n
- Anonyymi
Kyllä olisi mukava nähdä, eli joo.
- Anonyymi
onhan sinua mukava nähdä. välillä tekisi mieli ottaa sinut lähemmäks ja pussata :)
- Anonyymi
Hih, äläpä nyt kuitenkaan ;)
/nainen sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hih, äläpä nyt kuitenkaan ;)
/nainen sivustaHaluisit kuitenkin 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisit kuitenkin 🤭
Voipihan se ollakki ;)
/nainen sivusta - Anonyymi
Sen kun kokeilet seuraavan kerran
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisit kuitenkin 🤭
Vähän säälittäviä nämä aikuisviikarin monologit aloittajaäijä, kuin ns tutustuisit aiheeseen ensimmäistä kertaa ja ikää ois n viistoista
- Anonyymi
On mutta liian harvoin näkee.
E naiselle- Anonyymi
Nykyään joo
-E - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään joo
-ENo nii,ku oot kavonnu
- Anonyymi
Oli kiva nähdä taas. Rakastan ääntäsi ja olet hyvännäköinen. Ilo silmälle. Älä peitele naisellisia muotojasi.
- Anonyymi
Ainahan voit vihjaista tästä kollegallesi tms esim sähköpostitse? Aika hilpeä tämä monologisi aloittajaäijä kun miettii
- Anonyymi
On, ei ole haluttomuudesta kyse ollenkaan. Juuri tuota reaktiota olen pelännyt, että käsität väärin näkymättömyyteni. En vain osaa olla tai sanoa niin lyhyenä hetkenä mitään lämmittävää. Haluaisin antaa poskisuukon, mutta seuraukset olisivat aika dramaattisia.
- Anonyymi
Dramaattisia? Mähän olisin onneni kukkuloilla.
- Anonyymi
Kyllä olisi miestä kiva nähdä pitkästä aikaa
- Anonyymi
Ja naista suloisen ihanaa!
- Anonyymi
Jos näkisit työsi jäljet mielisairaaloissa, kuten minä ne näen. Et ehkä ikävöisi minua.
- Anonyymi
Olipa outo kirjoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa outo kirjoitus.
No mutta sulle kuunaamallehan se sopii oikein hyvin mitä sekavampaa settiä tämä palstaäijä kirjoittaa, niin voit fantasioida tämän rienan kohteesi kirjoituksiksi. Jatka samaan malliin psyko
- Anonyymi
Joo ja ei. Pitäs jo lyöttäytyy yhteen ja minä vaihdan vain työpaikkaa. 👍🏻
/nainen - Anonyymi
ALKAA KUUMOTTAA KUMMASTI KOKO KROPPAA!
- Anonyymi
Joo. Toisella kiristää sepalusta ja toisella menee pöksyt vaihtoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Toisella kiristää sepalusta ja toisella menee pöksyt vaihtoon.
🤣🤣🤣🤣 Kiemurtelevat vain housuissaan niin että näkyy kaikille. Ei sitä voi peitellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣 Kiemurtelevat vain housuissaan niin että näkyy kaikille. Ei sitä voi peitellä.
Rauhoitutaas lapset unille.
- Anonyymi
Ei se varmaan enää ole hauskaa meidän kummankaan mielestä tässä tilanteessa. Mut nopeasti se varmaan siitä alkaa sujumaan asiallisesti. Tää on vaan elämää, ei sen kummempaa.
- Anonyymi
❤️❤️🩹 Selviämme tästäkin.
- Anonyymi
Et varmaan osaa arvatakkaan miten kovasti tykkään ja olen ihastunut sinuun nainen jolla tänään tummat nilkat paljastavat housut sekä tumma t-paita. Nilkka tatuointikin vilkahti kun hetken juttelimme työasioista.
Tahtoisin niin kovasti halata ja suudella sinua.- Anonyymi
Siitä saattaa tulla kiinteetä mitä lueskelee inceleiden elämästä vieraantunutta metoo-märinää.
- Anonyymi
Sanopa muuta kun näkisi sillä tavalla.
- Anonyymi
Päivän piristys.
- Anonyymi
Ei nähdä enää ikinä. Kaikki loppui tänään.
- Anonyymi
Vihdoinkin. Ja sekin piti toteuttaa toisen kautta. 🧐
- Anonyymi
Kun olisi enemmän tilaisuuksia nähdä. Töissä kun tehdään töitä. Perhosia vatsassa aina kun näen hänet. Miten menen niin mielelläni töihin, enemmän kuin ennen. Kun voisi vaan lähestyä edes hetkeksi.
- Anonyymi
” Töissä kun tehdään töitä” Hyi, onko se sisällytetty sopimukseen? Lue pienellä präntätyt vielä uudestaan aloittajaäijä
- Anonyymi
A-naiselta E-miehelle. Puspus 😘
- Anonyymi
Aika herttaisia nämä palstaäijän provot, eihän siinä mitään pahas ole jos joillakin tuntuu kellokortin leimaus jännemmältä aamuisin. Toksiset yrittää kuitenkin vääntää näistä mukamas kahden yksilön yhteisen työpaikan asioista jotain ihan muuta, sen huomaa näistä sekovastauksista, että jokin oma tulkinta on pakko piaraista, koska päässä vippaa
- Anonyymi
Tuskinpa sinusta on niihin töihin mitä minä teen
- Anonyymi
Pitää omata taidot ks pääomaa ja kumpaakaan ei ole.
- Anonyymi
Eräs ainakin myötävaikuttanut siihen että pisti henk koht konkkaan takas. Siinä ei motivoidu. En halua antaa yli resurssieni, kun asiassa ei tule tukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs ainakin myötävaikuttanut siihen että pisti henk koht konkkaan takas. Siinä ei motivoidu. En halua antaa yli resurssieni, kun asiassa ei tule tukea.
Ne tietyllä tavalla pistettiin toisemme liriin... Aiemmin. 😔 Mutta kyl siitä selvitty ollaa
/naiselta
- Anonyymi
On joka kerta mukava nähdä naista työnsä touhussa. m>n
- Anonyymi
Saat viihtymään töissä liian hyvin. Teet myös hiukan vaikeaa töistä, koska oot mielessä niin paljon: koska näen, missä, mistä jutellaan, mitä voisi tapahtua? Onneksi pidän työstäkin niin paljon, että saan tän toimimaan
- Anonyymi
Vähän sama juttu. Kuitenkin sitä tekee ammattiylpeydellä hommiansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän sama juttu. Kuitenkin sitä tekee ammattiylpeydellä hommiansa.
Juuri näin 💚
- Anonyymi
Aina kiva nähdä sinut,se kutkuttava tunne tuolla vatsanpohjassa ja sydän heittää kuperkeikkaa. Sitä tunnetta ei ole vaan nyt ollut kun ei ole nähty, mutta odotan kyllä kohtaamistamme ja sitä syvää katsetta miten katsot mua ja kyselet kuulumisia ❤️ N->N
- Anonyymi
On mukavaa tietenkin! 😊
- Anonyymi
Aivan parasta nähdä sinua ihana ruskeahousuinen ja farkkutakkinen nainen
- Anonyymi
Joo. Mutta kun siellä on muitakin ympärillä koko ajan.
- Anonyymi
Voitko tehdä tilaa meille kaksistaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482814Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632017- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351678Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua311393Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782