Onko mukava nähdä minua töissä?

Anonyymi-ap

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭

75

4966

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten sen nyt ottaa näillä tunteilla ja irl todellisuudella.

• Anonyymi

Nämä on minusta pahoja, kun naisista ei aina tiedä mitä ovat mieltä, siksi itse pyrin olemaan aika näkymätön ja vähemmän huomiota herättävä, kun liikun kaupassa ja silti tunnen toisinaan joutuvani kiusallisiin tilanteisiin? Mitä toikin minusta ajattelee, tuskin mitään hyvää jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä on minusta pahoja, kun naisista ei aina tiedä mitä ovat mieltä, siksi itse pyrin olemaan aika näkymätön ja vähemmän huomiota herättävä, kun liikun kaupassa ja silti tunnen toisinaan joutuvani kiusallisiin tilanteisiin? Mitä toikin minusta ajattelee, tuskin mitään hyvää jne.

No jo sulka sitten aika on stressaavaa sit toi päivittäisasiointi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jo sulka sitten aika on stressaavaa sit toi päivittäisasiointi

Väärin ymmärtäminen on niin helppoa nykyisin ja tuntuu siksi myös enemmän todennäköiseltä. Siksi omissa oloissa aina helpompaa, ennen kuin kohtaa aloitteellisen ja hyvän ihmisen minulle (tunne)? Oppinut jo sen, että hyvä ensivaikutelma ei ole tae hyvästä ihmisestä minulle?

• Anonyymi

On vangin todellisuuskuva ja vanginvartijan todellisuuskuva. Millä tavalla ne poikkeavat toisistaan,kun vankila määrittää molemmat.

• Anonyymi

Haravakin saa enemmän rakkautta ku minä 🥲

• Anonyymi

Joki sun naapuri tykkää gubbe siistiä pihaansa vai?

• Anonyymi

Tälleen Sivusta: Minusta se on kivuliasta toisinaan.. Ja sitten toisinaan himottaa niin että menee pasmat sekasin ja tavarat lentelee käsistä. Sit itkettää, naurattaa ja hymyilyttää.. Kuluttavaa 😭🥺
      Oon ihan hukassa.
      /naiselta miehelle

• Anonyymi

Ymmärrän. Etkö voi mitään tehdä asialle 🙁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän. Etkö voi mitään tehdä asialle 🙁

Voin yrittää ja yritän parhaani, jotta pääsisin ratkaisuun mikä helpottaisi meitä molempia. Kyllähän työkykykin on epänormaalilla tasolla toisinaan hänen takia, kun hormonit hyrrää ja mieli on sekava.
        Tilanne on meillä aika mutkikas.
        Haluan silti nähdä häntä vaikka päivittäin, mutta joskus on helpompaa olla näkemättäjs ikävöidä etäältä.
        Kuulostaa varmasti ristiriitaiselta, mutta niin on tämä tilannekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin yrittää ja yritän parhaani, jotta pääsisin ratkaisuun mikä helpottaisi meitä molempia. Kyllähän työkykykin on epänormaalilla tasolla toisinaan hänen takia, kun hormonit hyrrää ja mieli on sekava.
        Tilanne on meillä aika mutkikas.
        Haluan silti nähdä häntä vaikka päivittäin, mutta joskus on helpompaa olla näkemättäjs ikävöidä etäältä.
        Kuulostaa varmasti ristiriitaiselta, mutta niin on tämä tilannekin.

Sama tilanne itsellä. Mutta haluan nähdä häntä. Esim vkl on kauhea ikävä aina häntä ja nyt tulee lomat niin en tiedä miten siihen suhtaudun..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama tilanne itsellä. Mutta haluan nähdä häntä. Esim vkl on kauhea ikävä aina häntä ja nyt tulee lomat niin en tiedä miten siihen suhtaudun..

Minä taas en lomista niin tiedä. Heinäkuussa vois vähän pitää.
        Tottakai sitä toista haluaa nähdä, mut kipeää tekee se että haluaisi ihan lähelle, suudella ja koskettaa sillä tavalla.. Herkästi 🥺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai sitä toista haluaa nähdä, mut kipeää tekee se että haluaisi ihan lähelle, suudella ja koskettaa sillä tavalla.. Herkästi 🥺

Ja myönnän, olen ihan rakastunut häneen. Se tekee minusta ihan kömpelön idiootin.😳

• Anonyymi

Flip tee tables around, i must misundestood then man

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herkästi oikein peräti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Flip tee tables around, i must misundestood then man

The* ja seuraavaan huuhaahölympölykeskusteluum

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herkästi oikein peräti.

Tottakai. Ja hellästi ja lujaa.

• Anonyymi

En ole kyllä nähnyt pitkään aikaan.

• Anonyymi

Sama täällä

• Anonyymi

Haluan siis nähdä, mutta tuskastun itseeni ihan sekunnissa, jos vähänkin säädän jotain. 😂

• Anonyymi

Oot söpö työkamppeissa.

• Anonyymi

Voi kiitos 🤭

• Anonyymi

Lisäyksenä, itse asiassa olet hurmannut minut juuri työtamineissa. Olet olemukseltasi sellainen nätti ja näpsäkkä pyörähtelijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäyksenä, itse asiassa olet hurmannut minut juuri työtamineissa. Olet olemukseltasi sellainen nätti ja näpsäkkä pyörähtelijä.

Minkä väriset nämä tamineet on

• Anonyymi

Ihana M nainen on todellakin parasta mitä voi töissä nähdä. Aivan täydellisen ihana tapaus.

• Anonyymi

Kyllä olis mukava taas nähdä naista työkamppeissaan. m>n

• Anonyymi

Kyllä olisi mukava nähdä, eli joo.

• Anonyymi

onhan sinua mukava nähdä. välillä tekisi mieli ottaa sinut lähemmäks ja pussata :)

• Anonyymi

Hih, äläpä nyt kuitenkaan ;)
        /nainen sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hih, äläpä nyt kuitenkaan ;)
        /nainen sivusta

Haluisit kuitenkin 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluisit kuitenkin 🤭

Voipihan se ollakki ;)
        /nainen sivusta

• Anonyymi

Sen kun kokeilet seuraavan kerran

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluisit kuitenkin 🤭

Vähän säälittäviä nämä aikuisviikarin monologit aloittajaäijä, kuin ns tutustuisit aiheeseen ensimmäistä kertaa ja ikää ois n viistoista

• Anonyymi

On mutta liian harvoin näkee.
      E naiselle

• Anonyymi

Nykyään joo
        -E

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyään joo
        -E

No nii,ku oot kavonnu

• Anonyymi

Oli kiva nähdä taas. Rakastan ääntäsi ja olet hyvännäköinen. Ilo silmälle. Älä peitele naisellisia muotojasi.

• Anonyymi

Ainahan voit vihjaista tästä kollegallesi tms esim sähköpostitse? Aika hilpeä tämä monologisi aloittajaäijä kun miettii

• Anonyymi

On, ei ole haluttomuudesta kyse ollenkaan. Juuri tuota reaktiota olen pelännyt, että käsität väärin näkymättömyyteni. En vain osaa olla tai sanoa niin lyhyenä hetkenä mitään lämmittävää. Haluaisin antaa poskisuukon, mutta seuraukset olisivat aika dramaattisia.

• Anonyymi

Dramaattisia? Mähän olisin onneni kukkuloilla.

• Anonyymi

Kyllä olisi miestä kiva nähdä pitkästä aikaa

• Anonyymi

Ja naista suloisen ihanaa!

• Anonyymi

Jos näkisit työsi jäljet mielisairaaloissa, kuten minä ne näen. Et ehkä ikävöisi minua.

• Anonyymi

Olipa outo kirjoitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa outo kirjoitus.

No mutta sulle kuunaamallehan se sopii oikein hyvin mitä sekavampaa settiä tämä palstaäijä kirjoittaa, niin voit fantasioida tämän rienan kohteesi kirjoituksiksi. Jatka samaan malliin psyko

• Anonyymi

Joo ja ei. Pitäs jo lyöttäytyy yhteen ja minä vaihdan vain työpaikkaa. 👍🏻
      /nainen

• Anonyymi

ALKAA KUUMOTTAA KUMMASTI KOKO KROPPAA!

• Anonyymi

Joo. Toisella kiristää sepalusta ja toisella menee pöksyt vaihtoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Toisella kiristää sepalusta ja toisella menee pöksyt vaihtoon.

🤣🤣🤣🤣 Kiemurtelevat vain housuissaan niin että näkyy kaikille. Ei sitä voi peitellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣 Kiemurtelevat vain housuissaan niin että näkyy kaikille. Ei sitä voi peitellä.

Rauhoitutaas lapset unille.

• Anonyymi

Ei se varmaan enää ole hauskaa meidän kummankaan mielestä tässä tilanteessa. Mut nopeasti se varmaan siitä alkaa sujumaan asiallisesti. Tää on vaan elämää, ei sen kummempaa.

• Anonyymi

❤️❤️‍🩹 Selviämme tästäkin.

• Anonyymi

Et varmaan osaa arvatakkaan miten kovasti tykkään ja olen ihastunut sinuun nainen jolla tänään tummat nilkat paljastavat housut sekä tumma t-paita. Nilkka tatuointikin vilkahti kun hetken juttelimme työasioista.
      Tahtoisin niin kovasti halata ja suudella sinua.

• Anonyymi

Siitä saattaa tulla kiinteetä mitä lueskelee inceleiden elämästä vieraantunutta metoo-märinää.

• Anonyymi

Sanopa muuta kun näkisi sillä tavalla.

• Anonyymi

Päivän piristys.

• Anonyymi

Ei nähdä enää ikinä. Kaikki loppui tänään.

• Anonyymi

Vihdoinkin. Ja sekin piti toteuttaa toisen kautta. 🧐

• Anonyymi

Kun olisi enemmän tilaisuuksia nähdä. Töissä kun tehdään töitä. Perhosia vatsassa aina kun näen hänet. Miten menen niin mielelläni töihin, enemmän kuin ennen. Kun voisi vaan lähestyä edes hetkeksi.

• Anonyymi

” Töissä kun tehdään töitä” Hyi, onko se sisällytetty sopimukseen? Lue pienellä präntätyt vielä uudestaan aloittajaäijä

• Anonyymi

A-naiselta E-miehelle. Puspus 😘

• Anonyymi

Aika herttaisia nämä palstaäijän provot, eihän siinä mitään pahas ole jos joillakin tuntuu kellokortin leimaus jännemmältä aamuisin. Toksiset yrittää kuitenkin vääntää näistä mukamas kahden yksilön yhteisen työpaikan asioista jotain ihan muuta, sen huomaa näistä sekovastauksista, että jokin oma tulkinta on pakko piaraista, koska päässä vippaa

• Anonyymi

Tuskinpa sinusta on niihin töihin mitä minä teen

• Anonyymi

Pitää omata taidot ks pääomaa ja kumpaakaan ei ole.

• Anonyymi

Eräs ainakin myötävaikuttanut siihen että pisti henk koht konkkaan takas. Siinä ei motivoidu. En halua antaa yli resurssieni, kun asiassa ei tule tukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräs ainakin myötävaikuttanut siihen että pisti henk koht konkkaan takas. Siinä ei motivoidu. En halua antaa yli resurssieni, kun asiassa ei tule tukea.

Ne tietyllä tavalla pistettiin toisemme liriin... Aiemmin. 😔 Mutta kyl siitä selvitty ollaa
        /naiselta

• Anonyymi

On joka kerta mukava nähdä naista työnsä touhussa. m>n

• Anonyymi

Saat viihtymään töissä liian hyvin. Teet myös hiukan vaikeaa töistä, koska oot mielessä niin paljon: koska näen, missä, mistä jutellaan, mitä voisi tapahtua? Onneksi pidän työstäkin niin paljon, että saan tän toimimaan

• Anonyymi

Vähän sama juttu. Kuitenkin sitä tekee ammattiylpeydellä hommiansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän sama juttu. Kuitenkin sitä tekee ammattiylpeydellä hommiansa.

Juuri näin 💚

• Anonyymi

Aina kiva nähdä sinut,se kutkuttava tunne tuolla vatsanpohjassa ja sydän heittää kuperkeikkaa. Sitä tunnetta ei ole vaan nyt ollut kun ei ole nähty, mutta odotan kyllä kohtaamistamme ja sitä syvää katsetta miten katsot mua ja kyselet kuulumisia ❤️ N->N

• Anonyymi

On mukavaa tietenkin! 😊

• Anonyymi

Aivan parasta nähdä sinua ihana ruskeahousuinen ja farkkutakkinen nainen

• Anonyymi

Joo. Mutta kun siellä on muitakin ympärillä koko ajan.

• Anonyymi

Voitko tehdä tilaa meille kaksistaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2814
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2017
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1678
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      31
      1393
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe