Vakkarit kitisevät

tyytteli

ja valittavat täällä eniten keskusteluista ja saamastaan palautteesta.
Joka aloitukseen pitää vastata, joku joka kirjoittaa vain mielipiteensä ilman vakinikkiä ja on erimieltä se tulkitaan heti kiusanteoksi.
Vois noi vakkaritkin pikkusen katsoa sitä omaakin kirjoittamista ja toisten ärsyttämistä. Ei se vakinikki tee kenestäkään toista parempaa,
vai pitääkö sillä vakinikillä korostaa omaa itseään.

158

9550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jermu

Ja näin alkuun sanon heti, että Vakkarinikit pitäisi palkita Vakkari-VIP-nikillä, jolla pääsee kirjoitteleen minne kohtaan avausta tahansa ja silloinkin vielä pääsee sanomaan viimeisen sanan, kun punainen pallukka on lopettanut asiallisen keskustelun.
      Lisäksi Eniro ostaa Vakkari-Vipeille uuden hiiren ja näppiksen 10 000 viestin jälkeen ja koko tietsikka menis vaihtoon tossa 50 000 viestin jälkeen.
      Lisäksi Vakkari-vipeille olisi tälläisiä ilmaisia tiedotus-risteilyitä, joissa vois hioa strategioita ja tehdä tilanneanalyysejä. Parhaat Vakkari-Vipit sais ilmaisia rentoutusmatkoja pitkin Juurooppaa ja tietty hierontapalvelut olis käytössä kipeytyneiden hartioiden takia.
      Semmoista pientä mää tässä aattelin.

• aapeeseedee

Pitääkin alkaa kirjoitella ahkerasti jos vaikka tuon vielä saat toteutumaan!

• tyytteli

ylläpito vois valita vakkareista vuoden kitisijän, kukahan se olisi? Ja vuoden ärsyttävimmän tittelin saisi yleisöäänestyksen perusteella takuuvarmasti nikki "jermu" ja palkinnoksi meno matka niin pitkälle kuin pippuri kasvaa. :DDDD

• Jermu
        aapeeseedee kirjoitti:

Pitääkin alkaa kirjoitella ahkerasti jos vaikka tuon vielä saat toteutumaan!

kun en ole tänne paljonkaan viestejä laitellut...Kjäh!

• Jermu
        tyytteli kirjoitti:

ylläpito vois valita vakkareista vuoden kitisijän, kukahan se olisi? Ja vuoden ärsyttävimmän tittelin saisi yleisöäänestyksen perusteella takuuvarmasti nikki "jermu" ja palkinnoksi meno matka niin pitkälle kuin pippuri kasvaa. :DDDD

Kiitos kehuista. Olen oikeasti hyvilläni tästä jutusta. Minutkin on nyt sitten huomattu. Saankohan jonkin taitelija-apurahan tms....Esim. Tontti keskeltä Helsinkiä (EI haittaa, jos siinä tontilla on joku "pikku" tönö")

• aapeeseedee
        Jermu kirjoitti:

Kiitos kehuista. Olen oikeasti hyvilläni tästä jutusta. Minutkin on nyt sitten huomattu. Saankohan jonkin taitelija-apurahan tms....Esim. Tontti keskeltä Helsinkiä (EI haittaa, jos siinä tontilla on joku "pikku" tönö")

Ja vene kuuluisi mukaan?

• Marion.T
        aapeeseedee kirjoitti:

Ja vene kuuluisi mukaan?

huvipursi, ei mitään hemmetin soutupaattia.....

• aapeeseedee
        Marion.T kirjoitti:

huvipursi, ei mitään hemmetin soutupaattia.....

Pitäisihän sillä ainakin Tallinnaan ostoksille päästä!

• Jermu
        aapeeseedee kirjoitti:

Pitäisihän sillä ainakin Tallinnaan ostoksille päästä!

niin peräpuolelta nousee kyytiin Helsingissä, niin keula on valmiiksi Tallinnan satamassa...Vähän sellaista kokoluokkaa olin ajatellut. Laivasto onkin ajatellut ostaa muutaman tuollaisen Jermu-luokan taistelulaivan tuonne sukellusveneitä jahtaamaan.

• oli taas

uutta ja tuoretta näkemystä.

• kuin muutamien

jokapäiväiset nikittömyyskitinät

• Marion.T

kitissyt - voi hyvät hyttyset sentään, kyllä on tyyttelin elämä kovaa, kun pitää oikein aloitus tehdä näin todella tärkeässtä asiasta.
      Tietenkin alotuksia pitää tehdä se on selvä, ja jos asia noin paljon vaivaa, niin ehkä aloitus sitten oli ihan paikallaan.

Kerroppas tyytteli mitä mä olen sulle kitissyt, että voin pyytää nenä varpaissa anteeksi.(mulla kyllä noi varpaat haisee aika pahalle, kun justiinsa tulin pyöräilemästä, enkä jaksanut vielä mennä suihkuun, joten anteeksipyyntö on aika pikainen)

Mun aloitukseen ei tarvi kenenkään vastata, eikä mun kirjoitukseenikaan tarvi kenenkäää vaivautua vastaamaan ellei halua.

Luuletko että pidän itseäni parempana kuin joku toinen? Missähän niin olisin sanonut?
      Siinä olet kyllä jo aika syvällä ojanpohjalla.

No ei siitä sen enenpää - mietin kauan vaivaudunko vastaamaan ollenkaan, mutta kun tuli luvattua että kaikille uusillekin vastataan niin tässä se sitten tuli - olkaatten hyvä ja ystävällinen ja tyytyväinen että VAKINIKKI vaivautui vastaamaan :DDDDDDDDDDD

• mainittu

mutta TAAS otit itseesi KUTEN AINA

• tyytteli

ilmoittautunut, hmmm... mikäs palkinto sulle olis sopiva?
        Asia on tärkeä, miksei se olisi, vai onko se vähemmän tärkeä kuin omat kitinäsi rekkaamattomien kirjoittelusta?
        Et varmaan ole missään kirjoittanut että pidätte parempina ja luotettavimpina rekattujen mielipiteitä kuin rekamattomien.
        Eikös ne rekattujen mielestä rekaamattomien aloituksetkin ole provoja kaikki järjestään ja asiallisia vain rekattujen kirjoitukset?

• Marion.T
        mainittu kirjoitti:

mutta TAAS otit itseesi KUTEN AINA

kuis kulkee ??????

• Marion.T
        tyytteli kirjoitti:

ilmoittautunut, hmmm... mikäs palkinto sulle olis sopiva?
        Asia on tärkeä, miksei se olisi, vai onko se vähemmän tärkeä kuin omat kitinäsi rekkaamattomien kirjoittelusta?
        Et varmaan ole missään kirjoittanut että pidätte parempina ja luotettavimpina rekattujen mielipiteitä kuin rekamattomien.
        Eikös ne rekattujen mielestä rekaamattomien aloituksetkin ole provoja kaikki järjestään ja asiallisia vain rekattujen kirjoitukset?

on aina luotettavampi - voisinko mäkin saada sen tontin ja talon, vaikka siitä Jermun naapurista, niin voitas sen kanssa sitten tapella oikein kunnolla että laitetaanko rajalle puuaita, pensasaita vai peräti tiilimuuri :))))))))))

• aapeeseedee
        Marion.T kirjoitti:

on aina luotettavampi - voisinko mäkin saada sen tontin ja talon, vaikka siitä Jermun naapurista, niin voitas sen kanssa sitten tapella oikein kunnolla että laitetaanko rajalle puuaita, pensasaita vai peräti tiilimuuri :))))))))))

Me palstalaiset saisimme äänestää vähän niinkuin lehtigallupin tapaan?

• Marion.T
        aapeeseedee kirjoitti:

Me palstalaiset saisimme äänestää vähän niinkuin lehtigallupin tapaan?

palstan V-mäisin kirjoittaja saa palkinnoksi tontin ja talon, kuten urheilijatkin :)))

Eikös se olis ihan paikallaan?

• aapeeseedee
        Marion.T kirjoitti:

palstan V-mäisin kirjoittaja saa palkinnoksi tontin ja talon, kuten urheilijatkin :)))

Eikös se olis ihan paikallaan?

Jostain korvesta tai saaresta ilman nettimahdollisuutta ja venettä?

• Jermu
        Marion.T kirjoitti:

kuis kulkee ??????

Sait tuon puskiksen esille. Olet näköjään oppinut.
        Hienoa työskentelyä. Sopiikin tähän "Oscar-gaalaan", että laitetaan vähän parepaa päälle.

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

Sait tuon puskiksen esille. Olet näköjään oppinut.
        Hienoa työskentelyä. Sopiikin tähän "Oscar-gaalaan", että laitetaan vähän parepaa päälle.

lähdenpä tästä heti hepeneostoksille :))))

• tyytteli
        Marion.T kirjoitti:

saada perustelut, nyt ei riitä pelkkä mielipide.
        Tarkoitatko asian niin että ihminen siellä rekatun nikin takana on tärkeämpi kuin mielipide?
        Ja miksi sitten vaivaudut vastaamaan tähän minukin rekaamattomana kirjoitettuun aloitukseen jos et kerran pidä tätä luotettavana?
        Ole hyvä sitten ja keskustele vain rekattujen kanssa!
        Tottakai saat palkinnoksi talon ja tontin ja vuoden typerimmän tittelin, anteeksi ny vaan:DDDDD

• Jermu
        tyytteli kirjoitti:

Tarkoitatko asian niin että ihminen siellä rekatun nikin takana on tärkeämpi kuin mielipide?
        Ja miksi sitten vaivaudut vastaamaan tähän minukin rekaamattomana kirjoitettuun aloitukseen jos et kerran pidä tätä luotettavana?
        Tottakai saat palkinnoksi talon ja tontin ja vuoden typerimmän tittelin, anteeksi ny vaan:DDDDD

Mutta sehän kuuluu näihin "Oscar-Gaalan" perinteisiin menoihin. Ehkäpä sinullekkin jää jotain murusia kotiin vietäväksi.

• MillaN
        Marion.T kirjoitti:

...vai luotettavampi...*ggrrr*

Nappaan Jermuxin tankin ja vetäisen kaik aidat nurin.

• Marion.T
        tyytteli kirjoitti:

vuoden typerimmän nikin tittelin vastaan - olen siitä suorastaan ylpeä :)))

Ihminen on aina tärkeä on hän sitten rekatun, vakinikin tai puskanikin takana.
        Se miten tämä kyseinen nikki käyttäytyy, on jo sitten eri asia.

Minä en aloita riitaa, ja mut voi ihan hyvällä omallatunnolla kukin äänestää vuoden typerimmäksi nikiksi.
        Jokaisellahan on oikeus sanoa oma mielipiteensä.

Tiedän itse mikä olen ja se riittää minulle - kunnioitan teidän kaikkien mielipiteitä, vaikka aina se ei siltä näytäkään.
        Ja tuo ei sitten ollut mitään puolustelua HALUAN vuoden typerimmän nikin arvonimen.....

• tyytteli
        Jermu kirjoitti:

Mutta sehän kuuluu näihin "Oscar-Gaalan" perinteisiin menoihin. Ehkäpä sinullekkin jää jotain murusia kotiin vietäväksi.

Minäkö ilkeä, en mielestäni, samalla mitalla annan takaisin, tämäkin ketju meni pelkäksi v-tuiluksi vakkareiden taholta, teillä on niin hauskaa pilaillessanne rekkaamattomista, niinpä mites kun teistä sanoo jotain, hyi kun olet ilkeä, alkaa kitinä.

• tyytteli
        Marion.T kirjoitti:

vuoden typerimmän nikin tittelin vastaan - olen siitä suorastaan ylpeä :)))

Ihminen on aina tärkeä on hän sitten rekatun, vakinikin tai puskanikin takana.
        Se miten tämä kyseinen nikki käyttäytyy, on jo sitten eri asia.

Minä en aloita riitaa, ja mut voi ihan hyvällä omallatunnolla kukin äänestää vuoden typerimmäksi nikiksi.
        Jokaisellahan on oikeus sanoa oma mielipiteensä.

Tiedän itse mikä olen ja se riittää minulle - kunnioitan teidän kaikkien mielipiteitä, vaikka aina se ei siltä näytäkään.
        Ja tuo ei sitten ollut mitään puolustelua HALUAN vuoden typerimmän nikin arvonimen.....

perustelut puuttuvat.
        Jokaisella on oikeus sanoa mileipiteensä vakkarilla ei ole oikeutta tuomita ja arvostella ketään sen takia että on rekattu.

• Jermu
        tyytteli kirjoitti:

Minäkö ilkeä, en mielestäni, samalla mitalla annan takaisin, tämäkin ketju meni pelkäksi v-tuiluksi vakkareiden taholta, teillä on niin hauskaa pilaillessanne rekkaamattomista, niinpä mites kun teistä sanoo jotain, hyi kun olet ilkeä, alkaa kitinä.

Minusta tää on ollut hauska ketju, jossa pistellään sanasta takaisin. Harmitonta hauskaa tää on. Kukas täällä on alkanut nyt sitten vinkumaan, paitsi joku, joka arvuutteli minun kirjoittaneen jonkun rivin. Se oli mielestäni ainoa vinkumisrivi täällä tähän mennessä.
        "oletpas sinä ilkeä" tarkoitti minun puoleltani, että osasit laittaa sanasta takaisin...Ja minä ainakin otin sen huumorilla.

• jatkuvasti arvuuttelet
        Jermu kirjoitti:

Minusta tää on ollut hauska ketju, jossa pistellään sanasta takaisin. Harmitonta hauskaa tää on. Kukas täällä on alkanut nyt sitten vinkumaan, paitsi joku, joka arvuutteli minun kirjoittaneen jonkun rivin. Se oli mielestäni ainoa vinkumisrivi täällä tähän mennessä.
        "oletpas sinä ilkeä" tarkoitti minun puoleltani, että osasit laittaa sanasta takaisin...Ja minä ainakin otin sen huumorilla.

nikkejä ja väität esimerkiksi minun ja Sedän olevan sama henkilö,vaivako alzheimer tätiä vai etkö ota vastuuta omista kirjoituksistasi?

• Marion.T
        MillaN kirjoitti:

...vai luotettavampi...*ggrrr*

Nappaan Jermuxin tankin ja vetäisen kaik aidat nurin.

mä jo kerran selitin että mulle tuli pieni sanavirhe, mun piti kirjoittaa VAKINIKKI eikä REKATTU NIKKI - Joko mä nyt saan sen vuoden törpöimmän nikin palkinnon- saanhan - saanhan......

Ostin jo oikein paljastavan iltapuvunkin gaalaan palkintojen jakotilaisuuteen....Vielä kun sais noi tis...siis ne mahtumaan puvun sisään niin hyvä olis....

• Kakku
        Marion.T kirjoitti:

lähdenpä tästä heti hepeneostoksille :))))

Pese varpaas ensin..... :DDDDD

• MillaN
        Marion.T kirjoitti:

mä jo kerran selitin että mulle tuli pieni sanavirhe, mun piti kirjoittaa VAKINIKKI eikä REKATTU NIKKI - Joko mä nyt saan sen vuoden törpöimmän nikin palkinnon- saanhan - saanhan......

Ostin jo oikein paljastavan iltapuvunkin gaalaan palkintojen jakotilaisuuteen....Vielä kun sais noi tis...siis ne mahtumaan puvun sisään niin hyvä olis....

...kun minun vakinikkini on melkein kuin rekattu nikki vaikka se ei ole rekattu koska sitä ei voi rekata, joten se voidaan lukea rekatuksi nikiksi, joten se on samalla myös vakinikki...niinpä, miksi olisin epäluotettavampi kuin muut?

*katsoo tiukasti*

Jos ostaisit seuraavalla kerralla isomman puvun.

• Jermu
        jatkuvasti arvuuttelet kirjoitti:

nikkejä ja väität esimerkiksi minun ja Sedän olevan sama henkilö,vaivako alzheimer tätiä vai etkö ota vastuuta omista kirjoituksistasi?

Mutta käyppäs katsomassa mikä tahansa meikäläisen avaus, niin ei mene montaa riviä, kun siellä joku aloittaa vinkumisen, että Jermu kirjoittaa jollakin toisella nikillä. Mitä se hyödyttää minun kieltää tai myöntää sellaista joka kerta erikseen, kun se sama teksti toistuu jokaisessa avauksessa. Sinun termisi "jatkuvasti" ei pidä paikkaansa. Siellä on pari kolme sellaista heittoa minun suunnalta, joten termi jatkuvasti ol "hiukkaisen" liioittelua.

• Marion.T
        MillaN kirjoitti:

...kun minun vakinikkini on melkein kuin rekattu nikki vaikka se ei ole rekattu koska sitä ei voi rekata, joten se voidaan lukea rekatuksi nikiksi, joten se on samalla myös vakinikki...niinpä, miksi olisin epäluotettavampi kuin muut?

*katsoo tiukasti*

Jos ostaisit seuraavalla kerralla isomman puvun.

Mun nikkikuumeeni paheni - nyt tuli jo näppyjäkin.....

Ja kyllä mä noi tonne sullon vaikka väkisin.......

• ettet ole arvuutellut
        Jermu kirjoitti:

Mutta käyppäs katsomassa mikä tahansa meikäläisen avaus, niin ei mene montaa riviä, kun siellä joku aloittaa vinkumisen, että Jermu kirjoittaa jollakin toisella nikillä. Mitä se hyödyttää minun kieltää tai myöntää sellaista joka kerta erikseen, kun se sama teksti toistuu jokaisessa avauksessa. Sinun termisi "jatkuvasti" ei pidä paikkaansa. Siellä on pari kolme sellaista heittoa minun suunnalta, joten termi jatkuvasti ol "hiukkaisen" liioittelua.

TÄSSÄ avauksessa!!Ja jos kerran tuomitset arvuuttelun niin miksi itse arvuuttelet,et pysty todistamaan myöskään että ET kirjoittaisi muilla nikeilliä!

• Marion.T
        Kakku kirjoitti:

Pese varpaas ensin..... :DDDDD

kun on niin tulinen keskustelu käynnissä:))

TERVETULOA MUKAAN!!!!!!!!!!
        Kiva kun sua kuitenkin joskus näkyy/kuuluu :))))
        Vai mitä se näin virtuaalisesti on?

• MillaN
        Marion.T kirjoitti:

Mun nikkikuumeeni paheni - nyt tuli jo näppyjäkin.....

Ja kyllä mä noi tonne sullon vaikka väkisin.......

...ettei ne pompsahda kesken gaalan ulos sieltä.

*pinkoo karkuun*:D

• Jermu
        ettet ole arvuutellut kirjoitti:

TÄSSÄ avauksessa!!Ja jos kerran tuomitset arvuuttelun niin miksi itse arvuuttelet,et pysty todistamaan myöskään että ET kirjoittaisi muilla nikeilliä!

Se, että "arvuuttelin" tuon Sedän olevan täti myös oli ekalla kerralla sellainen herjaheitto. Siis en tarkoittanut sitä niinpäin, että hän kirjoittelisi myös "Täti"-nikillä, vaan että tuo Setä olisikin oikeasti naispuoleinen ihminen. Ymmärrätkö eron, okei?
        Periaatteellinen ero tuossa nikkiarvuuttelussa minun ja sinun välilläsi näyttää olevan se, että sinun tulee osoittaa väitteesi toteen siitä, että olisin kirjoittanut toisilla nikeillä tänne, EIKÄ minun siitä, etten ole kirjoittanut tänne.

• tyytteli
        Jermu kirjoitti:

ja puolustelun makua.
        Joku aloitti myös arvailun ja sekin kuuluu vakkareitten kuka kukin on leikkeihin, näin asian tulkitsin. Kukahan minä sitten olen?
        Olette kummallista porukkaa.
        Väitätte että muut kitisevät ja itse kitisette ja vingutte kahta pahemmin.

Kaksi titteliä on jo jaettu, vuoden kitisijä eli vinkulelu vakkareista vielä valitsematta,
        ehdotuksia, kitoooos.

• Kakku
        Marion.T kirjoitti:

kun on niin tulinen keskustelu käynnissä:))

TERVETULOA MUKAAN!!!!!!!!!!
        Kiva kun sua kuitenkin joskus näkyy/kuuluu :))))
        Vai mitä se näin virtuaalisesti on?

tässä tapauksessa vaikka virtuaalinen kananmunan ja keitetyn kaalin hajujen sekoitus? :0))) (taustani tuntien)

p.s. jahka ilmat viilenee, häippäsen taas.

• Jermu
        tyytteli kirjoitti:

ja puolustelun makua.
        Joku aloitti myös arvailun ja sekin kuuluu vakkareitten kuka kukin on leikkeihin, näin asian tulkitsin. Kukahan minä sitten olen?

Kaksi titteliä on jo jaettu, vuoden kitisijä eli vinkulelu vakkareista vielä valitsematta,
        ehdotuksia, kitoooos.

Voit olla ihan kuka tahansa ja se on ihan ok minulle. Et ole vielä heitellyt solvauksia tännepäin, joten en ole pistellyt niitä sinnekkään. Reilu peli siis.

• Marion.T
        MillaN kirjoitti:

...ettei ne pompsahda kesken gaalan ulos sieltä.

*pinkoo karkuun*:D

mainetta ja kunniaa :))))))))))))

• MillaN
        Marion.T kirjoitti:

mainetta ja kunniaa :))))))))))))

...teippiä maineen ja kunnian sijasta.:DDD

Plops ja plops...ja siinä se olisivat kaiken kansan näkyvillä.:DD...siis mieluummin teippiä tai sinusta tulee Suomen viisikymppisten...mikä hää nyt oli, se italialainen...mikä lie Giggiliaani.:DD

• Marion.T
        Kakku kirjoitti:

tässä tapauksessa vaikka virtuaalinen kananmunan ja keitetyn kaalin hajujen sekoitus? :0))) (taustani tuntien)

p.s. jahka ilmat viilenee, häippäsen taas.

että paras paikka on koneella tuulettimen puhaltaessa IHANAN viileästi - ja kyllä mäkin häippäsen jossain vaiheessa - kun tuo ukkeli ottaa sen lomansa niin me lähdetään kiertää tuota itä - suomea:)))

Toivottavasti ei ole silloin näin kuuma.

• Marion.T
        MillaN kirjoitti:

...teippiä maineen ja kunnian sijasta.:DDD

Plops ja plops...ja siinä se olisivat kaiken kansan näkyvillä.:DD...siis mieluummin teippiä tai sinusta tulee Suomen viisikymppisten...mikä hää nyt oli, se italialainen...mikä lie Giggiliaani.:DD

alaikäinen tänne palstalle- mutta kai mä silti voin edustaa viiskymmppisiä???

Ei siihen nyt niin kamalan montaa vuotta ole, kun täällä ihan virallisestikin voin olla :)))

• Kakku
        Marion.T kirjoitti:

että paras paikka on koneella tuulettimen puhaltaessa IHANAN viileästi - ja kyllä mäkin häippäsen jossain vaiheessa - kun tuo ukkeli ottaa sen lomansa niin me lähdetään kiertää tuota itä - suomea:)))

Toivottavasti ei ole silloin näin kuuma.

Karmeeta istua tällaisella ilmalla autossa. Mutta nyt täytyy mennä sopankeittoon.

• tyytteli
        Jermu kirjoitti:

Voit olla ihan kuka tahansa ja se on ihan ok minulle. Et ole vielä heitellyt solvauksia tännepäin, joten en ole pistellyt niitä sinnekkään. Reilu peli siis.

mutta tosiasioita heittelen sinnepäin, mutta niistäpä ei keskustella, hiljaisuus on myöntymisen merkki. :DDDDD
        mikä on reilua, se mikä tulee sieltä päin vai?

• MillaN
        Marion.T kirjoitti:

Ei siihen nyt niin kamalan montaa vuotta ole, kun täällä ihan virallisestikin voin olla :)))

...täällä epävirallisilla papereilla...*kuiskaa...niin minäkin*...:D

• Marion.T kirjoitti:

se ole muotia ny maailmalla,ku vähän "vahingossa vilauttelee? :) terv.toinen alaikäne

• Jermu
        tyytteli kirjoitti:

mutta tosiasioita heittelen sinnepäin, mutta niistäpä ei keskustella, hiljaisuus on myöntymisen merkki. :DDDDD
        mikä on reilua, se mikä tulee sieltä päin vai?

Joskus ei huomaa vastata ja joskus ei vain viitsi. Ei siinä mistään myöntelystä ole kyse.
        Se mitäs sinä koet tosiasioiksi, voi tarkoittaa toiselle riidanhaastamista tai pelkkää naurettavaa tsoukkaamista.
        En ota tätä palstalla sanailua mitenkään raamatun oppikappaleena. Voit hyvinkin olla jossain asiassa oikeassa, mutta joissakin olet jo osoittanut olevasi väärässä. Et usko tiettyihin juttuihin, vaikka ne sinulle selittäisi kuka ja sillä hyvä. EN pysty kääntäämään päätäsi ja se on siinä, enkä edes yritä. Uskot mihin uskot, mutta älä oleta, että muut uskovat samalla tavalla.
        Reilu peli on taas sellainen subjektiivinen juttu.
        Jos sanaillaan, niin reilulla pelillä eteenpäin. Et ole solvannut minua, joten en solvaa sinua. Se on itsessään reilu peli.

• Marion.T
        ettet ole arvuutellut kirjoitti:

outo de`ja`vu ilmiö ihan yht-äkkiä - mistähän se johtuu - osaako kukaan selittää???????

• Marion.T
        tyytteli kirjoitti:

ja puolustelun makua.

ehdotuksia, kitoooos.

Hitsi- tarvinko mä avonaista pukuani vai en???????

• MillaN
        Marion.T kirjoitti:

Hitsi- tarvinko mä avonaista pukuani vai en???????

...laitetaan kuule suosiolla bikinit.:DD

*esittelee pienenpieniä lappusiaan* :D

• tyytteli
        Jermu kirjoitti:

Joskus ei huomaa vastata ja joskus ei vain viitsi. Ei siinä mistään myöntelystä ole kyse.
        Se mitäs sinä koet tosiasioiksi, voi tarkoittaa toiselle riidanhaastamista tai pelkkää naurettavaa tsoukkaamista.
        En ota tätä palstalla sanailua mitenkään raamatun oppikappaleena. Voit hyvinkin olla jossain asiassa oikeassa, mutta joissakin olet jo osoittanut olevasi väärässä. Et usko tiettyihin juttuihin, vaikka ne sinulle selittäisi kuka ja sillä hyvä. EN pysty kääntäämään päätäsi ja se on siinä, enkä edes yritä. Uskot mihin uskot, mutta älä oleta, että muut uskovat samalla tavalla.
        Reilu peli on taas sellainen subjektiivinen juttu.
        Jos sanaillaan, niin reilulla pelillä eteenpäin. Et ole solvannut minua, joten en solvaa sinua. Se on itsessään reilu peli.

kuten aina,
        olisi hyvä jos rekkaamattomat olisivat nyt myös sanoneet mielipiteensä asiaan mutta ei.
        onko syy siihen se että palstalla kirjoittavat ovat vakkareita joilla on tuhat ja sata puskanikkiä ja eihän sitä itsestään voi kirjoittaa mitään kielteistä, eihän?
        kuten minuakin epäillään palstavakkariksi, vaikkei ole rekattua nikkiä olemassakaan.

Uskon asia tämä tuskin on, mutta uskon mitä silmäni näkevät.

• Marion.T
        MillaN kirjoitti:

...laitetaan kuule suosiolla bikinit.:DD

*esittelee pienenpieniä lappusiaan* :D

vartalo mitä esitellä:)))))))

Kai pistät stringit jalkaan että persposket kunnolla näkyvät?

Hmmm.... vähän liikaakin vartaloa mitä esitellä, samoin noita ....poskia :)))

Äkkiä kaalisoppakuurille.....

• Marion.T
        tyytteli kirjoitti:

kuten aina,
        olisi hyvä jos rekkaamattomat olisivat nyt myös sanoneet mielipiteensä asiaan mutta ei.
        onko syy siihen se että palstalla kirjoittavat ovat vakkareita joilla on tuhat ja sata puskanikkiä ja eihän sitä itsestään voi kirjoittaa mitään kielteistä, eihän?
        kuten minuakin epäillään palstavakkariksi, vaikkei ole rekattua nikkiä olemassakaan.

puskanikit oltas me?????

Se ei kyllä pidä paikkaansa olleskaan.
        Nyt olet täysin väärillä jäljillä.

• Jermu
        tyytteli kirjoitti:

kuten aina,

No mielestäni olet vakkari, koska olet täällä viettämässä aikaasi. Tästä on ennenkin väännetty kättä, että kuka on vakkari. Onko se vakkarinikki, vai vain henkilö, joka on usein palstalla. Mielestäni olet ihan samalainen vakkari, kuin mekin, vaikka nikkisi vaihtuu.
        Kuten sanoin, niin täällä palstalla olevia juttuja en ottaisi yhden suhde yhteen. Itselleni tämä on ajanvietettä, enkä tee minkäänlaisia päätöksiä elämässäni tämänlaisten kirjoitteluitten suhteen.
        EN välitä ihmisten gallerioista, enkä sähköpostiosoitteista, niinkuin tuolla Jaana-Maikki yritti minulle eilen vakuutella olevansa jotenkin avoimempi ja luotettavampi ilmeisesti, kun hänellä on se galleria. Ei mua kiinnosta sellaiset pätkääkään, koska en ole täällä itselleni mitään treffiseuraa hakemassa.

• MillaN
        Marion.T kirjoitti:

vartalo mitä esitellä:)))))))

Kai pistät stringit jalkaan että persposket kunnolla näkyvät?

Hmmm.... vähän liikaakin vartaloa mitä esitellä, samoin noita ....poskia :)))

Äkkiä kaalisoppakuurille.....

...meidän tanssia tai jotain?

Ei ja ei, ei kaalisoppaa...voipi käydä huonosti gaalassa jos sattuupi stringien välistä pörähtää.:DD

Ja eikun posket heilumaan...:DDD

• Marion.T
        MillaN kirjoitti:

...meidän tanssia tai jotain?

Ei ja ei, ei kaalisoppaa...voipi käydä huonosti gaalassa jos sattuupi stringien välistä pörähtää.:DD

Ja eikun posket heilumaan...:DDD

aloitetaanpa siis tanssiharjoitukset :)))

Syödään se kaalisoppa sitten myöhemmin ettei tule turhia pörähdyksiä ;D

Kuumahan tässä hetkutellessa tulee, mutta kyllä läskitkin sulaa :DDDDD

• Kakku
        Marion.T kirjoitti:

jos tissejä ei erota kansallispuvun taskuista. :=)))))

• MillaN
        Kakku kirjoitti:

...ja hetkuttelee.:DD

• MillaN
        Marion.T kirjoitti:

...musiikin soimaan*

Yy, kaa, koo...alkaa...posket liikkuu...hetkuttaa.:D

• hemostut
        Jermu kirjoitti:

Se, että "arvuuttelin" tuon Sedän olevan täti myös oli ekalla kerralla sellainen herjaheitto. Siis en tarkoittanut sitä niinpäin, että hän kirjoittelisi myös "Täti"-nikillä, vaan että tuo Setä olisikin oikeasti naispuoleinen ihminen. Ymmärrätkö eron, okei?
        Periaatteellinen ero tuossa nikkiarvuuttelussa minun ja sinun välilläsi näyttää olevan se, että sinun tulee osoittaa väitteesi toteen siitä, että olisin kirjoittanut toisilla nikeillä tänne, EIKÄ minun siitä, etten ole kirjoittanut tänne.

siitä että SINUA moni epäilee tädiksi?

• tyytteli
        Jermu kirjoitti:

No mielestäni olet vakkari, koska olet täällä viettämässä aikaasi. Tästä on ennenkin väännetty kättä, että kuka on vakkari. Onko se vakkarinikki, vai vain henkilö, joka on usein palstalla. Mielestäni olet ihan samalainen vakkari, kuin mekin, vaikka nikkisi vaihtuu.
        Kuten sanoin, niin täällä palstalla olevia juttuja en ottaisi yhden suhde yhteen. Itselleni tämä on ajanvietettä, enkä tee minkäänlaisia päätöksiä elämässäni tämänlaisten kirjoitteluitten suhteen.
        EN välitä ihmisten gallerioista, enkä sähköpostiosoitteista, niinkuin tuolla Jaana-Maikki yritti minulle eilen vakuutella olevansa jotenkin avoimempi ja luotettavampi ilmeisesti, kun hänellä on se galleria. Ei mua kiinnosta sellaiset pätkääkään, koska en ole täällä itselleni mitään treffiseuraa hakemassa.

oikeudella sinä minut päättelet vakkariksi?
        voin viettä aikaani missä vain, olematta minkään palstan vakkari.
        olen lukenut joidenkin aloituksia ja huomion joitakin asioita ja sama ilmiö toistuu muuallakin, vakkari luulee olevansa jotenkin parempi kirjoittaja.

• että jankutat
        Marion.T kirjoitti:

outo de`ja`vu ilmiö ihan yht-äkkiä - mistähän se johtuu - osaako kukaan selittää???????

jatkuvasti samaa?

• Marion.T
        Kakku kirjoitti:

Kunhan lakkaan nauramasta yritän vastata jotakin järkevää, eikun typerää, ettei titteli mene ohi suun :))))

Mutta nyt mä kuiteskin ensin nauran:DDDDDDDDDD

• Marion.T
        MillaN kirjoitti:

...musiikin soimaan*

Yy, kaa, koo...alkaa...posket liikkuu...hetkuttaa.:D

siis ne p..sposket - kuuluuko lätinää :)))))))

Sellasta tyhjien tissien lätinää siis - mä en taida uskalla edes yrittää :)))))))))))))))))))

• Kakku
        Marion.T kirjoitti:

Kunhan lakkaan nauramasta yritän vastata jotakin järkevää, eikun typerää, ettei titteli mene ohi suun :))))

Mutta nyt mä kuiteskin ensin nauran:DDDDDDDDDD

Se on aika karua sellaisten kanssa lätkytellä. Silloin joskus kun lapsukaisia tein, oli D-kuppikin pieni. Annas olla kun imetys loppui, järkytys oli suuri kun jäljellä oli vain kaksi ajokoiran korvaa.

• lisää tällasta
        Marion.T kirjoitti:

Sellasta tyhjien tissien lätinää siis - mä en taida uskalla edes yrittää :)))))))))))))))))))

Ja vielä kun sais iltasadun,Antero Mertarannan
        tyyliin,vaikka joka ilta.

• Marion.T
        Kakku kirjoitti:

Se on aika karua sellaisten kanssa lätkytellä. Silloin joskus kun lapsukaisia tein, oli D-kuppikin pieni. Annas olla kun imetys loppui, järkytys oli suuri kun jäljellä oli vain kaksi ajokoiran korvaa.

mulle kyllä kävi päin vastoin kuppikoko senkun kasvaa - sais jo alkaa pienenemään välillä :)))))

Jos mulla maitokin happani sinne sisälle, ja jäi sinne ikuisiksi ajoiksi, kun olen niin hapan ihminen ;D

• Marion.T
        lisää tällasta kirjoitti:

Ja vielä kun sais iltasadun,Antero Mertarannan
        tyyliin,vaikka joka ilta.

ilmalla hytkyä???

Mä olen ainakin ihan kun kostunut rätti, hyvä etten valu tästä tuolilta lattialle - ei tulis mielenkään jaksaa hyppiä - huhuhuhuhhuuu- KUUUUUUMA - mutta taivaalla näkyy mustia pilviä, oliskohan helpotusta helteeseen tulossa :))

• MillaN
        Marion.T kirjoitti:

...huh...lätinää kuului järvestä, oli pakko käydä hetkuttelemassa rantaleijonille.:D

Pinkeet on tissit vielä...ei lätise eikä lotise.:D

Jokos gaala on ohi?

• ent.vakkari
        tyytteli kirjoitti:

perustelut puuttuvat.
        Jokaisella on oikeus sanoa mileipiteensä vakkarilla ei ole oikeutta tuomita ja arvostella ketään sen takia että on rekattu.

Nykyään täällä taitaa oikeastaan olla aikas paljon `uusia´ vakkareita, eikös vaan? Osa heistä varmaankin `entisiä´ uudella nikillä, eikö niin? Ja sehän on melkein sama kuin puskista huutelis, vai kuinka? No, väliäkö hällä. Kun onhan se niin, että meillä jokaisella on oikeus ilmaista mielipiteemme, vaan ei oikeutta feikkaamiseen, se on epäreilua!

• ummi

täältä, että "Se koira älähtää, johon kalikka
        kalahtaa" ja tähän se taitaa sopia kuin "nappi
        lautaan":-DDDDDD.

• ummi
        tyytteli kirjoitti:

kuten aina,

lohdutukseksi, että olen ihka untuvikko täällä,
        enkä aio rekkaantua. Aion olla juuri tällä nikillä.
        Joku kirjoitti jossain ketjussa, että rekatun
        nikin voi jäljittää ja saattaapi käydäkin niin,
        että alkaakin tulla sähköpostiin sellaisia
        pikkulikaisia viestejä, joten sanon vaan, että
        ÄHÄ KUTTI!:-DDDDDDD

• tämmöiseenkö

olette saanut täällä koko päivän tuhraantumaan? No, taisin tehdä viisaasti kun vietin päivän livessä.

• Marion.T
        ummi kirjoitti:

täältä, että "Se koira älähtää, johon kalikka
        kalahtaa" ja tähän se taitaa sopia kuin "nappi
        lautaan":-DDDDDD.

on aina kivaa kun jollakin on kivaa.

Toivottavasti sain päiväsi piristettyä noin pienellä teolla :))))))

Kuten sanotaan - hulluilla on halvat huvit :)))))

• ja siksihän
        Marion.T kirjoitti:

on aina kivaa kun jollakin on kivaa.

Toivottavasti sain päiväsi piristettyä noin pienellä teolla :))))))

Kuten sanotaan - hulluilla on halvat huvit :)))))

SINULLA on täällä niin HAUSKAA

• ollenkaan
        ummi kirjoitti:

lohdutukseksi, että olen ihka untuvikko täällä,
        enkä aio rekkaantua. Aion olla juuri tällä nikillä.
        Joku kirjoitti jossain ketjussa, että rekatun
        nikin voi jäljittää ja saattaapi käydäkin niin,
        että alkaakin tulla sähköpostiin sellaisia
        pikkulikaisia viestejä, joten sanon vaan, että
        ÄHÄ KUTTI!:-DDDDDDD

mutta ihan eri syistä kun sä.
        En oo sentään vainoharhanen ;D

• Jermu
        tyytteli kirjoitti:

oikeudella sinä minut päättelet vakkariksi?
        voin viettä aikaani missä vain, olematta minkään palstan vakkari.
        olen lukenut joidenkin aloituksia ja huomion joitakin asioita ja sama ilmiö toistuu muuallakin, vakkari luulee olevansa jotenkin parempi kirjoittaja.

Olethan käynyt täälläkin nuo maagiset kaksi kertaa kirjoittamassa. Sen jälkeen on koukussa palstaan ja muuttuu vakkariksi. Asian käsittely on päättynyt.

• MillaN
        Marion.T kirjoitti:

...poskien hetkuttajalle...onks lantiot hellänä? :DD

• tyytteli

ylläpidolta ei ollut hyvä idis se että rekatulla nikillä voi näille palstoille kirjoitella. kirjoittajien välillä on eriarvoisuus, rekattu pitää toisen rekatun mielipidettä parempana kuin rekkaamattoman ja sen jaottelun tekevät nimenomaan rekatut, eivät rekkammattomat.

• näkemystä

tehostetaan jankutuksella. hoohhhoijjaaaaaaa...

• puskasta
        näkemystä kirjoitti:

tehostetaan jankutuksella. hoohhhoijjaaaaaaa...

taas vikisee

• puskasta kirjoitti:

taas vikisee

tulin tälle palstalle lukemaan juttuja,ja en kyllä ymmärrä miten viititäänkin kinastella tollasesta asiasta????onkohan aurinko porottanu jonkun päähän oikein erityisen kuumasti????
        näillä palstoilla on monta vakionikki-kirjoittajaa,ja he ovat just niitä ihania ja hauskoja tyyppejä joiden kirjoituksia
        oikein odottaa..:D

• kuinka
        mii-su kirjoitti:

tulin tälle palstalle lukemaan juttuja,ja en kyllä ymmärrä miten viititäänkin kinastella tollasesta asiasta????onkohan aurinko porottanu jonkun päähän oikein erityisen kuumasti????
        näillä palstoilla on monta vakionikki-kirjoittajaa,ja he ovat just niitä ihania ja hauskoja tyyppejä joiden kirjoituksia
        oikein odottaa..:D

nämä "ensi kertaa kirjoittavat" ja "lukemaan tulleet" tietävät palstan tapahtumista enemmän kuin me itse

• Jermu
        puskasta kirjoitti:

taas vikisee

En oikein ymmärrä, miksi tätä arvuuttelua käydään, kun olen jo osoittanut, että voin kirjoittaa kaikki vastaukseni ihan omalla vakkari-Vip-nikilläni. Puskasta huutelusta ei saa bonuspisteitä tuossa "uusi-näppis"-kisassa.

• Jermu
        Jermu kirjoitti:

En oikein ymmärrä, miksi tätä arvuuttelua käydään, kun olen jo osoittanut, että voin kirjoittaa kaikki vastaukseni ihan omalla vakkari-Vip-nikilläni. Puskasta huutelusta ei saa bonuspisteitä tuossa "uusi-näppis"-kisassa.

vappari-VIP nikki tämä muka on jota kaikki voivat käyttää,öönö

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

hyppäsi Jermun housuihin, varo vaan ei ne sun päälläs kuitenkaan pysy.....Oho ne valahti jo nilkkoihi - hitto en tiennytkään että sulla on Teräsmies alkkarit :)))))))))))))

• Jermu
        Jermu kirjoitti:

Että tällä voi tulevaisuudessa mennä kirjoittamaan minne tahansa ilman haittatekijöitä, kuten "Viestin hienhajuarkea on liian syvältä" tai "Tämä asiallinen keskustelu on ihan perskeleen täynnä" (punainen pallero).
        Vakkari-Vipillä varustettu nikki kirjoittaa sinne viimeiset lauseet uudelleen, että heilahtaa ja sekös toisia taas ärsyttää.

• ja nyt se selvisi
        Jermu kirjoitti:

Että tällä voi tulevaisuudessa mennä kirjoittamaan minne tahansa ilman haittatekijöitä, kuten "Viestin hienhajuarkea on liian syvältä" tai "Tämä asiallinen keskustelu on ihan perskeleen täynnä" (punainen pallero).
        Vakkari-Vipillä varustettu nikki kirjoittaa sinne viimeiset lauseet uudelleen, että heilahtaa ja sekös toisia taas ärsyttää.

että OLET Ylläpidon kätyri!!!!!!

• Marion.T
        ja nyt se selvisi kirjoitti:

Olet vähän ajan sisällä saanut niin paljon sisäpiiritietoa että katsoisitkos ikkunastasi ulos - se musta auto antennin kanssa on siellä juuri sinua varten......... Varo puheitasi -isoveli kuuntelee.....

• kuinka kirjoitti:

nämä "ensi kertaa kirjoittavat" ja "lukemaan tulleet" tietävät palstan tapahtumista enemmän kuin me itse

mitähän tolla tarkotit?
        kysyn,tyhmänä niinku ennenki..

• Jermu
        ja nyt se selvisi kirjoitti:

Muistaakseni tämä keskustelu käytiin palstalla pari kuukautta sitten, kun vedätin yhtä epätoivoista noissa palkkajutuissa tuohon samaan suuntaan. Se tyyppi pillastui ihan kokonaan. No, toivottavasti sinä et hermostu, vaikka luulit keksineesi totuuden........

• jatkuvasti vastaat
        Marion.T kirjoitti:

Olet vähän ajan sisällä saanut niin paljon sisäpiiritietoa että katsoisitkos ikkunastasi ulos - se musta auto antennin kanssa on siellä juuri sinua varten......... Varo puheitasi -isoveli kuuntelee.....

Jermulle osoitettuihin viesteihin,hmmm.....

• ja olen
        Jermu kirjoitti:

Muistaakseni tämä keskustelu käytiin palstalla pari kuukautta sitten, kun vedätin yhtä epätoivoista noissa palkkajutuissa tuohon samaan suuntaan. Se tyyppi pillastui ihan kokonaan. No, toivottavasti sinä et hermostu, vaikka luulit keksineesi totuuden........

edelleenkin sitä miewltä koska miksi MUKA 30 jäbä sähläilisi tällä palstalla....

• Marion.T
        jatkuvasti vastaat kirjoitti:

Jermulle osoitettuihin viesteihin,hmmm.....

puskistani :DDDDDDDDDDD

• Jermu
        ja olen kirjoitti:

edelleenkin sitä miewltä koska miksi MUKA 30 jäbä sähläilisi tällä palstalla....

ihan rauhallisesti kerron sinulle, että rauhoitu nyt noitten salaliittoteorioittesi kanssa. Kerran pari noi jutut menee huumorista, mutta sitten joku voi ottaa sinun kannanottosi ihan tosissaan...Tosissaan siten, että uskottavuutesi menee yhdellä heitolla.

• MillaN

...mutta herkkä nekkuni vaistoaa tästä avauksesta pientä pro...eikun pottuilua.:D

Ei kai vain asialla ole...hmmm.:D

• tyytteli

Niin kaikki avaukset onvat provoja, rekkaamaton kun sen tekee.
        Tarkoituksena ei ole pottuilla, vaan keskustella.
        Asialla, kuka?

• MillaN
        tyytteli kirjoitti:

Niin kaikki avaukset onvat provoja, rekkaamaton kun sen tekee.
        Tarkoituksena ei ole pottuilla, vaan keskustella.
        Asialla, kuka?

...suinkaan kaikki ole provoja, sanoinhan että pottuilua.

Kukako...ainahan jotain epäillään.:D

• taikanainen

ei todellakaan tee kenestäkään toista parempaa, eikä ole tae luotettavuudesta sen enempää kuin vakiintumaton nikki tai kokonaan nikitön.

Mielestäni meidän vakionikillä kirjoittavienkin tulisi suhtautua samoin nikittömän tai kertakäyttönikkiä käyttävän kirjoituksiin, katsoa se kirjoituksen sisältö, eikä olettaa automaattisesti nikitöntä kirjoitusta herjaksi. siellä on joskus todella kutkuttavia oivalluksiakin nikittömänä. Väitän kyllä että monet vakionikit ottavatkin tasavertaisina myöskin nikittömät mielipiteet.

Toisaalta vakionikki puolustaa paikkaansa siinä että kirjoittajalle tulee "kasvot". Itse koen helpommaksi kommunikoida nikillisen kirjoittajan kanssa siitä syystä että tiedän esim useamman viestinvaihdon keskustelussa juttelevani saman henkilön kanssa, siinä on mielipiteiden vaihdon tunnetta. Nikitön mielipide jää jotenkin irralliseksi, jos haluasi jatkaa keskustelua ei voi olla varma osoittaako sanansa oikeaan osoitteeseen.
      Kaikki eivät halua tietenkään jatkaa keskustelua sen enempää kuin sen kommenttinsa verran. Nikittömästä repliikistä tulee ainakin minulle sellainen mielikuva, että joku haluaa sanoa vain sen yhden kommentin ja katoaa sitten.

Sinullakin on nikki tässä käytössä, se on hienoa ja selkeyttää keskustelua.Tiedämme kaikki mitä olet halunnut kertoa ja että olet mukana keskustelussa. Jos kirjoittaisit koko ajan vaihtuvalla sanalla nikin sijaan, omat sanasi katoaisivat "näkymättömiin", koska kukaan ei osaisi yhdistää niitä yhden ja saman henkilön kirjoituksiksi.

• MillaN

...olen hyvin hyvin epäileväinen nikkiisi...siinä on jotain taikuutta.:D

Totta...oli nikki rekattu tai ei, luotettavuudesta ei ole taetta.

Uskoisin näin...tilanteesta riippuen meistä jokainen vastaa useammalla kuin yhdellä nikillä. Jos haluaa "lennosta" sanoa jonkun kommentin asiaan sen kummemmin osallistumatta, sanoo sen multinikillä, mutta asiaan syventyen kirjoittaa rekatulla/vakinikillä.

Eiköhän nämä rekkaamattomat nikit ole saaneet maineensa häiriköiden ansiosta ja jokainen osaa lukea, kirjoittaako rekkaamaton asiaa vai ei. Mielestäni rekatut eivät ole moittineet asiallisesti keskustelevia rekkaamattomia nikkejä, ne ovat kohdistuneet epäasiallisiin kommentteihin eikä edes niihin mitenkään "törkeästi".

Sanoisin tämän koko avauksen olevan saman vanhan jauhantaa, jonka ovat monet aloittaneet jo monella palstalla...hohhoijjaa.:D

• Jermu

Vakinikeistä olet kirjoittanut asiaa, mutta minun mielestä se on yksi hailee onko sellaista vakinikkiä, koska useimmat on kuitenkin vakkareita tällä palstalla. Tuo tarkennuksesi esim., että kirjoittaa edes yhden avauksen ajan samalla nikillä on hyvä.
        Vakkareita on kaikki, jotka on palstalla kaksi kertaa...Silloin ne sinne koukkuun..Kjäh!

• tyytteli
        Jermu kirjoitti:

Vakinikeistä olet kirjoittanut asiaa, mutta minun mielestä se on yksi hailee onko sellaista vakinikkiä, koska useimmat on kuitenkin vakkareita tällä palstalla. Tuo tarkennuksesi esim., että kirjoittaa edes yhden avauksen ajan samalla nikillä on hyvä.
        Vakkareita on kaikki, jotka on palstalla kaksi kertaa...Silloin ne sinne koukkuun..Kjäh!

Minkäs minä sille voin että olen näin tyhmä ja himmee.

• taikanainen
        MillaN kirjoitti:

...olen hyvin hyvin epäileväinen nikkiisi...siinä on jotain taikuutta.:D

Totta...oli nikki rekattu tai ei, luotettavuudesta ei ole taetta.

Uskoisin näin...tilanteesta riippuen meistä jokainen vastaa useammalla kuin yhdellä nikillä. Jos haluaa "lennosta" sanoa jonkun kommentin asiaan sen kummemmin osallistumatta, sanoo sen multinikillä, mutta asiaan syventyen kirjoittaa rekatulla/vakinikillä.

Eiköhän nämä rekkaamattomat nikit ole saaneet maineensa häiriköiden ansiosta ja jokainen osaa lukea, kirjoittaako rekkaamaton asiaa vai ei. Mielestäni rekatut eivät ole moittineet asiallisesti keskustelevia rekkaamattomia nikkejä, ne ovat kohdistuneet epäasiallisiin kommentteihin eikä edes niihin mitenkään "törkeästi".

Sanoisin tämän koko avauksen olevan saman vanhan jauhantaa, jonka ovat monet aloittaneet jo monella palstalla...hohhoijjaa.:D

rekkaamattoman tai rekatun nikin välillä, molemmat ovat vakinikkejä jos niitä käyttää vakituisti. Siksi puhuin nimenomaan vakinikistä.Sinullakin on vakinikki :) ja Jermulla esimerkiksi. Oma taikis-nikkini on vakikäytössä silloin kun laiskuuteni on huipussaan kirjautumisen suhteen.

mitä tuohon multeiluun tulee, varmasti suurin osa kirjoittajista joskus käyttää kertakäyttönikkiä,jos haluaa vain sanojesi mukaan lennosta heittä jotain. Toinen multinikin käyttöalue ovat nuo ns. arat aiheet, henkilösuhteista, seksistä yms. jos ei ole rohkeutta kirjoittaa omalla nikillään.

Totta on että tätä aihetta on jauhettu ja jauhettu ja jauhettu ja....., mutta kummasti se vaan meitä aina kirvoittaa kommentteja antamaan :)
        Itse olen tullut kuvioihin vasta nikkiuudistuksen jälkeen, ja pidin täysin luonnollisena rekisteröityä. Haluan oikeastikin olla yksilö enkä mitään kasvotonta massaa :D

• tyytteli
        tyytteli kirjoitti:

Minkäs minä sille voin että olen näin tyhmä ja himmee.

ja etpä sinäkään sille mitään voi, että olet. ;DDDD

• tyytteli

koska kirjoitat, "Mielestäni meidän vakionikillä kirjoittavienkin tulisi suhtautua samoin nikittömän tai kertakäyttönikikkiä käyttävän kirjoituksiin, katsoa se kirjoituksen sisältö, eikä olettaa automaattisesti nikitöntä kirjoitusta herjaksi."
        eivät kaikki halua personoitua, koska on mahdollisuus kirjoittaa rekkaamattomana, siihen on rekattujen tyytyminen.
        myös se joskus harmittaa että rekkaamattomana en saa vastausta joihinkin aloituksiin, mutta jos saman aloituksen tekee vakkari siihen vastataan.
        Eriarvoisuus ärsyttää.

• MillaN
        taikanainen kirjoitti:

rekkaamattoman tai rekatun nikin välillä, molemmat ovat vakinikkejä jos niitä käyttää vakituisti. Siksi puhuin nimenomaan vakinikistä.Sinullakin on vakinikki :) ja Jermulla esimerkiksi. Oma taikis-nikkini on vakikäytössä silloin kun laiskuuteni on huipussaan kirjautumisen suhteen.

mitä tuohon multeiluun tulee, varmasti suurin osa kirjoittajista joskus käyttää kertakäyttönikkiä,jos haluaa vain sanojesi mukaan lennosta heittä jotain. Toinen multinikin käyttöalue ovat nuo ns. arat aiheet, henkilösuhteista, seksistä yms. jos ei ole rohkeutta kirjoittaa omalla nikillään.

Totta on että tätä aihetta on jauhettu ja jauhettu ja jauhettu ja....., mutta kummasti se vaan meitä aina kirvoittaa kommentteja antamaan :)
        Itse olen tullut kuvioihin vasta nikkiuudistuksen jälkeen, ja pidin täysin luonnollisena rekisteröityä. Haluan oikeastikin olla yksilö enkä mitään kasvotonta massaa :D

...tee jakoa rekkaamattoman ja rekatun välillä. Marionille jo selvitin tuolla ylempänä ettei rekatulla ja vakinikillä suurta eroa olekaan. Itse käytän tätä rekkaamatonta nikkiä olosuhteitten pakosta, koska en saa sitä rekattua enkä halua siitä luopua.

Itse olen antanut kasvot tälle nikille jo monta vuotta sitten vaikka ei rekattu olekaan.:D

• taikis eli taikanainen
        tyytteli kirjoitti:

koska kirjoitat, "Mielestäni meidän vakionikillä kirjoittavienkin tulisi suhtautua samoin nikittömän tai kertakäyttönikikkiä käyttävän kirjoituksiin, katsoa se kirjoituksen sisältö, eikä olettaa automaattisesti nikitöntä kirjoitusta herjaksi."
        eivät kaikki halua personoitua, koska on mahdollisuus kirjoittaa rekkaamattomana, siihen on rekattujen tyytyminen.
        myös se joskus harmittaa että rekkaamattomana en saa vastausta joihinkin aloituksiin, mutta jos saman aloituksen tekee vakkari siihen vastataan.
        Eriarvoisuus ärsyttää.

kyllä että kovin helposti nikitön mielipide nähdään herjana. Toisinaan näin onkin, mutta mikään automaatti se ei ole.Kuitenkin uskon, kuten jo aiemmassa kommentissani kirjoitin että suurin osa vakionikeillä kirjoittavista huomioi kaikki kirjoitukset samanarvoisina. Mielestäni kirjoittajien niputtaminen jonkun yleistyksen alle on epäreilua. Teki sen kuka hyvänsä.

Itse en mielestäni kohtele kirjoituksia puolueellisesti, usein vastaankin ihan "tuntemattomille" nikeille. joskus saan silmilleni sieltä, joskus siellä on asiallinen henkilö kirjoituksen takana. Mutta useimmin ei olekaan ketään, saa puhua tyhjyyteen.

Tuo, että vakkarin avaukseen vastaa helpommin johtuu varmaan siitä että suurinpiirtein tietää mitä vastaan tulee. Ja vakionikki on yleensä myös keskustelijana ketjun kulkiessa eteenpäin. Itseäni harmittaa se kun vastaa jonkun "tuntemattoman" ketjuun, niin siellä ei olekaan enää avaajaa keskustelemassa. Avaus on jätetty niinkuin tuuliajolle, ja sen vuoksi kuivuu äkkiä kokoon. Käsitykseni mukaan kuitenkin juuri avaaja haluaa keskustella aiheesta jonka on aloittanut. Niinkuin sinä tästä aiheesta. Positiivista on että olet mukana kuljettamassa keskustelua.

Nämä ovat siis henkilökohtaisia mielipiteitäni, eivät varmastikaan absoluuttinen totuus. Myöskään en voi puhua kuin omalla suullani, toinen ajattelee toisin asiat.

• taikis
        MillaN kirjoitti:

...tee jakoa rekkaamattoman ja rekatun välillä. Marionille jo selvitin tuolla ylempänä ettei rekatulla ja vakinikillä suurta eroa olekaan. Itse käytän tätä rekkaamatonta nikkiä olosuhteitten pakosta, koska en saa sitä rekattua enkä halua siitä luopua.

Itse olen antanut kasvot tälle nikille jo monta vuotta sitten vaikka ei rekattu olekaan.:D

en uskonutkaan sinun tekevän jakoa, tuo oli tarkoitettu yleiseksi puheeksi samalla, sinne Marioninkin suuntaan.

Mä aina välillä tipahdan taikikseksi, kone oikkuilee ja potkaisee usein kesken kirjoituksen ulos kirjautuneesta tilasta. Epäilen sen johtuvan joko palomuuristani tai modeemiyhteydestäni. Ottaa kuule pattiin toisinaan kun on `toooosi viksun` kirjoituksen saanut puristeltua aivoistaan ja haluaa sen nimenomaan rekatulla nikillä ulos :(
        suurin osa taitaa tietää tämän kaksoisnimeni, mutta aina joku vastaan tulee joka ei tunnista.

Joten kaikille jotka tän nyt lukevat taikis on taikanainen.

• zakzak
        tyytteli kirjoitti:

Eriarvoisuus ärsyttää.

"joskus harmittaa että rekkaamattomana en saa vastausta joihinkin aloituksiin, mutta jos saman aloituksen tekee vakkari siihen vastataan.
        Eriarvoisuus ärsyttää."

Rekkamattomana aloittamasi keskustelu saa viimeistään huomenna pallukan.

• tyytteli
        taikis eli taikanainen kirjoitti:

kyllä että kovin helposti nikitön mielipide nähdään herjana. Toisinaan näin onkin, mutta mikään automaatti se ei ole.Kuitenkin uskon, kuten jo aiemmassa kommentissani kirjoitin että suurin osa vakionikeillä kirjoittavista huomioi kaikki kirjoitukset samanarvoisina. Mielestäni kirjoittajien niputtaminen jonkun yleistyksen alle on epäreilua. Teki sen kuka hyvänsä.

Itse en mielestäni kohtele kirjoituksia puolueellisesti, usein vastaankin ihan "tuntemattomille" nikeille. joskus saan silmilleni sieltä, joskus siellä on asiallinen henkilö kirjoituksen takana. Mutta useimmin ei olekaan ketään, saa puhua tyhjyyteen.

Tuo, että vakkarin avaukseen vastaa helpommin johtuu varmaan siitä että suurinpiirtein tietää mitä vastaan tulee. Ja vakionikki on yleensä myös keskustelijana ketjun kulkiessa eteenpäin. Itseäni harmittaa se kun vastaa jonkun "tuntemattoman" ketjuun, niin siellä ei olekaan enää avaajaa keskustelemassa. Avaus on jätetty niinkuin tuuliajolle, ja sen vuoksi kuivuu äkkiä kokoon. Käsitykseni mukaan kuitenkin juuri avaaja haluaa keskustella aiheesta jonka on aloittanut. Niinkuin sinä tästä aiheesta. Positiivista on että olet mukana kuljettamassa keskustelua.

Nämä ovat siis henkilökohtaisia mielipiteitäni, eivät varmastikaan absoluuttinen totuus. Myöskään en voi puhua kuin omalla suullani, toinen ajattelee toisin asiat.

osaa keskustella asiallisestikkin, odotinkin enemmän asiallista keskustelua, kuin tuota pilailua.
        Odotin myös rekkaamattomien mielipiteitä, syyn ja epäilyksen miksi ei, esitin tuolla jossain vastauksessa.

Ongelmia on sekä rekatuilla että rekkaamattomilla, mutta myös vapaus on jokaisella mihin vastaa ja miten ja vapaus on olla vastaamatta.
        Sulassa sovussakin voisi kirjoitella, ilman näitä ikuisuuskeskusteluja rajoista ja paremmuuksista, ei ketään tee paremmaksi se rekkaus tai palstavakkaruus. Rekkaus myös joidenkin kohdalla häiritsee, henkilö ja persoona ei aina miellytä.
        Provosoida voi monella tavalla, myös asiattomaan viestiin vastaaminen provosoi jos itse haluaa jatkaa, turha on vakkarina kitistä sitten kiusantekijöistä.
        Vakkarien mielestä rekkaamattomat kitisevät, mutta kun asiaa ajattelee ja miettii tarkemmin, se on toisin päin, vakkarit kitisevät enemmän kuin rekkaamattomat.

Jokaiselle oma mielipide on totuus ja tämä on minun totuuteni.

• Marion.T
        taikis kirjoitti:

en uskonutkaan sinun tekevän jakoa, tuo oli tarkoitettu yleiseksi puheeksi samalla, sinne Marioninkin suuntaan.

Mä aina välillä tipahdan taikikseksi, kone oikkuilee ja potkaisee usein kesken kirjoituksen ulos kirjautuneesta tilasta. Epäilen sen johtuvan joko palomuuristani tai modeemiyhteydestäni. Ottaa kuule pattiin toisinaan kun on `toooosi viksun` kirjoituksen saanut puristeltua aivoistaan ja haluaa sen nimenomaan rekatulla nikillä ulos :(
        suurin osa taitaa tietää tämän kaksoisnimeni, mutta aina joku vastaan tulee joka ei tunnista.

Joten kaikille jotka tän nyt lukevat taikis on taikanainen.

aikaisemmin, mun siis piti kirjoittaa vakinikki, mutta kirjoitin tohkeissani rekattu nikki, joten se oli moka mun puoleltani.

Tietenkin sen rekkaamattoman nikin saa käyttöönsä kuka vain ja voi kirjoitella sillä vaikka kuinka inhottavia kirjoituksia, sen takia mä nykyään aina kirjaudun sisään - muutaman kerran kun kone on heittänyt mut ulos kesken kirjoituksen olen vain pistänyt sen pisteen nikkini perään että olen saanut kirjoitukseni sisään.

Mulle on sama onko kirjoittaja kirjautunut vai ei, kunhan perässä olis ihan oikea nimimerkki eikä vain osa lausetta. Sillon aina tietää että vastaa juuri sille jolle vastaus on tarkoitettukin.

ÄÄÄÄhhhhh....Puuuhhhh... Nyt mä en kestä enää, pistin ton tuulettimeni kiinni kun alkoi tulemaan kurkku kipeäksi, mutta takasin käyntiin sen laitan vaikka en ääntä saisi......

• tyytteli
        zakzak kirjoitti:

"joskus harmittaa että rekkaamattomana en saa vastausta joihinkin aloituksiin, mutta jos saman aloituksen tekee vakkari siihen vastataan.
        Eriarvoisuus ärsyttää."

Rekkamattomana aloittamasi keskustelu saa viimeistään huomenna pallukan.

en tullut hakemaan, minkäs minä sille mahdan, jos niin käy, teen valituksen ylläpidolle, keskustelua ei saisi katkaista pallukoille, se on väärin.
        Ärsytti tuo rekattujen kitinä rekkaamattomista jossain avauksessa, siksi tein avauksen.

• kirjoittaa myös
        Marion.T kirjoitti:

aikaisemmin, mun siis piti kirjoittaa vakinikki, mutta kirjoitin tohkeissani rekattu nikki, joten se oli moka mun puoleltani.

Tietenkin sen rekkaamattoman nikin saa käyttöönsä kuka vain ja voi kirjoitella sillä vaikka kuinka inhottavia kirjoituksia, sen takia mä nykyään aina kirjaudun sisään - muutaman kerran kun kone on heittänyt mut ulos kesken kirjoituksen olen vain pistänyt sen pisteen nikkini perään että olen saanut kirjoitukseni sisään.

Mulle on sama onko kirjoittaja kirjautunut vai ei, kunhan perässä olis ihan oikea nimimerkki eikä vain osa lausetta. Sillon aina tietää että vastaa juuri sille jolle vastaus on tarkoitettukin.

ÄÄÄÄhhhhh....Puuuhhhh... Nyt mä en kestä enää, pistin ton tuulettimeni kiinni kun alkoi tulemaan kurkku kipeäksi, mutta takasin käyntiin sen laitan vaikka en ääntä saisi......

rekattuna inhoittavuuksia kuten sinä

• joskus'
        kirjoittaa myös kirjoitti:

rekattuna inhoittavuuksia kuten sinä

tyhmiä ootte kaikki;D

• VakiNikki kö

Voi, kulta-pieni, eikö sinulla ole ollenkaan omaa elämää? Miettisit välillä vaikka naapureiden tekemisiä ja nokkimisjärjestyksiä.
      Minäkin voisin kirjoitella vaikka millaisia hävyttömyyksiä, kun ei tarvii seistä sanojensa takana näin nimettömänä kirjoittaessa. Tekis vähän mieleni ryhtyä arvailemaan sinun ÄÖtäsi vaikka ja vähän muutakin. Kyllä se on niin kamalaa... Onni, ettei sinulla ole suurempia ongelmia. Kirjoittele sinä vaan rauhassa nikillä tai ilman. Käykö kateeksi, että vakinikit voivat vaikka ihan aikuisten oikeesti tykätä toisistaan. - Sinä jäät siitäkin osattomaksi.

• Oletko jo

10wee edes,kuinka voi tykästyä virtuaalihenkilöön?
        Et voi koskaan tietää netissä kenen kanssa oikeastaan juttelet,on sitten vakinikki tai jopa rekattukin!

• tyytteli

-seuraavaksi alkaa laulu "hanki oma elämä",
        -sitten ÄÖ:n arvailu,
        -sitten kirjoittajaa väitetään kateelliseksi,
        -sitten että on kamalasti ongelmia,
        hmmmm... tästä puuttuu jotain,
        ny hokasin,
        -lääkkeet ovat ottamatta.

täydellistä,
        kaiken sen lisäksi mitä olen saanut lukea tässä ketjussa, jeah. :DDDD

• vielä ole
        tyytteli kirjoitti:

-seuraavaksi alkaa laulu "hanki oma elämä",
        -sitten ÄÖ:n arvailu,
        -sitten kirjoittajaa väitetään kateelliseksi,
        -sitten että on kamalasti ongelmia,
        hmmmm... tästä puuttuu jotain,
        ny hokasin,
        -lääkkeet ovat ottamatta.

täydellistä,
        kaiken sen lisäksi mitä olen saanut lukea tässä ketjussa, jeah. :DDDD

(Jermun taholta) arvailtu Jaana-Maikiksi,Sedäksi,Tädiksi tai Ajosmiehen pikku apulaiseksi edes!

• tyytteli
        vielä ole kirjoitti:

(Jermun taholta) arvailtu Jaana-Maikiksi,Sedäksi,Tädiksi tai Ajosmiehen pikku apulaiseksi edes!

taholta ei, mutta joku jo vihjaili, olisi kinnostavaa tietää keneksi täällä kirjoittavaksi palstavakkariksi epäiltiiin. :DDDDD

• Marion.T
        tyytteli kirjoitti:

taholta ei, mutta joku jo vihjaili, olisi kinnostavaa tietää keneksi täällä kirjoittavaksi palstavakkariksi epäiltiiin. :DDDDD

oli ihan hyvä, mutta oma panoksesi ei ollut kovinkaan myönteinen.

En viitsi edes alkaa arvailemaan kuka olet - se veisi ihan liikaa energiaa näin kuumalla ilmalla.
        Mutta ole kuka olet ei se mua häiritse, sitten kun taas kirjoitat myönteisemmin, niin olen ainakin valmis keskustelemaan kanssasi aivan asiallisesti.
        Osaan myös sen taidon.

Tuollainen ilkeily mitä taholtasi tuli viittaa kyllä tiettyyn nimimerkkiin, mutta en sitä ala tässsä edes julki tuomaan.

99 prosenttisesti jatkuvasti samaa nimimerkkiä käyttävät ovat oikein hauskaa, asialista ja mukavaa seuraa täällä netissä.

Ilmeisesti olet se yksi prosentti. Ilkeilevä hyökkäyksesi Jermua kohtaan hieman on ihmetyttänyt. Aivan kuin sinulla olisi jotain ihan oikeasti häntä vastaan. Yleensä hyökkäyksien sävy on ollut toisenlainen.

Yritä kuitenkin ymmärtää että ihmisiä mekin ollaan jokainen täällä nikkimme takana.

• tyytteli
        Marion.T kirjoitti:

En viitsi edes alkaa arvailemaan kuka olet - se veisi ihan liikaa energiaa näin kuumalla ilmalla.
        Mutta ole kuka olet ei se mua häiritse, sitten kun taas kirjoitat myönteisemmin, niin olen ainakin valmis keskustelemaan kanssasi aivan asiallisesti.
        Osaan myös sen taidon.

Tuollainen ilkeily mitä taholtasi tuli viittaa kyllä tiettyyn nimimerkkiin, mutta en sitä ala tässsä edes julki tuomaan.

99 prosenttisesti jatkuvasti samaa nimimerkkiä käyttävät ovat oikein hauskaa, asialista ja mukavaa seuraa täällä netissä.

Ilmeisesti olet se yksi prosentti. Ilkeilevä hyökkäyksesi Jermua kohtaan hieman on ihmetyttänyt. Aivan kuin sinulla olisi jotain ihan oikeasti häntä vastaan. Yleensä hyökkäyksien sävy on ollut toisenlainen.

Yritä kuitenkin ymmärtää että ihmisiä mekin ollaan jokainen täällä nikkimme takana.

tarkistaa oman panoksesi myös ja ensimmäinen kommenttisi koko keskusteluun, vastasit kuin olisin syyttänyt sinua jostakin, en tietääkseni maininnut ketään nimeltä.
        Miksi minulle kirjoitat, kun en nytkään sinua tarkoittanut, vaan toista jonka kirjoituksesta käsitin vihjailun, ethän ole vainoharhainen.
        Et vastannut tuolla kun pyysin perusteluja miksi vakinikit ja rekatut ovat parempia kuin muut, en käsitä ylimielisyyttäsi.
        Jos tyylini keskustella ei miellytä, ongelma on sinun, ei minun.
        Sen voin sanoa, et taatusti tunne minua, miksi teidän vakkarien kanssa keskustelu menee aina arvailuihin, usko jo vakinikkiä minulla ei täällä ole, eikä tule, kirjoitan aina eri nikillä ja useille palstoille.

Etkö kestä asiallista keskustelua vakkareista ja rekatuista, pakkohan meidänkin on kestää rekkaamattomiin kohdistuvat arvostelut sieltä päin.

• Marion.T
        tyytteli kirjoitti:

tarkistaa oman panoksesi myös ja ensimmäinen kommenttisi koko keskusteluun, vastasit kuin olisin syyttänyt sinua jostakin, en tietääkseni maininnut ketään nimeltä.
        Miksi minulle kirjoitat, kun en nytkään sinua tarkoittanut, vaan toista jonka kirjoituksesta käsitin vihjailun, ethän ole vainoharhainen.
        Et vastannut tuolla kun pyysin perusteluja miksi vakinikit ja rekatut ovat parempia kuin muut, en käsitä ylimielisyyttäsi.
        Jos tyylini keskustella ei miellytä, ongelma on sinun, ei minun.
        Sen voin sanoa, et taatusti tunne minua, miksi teidän vakkarien kanssa keskustelu menee aina arvailuihin, usko jo vakinikkiä minulla ei täällä ole, eikä tule, kirjoitan aina eri nikillä ja useille palstoille.

Etkö kestä asiallista keskustelua vakkareista ja rekatuista, pakkohan meidänkin on kestää rekkaamattomiin kohdistuvat arvostelut sieltä päin.

tarkistaa oman panoksesi myös, ja heti avauksessasi kirjoitit niinkuin olisit syyttänyt meitä jostakin ja mainitsit vielä vakinikit.

Miksiköhän sinulle kirjoitan, vaikka en ole sinusta edes kiinnostunut, et kai itse ole vainoharhainen.

Vastasin pariinkin kertaan siihen etteivät vakinikit ole sen parempia kuin muutkaan - miksi jauhoit samaa asiaa moneen kertaan. En käsitä ylimielisyyttäsi.

Jos tyylini keskustella ei miellytä ei tarvitse lukea kirjoituksiani.

Ja itse pyysit arvailemaan kuka olet, mutta kerroin etten jaksa mokomaa ajatella.

Asiallisen keskustelun vakkareista kestän, ja näytän kestävän sen huomattavasti paremmin kuin sinä :)))

Minä sentään osaan nauraa koko jutulle, ja koko aikana en suuttunut kertaakaan, mitä sinä taas teit joka kirjoituksessasi.

Tervetuloa virtuaalimaailmaan, vaikka kirjoitatkin useilla palstoilla niin epäilempä vain, että jos samoilla eväillä kirjoitat kuin täälläkin, niin tuskin kovin suosittu olet :DDDDDDDD

• tyytteli
        Marion.T kirjoitti:

tarkistaa oman panoksesi myös, ja heti avauksessasi kirjoitit niinkuin olisit syyttänyt meitä jostakin ja mainitsit vielä vakinikit.

Miksiköhän sinulle kirjoitan, vaikka en ole sinusta edes kiinnostunut, et kai itse ole vainoharhainen.

Vastasin pariinkin kertaan siihen etteivät vakinikit ole sen parempia kuin muutkaan - miksi jauhoit samaa asiaa moneen kertaan. En käsitä ylimielisyyttäsi.

Ja itse pyysit arvailemaan kuka olet, mutta kerroin etten jaksa mokomaa ajatella.

Asiallisen keskustelun vakkareista kestän, ja näytän kestävän sen huomattavasti paremmin kuin sinä :)))

Minä sentään osaan nauraa koko jutulle, ja koko aikana en suuttunut kertaakaan, mitä sinä taas teit joka kirjoituksessasi.

Tervetuloa virtuaalimaailmaan, vaikka kirjoitatkin useilla palstoilla niin epäilempä vain, että jos samoilla eväillä kirjoitat kuin täälläkin, niin tuskin kovin suosittu olet :DDDDDDDD

en ole kenenkään suosituksia hakemassa, ei ei, onko tärkeää olla suosittu jollakin palstalla, hei haloo... (nyt sorrun minäkin tähän), missä elätte elämäänne, täällä palstallako?
        Avauksessa oli tietty aihe ja se älähti johon kalikka kalahti, ei olisi ollut pakko ottaa kantaa. :DDDDD
        Aivan niin, jos tyylini keskustella ei miellytä ei tarvitse lukea kirjoituksiani, pitäisköhän rekata että tiedät vastaisuudessa varoa, ei herra nähköön, en missään tapauksessa, hus hus moiset ajatukset.

En ole pyytänyt ketään arvailemaan mitään, joku vain vihjaili, ymmärrätkö, olisin vain kiinnostunut tietämään kenen viattoman niskaan arvailu olisi osunut.
        Mistä tiedät minun suuttumukseni, samaa voisin väittää sinusta, tämähän on ollut enemmän kuin hauskaa ja melkein tämän etukäteen tiesin, miten tässä käy, kun avauksen tein. ;DDDDD

• Marion.T
        tyytteli kirjoitti:

en ole kenenkään suosituksia hakemassa, ei ei, onko tärkeää olla suosittu jollakin palstalla, hei haloo... (nyt sorrun minäkin tähän), missä elätte elämäänne, täällä palstallako?
        Avauksessa oli tietty aihe ja se älähti johon kalikka kalahti, ei olisi ollut pakko ottaa kantaa. :DDDDD
        Aivan niin, jos tyylini keskustella ei miellytä ei tarvitse lukea kirjoituksiani, pitäisköhän rekata että tiedät vastaisuudessa varoa, ei herra nähköön, en missään tapauksessa, hus hus moiset ajatukset.

En ole pyytänyt ketään arvailemaan mitään, joku vain vihjaili, ymmärrätkö, olisin vain kiinnostunut tietämään kenen viattoman niskaan arvailu olisi osunut.
        Mistä tiedät minun suuttumukseni, samaa voisin väittää sinusta, tämähän on ollut enemmän kuin hauskaa ja melkein tämän etukäteen tiesin, miten tässä käy, kun avauksen tein. ;DDDDD

keskusteli erittäin pahantuulisen ihmisen kanssa, joku sinulle siitä tuolla huomauttikin, joten en ole ainoa joka asian huomasi.

Tuskin hymy huulilla tuollaista katkeruutta suustansa syytää.

Mutta ei se mitään lopetan keskustelun tähän ja hymyilen edelleen - en jaksa enää nauraakaan, kun leuat tulivat jo kipeiksi :)))))))

Hauskaa elämää sinulle - ota rauhallisemmin, kyllä se siitä :)))))))))))))))

• jankutusta
        tyytteli kirjoitti:

oli sinun avauksesi aihe.
        Miksi tällaisia ollenkaan täytyy avata, siksikö vain että yrittää saada tuota kuuluisaa PUNAISTA PILKKUA?

• tyytteli
        Marion.T kirjoitti:

voisit oikeestaan lukea avaukseni uudestaan,
        nimittäin teet just niin kuin siinä kirjoitan, :DDDD
        ..."joku joka kirjoittaa vain mielipiteensä ilman vakinikkiä ja on erimieltä se tulkitaan heti kiusanteoksi." -----> ilkeilyksi.

• nieminen.
        tyytteli kirjoitti:

voisit oikeestaan lukea avaukseni uudestaan,
        nimittäin teet just niin kuin siinä kirjoitan, :DDDD
        ..."joku joka kirjoittaa vain mielipiteensä ilman vakinikkiä ja on erimieltä se tulkitaan heti kiusanteoksi." -----> ilkeilyksi.

Mutta se johtuu vain siitä, että suuressa erinomaisuudessani olen aina oikeassa. Minkäs teet? Se vain sattuu olemaan kohtaloni.
        Mitäs mieltä ja mistä sinä olitkaan?

• tyytteli
        jankutusta kirjoitti:

oli sinun avauksesi aihe.
        Miksi tällaisia ollenkaan täytyy avata, siksikö vain että yrittää saada tuota kuuluisaa PUNAISTA PILKKUA?

kirjoitin, pallukat eivät ole tarkoitus.
        Halusin tietää mitä vakkarit vastaavat esitettyyn väitteeseen ja hyvinhän se meni, niinkuin odotinkin. :DDDDD
        Tävallista jankutusta on myös vakkareitten puolelta rekkaamatttomia kohtaan, keskustelua oli silloin kun ylläpito tämän mahdollisti palstoilla aika paljonkin.
        Kaikki palstan vakkarit eivät ottaneet keskusteluun osaa, hatun nosto niille, jotka eivät osallistuneet (moni varmaan on kesälomalla palstalta), sillä loppujen lopuksi tällainen keskustelu on täysin turhaa ja typerää.
        Asiallinen osuus keskustelusta oli hyvä ja siihen asiallisuuteen ja totuudenmukaisuuteen ylti vain muutama keskustelija.
        Minut tulkittiin joidenkin vakkareiden taholta ilkeäksi ja katkeraksi ja pahantuuliseksi ja jotain tuolla saaduista kommentista listasin, niinpä niin, aletaan arvostella kirjoittajaa ja kirjoittajan tyyliä, miten tosissaan todellakin kirjoitukset täällä otetaan.... hohhoijaa.

• tyytteli
        Marion.T kirjoitti:

keskusteli erittäin pahantuulisen ihmisen kanssa, joku sinulle siitä tuolla huomauttikin, joten en ole ainoa joka asian huomasi.

Mutta ei se mitään lopetan keskustelun tähän ja hymyilen edelleen - en jaksa enää nauraakaan, kun leuat tulivat jo kipeiksi :)))))))

hyvää virtuaalielämää ja muista eivät kaikki rekaamattomat ole vihollisiasi, ihmisiä mekin olemme vaikkemme ole rekanneet. :DDDDDD

• mua ei vakkarit
        tyytteli kirjoitti:

kirjoitin, pallukat eivät ole tarkoitus.
        Halusin tietää mitä vakkarit vastaavat esitettyyn väitteeseen ja hyvinhän se meni, niinkuin odotinkin. :DDDDD
        Tävallista jankutusta on myös vakkareitten puolelta rekkaamatttomia kohtaan, keskustelua oli silloin kun ylläpito tämän mahdollisti palstoilla aika paljonkin.
        Kaikki palstan vakkarit eivät ottaneet keskusteluun osaa, hatun nosto niille, jotka eivät osallistuneet (moni varmaan on kesälomalla palstalta), sillä loppujen lopuksi tällainen keskustelu on täysin turhaa ja typerää.
        Asiallinen osuus keskustelusta oli hyvä ja siihen asiallisuuteen ja totuudenmukaisuuteen ylti vain muutama keskustelija.
        Minut tulkittiin joidenkin vakkareiden taholta ilkeäksi ja katkeraksi ja pahantuuliseksi ja jotain tuolla saaduista kommentista listasin, niinpä niin, aletaan arvostella kirjoittajaa ja kirjoittajan tyyliä, miten tosissaan todellakin kirjoitukset täällä otetaan.... hohhoijaa.

häirihe, sinäpä itte oot oikee riirahaastaja.
        Painu sä tyytteli sinne mistä tulikkii, vaikka ei sua varmaa sinne kaivathakkaan.
        Kukas ny sua riitaa haastamaan kaipais.
        Painuha nyt omaa koppiis häppeen ees vähäks aikkaa, tuu takas sittee ku oot alakannu ajettellee ihmistee lailla.
        Täällä on iha kivoi vakinikkei ja ne ei koskaa kiusaa kettää ellei aihetta oo.
        Häppeee vähä ommmoo käytöstäis, se on ollu aika ilekee.
        Hyvvee yötä kaikillen, nukkukaatten hyvvin ja nähkeettän kauniitta unnnii.

• sinäkin
        Marion.T kirjoitti:

Osaan myös sen taidon.

se ymmärtää

• ei voi
        Marion.T kirjoitti:

muuta kuin NAURAA,nmetti on ELÄMÄSI,olet SÄÄLITTÄVÄ IHMINEN

• ja yritä edes
        Marion.T kirjoitti:

nauraa vaikki kiehut sisimmässäsi,sinusta eivät kaikki NETISSÄ pidäkään,voi kauhistus eikä rakas JERMUSIKAAN ole nyt apuna

• myös
        mua ei vakkarit kirjoitti:

häirihe, sinäpä itte oot oikee riirahaastaja.
        Painu sä tyytteli sinne mistä tulikkii, vaikka ei sua varmaa sinne kaivathakkaan.
        Kukas ny sua riitaa haastamaan kaipais.
        Painuha nyt omaa koppiis häppeen ees vähäks aikkaa, tuu takas sittee ku oot alakannu ajettellee ihmistee lailla.
        Täällä on iha kivoi vakinikkei ja ne ei koskaa kiusaa kettää ellei aihetta oo.
        Häppeee vähä ommmoo käytöstäis, se on ollu aika ilekee.
        Hyvvee yötä kaikillen, nukkukaatten hyvvin ja nähkeettän kauniitta unnnii.

PIRRE puskasta

• siellä
        nieminen. kirjoitti:

Mutta se johtuu vain siitä, että suuressa erinomaisuudessani olen aina oikeassa. Minkäs teet? Se vain sattuu olemaan kohtaloni.
        Mitäs mieltä ja mistä sinä olitkaan?

TAAS puskailee

• taitaa
        siellä kirjoitti:

TAAS puskailee

olla täynnä täitä ;D

• kun jäbä
        ei voi kirjoitti:

muuta kuin NAURAA,nmetti on ELÄMÄSI,olet SÄÄLITTÄVÄ IHMINEN

poltti päreensä;D

• kukas se
        myös kirjoitti:

PIRRE puskasta

sekoo ja sanoihinsa ;D

• Jermu
        siellä kirjoitti:

TAAS puskailee

Täällähän on jo kovasti arvuuteltu nikkejä, mutta tuntuu kummalliselta, että meikäläinen olisi koko ajan joka paikassa....

• Jermu
        ja yritä edes kirjoitti:

nauraa vaikki kiehut sisimmässäsi,sinusta eivät kaikki NETISSÄ pidäkään,voi kauhistus eikä rakas JERMUSIKAAN ole nyt apuna

Mustasukkainen fanittaja...Hah!

• virtanen pusikosta

Aivan samaa mieltä, että ihmistä ei tee luotettavaksi tai epäluotettavaksi se, onko vakkari tai rekattu tai puskajussi.
      Joku vielä lohkaisi, että on mukavampi vastata kun tietää minkälaisia vastauksia saa, mitä mukavaa siinä on, jos ei uskalla katsastella toisiakin näkökohtia. Toinen oli, että rekattu vie keskustelua eteenpäin, kun kaikilla ei ole mahdollisuutta istua 24h täällä ja vastailla joka vastaukseen. Aamulla voi heittää jonkun keskustelunaiheen ja illalla käydä katsomassa mielipiteitä, ottaa kantaa jos haluaa.
      Ja galleria, hah hah, jos joku niihin uskoo ja luulee tietävänsä ihmisestä jotakin, niin lievästi on hyväuskoinen.

• taikis

kokonaisuudessaan :) Kuten huomaat, ei puhuttu että tietää millaisia vastauksia tulee vaan mitä on vastassa. Jos et ymmärtänyt tuota sanomistani, niin selvennän sinulle. Tarkoitan että tietää tuleeko pottuilua vai asiaa.

"""""
        olen huomannut
        Kirjoittanut: taikis eli taikanainen 6.7.2005 klo 17.31

Nämä ovat siis henkilökohtaisia mielipiteitäni, eivät varmastikaan absoluuttinen totuus. Myöskään en voi puhua kuin omalla suullani, toinen ajattelee toisin asiat. """"

• virtanen puskissa
        taikis kirjoitti:

kokonaisuudessaan :) Kuten huomaat, ei puhuttu että tietää millaisia vastauksia tulee vaan mitä on vastassa. Jos et ymmärtänyt tuota sanomistani, niin selvennän sinulle. Tarkoitan että tietää tuleeko pottuilua vai asiaa.

"""""
        olen huomannut
        Kirjoittanut: taikis eli taikanainen 6.7.2005 klo 17.31

Nämä ovat siis henkilökohtaisia mielipiteitäni, eivät varmastikaan absoluuttinen totuus. Myöskään en voi puhua kuin omalla suullani, toinen ajattelee toisin asiat. """"

Mistä sen tietää, että pottuilua ei tule, jos vastaa vakinikille, voihan seuraava olla puskajussi huutelija.
        Ihan hyvä, että ketjuja kuljetellaan, mutta sulkeeko se pois avauksen, jos avaaja ei pysty päivystämään.

• taikis
        virtanen puskissa kirjoitti:

Mistä sen tietää, että pottuilua ei tule, jos vastaa vakinikille, voihan seuraava olla puskajussi huutelija.
        Ihan hyvä, että ketjuja kuljetellaan, mutta sulkeeko se pois avauksen, jos avaaja ei pysty päivystämään.

katsottuna ei tietenkään voi tietääkään, tuleeko pottuilua vai ei. Siitä tämä nettimaailma onkin arvaamaton. Omakohtainen kokemukseni on kuitenkin tähän saakka ollut sellainen että niiden vakinikkien tekemissä avauksissa joihin olen mielipiteitäni laittanut olen saanut aika asiallista, hauskaakin palautetta.

Tuosta ketjujen kuljettamisesta, eihän sitä nyt päivystää tarvitse koneen vieressä, jokainen tekee niinkuin parhaakseen näkee. Toisilla on aikaa enemmän, toisilla vähemmän. Sen havainnon olen tehnyt, että ketju jota avaaja "kuljettaa" on aktiivisempi. Toisaalta, miksi tehdä aloitus jos ei sitten halua keskustella siihen tulleista mielipiteistä?

• ilman nimimerkkiä

asiallisesti, pitää myös tarkistaa että viestistä saa oikean kuvan. Koska nimimerkittömiä vastauksia voi tulla useita ja hyvin suurella todennäköisyydellä valtaosa niistä on jotakin muuta kuin asiallisuutta tavoittelevia, lukijalla on tavallista suurempi vaiva yrittää saada se asia ulos viestistä. Usein kuitenkin käy nimittäin niin että kirjoittaja kyllä ajattelee asian selkeästi mutta jättää viestistä pois jotakin tulkinnalle oleellista, joten lukija voi saada siitä toisen, usein negatiivisen vaikutelman juuri siksi kun se on toisten nimettömien herjojen joukossa.

Olen nyt jonkin aikaa testaillut tätä nikittömänä kirjoittamista ja täytyy sanoa, että minut on hyvin usein, melkeinpä aina tuomittu niiden huonoimpien välihuutajien mukana vaikka viesteissäni ei ole ollutkaan mitään provokatiivista.

Tuossa mielessä ainakin ketjukohtainen ja mielellään vakituisempi nimimerkki helpottaa huomattavasti keskustelua. Moni ilkeys jäisi sanomatta ja vaihtuisi selventävään kysymykseen, kun tietää ettei toinen tahallaan yritä ärsyttää.

• onkin

epäilyttävää,kuka oikeasti uskoo virtuaali-ihmiseen,netissä voit esittää ketä tahansa

• MillaN

...tyytteli...oletkos tänään paremmalla tuulella kuin eilen? :D

• Jermu

fanfaarien kera pallot peliin, niin saadaan kakkukahvit ja kaikkea sellaista.

• MillaN
        Jermu kirjoitti:

fanfaarien kera pallot peliin, niin saadaan kakkukahvit ja kaikkea sellaista.

...Jermuxille.:D

En välittäs ainakaan kermakakusta, mutta jotain muuta hyvää.

• Jermu
        MillaN kirjoitti:

...Jermuxille.:D

En välittäs ainakaan kermakakusta, mutta jotain muuta hyvää.

Mansikkakakku, jossa se mansikka on hyytelöity sellaiseen kirkkaaseen sokeriliemeen siihen pinnalle. Kiva juttu shampanjan tai ihan vaan kahvin kera.

• MillaN
        Jermu kirjoitti:

Mansikkakakku, jossa se mansikka on hyytelöity sellaiseen kirkkaaseen sokeriliemeen siihen pinnalle. Kiva juttu shampanjan tai ihan vaan kahvin kera.

...njam...se maistuisi.:D

• Taas on yksi tyhjänpäiväinen nikki-keskustelu loppusuoralla, ja keskustelun varsinainen tavoite, punainen pallukka, tullaan todennäköisesti saavuttamaan. Tämä keskustelu on malliesimerkki tästä kummallisesta pallukkaleikistä, joka on tällä palstalla erittäin suuressa suosiossa.

• MillaN

...aihe on taattua tavaraa pallukkaleikissä, toteutukoon tyyttelin tavoite.:D

• Jermu

mikä teki tästä Vakkarikeskustelusta niinkin poikkeuksellisen....?
        Keskustelun avasi Anti-vakkari "Tyytteli", joka on täällä hyvinkin usein, mutta ei ole mielestään silloinkaan vakkari, koska hänellä on oikeus olla missä hän haluaa....
        Mietippäs Yleismies hieman tätä lausuntoa...Sehän on uraauurtava lausunto, jolla voidaan kyseenalaistaa monenmoista toimintaa...Mielestäni se lausunto oli näitten 200 vastauksen arvoinen, koska tästä lähtien se kelpaa tilanteessa, kuin tilanteessa.

• Jermu
        MillaN kirjoitti:

...aihe on taattua tavaraa pallukkaleikissä, toteutukoon tyyttelin tavoite.:D

Naapurin Kalle ottaa viikonloppuisin kuppia aika tehokkaasti ja joutuu usein poliisin mukaan selvittämään oloaan. Ei Kalle mikään räyhähenki ole, mutta väsymys yllättää vain mitä ihmeellisimmissä paikoissa.
        Poliisi kysyi sitten Kallelta, että pitäiskö hänelle laittaa sellainen Vakkari-selli, kun niin usein Kalle on heidän vieraana.
        Kalle vastaa:"EN mä ole mikään Vakkari täällä, koska mulla on oikeus olla missä mä haluan ja jos mä nyt haluan olla täällä teidän sellissä joka viikonloppu, niin ei se musta mitään Vakkaria tee."

Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään

Kaikkosen erityis­avustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po
      Maailman menoa
      122
      6069
    2. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      29
      2140
    3. Onkohan meillä kummallakin joku pakkomielle toisiimme

Vähän luulen että on..
      Ikävä
      177
      1962
    4. Mitä tämä on

Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut
      Tunteet
      10
      1153
    5. Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?

gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.
      Maailman menoa
      69
      1145
    6. Olen valmis

Kohtaamaan sinut tänä kesänä, jos sellainen sattuma osuu kohdalleni.
      Ikävä
      73
      1007
    7. Hyvää yötä kaivatulleni

En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä
      Tunteet
      24
      1007
    8. Nyt on konstit vähänä.

Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,
      Kiuruvesi
      24
      922
    9. Tilinpäätösvaltuusto 27.5

Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty
      Pyhäjärvi
      42
      897
    10. Hevoset ajoteillä Karhulanvaaralla

Minkä ihmeen takia osaamattomat ihmiset tuovat hevosia ajoteille ja pyöräteille? Eilen oli kolari lähellä tämän takia. I
      Suomussalmi
      12
      765
    Aihe