Mitäs teet viikonloppuna?

Anonyymi-ap

Mitäs ny sit meinaat viikonloppuna tehrä kun on luvattu niin maan perusteellisen hianoo ilmaa, että pelkkä ajatuskin tekee jo höpötitiä?

14

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aivan varmasti ainakin mietin. Ehkä esitän tekeväni puutarhassa jotain hyödyllistä.

• Anonyymi

...Lähinnä nyt vaan sen tähden kyselin, ettei kai nyt vaan kukaan aio Punkalaitumelle tulla, kun mulla ei nytn oikein ole mitään kastettavaakan kahveen kansa....mutta ei kai nyt niin hulluja ookan, et sitä nyt tänne päin lähtis...tai no, mistä sitä tietää 🤔

• Mutta siinä Punkalaidun videolla oli ne jotkut konepäivät, että onks ne nyt vai millon?

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Mutta siinä Punkalaidun videolla oli ne jotkut konepäivät, että onks ne nyt vai millon?

No ei OLE ensi viikonloppuna mitään "konepäiviä"🤦 Tuossa alla on linkki maatalousnäyttelyn aikataulusta ja ohjelmasta ja jos missaat tänä vuonna niin ei huolta, se järjestetään joka kesä eli myös ensi vuonna vielä ehtii!

Mut joo, sinänsä ihan kiva tapahtuma, mutta kun asun lähellä ja on tullut käytyä niin en sinne ajatellut mennä. Mutta ulkopaikkakuntalaiselle ja ekakertalaiselle niin kyl siellä tervanpolttoon ja pettuleipään pääsee tutustuun ja vanhanajan maatalouskulttuuriin ja tapoihin yms.
        https://www.koiramaentalo.fi/10

• Anonyymi

Töissä tietty

• Anonyymi

Jalkoja!

• Anonyymi

Hienoo?!? Sataa kun Estun peestä. No mä olen muutellu tyttären huoneen järjestystä, siivonnu ja sitten eläinten asumuksia pessyt ja järkkäillyt uusiksi. Aina on tekemistä niin paljon kun sielu sietää tehdä. Ei ole luppoaikaa jollei jätä jotain vaan tekemättä.

Jasu

• Anonyymi

Jos nyt oikeesti oliskin hieno sää, niin ehkä sitä voisi käydä lintupuistossa ja sitten lounaalla jossain ravintolassa vesistön äärellä. 🙂

Jasu

• Anonyymi

Ajattelin tehdä perjantaina pitkän metsälenkin, lauantaina menen katsomaan pojan peliä, jonka jälkeen porrastreeneihin ja sunnuntaina on ohjelmassa kuntosali ja ystävän lapsen 16-vuotisjuhlat. Siinäpä se viikonloppu sujuu auringosta, luonnosta, urheilusta ja hyvästä seurasta nauttiessa 🌞

Aletheias

• Anonyymi

Todennäköisesti liikun kahden pyörän varassa ilmavasti sinnetänne jonkin turhuuden perässä

• Perjantaina lähden terdelle ja vedän aivan mahottomat kännit. Kun siten on lauantaille pedattu huikeasti tärisevät kädet, satsaan siihen, mistä turbotärinästä on eniten hyötä, eli
      A) kerman vatkaus
      B) munan vatkaus
      C) keittiö- yms. pintojen paskatahrojen hinkkaaminen pois

Vaihtoehto A ei kylläkään kuulu viikonlopun suunnitelmiin, mutta C kuuluu ainakin. Imurointi ja muu siisteyshömpöttely kuuluvat edellisten jatkoksi, jahka isoimmat tärinät on täristy kaakeleille.

Sunnuntaina aamusta vedän setämiehen korjaussarjan liskojen yön päälle ja menen loppupäiväksi kavereiden kanssa tekemään kaikkea sellaista pöljää, mitä vain keski-ikäiset, keskivartaloiset ja keskimääräiset setämiehet yhdessä keksivätkään. Eli jotain, mistä luultavasti mikään, mutta etenkään yhteiskunta hyödy pätkääkään.

• Anonyymi

Juhannuksen vietto kannattaa aloittaa jo nyt.
      Lähimetsään askel käy, kaljakassi kilisten, Boomblaster olalla.
      Tämmöset hommat pitää tehdä hyvän sään aikana. 🧸

• Meen möksälle. Ihan yksin ja nautin niin maan perkuleesti. ❤️

• Anonyymi

Tämän viikon kalenteri ei näytä mitään poikkeamia arkiviikon ja viikonlopun välillä, eli teen arkisia asioita.
      Ensiviikon loppuna kalenteri voi jo näyttää vihreää valoa, viikonloppu on aika pois arjesta.

AV

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      84
      4562
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4411
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3483
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2083
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1748
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      103
      1291
    Aihe