Noh, tuplasin laittamani summan. Ei huono, siis illan kaljat ja tupakit tarjoaa uhkapelisivusto.
Pikkuräsäset kiljuu nyt kauhuissaan. Voi siunatkoon sentään!
>simiti<
Uhkapelasin kaljoissani
9
118
Vastaukset
- Anonyymi
Voitit siis 😗? Se ei pelaa joka pelkää. Uhkapelasin silloin olympiafinaalissa kun oli lätkää Saksa-Venäjä. Veikkasin Saksaa ja tasuria. Panokseni olivat kutakuinkin satasien kaliiperia luokkaa, samoin voitot. Saksan ja x:n kertoimet olivat noin 8-9. Hyvinhän siinä kävi :).
- Anonyymi
Joskus onnistuu. Ei kuitenkaan kannata pelaamista ottaa tavaksi. Se pian riistäytyy käsistä, eikä hyvällä tavalla.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus onnistuu. Ei kuitenkaan kannata pelaamista ottaa tavaksi. Se pian riistäytyy käsistä, eikä hyvällä tavalla.
>simiti<Mun yleissääntöni on että jos jokin veikkauskohde vähänkään enemmän epäilyttää niin sitä ei kannata veikata. Suuret kertoimet houkuttelevat veikkaamaan ahneuksissaan todennäköisyyksiä vastaan. Pienin paha on pistää monta kohdetta samalle lapulle ja pelkkä euron panos sille. Satasia voi voittaa eurolla jos hyvin käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun yleissääntöni on että jos jokin veikkauskohde vähänkään enemmän epäilyttää niin sitä ei kannata veikata. Suuret kertoimet houkuttelevat veikkaamaan ahneuksissaan todennäköisyyksiä vastaan. Pienin paha on pistää monta kohdetta samalle lapulle ja pelkkä euron panos sille. Satasia voi voittaa eurolla jos hyvin käy.
Kerran nuorena oli ihan kotimaisen liigan kierros jääkiekossa. Laitoin kaikki 6 kohdetta tasuriksi.
Niinhän ne päättyikin. Vitosella tuli satoja eeroja. Silloin vielä seurasin pelejä. Nykyäänhän mua ei kiinnosta kuin aamutee ilman kipuja.
Jos entinen naisystäväni olisi vielä hengissä, niin kyllä kiinnostaisi hänen mokkapiirakat sen aamuteen kanssa.
Toki velvollisuuden tunnossa harrastaisin myös seksiä hänen kanssa.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran nuorena oli ihan kotimaisen liigan kierros jääkiekossa. Laitoin kaikki 6 kohdetta tasuriksi.
Niinhän ne päättyikin. Vitosella tuli satoja eeroja. Silloin vielä seurasin pelejä. Nykyäänhän mua ei kiinnosta kuin aamutee ilman kipuja.
Jos entinen naisystäväni olisi vielä hengissä, niin kyllä kiinnostaisi hänen mokkapiirakat sen aamuteen kanssa.
Toki velvollisuuden tunnossa harrastaisin myös seksiä hänen kanssa.
>simiti<Niin, KAIKKI miehethän ovat herrasmiehiä keille ei tulisi mieleenkään minkäänlaiset haureudet kumppaninsa kanssa, eikä muutenkaan :). Se on vain sellainen naisten sanelema "pakko" 😁. Määräys. * Kiristyskeino ☝️. Nykyisin joka kerta avioliitossa osapuolten täytyy laatia kirjallinen tosite missä molemmat suostuvat omasta vapaasta tahdostaan keskinäiseen aktiin. Tositteen todentajana on virallinen notaari leimoineen päivineen. Siitähän saisi sopivasti vaikkapa kolmannen pyörän piristämään aviovuode-elämää 😀.
Anonyymi kirjoitti:
Mun yleissääntöni on että jos jokin veikkauskohde vähänkään enemmän epäilyttää niin sitä ei kannata veikata. Suuret kertoimet houkuttelevat veikkaamaan ahneuksissaan todennäköisyyksiä vastaan. Pienin paha on pistää monta kohdetta samalle lapulle ja pelkkä euron panos sille. Satasia voi voittaa eurolla jos hyvin käy.
"Pienin paha on pistää monta kohdetta samalle lapulle ja pelkkä euron panos sille."
Ei, vaan se on suurin paha, tyhmintä mitä vedonlyöjä voi tehdä. Lisäämällä vetokohteita yhdelle vedolle voiton todenäköisyys kutistuu olemattomaksi ja kun maksivoitto on jotain satasia tai tonneja, niin lotossakin on parempi tuottopotentiaali.
jos olisit uhkapelannut kaljoiLLASI, puhuttaisiin jostain miehekkäästä 😂
Ihan älytöntä tosiaan vastustaa uhkapelifirmoja. Nehän ovat hyväntekeväisyyslaitokdia, jotka pyyteettömästi tarjoavat ihmisille paitsi viihdettä niin myös rahaa. Tämä perustuu suureen otokseen kertomuksia ihmisiltä, jotka kertomuksissa voittavat vedonlyönnissä, lotossa, totossa, pokerissa, raveissa, markettien automaateista, bingossa ja vinttikoirakisoista.
- Anonyymi
👌😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694313
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺684158Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363572Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163143Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342812En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142572Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102354IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251491Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571292Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751079