Vituttaa tämä työnteko siihen malliin että tekisi mieli sairaseläkkeelle joten kertokaapa mitä pitää puuhata että pääsee päävikaisena eläkkeelle aurinkoa ottamaan ja ongelle.
Miten saan hullun paperit että pääsen eläkkeelle ?
32
190
Vastaukset
- Anonyymi
Et saa B-todistusta oireesi vuoksi. Joudut ottamaan aurinkoa työsuhtessa ja onkia vapaa-aikana. Aina on kuitenkin vaihtoehtoisia teitä. Voisit kokeilla tehdä töitä hullun lailla. Se ärsyttää ainakin toisia työntekijöitä. Sitä kautta voit ehkä lopulta menettää mielenterveytesi.
- Anonyymi
Sainu B paperit ja nyt saa nukkua aamulla pitkään ja piereskellä rappukäytävässä pitkiä pahanhajuisia pieruja. Hissit ovat minun lempipaikkoja piereskellä.
- Anonyymi
Kerrot lääkärille kuuluvasi vihervasemmistoon ja elokapinaan. Varovasti, ettet joudu pakkohoitoon suljetulle.
- Anonyymi
Voit myös kertoa lääkärille, että suomalaisten kuuluu maksaa maahan tulleiden rikollisten elämämisen kulut, erityisesti laittomassa maassa olevien.
Se on takuukeino joutua "päästään" eläkkeelle. - Anonyymi
Sano olevasi mustalainen. Saat vielä invapaikkakortin autoosikin.
- Anonyymi
Liity vihreään liittoon.
- Anonyymi
Liity persuihin,eroa ammattiliittosta , liity YTK hon, , lue anoa ja hallanvaaraa,usko mv lehteen,väitä ettei maapallo lämpiä, ole trumpin ja Putinin kaveri, korona oli valetta ja piikit myrkkyjä....
- Anonyymi
Pääsin takuueläkkeelle masennuksen perusteella v. 1997.
- Anonyymi
Katselitko liikaa Kurosen ulinaa?
- Anonyymi
Vuonna 1995 pääsi eläkkeelle 55-vuotiaana, jos halusi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuonna 1995 pääsi eläkkeelle 55-vuotiaana, jos halusi.
Pääsi alle 35-vuotiaanakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katselitko liikaa Kurosen ulinaa?
Kuronen ...kuka
- Anonyymi
Käytä hattuna alushousuja laita kaloja taskuusi, ota kärpäsiä lasipurkkiin ja puhu niille, pyydä jotain tekemään sinusta huoli ilmoitus. kulje aina kumisaappaissa ja laita appelsiinin kuoria koristeeksi ja kerro kaikille, että olen cartaagon kuningas ja olet nähnyt Kiinalaisia ikkunalaudallasi puhu myös et sun ruoka ja vesi on myrkytetty. Kyllä se siitä....................
- Anonyymi
Raskaaksi kävisi esittäminen. Ihan työstä.
- Anonyymi
Nokea naamasi puhu sekavaa älämölökieltä
- Anonyymi
Ei hullun papereilla eläkkeelle pääse, mutta masennuksesta kyllä. Eli psykiatrin juttusille noin runsas kymmenen kertaa ja muutamia testejä ja se on sitten siinä.
- Anonyymi
Hulluna saa olla tosi rauhassa läheisriippuvaisilta. Ei ole kukaan tuppaamassa kylään ja pyytämässä, jotain ilmaisia palveluksia.
- Anonyymi
Ongelmana on se että sitten joudut mielisairaalaan. Siten kävi itselleni. Sieltä pääsee toki pois mutta se voi kestää vuosia. Sitten saa elää "hulluna" loppuelämän.
- Anonyymi
Hoet vaan aina samaa ,esim olen minä sen verran hullu.💩💩💩
- Anonyymi
Onhan demaritkin päässeet sieltä ulos, ainakin lomille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan demaritkin päässeet sieltä ulos, ainakin lomille.
Vihreiden jäsenmäärä on pienentynyt, kun osa on siirretty pakkohoitoon toistaiseksi. Voi mennä loppuelämä suljetulla.
- Anonyymi
Aloittajalle, et tarvitse muuta kuin persujen jäsenkirjan, ja eläke mielenvikaisuuden perusteella on taattu.
- Anonyymi
Ennen vielä sai helpostikin nuorena eläkepaperit.
Nyt siellä on kasvattamattomia väkivaltaisia woke-hörhö-narkomaaneja jonossa jo tuhansia...
Vievät etuudet tositarvitsijoilta.- Anonyymi
Joo se oli minullekin nousukauden aikana laman jälkeen v. 1997.
- Anonyymi
Perustulo. Jossa ei kikkailla ehdollisuudella tai lisäosilla, vaan on reilu. Pienituloisia voisi auttaa ihan ekana.
- Anonyymi
Juuri näin. Paljon hakemusbyrokratiaa putoaisi pois turhana myös.
- Anonyymi
Ostat Toyotan ja alat kehua sitä kohtuuttomasti, liityt Persuhin ja alat kehumaan Trumpia ja Putinia ja tietenkin alat jauhamaan vasaareista kaikissa ketjuissa täällä Suolessa. Pääset työkyvyttömyyseläkkeelle tai suljetulle osastolle.
- Anonyymi
Kaveri yritti joku vuosi sitten eläkettä kun veti silakkaa perässään siimassa... ei toiminut, hylky tuli.
- Anonyymi
Vaihdat nimesi Valdemar, Allan, Miranda tms..?
pääset heti vaikka jo nuorena. - Anonyymi
kopauta psykiatria nokkaan ja sano että se suututtaa sinua kun joudut työtä tekemän
- Anonyymi
Jos työnteko vituttaa, nii hulluhan sie oottii.
- Anonyymi
Sano että tiedät liikaa ja sille myös, kohta olette kumpikin eläkkeellä. . . monet tietää "liikaa"..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265133Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123745Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462709Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2751249- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2071024