Kuinka paljon on jättänyt Jehovan todistajat Suomessa? Entä maailmanlaajuisesti?
Kuinka paljon jättänyt Jehovan todistajat
13
158
Vastaukset
- Anonyymi
Noin puolet.
- Anonyymi
Niinkö paljon?
- Anonyymi
Vain ne jotka kuolevat.
Ne jotka jättävät muista syistä, eivät ole koskaan olleet tosissaan mukana- Anonyymi
Mistä muista syistä?
- Anonyymi
Kyllä on ollut tosissaan mukana, mutta todennut, että ei ole hänen juttunsa.
- Anonyymi
" vain ne jotka kuolevat" ei se verensiirto kielto noin tehokas ole!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä muista syistä?
Lahkooppia kaivertaa!
- Anonyymi
Jätetäänkö siinä järjestö vai Jumala vai molemmat?
No ainaskiin 4/3 on jättänyt hämäyslahkon.
- Anonyymi
Reippaasti liioiteltua.
- Anonyymi
Miksei heitä enää tulee ovelle ?
Ole ennen niin kivaa, kun pois lähtiessä veivät yhteisymmärryksessä roskapussin mennessään, käsipuolessa iloisesti keikkuen, koska olivat vartiotorninkin tietämän mukaan kohteliaiksi todettuja, kuten totesimme.- Anonyymi
Ei ole enää tarpeeksi porukkaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole enää tarpeeksi porukkaa.
Onhan lapsia lahjoittamassa jäätelörahojaan vartiotorniseuralle ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285365Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm133964Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512820Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961122Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151101