Olettekos olleet tyytyväisiä vastakkaiseen sukupuoleen viime aikoina?
Minä olen. ☺️
Oma mies on edelleen ihana. Sen lisäksi kaikki muutkin miehet ovat kohdelleet minua hyvin: hymyilleet, kuunnelleet, kommentoineet, viestitelleet ja olleet kaikin puolin mukavia. Se johtuu varmaan siitä, että minä olen niin ihana.
Feministinä minun pitäisi varmaan tuntea miesvihaa, mutta en voi!
Kuinkas teillä?
🦄
Feministi ja mukavat miehet
10
177
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin oma naiseni on parasta mitä elämässäni on koskaan tapahtunut.
Nainen joka ei ajattele ihmisistä sukupuolen mukaan, vaan sen minkä ihmiset omalla toiminnallaan ovat ansainneet.
AV- Anonyymi
Hieno juttu.
Minun mielestäni sinunkin kannattaisi alkaa ajatella niin, siis ettet enää ajattelisi ihmisiä vain sukupuolen mukaan. 😄
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno juttu.
Minun mielestäni sinunkin kannattaisi alkaa ajatella niin, siis ettet enää ajattelisi ihmisiä vain sukupuolen mukaan. 😄
🦄Aloitukseen vedoten, taidat antaa ohjeita vain itsellesi?
AV
No en edelleenkään aattele ihmisiä sukupuolina, vaan yksilöinä. Varsinkaan vastakkaisina sukupuolina. Mutta onhan noita montaa mallinetta, vaikka kellotaulu. Mutta mä jätän ne omaan arvoonsa. Ei merkkaa mulle mitään, mutta jokainen saa uskoa mihin parhaakseen näkee. Pää asia että tullaan toistemme kanssa toimeen ja ollaan tasaverosia.
- Anonyymi
Nyt hei. Älkää nyt ottako aloitusta niin vakavasti. 🤭
Kevytmielisenä tarkoituksena oli toimia jumalaisena inspiraationa palstan naisvihaajille siitä, että naisia voi kohdella myös hyvin. 😄
🦄- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Öö, mikä oli vihamielistä?
Yli 50 % tämän palstan aloituksista... 😞
Mutta eivät sinun aloituksesi eivätkä kommenttisi. ☺️
🦄
- Anonyymi
Hei Terttu. Kuinka eläkepäivät sujuvat?
- Anonyymi
No tässähän ne menevät valtion rahoja poltellen, kilpaa Simitin kanssa. 😎🚬🍻
🦄
- Anonyymi
Vain anomuumit trollit ovat naisvihaajia. Tuskin jaksaisivat olla edes muuten, ellei siitä vähän maksettaisi.
Eipä sillä, etteikö naisiin voisi olla tyytymätönkin, mutta kuka muu edes välittäisi meuhkata asiasta koko ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427