DTM konkurssiin
"DTM kuvailee itseään verkkosivuillaan ”Helsingissä sijaitsevana seksuaalivähemmistöille suunnattuna, heteroystävällisenä yökerhona”.
Ravintola DTM sulkee ovensa Helsingin Teurastamolla, ravintola tiedottaa Facebookissa.
Sulkeminen johtuu tiedotteen mukaan siitä, että DTM:n taustayhtiö Äkä Oy on hakeutunut konkurssiin."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8a0f9d08-d003-4739-a9c6-77af249332e2
IL - Homobaari DTM KONKURSSIIN!!!
21
177
Vastaukset
- Anonyymi
Loppuu se homojen hilluminen, pysyköön neljän seinän sisällä.
- Anonyymi
Tämä on ilon päivä😍
- Anonyymi
Vähän on tätä porukkaa vaikka media yrittää muuta esittää.
- Anonyymi
Huonotasoista porukkaa jolla ei ole rahaa ostaa edes alkoholia.
Ihan kuin olisi Petterit ja Rydmanit bailaamassa.
Lesboissa on parempi tasoista.- Anonyymi
Homppelit päätti pysyä kaapissa, ihan ok-ratkaisu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homppelit päätti pysyä kaapissa, ihan ok-ratkaisu.
2 metriä korkeat tilat riittäisivät kallion kellari baareissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2 metriä korkeat tilat riittäisivät kallion kellari baareissa.
Joukkohautaan mahtuvat hyvin.
- Anonyymi
Toivotaan nyt, että homoseksuaalisuus luokiteltaisiin jälleen sairaudeksi.
- Anonyymi
Se että jokin baari menee Helsingissä konkurssiin ei ole edes mikään uutinen, koska niitä on suljettu siellä noin 200 vuodessa. Korona-aika ja nyt lama ovat romuttaneet baarien kävijämäärät ja kannattavuuden, eikä ilmiö koske vain Helsinkiä vaan koko Suomea. Baareja on koko ajan suljettu eri puolilla ennätystahtiin.
- Anonyymi
Kaikkihan nuo pikkuputiikit lopettaa. Näitä aavekaupunkeja syntyy kuin sieniä sateella. Globaali verkkorahastus köyhdyttää maan.
- Anonyymi
Arvatkaa mitä mieltä Jumala on trangendereistä?
- Anonyymi
Ei mitään, koska Jumalaa ei ole olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin itsekin ajattelin, mutta näkyy olevan, kun antoi legendaarisen irstailupaikan mennä konkkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin itsekin ajattelin, mutta näkyy olevan, kun antoi legendaarisen irstailupaikan mennä konkkaan.
Eipä ole tuo Jumala antanut minun mennä henkilökohtaiseen konkurssiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskovaisten aivoissa kummittelee onatuotantona!
- Anonyymi
Homot suuttui kun se muuttui heteroystävälliseksi. Ovat niin sisäänlämpiävää porukkaa ja arkoja olostaan.
- Anonyymi
Tuntee siirtoa epävarmoissa heteroissa
- Anonyymi
Mieshomoilu vähenee ja baareja ei tarvita, mutta naisten lisääntyy ja lesbobaareja syntyy kuin sieniä sateella.
- Anonyymi
Saadaan saasteet poistettua
- Anonyymi
Puff, gone, sinne katos ja yhteiskuntamme on jälleen piirun verran terveemmällä pohjalla.
- AnonyymiUUSI
Sellaista se maailman meno on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170