Ne joilla ei ole varaa ostaa synteettistä polttoainetta joutuvat tyytymään sähkökieseihin
Köyhät ajavat sähköautoilla tulevaisuudessa
11
129
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa olevista luxus-ketjujen myymälöiden määrästä voi arvailla paljonko Suomessa tulee olemaan polttoaineasemia...
- Anonyymi
Tavallisiin Corolloihin ei synteettistä polttoainetta tankata koskaan. Sen hinnalla ajaa taksilla pidemmänkin matkan. Sitä käytetään vain arvoautoissa, joissa polttoaineen hinnalla ei ole väliä.
- Anonyymi
Eiköhän 98% aja tulevaisuudessa sähköllä?
- Anonyymi
Menee siihen että synteettinen polttoaine on halpaa ja sähköautojen määrä vähenee koko ajan
- Anonyymi
Jos noin ylipäänsä tapahtuu niin siihen menee 40-50 vuotta.
- Anonyymi
Veikkaanpa että EU joutuu vielä perumaaan sen fossiilisten polttoaineiden kiellon, joka piti tulla voimaan 2035
- Anonyymi
Veikkaan ihan samaa. Lisäksi en ymmärrä, millä perusteella niiden oletetaan liittyvän fossiileihin. Ja jos ei peru, niin synteettisiä polttoaineita tulee tilalle ja minulla on pirssi, joka ottaa vastaan vaikka synteettistä dieseliä. Mitään merkkiä en ole vielä havainnut fossiilista, vaan pumpuista on tullut nestettä.
- Anonyymi
Raskas liikenne tarvitsee polttoainetta, ei vedystä ole korvaamaan dieseliä, tuskin synteettinen diesel on kilpailukykyistä verrattuna maaöljypohjaiseen. Laiva-ja lentoliikenne eivät toimi sähköllä tai vedyllä.
Koko EU: n homma on täysin huuhaata. EU: n jälkikommunistit päättivät kurittaa yksityisautoilua täysin valheellisen mukamas ihmisen aiheuttaman ilmastonmuutoksen perusteella. Kun todettiin että kommunismi ei toiminut, keksittiin ilmastonmuutos jolla pyritään hallitsemaan porukoita samalla tavalla kuin kommunismissa
Kova on tietyllä ihmisryhmällä pyrkiä kontrolloimaan muita "tyhmiä"- Anonyymi
Kaasulla toimivia rekkoja on Suomessakin jo jonkun verran . Ei kuitenkaan vedyllä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaasulla toimivia rekkoja on Suomessakin jo jonkun verran . Ei kuitenkaan vedyllä .
On siis biokaasua, vaikka kompostiperäistä, kumma kun EU suhtautuu tähänkin nuovasti, se on EU papereissa huononpaa kuin " vihreä siirtymä Venäjän kaasu"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siis biokaasua, vaikka kompostiperäistä, kumma kun EU suhtautuu tähänkin nuovasti, se on EU papereissa huononpaa kuin " vihreä siirtymä Venäjän kaasu"
Ennen Ukrainan sotaa oli maakaasu" vihreää" Saksassa. Ihan siirrymäajan vihreää energiaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1352379Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752