Nenäkarvat

Anonyymi-ap

Tuli taas ajettua. Kylläpäs helpotti. Viime kerrasta olikin jo vierähtänyt aikaa. Sain tosin hinkata sillä trimmerillä nenäonteloitani ihan huolella. Viimeistelyyn kuuluu se että nenäsierainten sisäkylkien laitamilta on kokeiltava sormillaan tarttuuko niihin kiinni karva vai ei. Jos tarttuu niin sen saa saksella napsaistua. Hieman irtokarvoja jäi nenäonteloon. Niistäminen ja onteloiden kaivelu märillä sormilla auttoi puhdistamaan röörit.

20

136

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

minä niitä vedän joskus ulospäin pahimpia, naps..
      on erillinen braun konekin mut harvoin käytän

naisilla ei nenäs taida olla karvoja?

• Anonyymi

huom, ei nenäkarvoja saisi tai kannata leikata kuin se osa mitä meinaa ulospäin tulla, niil eikö tarkoitus olla siellä?

• Anonyymi

Kaikki tai ei mitään. Näin pääsee helpommalla. Sinne syvemmälle onteloon jää niitä karvoja edes hieman kumminkin. Mun kannattaa tietysti välttää lähiaikoina pölyisiä tiloja koska karvat suojaavat nenää epäpuhtauksilta. Vielä ei ole veri virrannut. - Aloittaja.

• Anonyymi

nelikymppisillä korvakarvcat ovat se suurin huoli miehillä jotta ei ole KARVAKORVa

• Anonyymi

KARVAT tunkeutuvat kaikkialra kuin .... näin se tekee 40-vuotiaille... karvat tunkee kAIKKIALta nenästä ja korvistakin, mutta EI päästä tunge kun kaljuuntuu

• Anonyymi

Olen alle 40. Korvakarvani eivät häiritse ainakaan vielä. Naamasta kasvaa paljon karvaa ja hiusraja on jokseenkin vetäytynyt. Ylipitkiin nenäkarvoihin voi jäädä kiinni ties mitä räkäklimppejä joita ei itse huomaa. Ne myös kutittavat viiksiä kun ovat kasvaneet ylipitkiksi. Viikseni saksin eilen pikkusaksilla. Siitä jäi jäljelle enemmän kuin pelkkä sänki, silleen hallitusti. - Aloittaja.

• Nenäkarvat kun raivaa trimmerillä tms., niin kaikki hengitysilman skeida pääsee helpommin suoraan limakalvoille ja riski sairastua kasvaa huomattavasti. Lisäksi nenäkarvat toimivat ilmastointikanavan räkäjarruina, joita ilman räkä on helpommin pitkin poskia eli yleensä saa enemmän niistä kärsäänsä.

Jos nenäkarvoista haluaa päästä helposti, nopeasti ja halvalla eroon, on helpointa päästää sytkäristä ensin hetkisen kaasua rööriin ja sitten sytyttää se. Tuntuu hetken haljulta, mutta karvoja ei ole putkistossa enää 😂

• Anonyymi

Helpompaa impata kaikenlaista :). Se on joka tapauksessa myöhäistä nytten. En aio ikinä lopettaa nenäkarvojeni ajelua, en kuolleenakaan ☝️. - Aloittaja.

• Mulla on trimmeri latauksessa, mutta ei se kyllä nenään mahdu.

Ihan nyppimällä otan, mitä ulos tulee. Jotkut kyllä sano ettei saa nyppiä. Mutta nypitäänhän höyhenetkin irti. Tosin en tiedä onks lintu jo sillon kuollu.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Mulla on trimmeri latauksessa, mutta ei se kyllä nenään mahdu.

Ihan nyppimällä otan, mitä ulos tulee. Jotkut kyllä sano ettei saa nyppiä. Mutta nypitäänhän höyhenetkin irti. Tosin en tiedä onks lintu jo sillon kuollu.

Laitteestani lähti jälleen palaneen käryä. Se on kaiketi normaalia. Irrotettava paristo toimii sen virtalähteenä. Itse asiassa sen kuulee milloin laite leikkelee karvoja. Silloin siitä kuuluu silppuamisen ääni kun normaalisti moottorin ääni pysyy koko ajan samana. Ja ne oudon väriset karvat ovat minulla hyvin harvinaisia sekä nenässä että naamassa. - Aloittaja.

• Anonyymi kirjoitti:

Helpompaa impata kaikenlaista :). Se on joka tapauksessa myöhäistä nytten. En aio ikinä lopettaa nenäkarvojeni ajelua, en kuolleenakaan ☝️. - Aloittaja.

Imppaamalla lähtee aika paljon muutakin kuin vain karvat hormistosta, mutta tapa se on sekin 😂

• Anonyymi

Tytöille muuten kasvaa vanhetessa myös viikaikarvat.

• Anonyymi

Joskus nenäkarva ollut sellainen 0,5mm paksu tappi ja kun on saanut pinsetillä kiinni ja vedättänyt, niin ei ole tuntunut kipua ja tarpeeksi kauan kun vetää, niin irotaa se juurineen, eikä tuntunut edes mitään kipua eli onkohan silloin kuollut nenäkarva?
      Normaalia nenäkarvaa, kun vetää, niin kyllä tuntuu kipu ja tulee lähes aivastus.

Kyllä nenäkarovja täytyy välillä leikata, muuten aiheuttavat kutinaa.

• Anonyymi

Jotkin karvat ovat kyllä paksumpia kuin toiset. Huomasin että pieni osa niistä on vaaleita, jopa valkoisia. Nehän ovat pääsääntöisesti pikimustia. Ehkä alan harmaantumaan tässä näin? Paitsi että kaikki naamani karvat ovat myös pikimustia. Parran seasta löytyy silti harvakseltaan kultaisia ja punertavia karvoja. Ei ole mitään käsitystä miksi näin on. Ehkä sillä on osuutta asiaan mitä ihminen syö? - Aloittaja.

• Anonyymi kirjoitti:

Jotkin karvat ovat kyllä paksumpia kuin toiset. Huomasin että pieni osa niistä on vaaleita, jopa valkoisia. Nehän ovat pääsääntöisesti pikimustia. Ehkä alan harmaantumaan tässä näin? Paitsi että kaikki naamani karvat ovat myös pikimustia. Parran seasta löytyy silti harvakseltaan kultaisia ja punertavia karvoja. Ei ole mitään käsitystä miksi näin on. Ehkä sillä on osuutta asiaan mitä ihminen syö? - Aloittaja.

Oho, kultaisia, kasvaispa mullakin kultaisia, niin myisin ne. No gisessä kasvoi tietenkin kultaisia, mutta enhän mä kissaa tietenkään nyppinyt.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, joskus on ollut muutama paksumpi nenäkarva, ne onkuin tappeja, jotka ei ole joustavia, kuten tavalliset nenäkarvat, eikä juurikaan tunnu miltään vaikka niitä pinsetillä vetää.
        Tavallista nenäkarvaa jospinsetillä kiskot, niin kyllä sattuu nenään ja aivastus yleensä seuraa.
        Ne on myös niin paksuja, että nuppineulan sai työnnettyä sen nenäkarvan sisään, aika erikoisia ovat.

• Anonyymi

Nyt tulee sitten joku painajainen tytöille tuollaisestakin sanonnasta alkaa jo viiksikarvakkin kasvamaan, oikein suurentavan peilin kanssa katsoa tottsa on..

Kohta olen kuin joku .. Motorheadyn Lemmy

• Anonyymi

...pään karvat alkavati kasvamaan sisäänpäin eli korviin j niwiin j viikaiin.

• Anonyymi
        UUSI

Juu, säärissä on joskus sisäänpäin kasvaneita ihokarvoja ja myös partakarva voi kasvaa sissänpäin.
        Kerran yhden sisäänpäin kasvaneen partakarvan onnsituin neulalla vetämään ihon alta ja pinsetillä vedin sitä, niin oli selainen 3cm pituinen partakarva.
        Erikoista vaan, että ohut ihokarva tai partakarva voi ihon alla kasvaa, vaikka iho on kuitenkin aika tiivistä kudosta.

• Anonyymi

joku UFO-mies voi nähdä jotain kiiltäviä valopallojakin taivaalla, kun tuo NATOn lentosotaharjoitus.

Hyvin ilmoittivat kyllä että niin siviilien tarvitse huolestua...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      396
      2082
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1929
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      249
      1404
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      81
      1041
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      965
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      938
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      808
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      779
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      750
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      724
    Aihe