Mun elämään mitenkään päin takas enää. 🥱
Mua kuvottaa ajatuskin kuin oksennustauti. Kehtaat kuvitella et kelpuuttaisin sut. Sulla oli joku yksinoikeus kelpuuttaa muka mut joskus. Tai niin kuvittelit et sä olet se joka valitsee.
Onneks olin sun suhteen väärässä silloin koska nyt olen oikeassa. Olet ihan pska mies enkä kelpuuttas sua missään muodossa enää. En missään!!!
Onneksi teit mitä teit, koska vain siten mä pääsin yli ja opin ymmärtämään arvoni.
Ansaitsen paljon parempaa kuin sut.
/ snainen
Turha yrittää luikerrella m mies
45
280
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mulla on jo nyt parempaa.. 🧐🤭 Tiedoksi vaan.
/snainen- AnonyymiUUSI
Onnee sille joka sut saa leluksi, huono lelu, roskiin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nääh. Kyllä ihan oikean suhteen oon luonut. 😍🫶❤️🔥
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sulla pieni muna.
- AnonyymiUUSI
Siis noi miehet on kamalia ja luulee liikoja itsestään. Ensin rikkoo ja kuvittelee et saa aina helpolla sen joka ennen ihaili vaikka se toinen ei olis käytöksellään sitä ihailua edes ansainnut..
Huvittavia seurata jälkeenpäin, kun yrittävät laahata maata pitkin ja suuttuvat jos et kiinnostu enää.- AnonyymiUUSI
Miten olinkin niin tyhmä. Toisella kerralla jos erehtyisi olisi jo oikeasti tyhmä. Tää nyt menee vielä tää kerta..
/snainen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten olinkin niin tyhmä. Toisella kerralla jos erehtyisi olisi jo oikeasti tyhmä. Tää nyt menee vielä tää kerta..
/snainenToista kertaa ei tule. 👎
/snainen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toista kertaa ei tule. 👎
/snainenSun kanssa eka oli jo liikaa 🤢
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sun kanssa eka oli jo liikaa 🤢
Ei paljon kiinnosta sun sanas. Eivät kovin uskottavia ole.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei paljon kiinnosta sun sanas. Eivät kovin uskottavia ole.
Paras puhuja, kusettaja akka
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se sinä olet. Kusettaja vätys. Itse pilannut elämäsi. Syytä vaan itseäsi. Olit sitä jo kauan sitten. Nyt vaan totuus tuli ilmi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se sinä olet. Kusettaja vätys. Itse pilannut elämäsi. Syytä vaan itseäsi. Olit sitä jo kauan sitten. Nyt vaan totuus tuli ilmi.
Ja tämä oli miehelle. 😂👍🏻
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Myy ittees..kyl aina joku akka ostaa miehiltäki.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totuus mistä? Että oli virhe sinuun tutustua ns
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totuus siitä et olit elämäni virhe
- AnonyymiUUSI
M-Mallikas taas vauhdissa ilmeisesti. Toisaalta mitäpä sitten. Hauska seurata sirkusta vierestä, kun pitää itseään alfana. 😂
- AnonyymiUUSI
Ohhoijaa täällä sitä netissä ruikutetaan ja uhotaan. tuu sanoo päi naamaa. Et uskalla.
- AnonyymiUUSI
Uskallan aika helpostikin. 😂 Kattelen vaan tota säälittävää touhua ensin hetken. Että tajuaako sanomatta vai pitääkö vääntää rautalangasta.
- AnonyymiUUSI
Ja aika vähän säkään uskallat sanoa mitään päin naamaa. Percnnuolija.
- AnonyymiUUSI
Jos tää jätkä musta välittäs oikeesti niin ei tulis vaan huonoimmalla hetkellään ruinaamaan. Oon vaan joku säälisyli ollu aina. En mitään muuta. Mä joskus välitin. Nyt mulla on vaan päällimmäisenä inho, että miten kehtaa.
Ehkä pääsen tän yli vielä siihen tilaan missä en välitä tuonkaan vertaa enää! Inhokin on vielä välittämistä. 🤢 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos tää jätkä musta välittäs oikeesti niin ei tulis vaan huonoimmalla hetkellään ruinaamaan. Oon vaan joku säälisyli ollu aina. En mitään muuta. Mä joskus välitin. Nyt mulla on vaan päällimmäisenä inho, että miten kehtaa.
Ehkä pääsen tän yli vielä siihen tilaan missä en välitä tuonkaan vertaa enää! Inhokin on vielä välittämistä. 🤢Niin oot sääli syli
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin oot sääli syli
Sä ootkin sääliä kerjäävä itsesäälikasa. Mutta kai sun toisaalta pitää saada pönkitettyä jollain. Nyt vaan en enää tiiä millä. 😂 Ei taida löytyä enää mitään millä pönkittää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin oot sääli syli
Mut mä en oo se ketä säälitään vaan se olet sä. 🤭😂
/ap
- AnonyymiUUSI
Tykkään vastuullisista aikuisista miehistä joilla on selkäranka.
/aloittaja- AnonyymiUUSI
Tykkään aidoista puhtaista naisista, sinä et ole sellainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täynnä jotain paskaisia kuvia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂 Hauska vitsi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä sellaisia on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkä sinä puhdas mies.
- AnonyymiUUSI
Et ole sen parempi, pettäjä itse, vaimo antaa sulle rangaistuksen, sen oot ansainnut
- AnonyymiUUSI
Ahaa. 🤣 Voi hellanlettas. Niin kenen vaimo?
- AnonyymiUUSI
En tule häntä näkemään enkä halua tavata milloinkaan. En sinua enkä vaimoasi. Pysyttele etäällä minusta. Äläkä lähente minua enää kiitos.
/Sivusta - AnonyymiUUSI
Pidä ittes ja vaimos kaukana musta!
- AnonyymiUUSI
En oo pettänyt ketään. Tässäkin kyse vanhasta jutusta. 👍🏻 Ei petetty. Sori. En ole se keneksi luulet.
T. Aloittaja - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tule häntä näkemään enkä halua tavata milloinkaan. En sinua enkä vaimoasi. Pysyttele etäällä minusta. Äläkä lähente minua enää kiitos.
/SivustaLähentele🐒 salli mun nauraa, tyrkky olet ei ihme että et kelpaa
- AnonyymiUUSI
Heti miehet suuttuu kun niille sanoo totuuden. Jännä.
Sivusta.- AnonyymiUUSI
On muuten jännä juttu. 🤔 Osuikohan totuuden suoneen pahastikin..
- AnonyymiUUSI
Huono itsetunto sellaisilla miehillä jotka suuttuvat totuuden kertomisesta! Ovat varmaan niin itserakkaita, että luulevat saavansa tehdä mitä haluavat ja että muut mukisematta suostuvat hänen vaatimuksiinsa!
- AnonyymiUUSI
Melko ahdistava ketju…
- AnonyymiUUSI
On joo. Heti suututtiin kun ei enää maistu. Tiesin että tässä käy näin. Hän toimisi juuri tuolla tavalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On joo. Heti suututtiin kun ei enää maistu. Tiesin että tässä käy näin. Hän toimisi juuri tuolla tavalla.
Ihan samoin ajattelin minäkin! Lapsellista toimintaa!
- AnonyymiUUSI
Hyvin huomaa että koululaiset täällä leikkii. No leikkikää kun vielä voitte.
- AnonyymiUUSI
Miksi kirjoittaa tänne jotain vanhoja juttuja?
- AnonyymiUUSI
👆 tää on hienoo. Hienoja hommii nää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285365Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm133964Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512820Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961122Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151101