Laihaksi jäivät tavoitteensa 10 000:sta osallistujasta ja poliisien putkatilojen ylitäytöstä.
Säälittäviä olivat räpellyksensä ja jopa Yle ei enää varauksetta sympatiseeraa heitä.
Käen kukuntakin häiritsee enemmän ihmisiä kuin tuon kuolevan ilmastojärjestön vingunnat..
Kesä on tullut ja Eloapinat iskivät..!
8
154
Vastaukset
- Anonyymi
Apinat on kivoja katsella Korkeasaaressakin osana kesäohjelmaa, mutta ei niillä mitään älykästä tai edes muisteltavaa sanottavaa ole sielläkään.
- Anonyymi
Punapyllyapinat ovatkin Saaren hauskimpia seurattavia.
On siinä päälliköllä vahdittavaa kun vikkelät pojat hyppäävät pukille heti kun vain silmä välttää.
- Anonyymi
Elokapinan
vasuriaatteet
ei vaan toimi.
Kun kansalaiset ovat päässeet
ulos kommunismista
ei heitä mikään
saa palaamaan
entiseen.
Edes UKRAINASSA ! ! !- Anonyymi
Eiköhän nämä tämänkin maan vasurit ole sen lajin idiootteja jotka ei sen enempää ole oppejaan kokeillut koskaan itse kuin edes kykeneviä katsomaan miten muiden kävi niiden ideoiden kanssa.
- Anonyymi
Missäs se kansallissosialistis... mikä ikinä... kapina sitten on? Eikö niitä sitten ole vai ollaanko vain jotain rivistä huutelijoita?
- Anonyymi
Viime syksynä ylen toimittelijat yrittivät rivien välistä varoitella noita kaheleita ettei heidän asialleen löydy kohta ymmärtäjiä ja se voi olla ekoanarkistien loppu
- Anonyymi
Se on kyllä niitä viimeisiä hulluuden rajoja, jos ylen toimittaja siitä huomaa varoittaa.
- Anonyymi
Kannattaako ihmisen haukkua ketään apinaksi jonka oma älykkyysosamäärä noin matala?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459