Kohtelet mies minua

Anonyymi-ap

Eriarvoisesti. Olet kiusannut, manipuloint, eristänyt, vähätellyt osaamistani sekä huonontanut asemaani työssäni siten että minun mielenterveyteni on järkkynyt sen vuoksi ja olen alkanut jopa dissosioimaan.
Sinusta se johtuu. Ja en saa puhua näistä kokemuksista edes muille koskaan. Tämä on aika sairasta. Ymmärrätkö että et voi toimia tuolla tavalla?
Kohtelet minua huonosti.

Sinusta huokuu pimeä kolminaisuus..

Koita päättää mitä haluat, mutta unohdin., ethän sä tunne syyllisyyttä.

110

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Miksi joku haluaa koukuttaa toisen ja murtaa toisen mielen näin? Mikä on motiivi taustalla, mikä?! 🤔

• Anonyymi
        UUSI

EsiMIES saa toimia niin. Ja esiMIEHELLÄ ei ole velvollisuutta esitellä perhettään kenellekään. TULIKO SELVÄKSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

EsiMIES saa toimia niin. Ja esiMIEHELLÄ ei ole velvollisuutta esitellä perhettään kenellekään. TULIKO SELVÄKSI

Ei ole kyse nyt sellaisesta mitenkään päin. Ole ihan rauhassa. 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kyse nyt sellaisesta mitenkään päin. Ole ihan rauhassa. 😂

Turpas kii

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saa toimia niin, tai en itse katselisi vaan lähtisin pois.
        Ja ei kiinnosta kenenkään perheet töissä ellei itse halua esitellä. Mulle on ihan ok tavata. 👌😊 Jos kaikille se sopii.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Turpas kii

Mikä nyt harmittaa ressukkaan? Jäikö lapsena silitykset saamatta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä nyt harmittaa ressukkaan? Jäikö lapsena silitykset saamatta?

Saan paljon kehuja naisilta. Sekös sua ottaa päähän. m

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ota päähän, mutta narsismi on kuvottava piirre ihmisessä. Sulla varmaan noussut hattuun?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miks ite tyrkytät heidän näkemistään sitten? 😂

• Anonyymi
        UUSI

Sinun banaali ja hostiili mielikuvitus esim, aloittajaäijä. Hah oot buu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ooh sano vielä kerran aloittajaäijä että esimies. Sustako ei koskaan tullu sitte?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Turpas kii

Bro you need a hobby.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saa toimia niin, tai en itse katselisi vaan lähtisin pois.
        Ja ei kiinnosta kenenkään perheet töissä ellei itse halua esitellä. Mulle on ihan ok tavata. 👌😊 Jos kaikille se sopii.

Onhan niitä mukula töihin päiviä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luonnetta vai ulkonäköä kehuvat?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miks ite tyrkytät heidän näkemistään sitten? 😂

Sää oit tass aloittajaäijä ja monologimies vähän riehakoinut ilman mtn logiikkaa kuten aina

• Anonyymi
      UUSI

Narsismi, machiavellismi ja psykopatia..

• Anonyymi
        UUSI

Juu, ja ne osaa kieroilla kyllä kaikin tavoin niin että saa naisilta huomiota. Valheellisin keinoin tosin.

• Anonyymi
        UUSI

Onko sinussa kaikki nämä vahvuudet, veli?

• Anonyymi
      UUSI

Olen tullut samaan lopputulokseen, ettei hän taida tunteä syyllisyyttä, kunhan saa itse elää juuri sellaista elämää kuin haluaa, muiden tunteista piittaamatta!

• Anonyymi
        UUSI

Muita voi polkea maanrakoon, kunhan itse saa mitä tavoittelee. Sellaiset usein menestyy. Kiivetään muita pitkin.

• Anonyymi
        UUSI

Minäki oon vaa tyyliin laik ei mun sirkus

• Anonyymi
      UUSI

Jos olisin "arvokkaampi" niin saisin parempaa kohtelua.
      Ei, et ole tasapuolinen symppis vaikka kuinka yrität siltä näyttää.
      /ap

• Anonyymi
        UUSI

Onko trauma naisia kohtaan tullut palstaäijä äidistä ja kaikista naisista? Arvokkuuden kokemus- buhuu sullako ei ole?😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko trauma naisia kohtaan tullut palstaäijä äidistä ja kaikista naisista? Arvokkuuden kokemus- buhuu sullako ei ole?😉

Koppia otta jos soppia?

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole kyse arvostuksista ja kuinka paljon sinä arvostat minua näiden kirjoitusten perusteella?! Minä olen onnellinen nyt ja haluan elää omaa elämääni. En puutu asioihisi. Tee, mitä itse haluat. Ei kuulu mulle. Anna minun olla!

• Anonyymi
        UUSI

Anna sinä minun olla! Älä lähentele mua äläkä edes vahingossa kosketa enää!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Anna sinä minun olla! Älä lähentele mua äläkä edes vahingossa kosketa enää!

Niin totta juu äijä apua mitä tehdä? Ei kynkkyä ainakaan sentään, mut pointti selvä ehkä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin totta juu äijä apua mitä tehdä? Ei kynkkyä ainakaan sentään, mut pointti selvä ehkä?

Vähän ehkä hapettaa vaa

• Anonyymi
      UUSI

Onpa käsittämätöntä taas.

Joku random tyyppi tulee tänne itkeen koko joukon käsittämättömän rajuja syytöksiä ja ilman mitään objektiivisia näyttöjä.

Sit sakki täällä nyökyttelee kritiikittömästi kuin vajaaälyiset apinat. 😂

Kympikos on teistä nyökyttelijöistä tosiaan on todennäköisempää: se että joku muka käyttäytyy noin monella tavalla avoimen sairaasti, vai se että AP on vain yhdellä tavalla sairas - selvä mt tapaus?

• Anonyymi
        UUSI

Vai jos se aloitus olikin pelkkä trolli?

Tosin asiahan on niin että jotkut käyttäytyy noin oikeasti, mutta tekee sen hienovaraisesti. Lopulta huomaa kokonaisuudesta mitä on tapahtunut ja mieli on saattanut järkkyä mukana. Ikävä kyllä tällaisia ihmisiä on. Kärjistetty aloitus oli, mutta on siinä totuuden siementä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vai jos se aloitus olikin pelkkä trolli?

Tosin asiahan on niin että jotkut käyttäytyy noin oikeasti, mutta tekee sen hienovaraisesti. Lopulta huomaa kokonaisuudesta mitä on tapahtunut ja mieli on saattanut järkkyä mukana. Ikävä kyllä tällaisia ihmisiä on. Kärjistetty aloitus oli, mutta on siinä totuuden siementä.

Missä vain on totuuden siemeniä kun haluaa niitä nähdä ja valitsee totuutensa sopivasti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä vain on totuuden siemeniä kun haluaa niitä nähdä ja valitsee totuutensa sopivasti.

Ja sulla on olo ku onnen omenalla vai kui

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ota lääkkees

• Anonyymi
      UUSI

Tässä taas nähtiin miten narsisti suhtautuu totuuteen..
      /aloittaja

• Anonyymi
        UUSI

Niinpä, olen kauan ihmetellyt miksi annoitte hänelle luvan aloittaa projektin. Eikä teillä ollut tiedossa sitä millainen hänen persoonansa on?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, olen kauan ihmetellyt miksi annoitte hänelle luvan aloittaa projektin. Eikä teillä ollut tiedossa sitä millainen hänen persoonansa on?

Voi kun kaiken tietäisi etukäteen.

• Anonyymi
        UUSI

Tässä taas nähtiin miten psykologinen torjunta on ajattelun korviketta aloittajalle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koita ajatella joskus nenää pidemmälle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Otappa se lakki pois päästä, tuuleta ja laita sitten se takaisin päähän

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä taas nähtiin miten psykologinen torjunta on ajattelun korviketta aloittajalle.

Olipa erikoinen sanastontynkä hölönpölöaloitukselles palstaäijä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koita ajatella joskus nenää pidemmälle.

Koita ajatella muullakin kuin alapäälläsi käpy.

• Anonyymi
      UUSI

Minä lopetan vaan.

• Anonyymi
        UUSI

Ei, vaan minä lopetan.

/aloittaja

• Anonyymi
      UUSI

Pääasia on, että loppuu. Emme löydä yhteisymmärrystä. Toivottavasti kuitenkin asialliset välit!

• Anonyymi
        UUSI

No juu, välit voi olla ok. Yhteisymmärrystä ei löydy, koska en voi yksin tulla vastaan 800km toisen tullessa vain 200km. Ymmärrätkö metaforan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No juu, välit voi olla ok. Yhteisymmärrystä ei löydy, koska en voi yksin tulla vastaan 800km toisen tullessa vain 200km. Ymmärrätkö metaforan?

Emme, etenkään jos olet 900km itse väärässä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hähä joku asuu ihan skutsissa, huonomminki vois olla niin sitä sopeutuu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hähä joku asuu ihan skutsissa, huonomminki vois olla niin sitä sopeutuu

Ei kyse olekaan asumisesta tai välimatkasta. Et ymmärtänyt yhtään, mutta se onkin se mitä tääl voi olettaa. 🤣 Kaikki otetaan kirjaimellisesti tai väärin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki muuthan on aina väärässä paitsi sinä.

• Anonyymi
      UUSI

Minä olen onnellinen nyt. Anna minun olla. Sinäkin löydät onnen. Mikä on ongelmana?

• Anonyymi
        UUSI

Olet onnellinen, hyvä. Miksi sitten olet täällä palstalla?

• Anonyymi
        UUSI

Särjit mun sydämen. Se on iso ongelma.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minun sydäntä ei ole kukaan särkenyt, koska en ole rakastanut ketään moniin vuosiin. Yhteen noin 55v mieheen olen hyvin ihastunut ja toivon pian pääseväni tutustumaan häneen!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja anna kun arvaan. Sitten ollaan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minun sydäntä ei ole kukaan särkenyt, koska en ole rakastanut ketään moniin vuosiin. Yhteen noin 55v mieheen olen hyvin ihastunut ja toivon pian pääseväni tutustumaan häneen!

Toivottavasti teistä tulee jotakin ❤️🫶

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko sä naisia esittävä lähestymässä tuota ikää eli onko tämä implikaatio ikäkriisistä papa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko sä naisia esittävä lähestymässä tuota ikää eli onko tämä implikaatio ikäkriisistä papa

It’s free counceling bro

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

It’s free counceling bro

Such a kumba ya, huh?

• Anonyymi
      UUSI

Pelkään sinua, ahdistun ja kysyt kysymyksiä, niin vastaan. Olen oikeasti onnellinen. Anna minun olla.

• Anonyymi
        UUSI

En kysy melkein ikinä mitään... Ei oo varmaan mulle. Taitaa olla se toinen joka kysyy ja ahdistun jatkuvasta ihon alle menemisestä. 🤔
        /aloittaja

• Anonyymi
        UUSI

Anna sinä minun olla! Et ole onnellinen jos olet täällä palstalla.

• Anonyymi
        UUSI

"mikä sulla on mikä sulla on mikä sulla on?"
        Eikä tuo muka ole ahdistavaa. 😳 En saa tilaa hengittää.
        /aloittaja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Anna sinä minun olla! Et ole onnellinen jos olet täällä palstalla.

Minä krjoitan täällä niin kauan kunnes on varmaa, että häirikkö on jättänyt minut kokonaan rauhaan!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä krjoitan täällä niin kauan kunnes on varmaa, että häirikkö on jättänyt minut kokonaan rauhaan!

Selvä, asia piffi. 👍🏻

• Anonyymi
        UUSI

Kaikki ne yllättävät kohtaamiset olivat sitä ahdistavimpia mitä useammin niitä jouduin kokemaan. Koska en tiennyt millainen persoona ahdistelijalla on
        en pystynyt sanomaan edes sanaa ei! Kun ei tiedä jos hän on vaikka mielenterveyspotilas ja vaikka äkkipikainen luonteeltaan!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ne yllättävät kohtaamiset olivat sitä ahdistavimpia mitä useammin niitä jouduin kokemaan. Koska en tiennyt millainen persoona ahdistelijalla on
        en pystynyt sanomaan edes sanaa ei! Kun ei tiedä jos hän on vaikka mielenterveyspotilas ja vaikka äkkipikainen luonteeltaan!

Juu selvä. Sulla sellanen tilanne sitten. Toivottavasti jatkossa menee paremmin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ulkoista ongelmasi, sepä toimiikin tunnetusti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olit siis ihan omien tunteidesi ahdisteltavana. Älä syytä muita siitä, ettet edes hallitse omaa päätäsi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Selvä, asia piffi. 👍🏻

Mitä sää täällä cowboy tetsailet oikeen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin yleensä silloin ku tällainen on palstaäijä ns vapaalla jalalla, niillä on tapana tiedottaa meedialle, ei meediolle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olit siis ihan omien tunteidesi ahdisteltavana. Älä syytä muita siitä, ettet edes hallitse omaa päätäsi.

Onko sinulla sellainen päätä puristava tunne, että olet tuolla tavalla eeppisen vastenmielinen vastaantulija ku tää gubbe kuvailee? Se on tässä se yksi kysymys

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei ole aloittajalta mihin vastasit.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla sellainen päätä puristava tunne, että olet tuolla tavalla eeppisen vastenmielinen vastaantulija ku tää gubbe kuvailee? Se on tässä se yksi kysymys

Eli ns sidos sisältöön. Voi sitä yrittää edes lukea loogisesti ilman populistisia kouristuksia esim

• Anonyymi
      UUSI

Minä olen onnellinen mutta meidän pitää lopettaa tämä. Molemmat käymme toistemme hermoille. Uskon, että pääsemme tästä yli. Lähinnä ärsytämme toisiamme.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ärsytettäis jos saisimme vapauden rakastaa. Vaan ei kumpikaan tee asian edistämiseksi mitään.

• Anonyymi
      UUSI

Jos lupaan olla kirjoittamatta enää. Se on myös minun haluni.

• Anonyymi
      UUSI

Pitää kirjoittaa suoraan. En halua sinua. Usko jo!

• Anonyymi
        UUSI

No kirjoita suoraan irl. 😂😅 Ei tänne parane huutaa ties kelle.

• Anonyymi
        UUSI

Mikä saa sut olemaan noin pullamössö nössö irl että et uskalla laittaa tuota vaikka whatsappiin????

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä saa sut olemaan noin pullamössö nössö irl että et uskalla laittaa tuota vaikka whatsappiin????

MT-ongelmat?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

MT-ongelmat?

No aika rajuja sitten on. Ilmeisesti hänellä skitsofrenia sitten.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

MT-ongelmat?

Sulla on varsin laaja skaala taas miten ottaa palstasedän monologi haltuun. Hihii

• Anonyymi
      UUSI

Tietämättä taustaa. Mutta jos olet parisuhteessa hänen kanssaan, luulen että hän on eronnut jo sinusta. Sinun pitäisi vain ymmärtää myös luovuttaa.

• Anonyymi
        UUSI

Ei mitään sellaista..

• Anonyymi
      UUSI

EI ole eronnut. Me olemme yhdessä. Usko jo!

• Anonyymi
        UUSI

Oot ihan sekasin. Sori nyt vaan. Lopeta jankutus.

• Anonyymi
      UUSI

Et voi tietää tilanteesta kuin vain minulta kysymällä tai mieheltä. Kuunteletko juoruja ja huhupuheita?

• Anonyymi
        UUSI

En usko ketään ja mitään tyhmiä puheita ainakaan, mutta luotan omaan vaistooni. Teen omat päätökset siitä mitä ja ketä uskon.
        Luotan omaan fiilikseen.

• Anonyymi
        UUSI

No esitteleppä se lintuses ensin nii katotaan. Ei vaan olipa aloittajaäijä ristiriitaista tekstiä taas, mutta onpahan tulkinnanvaraa for no-life

• Anonyymi
      UUSI

Tunget väkisin toisen elämään neuvomaan. Miksi et voi jättää minua rauhaan? Etkö ymmärrä, kun sinulle laitetaan rajoja. Minulla ei ole mitään sinua vastaan yleisesti.

• Anonyymi
        UUSI

Mene palstalta huutamasta asioitasi jos ahdistaa muiden mielipiteet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja luullaan vielä tietävänsä keneltä kirjoitus on.

• Anonyymi
        UUSI

Voin hyvällä omallatunnolla sanoa että en tunge kenenkään elämään tekemään yhtään mitään. Minun ihon alle kyllä tungetaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja luullaan vielä tietävänsä keneltä kirjoitus on.

Niin tämä palstaäijän aloitus vai joku sen tietty kommentti? Kääk. Hyvä yritys

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis tällä kertaa ilmaisun- ja mielipiteenvapauden kannalla palstaäijän monologin kohokohdan suhteen? Ylläri

• Anonyymi
      UUSI

Hyvin toimit samoin läheisillesi, voisit mennä katsomaan peiliin, sinä olet mukana tässä , puhu kenelle haluat vai etkö voi koska olet mukana suossa…

• Anonyymi
      UUSI

Olet lähes oikeassa paitsi että hurmaan liikkeesi.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä tarkoitat tuolla?

• Anonyymi
        UUSI

Luotat siis esim jiven voimaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat tuolla?

Siellä se on taas kärppänä vaatinut monologiäijältä täsmennyksiä. Moro.

• Anonyymi
      UUSI

niin, tuo mieshän se saa päättää kaikesta mitä haluaa,
      sinä olet vain sen väline mitä se käyttää hyödykseen.

no, se on ihan sinun asiasi, sinun valintasi

• Anonyymi
        UUSI

minä en koskaan valitse tuollaista miestä elämääni..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

minä en koskaan valitse tuollaista miestä elämääni..

Nythän ei ole ihan siitä kyse tässä..

• Anonyymi
        UUSI

Sulla ei ole aloittajaäijä taaskaan ns aasinsillat hallussa. Onko sinua käytelty pitkään aikaan, ei varmaankaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nythän ei ole ihan siitä kyse tässä..

No mistä on kyse sitten, kenen pussiin sinä pelaat vai mitä hä, jännäjonne tms

• Anonyymi
      UUSI

Trollin jutut menny porukalla ihon alle.

• Anonyymi
        UUSI

Sä et vissii halua jostain syystä lapsekas haihattelija hyväksyä, että tää aloittajaäijä on se trolli. Terveisin teetee

• Anonyymi
      UUSI

Onneksi juttelet muille asioita jotka ei muille kuullu. Löysä tavara on löysä tavara, kerro se kaikille

• Anonyymi
        UUSI

Tämäkään ei monologien mies eli aloittaja ihan lähteny kuten ei vissiin sun alakertakaan yläkerran kunnosta puhumattakaan🥱

• Anonyymi
      UUSI

Olematta välttämättä aloittajan tarkoittama mies, ei mies voi tietää kuinka negatiivisesti hän vaikuttaa sinuun ja sen vuoksi vaikea kokea syyllisyyttä kun aloittajan pään sisään ei voi nähdä ja päästä. Pahoillani olen tuollaisista vaikutuksista jo ihmisyyden puolesta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      27
      5304
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3865
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3197
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2800
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1308
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      284
      1303
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1183
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1139
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1112
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      213
      1086
    Aihe