Eriarvoisesti. Olet kiusannut, manipuloint, eristänyt, vähätellyt osaamistani sekä huonontanut asemaani työssäni siten että minun mielenterveyteni on järkkynyt sen vuoksi ja olen alkanut jopa dissosioimaan.
Sinusta se johtuu. Ja en saa puhua näistä kokemuksista edes muille koskaan. Tämä on aika sairasta. Ymmärrätkö että et voi toimia tuolla tavalla?
Kohtelet minua huonosti.
Sinusta huokuu pimeä kolminaisuus..
Koita päättää mitä haluat, mutta unohdin., ethän sä tunne syyllisyyttä.
Kohtelet mies minua
110
478
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miksi joku haluaa koukuttaa toisen ja murtaa toisen mielen näin? Mikä on motiivi taustalla, mikä?! 🤔
- AnonyymiUUSI
EsiMIES saa toimia niin. Ja esiMIEHELLÄ ei ole velvollisuutta esitellä perhettään kenellekään. TULIKO SELVÄKSI
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
EsiMIES saa toimia niin. Ja esiMIEHELLÄ ei ole velvollisuutta esitellä perhettään kenellekään. TULIKO SELVÄKSI
Ei ole kyse nyt sellaisesta mitenkään päin. Ole ihan rauhassa. 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyse nyt sellaisesta mitenkään päin. Ole ihan rauhassa. 😂
Turpas kii
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa toimia niin, tai en itse katselisi vaan lähtisin pois.
Ja ei kiinnosta kenenkään perheet töissä ellei itse halua esitellä. Mulle on ihan ok tavata. 👌😊 Jos kaikille se sopii. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Turpas kii
Mikä nyt harmittaa ressukkaan? Jäikö lapsena silitykset saamatta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä nyt harmittaa ressukkaan? Jäikö lapsena silitykset saamatta?
Saan paljon kehuja naisilta. Sekös sua ottaa päähän. m
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ota päähän, mutta narsismi on kuvottava piirre ihmisessä. Sulla varmaan noussut hattuun?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miks ite tyrkytät heidän näkemistään sitten? 😂
- AnonyymiUUSI
Sinun banaali ja hostiili mielikuvitus esim, aloittajaäijä. Hah oot buu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ooh sano vielä kerran aloittajaäijä että esimies. Sustako ei koskaan tullu sitte?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Turpas kii
Bro you need a hobby.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa toimia niin, tai en itse katselisi vaan lähtisin pois.
Ja ei kiinnosta kenenkään perheet töissä ellei itse halua esitellä. Mulle on ihan ok tavata. 👌😊 Jos kaikille se sopii.Onhan niitä mukula töihin päiviä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luonnetta vai ulkonäköä kehuvat?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miks ite tyrkytät heidän näkemistään sitten? 😂
Sää oit tass aloittajaäijä ja monologimies vähän riehakoinut ilman mtn logiikkaa kuten aina
- AnonyymiUUSI
Narsismi, machiavellismi ja psykopatia..
- AnonyymiUUSI
Juu, ja ne osaa kieroilla kyllä kaikin tavoin niin että saa naisilta huomiota. Valheellisin keinoin tosin.
- AnonyymiUUSI
Onko sinussa kaikki nämä vahvuudet, veli?
- AnonyymiUUSI
Olen tullut samaan lopputulokseen, ettei hän taida tunteä syyllisyyttä, kunhan saa itse elää juuri sellaista elämää kuin haluaa, muiden tunteista piittaamatta!
- AnonyymiUUSI
Muita voi polkea maanrakoon, kunhan itse saa mitä tavoittelee. Sellaiset usein menestyy. Kiivetään muita pitkin.
- AnonyymiUUSI
Minäki oon vaa tyyliin laik ei mun sirkus
- AnonyymiUUSI
Jos olisin "arvokkaampi" niin saisin parempaa kohtelua.
Ei, et ole tasapuolinen symppis vaikka kuinka yrität siltä näyttää.
/ap- AnonyymiUUSI
Onko trauma naisia kohtaan tullut palstaäijä äidistä ja kaikista naisista? Arvokkuuden kokemus- buhuu sullako ei ole?😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko trauma naisia kohtaan tullut palstaäijä äidistä ja kaikista naisista? Arvokkuuden kokemus- buhuu sullako ei ole?😉
Koppia otta jos soppia?
- AnonyymiUUSI
Ei ole kyse arvostuksista ja kuinka paljon sinä arvostat minua näiden kirjoitusten perusteella?! Minä olen onnellinen nyt ja haluan elää omaa elämääni. En puutu asioihisi. Tee, mitä itse haluat. Ei kuulu mulle. Anna minun olla!
- AnonyymiUUSI
Anna sinä minun olla! Älä lähentele mua äläkä edes vahingossa kosketa enää!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anna sinä minun olla! Älä lähentele mua äläkä edes vahingossa kosketa enää!
Niin totta juu äijä apua mitä tehdä? Ei kynkkyä ainakaan sentään, mut pointti selvä ehkä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin totta juu äijä apua mitä tehdä? Ei kynkkyä ainakaan sentään, mut pointti selvä ehkä?
Vähän ehkä hapettaa vaa
- AnonyymiUUSI
Onpa käsittämätöntä taas.
Joku random tyyppi tulee tänne itkeen koko joukon käsittämättömän rajuja syytöksiä ja ilman mitään objektiivisia näyttöjä.
Sit sakki täällä nyökyttelee kritiikittömästi kuin vajaaälyiset apinat. 😂
Kympikos on teistä nyökyttelijöistä tosiaan on todennäköisempää: se että joku muka käyttäytyy noin monella tavalla avoimen sairaasti, vai se että AP on vain yhdellä tavalla sairas - selvä mt tapaus?- AnonyymiUUSI
Vai jos se aloitus olikin pelkkä trolli?
Tosin asiahan on niin että jotkut käyttäytyy noin oikeasti, mutta tekee sen hienovaraisesti. Lopulta huomaa kokonaisuudesta mitä on tapahtunut ja mieli on saattanut järkkyä mukana. Ikävä kyllä tällaisia ihmisiä on. Kärjistetty aloitus oli, mutta on siinä totuuden siementä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vai jos se aloitus olikin pelkkä trolli?
Tosin asiahan on niin että jotkut käyttäytyy noin oikeasti, mutta tekee sen hienovaraisesti. Lopulta huomaa kokonaisuudesta mitä on tapahtunut ja mieli on saattanut järkkyä mukana. Ikävä kyllä tällaisia ihmisiä on. Kärjistetty aloitus oli, mutta on siinä totuuden siementä.Missä vain on totuuden siemeniä kun haluaa niitä nähdä ja valitsee totuutensa sopivasti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä vain on totuuden siemeniä kun haluaa niitä nähdä ja valitsee totuutensa sopivasti.
Ja sulla on olo ku onnen omenalla vai kui
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä vain on totuuden siemeniä kun haluaa niitä nähdä ja valitsee totuutensa sopivasti.
Ota lääkkees
- AnonyymiUUSI
Tässä taas nähtiin miten narsisti suhtautuu totuuteen..
/aloittaja- AnonyymiUUSI
Niinpä, olen kauan ihmetellyt miksi annoitte hänelle luvan aloittaa projektin. Eikä teillä ollut tiedossa sitä millainen hänen persoonansa on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, olen kauan ihmetellyt miksi annoitte hänelle luvan aloittaa projektin. Eikä teillä ollut tiedossa sitä millainen hänen persoonansa on?
Voi kun kaiken tietäisi etukäteen.
- AnonyymiUUSI
Tässä taas nähtiin miten psykologinen torjunta on ajattelun korviketta aloittajalle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koita ajatella joskus nenää pidemmälle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Otappa se lakki pois päästä, tuuleta ja laita sitten se takaisin päähän
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä taas nähtiin miten psykologinen torjunta on ajattelun korviketta aloittajalle.
Olipa erikoinen sanastontynkä hölönpölöaloitukselles palstaäijä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koita ajatella joskus nenää pidemmälle.
Koita ajatella muullakin kuin alapäälläsi käpy.
- AnonyymiUUSI
Minä lopetan vaan.
- AnonyymiUUSI
Ei, vaan minä lopetan.
/aloittaja
- AnonyymiUUSI
Pääasia on, että loppuu. Emme löydä yhteisymmärrystä. Toivottavasti kuitenkin asialliset välit!
- AnonyymiUUSI
No juu, välit voi olla ok. Yhteisymmärrystä ei löydy, koska en voi yksin tulla vastaan 800km toisen tullessa vain 200km. Ymmärrätkö metaforan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No juu, välit voi olla ok. Yhteisymmärrystä ei löydy, koska en voi yksin tulla vastaan 800km toisen tullessa vain 200km. Ymmärrätkö metaforan?
Emme, etenkään jos olet 900km itse väärässä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hähä joku asuu ihan skutsissa, huonomminki vois olla niin sitä sopeutuu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hähä joku asuu ihan skutsissa, huonomminki vois olla niin sitä sopeutuu
Ei kyse olekaan asumisesta tai välimatkasta. Et ymmärtänyt yhtään, mutta se onkin se mitä tääl voi olettaa. 🤣 Kaikki otetaan kirjaimellisesti tai väärin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki muuthan on aina väärässä paitsi sinä.
- AnonyymiUUSI
Minä olen onnellinen nyt. Anna minun olla. Sinäkin löydät onnen. Mikä on ongelmana?
- AnonyymiUUSI
Olet onnellinen, hyvä. Miksi sitten olet täällä palstalla?
- AnonyymiUUSI
Särjit mun sydämen. Se on iso ongelma.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minun sydäntä ei ole kukaan särkenyt, koska en ole rakastanut ketään moniin vuosiin. Yhteen noin 55v mieheen olen hyvin ihastunut ja toivon pian pääseväni tutustumaan häneen!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja anna kun arvaan. Sitten ollaan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minun sydäntä ei ole kukaan särkenyt, koska en ole rakastanut ketään moniin vuosiin. Yhteen noin 55v mieheen olen hyvin ihastunut ja toivon pian pääseväni tutustumaan häneen!
Toivottavasti teistä tulee jotakin ❤️🫶
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko sä naisia esittävä lähestymässä tuota ikää eli onko tämä implikaatio ikäkriisistä papa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko sä naisia esittävä lähestymässä tuota ikää eli onko tämä implikaatio ikäkriisistä papa
It’s free counceling bro
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
It’s free counceling bro
Such a kumba ya, huh?
- AnonyymiUUSI
Pelkään sinua, ahdistun ja kysyt kysymyksiä, niin vastaan. Olen oikeasti onnellinen. Anna minun olla.
- AnonyymiUUSI
En kysy melkein ikinä mitään... Ei oo varmaan mulle. Taitaa olla se toinen joka kysyy ja ahdistun jatkuvasta ihon alle menemisestä. 🤔
/aloittaja - AnonyymiUUSI
Anna sinä minun olla! Et ole onnellinen jos olet täällä palstalla.
- AnonyymiUUSI
"mikä sulla on mikä sulla on mikä sulla on?"
Eikä tuo muka ole ahdistavaa. 😳 En saa tilaa hengittää.
/aloittaja - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anna sinä minun olla! Et ole onnellinen jos olet täällä palstalla.
Minä krjoitan täällä niin kauan kunnes on varmaa, että häirikkö on jättänyt minut kokonaan rauhaan!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä krjoitan täällä niin kauan kunnes on varmaa, että häirikkö on jättänyt minut kokonaan rauhaan!
Selvä, asia piffi. 👍🏻
- AnonyymiUUSI
Kaikki ne yllättävät kohtaamiset olivat sitä ahdistavimpia mitä useammin niitä jouduin kokemaan. Koska en tiennyt millainen persoona ahdistelijalla on
en pystynyt sanomaan edes sanaa ei! Kun ei tiedä jos hän on vaikka mielenterveyspotilas ja vaikka äkkipikainen luonteeltaan! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ne yllättävät kohtaamiset olivat sitä ahdistavimpia mitä useammin niitä jouduin kokemaan. Koska en tiennyt millainen persoona ahdistelijalla on
en pystynyt sanomaan edes sanaa ei! Kun ei tiedä jos hän on vaikka mielenterveyspotilas ja vaikka äkkipikainen luonteeltaan!Juu selvä. Sulla sellanen tilanne sitten. Toivottavasti jatkossa menee paremmin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ulkoista ongelmasi, sepä toimiikin tunnetusti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
en pystynyt sanomaan edes sanaa ei! Kun ei tiedä jos hän on vaikka mielenterveyspotilas ja vaikka äkkipikainen luonteeltaan!Olit siis ihan omien tunteidesi ahdisteltavana. Älä syytä muita siitä, ettet edes hallitse omaa päätäsi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Selvä, asia piffi. 👍🏻
Mitä sää täällä cowboy tetsailet oikeen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
en pystynyt sanomaan edes sanaa ei! Kun ei tiedä jos hän on vaikka mielenterveyspotilas ja vaikka äkkipikainen luonteeltaan!Niin yleensä silloin ku tällainen on palstaäijä ns vapaalla jalalla, niillä on tapana tiedottaa meedialle, ei meediolle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olit siis ihan omien tunteidesi ahdisteltavana. Älä syytä muita siitä, ettet edes hallitse omaa päätäsi.
Onko sinulla sellainen päätä puristava tunne, että olet tuolla tavalla eeppisen vastenmielinen vastaantulija ku tää gubbe kuvailee? Se on tässä se yksi kysymys
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olit siis ihan omien tunteidesi ahdisteltavana. Älä syytä muita siitä, ettet edes hallitse omaa päätäsi.
Tuo ei ole aloittajalta mihin vastasit.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla sellainen päätä puristava tunne, että olet tuolla tavalla eeppisen vastenmielinen vastaantulija ku tää gubbe kuvailee? Se on tässä se yksi kysymys
Eli ns sidos sisältöön. Voi sitä yrittää edes lukea loogisesti ilman populistisia kouristuksia esim
- AnonyymiUUSI
Minä olen onnellinen mutta meidän pitää lopettaa tämä. Molemmat käymme toistemme hermoille. Uskon, että pääsemme tästä yli. Lähinnä ärsytämme toisiamme.
- AnonyymiUUSI
Ei ärsytettäis jos saisimme vapauden rakastaa. Vaan ei kumpikaan tee asian edistämiseksi mitään.
- AnonyymiUUSI
Jos lupaan olla kirjoittamatta enää. Se on myös minun haluni.
- AnonyymiUUSI
Pitää kirjoittaa suoraan. En halua sinua. Usko jo!
- AnonyymiUUSI
No kirjoita suoraan irl. 😂😅 Ei tänne parane huutaa ties kelle.
- AnonyymiUUSI
Mikä saa sut olemaan noin pullamössö nössö irl että et uskalla laittaa tuota vaikka whatsappiin????
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä saa sut olemaan noin pullamössö nössö irl että et uskalla laittaa tuota vaikka whatsappiin????
MT-ongelmat?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
MT-ongelmat?
No aika rajuja sitten on. Ilmeisesti hänellä skitsofrenia sitten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
MT-ongelmat?
Sulla on varsin laaja skaala taas miten ottaa palstasedän monologi haltuun. Hihii
- AnonyymiUUSI
Tietämättä taustaa. Mutta jos olet parisuhteessa hänen kanssaan, luulen että hän on eronnut jo sinusta. Sinun pitäisi vain ymmärtää myös luovuttaa.
- AnonyymiUUSI
Ei mitään sellaista..
- AnonyymiUUSI
EI ole eronnut. Me olemme yhdessä. Usko jo!
- AnonyymiUUSI
Oot ihan sekasin. Sori nyt vaan. Lopeta jankutus.
- AnonyymiUUSI
Et voi tietää tilanteesta kuin vain minulta kysymällä tai mieheltä. Kuunteletko juoruja ja huhupuheita?
- AnonyymiUUSI
En usko ketään ja mitään tyhmiä puheita ainakaan, mutta luotan omaan vaistooni. Teen omat päätökset siitä mitä ja ketä uskon.
Luotan omaan fiilikseen. - AnonyymiUUSI
No esitteleppä se lintuses ensin nii katotaan. Ei vaan olipa aloittajaäijä ristiriitaista tekstiä taas, mutta onpahan tulkinnanvaraa for no-life
- AnonyymiUUSI
Tunget väkisin toisen elämään neuvomaan. Miksi et voi jättää minua rauhaan? Etkö ymmärrä, kun sinulle laitetaan rajoja. Minulla ei ole mitään sinua vastaan yleisesti.
- AnonyymiUUSI
Mene palstalta huutamasta asioitasi jos ahdistaa muiden mielipiteet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja luullaan vielä tietävänsä keneltä kirjoitus on.
- AnonyymiUUSI
Voin hyvällä omallatunnolla sanoa että en tunge kenenkään elämään tekemään yhtään mitään. Minun ihon alle kyllä tungetaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja luullaan vielä tietävänsä keneltä kirjoitus on.
Niin tämä palstaäijän aloitus vai joku sen tietty kommentti? Kääk. Hyvä yritys
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis tällä kertaa ilmaisun- ja mielipiteenvapauden kannalla palstaäijän monologin kohokohdan suhteen? Ylläri
- AnonyymiUUSI
Hyvin toimit samoin läheisillesi, voisit mennä katsomaan peiliin, sinä olet mukana tässä , puhu kenelle haluat vai etkö voi koska olet mukana suossa…
- AnonyymiUUSI
Olet lähes oikeassa paitsi että hurmaan liikkeesi.
- AnonyymiUUSI
Mitä tarkoitat tuolla?
- AnonyymiUUSI
Luotat siis esim jiven voimaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat tuolla?
Siellä se on taas kärppänä vaatinut monologiäijältä täsmennyksiä. Moro.
- AnonyymiUUSI
niin, tuo mieshän se saa päättää kaikesta mitä haluaa,
sinä olet vain sen väline mitä se käyttää hyödykseen.
no, se on ihan sinun asiasi, sinun valintasi- AnonyymiUUSI
minä en koskaan valitse tuollaista miestä elämääni..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
minä en koskaan valitse tuollaista miestä elämääni..
Nythän ei ole ihan siitä kyse tässä..
- AnonyymiUUSI
Sulla ei ole aloittajaäijä taaskaan ns aasinsillat hallussa. Onko sinua käytelty pitkään aikaan, ei varmaankaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nythän ei ole ihan siitä kyse tässä..
No mistä on kyse sitten, kenen pussiin sinä pelaat vai mitä hä, jännäjonne tms
- AnonyymiUUSI
Trollin jutut menny porukalla ihon alle.
- AnonyymiUUSI
Sä et vissii halua jostain syystä lapsekas haihattelija hyväksyä, että tää aloittajaäijä on se trolli. Terveisin teetee
- AnonyymiUUSI
Onneksi juttelet muille asioita jotka ei muille kuullu. Löysä tavara on löysä tavara, kerro se kaikille
- AnonyymiUUSI
Tämäkään ei monologien mies eli aloittaja ihan lähteny kuten ei vissiin sun alakertakaan yläkerran kunnosta puhumattakaan🥱
- AnonyymiUUSI
Olematta välttämättä aloittajan tarkoittama mies, ei mies voi tietää kuinka negatiivisesti hän vaikuttaa sinuun ja sen vuoksi vaikea kokea syyllisyyttä kun aloittajan pään sisään ei voi nähdä ja päästä. Pahoillani olen tuollaisista vaikutuksista jo ihmisyyden puolesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275304Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123865Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512800Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2841303- 601183
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2131086