Miksi Jumala vihaa (avio-) eroa?

Anonyymi-ap

Kuulin että eräs pastori puhui toisen pastorin kanssa että erota saa jos on esim. jatkuva väkivallan uhka. Heillä oli kaverillinen suhde ja pastori ei siihen sanonut mitään että olen samaa mieltä tai että olen eri mieltä. Tämä avioeron sallija on nyt kuollut.

6

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi et lue raamattua ? Selvä asia raamatussa. Pidät kyselytuntia täällä. Se on huvisi.

• Anonyymi

Aivan- olen samaa mieltä. Eli joillakin on huvinsa, ja hänellä on tällainen huvitus

• Anonyymi

Koska Jumala on pyhä, Hän vihaa kaikkea väärää, pahaa, syntijä ja se on muuttumatonta Hänessä. Jumala ei muutelmoi suunnitelmiaan paitsi ajanmuutoksija voi tulla, esim. venytetään elinikää jos joku haluaa elää maan päällä kavemmin kuin se on Jumalan aikatauluun merkittynä, eikä varsinkaan määräyksijään. Seuratessani maallisen isäni kuolinkamppailua jokunen vuosillinen sitten, puhkesi hän puhulointiinsa ja kertoi minulle kaksi asijaa, Jumalan tovellisuutta, niin ymmärrän.

Ne kaksi asijaa, jotka puheellisuuvestaansa nousivat olivat raastavat syjänmellein, mutta kaikelle on aikansa ja Jumala oli myös minunkin kanssa siinä kuin maallisen isäin kanssa, kummallakin oma kamppailunsa ja kamppailussa rauhaa, jonka Jumala antaa kärsiväiselle. Totisesti, silloin kärsimme kovaisellisesti, kovinman kojetuksen ajankohjas.

Niin, mitä mun pitikään...

Aivan, maallinen isäni sanoi että Jumalalla on aikatauluja moniin asijoihin, joten hän voi tehjä muutoksija, lisätä tai lyhentää aikaa, maallisen isäni kohjalla Jumala oli ilmoittanut maalliselle isälleni lyhentävänsä tämän aikaa.

Toinen asia, jonka hän ilmoitti minulle oli se ettemme enää toistamiseen tule näkemään tässä ajassa kun sanoin että tulen ylihuomenna taas käymään. Lähdin varmaan jossakin shokin tapasessa pois, se oli hirveää, muta Jumala auttoi mua kestämään sen hetken ja sen toisenkin hetken kun jo seuraavana yönä näin unellisen että isäin koittaa sanoa mulle jotain , mutta kuulen hänen henkityksensä ainoastaan ja siihen heräsin ja tekstiviesti oli kännykässä että soita sairaalaan ja silleen.

Maallinen isäni kuoli tosiaan ehkä 8h päästä siitä kun sanoi Jumalan muuttaneen aikataulua. Nyt elän kunnes jälleen kohtajaamme.

Mutta yleisesti ajatellen Jumala ei ou muutaut aikataulujaan eikä määräilevyyksijään. Ukkini nuoruujessa ei juurikaan ollut aviojo eronneita. Nykyään se on kai jo enemmän avioerollisuujet kuin avijoerottomuujet. Ukkini nuoruuvessa avioeronnut nainen oli jotain uskomatonta.Mten nopijaallisesti on Suomi ja maajilma muuttunut paheellisenmaksi.

Avijoerossa on tahallinen selänkääntämys Jumalalle säätöksisyyksissääns, vaatimuksissaans.

Malakija 2:15 sanoo avijoerosta jotain totuuvessaans. Raamatunkiänökset erojavat, mutta totuus, ytin, tulee selvästi aivolliseen ymmärrettävällisyyjes.

Joku voi sen kohjan tänne laittaa kun mulle nyt ruoka alkoi maittaa ja haluun syyvä jotain nälällisyyteeni, eihän se sua haittaa? Käys etsimäises Malakijan kirjasta 2:15. Mulakin se tuos olis, mutta tehjään yhteistyötäällistä. Nälkää tuli!

Selef Urge

• Anonyymi

"Koska Jumala on pyhä, Hän vihaa kaikkea väärää, pahaa, syntijä ja se on muuttumatonta Hänessä."

Oliko tämä vastaus kysymykseen?

Onko avioero mielestäsi syntiä?

• Anonyymi

Olen antanut omille lapsilleni ohjeen, että erota saa ja pitääkin. jos on väkivaltaa. Ja kertonut väkivallan eri muodoista. Uskovaiset ehkäpä mieltävät väkivallaksi pelkästään fyysisen pahoinpitelyn? Se on paljon laajempaa, esimerkiksi eristämistä, uhkailua, sanallista. henkistä, hengellistä.

Lightning

• Anonyymi

Olet vielä kyselyiässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5087
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3486
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3214
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2317
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      28
      1927
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1848
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      161