Olen keksinyt idean erityisesti moottoripyörille ja mönkijöille naiskuskeille..
Sellaiset nahkaiset turva viilekkeet, jotka ovat kiinnitetty pyörään/mönkijään ja
ne sitten laitetaan naisen säärten/pohkeinen ylitse ja kiristetään, niin ei nainen lennä moottoripyörän/mönkijän kyydistä, kun viilekkeet pitävät naisen aloillaan.
Mitäs palstanaiset tuumaa ideastani, jolla olisi estetty satoja moottoripyöärn/mönkijän kyydistä lentäneitä naisia.
Tuvavarustukset moottoripyöriin ja mönkijöihin
6
121
Vastaukset
- Anonyymi
Onko parempi lentää kyydistä vai jäädä kaatuvaan laitteeseen kiinni?
- Anonyymi
Aina kun on mönkijöitä muistuttavia ajettavia ruohonleikkureita niin jos niitä rinteitä on pakko ajaa niillä, on ajajan painopisteen oltava vinossa eli rinteen yläosan puolella. Sen laitteen alle ei halua jäädä ja litistyä. Parempi olisikin hoitaa ne rinteet tavallisilla käsintyönnettävillä ruohonleikkureilla. Eikö mönkijöissä todella ole turvavyötä? Sehän on hullua jos asia on niin.
- Anonyymi
Täällä on ainakin sellainen matala ja leveä radio-ohjauksella toimiva ruohonleikkuri
tuollaisia rinteitä varten, olen sellaisen nähnyt monia kertoja, kun leikkaa kaupungin nurmikoita jyriltä rinteiltä.
Ei kaadu, kun painopiste on alhaalla ja leveä. - Anonyymi
Hullua?
Onko jotenkin hullumpaa kuin moottoripyörät?
- Anonyymi
Tjaa omien kokemusten mukaan painovoima kohtelee yhtäläisesti kaikkia sukupuoleen katsomatta 😁
- Anonyymi
Voi kai niitä rinteitä ajaa ylös-alas. Tai jos hifistellä haluaa, niin hydraulikäyttöisiä varsia löytyy niittokoneeseen.
Mies 65
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427