Ateistille ei jää mitään

Anonyymi-ap

Kun ateisti antaa elämänsä Jeesukselle, niin hänelle ei jää mitään jäljelle entisestä elämästä. Uusi elämä peittää kaiken entisen alleen ja sijaan tulee hihhulin elämä. Niin se vain on.

Kannattaako siis olla ateisti, kun on noin iso uhka ja vaaratekijä elämässä?

29

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa ehdottomasti antaa elämänsä parhaan jumalan eli Allahin käsiin! 🙏

• Anonyymi

Miksei Jumalan, God'in, Wakan Tankan, Wakondan, Brahman yms. käsiin? Yksi ja sama eri kielillä.

• Anonyymi

minä annoin elämäni jo aku ankalle 🤣

• Anonyymi

Jeesukselle voi antaa elämän kakkoseen kuten apostolitkin antoivat kyytiä.

• Anonyymi

Ateisti ei anna elämäänsä jeesukselle, koska ateisti ei usko moiseen hömppään.

Ateistina olo ei ole kannattavuuskysymys. Ateismi on rationaalinen lopputulema, kun ihminen toteaa, että yhdestäkään jumalasta ei ole ensimmäistäkään todistetta.

• Anonyymi

Miks ihmeessä entiseen pitää takertua. Elämä ja ihminen uudistuu joka päivä, tai ainakin pitäisi. Ei siihen mitään jesuja tarvita. Menneiden aikojen minäkin on minulle aivan outo tyyppi. Sellaista tuo normaali elämä on. Luokkakokoukset ovat ihan haitarista. Mitä niissä tunnelmoida ajasta jota ei enää ole.

• Anonyymi

Meillä piti olla v. 2000, mutta ei otettu huomioon kännyjen tuloa, ja sitä myötä puhelinnroiden muuttumista.

• Anonyymi

Totta holhouksen alla mielisairaalassa

• Anonyymi

Ateistinen maailma on sekaisin!

• Anonyymi

Väitteitä on helppo heitellä sinne tänne. Mutta missä ovat sinun omat ajatuksesi, eli pohdinnat, joiden vuoksi näin väitit? Kerro!!

• Anonyymi

Miten hölmö pitää olla, jos kuvittelee voivansa pelotella aikuisia, jollain Jeesus-mörkö saduilla?

• Anonyymi

Oletko todella huolissasi, että ihmiset voi saada "väärää tietoa"? Ja sinun tietosi on ainoa oikea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko todella huolissasi, että ihmiset voi saada "väärää tietoa"? Ja sinun tietosi on ainoa oikea?

Uskonto ei ole tietoa, sen kohdetta kun ei voi vahvistaa millään tutkimuksella. Hän siis puhui tieteellisesti totta, vaikka itse en kannatakaan hyökkäävää retoriikkaa ja argumenttina se on virhe.

• Anonyymi

Ei ole kysymys muotilauseesta "ottaa Jeesus elämäänsä", vaan siitä, että ottaa maailman vastaan sellaisena kuin se on, ottaen huomioon, että Jeesus ja Jumala on, ja Jeesus on se pääasiallinen välikäsi.

• Anonyymi

Pakkohan se maailma on ottaa vastaan sellaisena kuin on. Ei siihen Jesuja tarvita. Varsinkaan raamattua ei kannata uskoa, koska se saattaa kertoa millainen maailma oli pari-kolme tuhatta vuotta sitten. Tämän päivän osalta se on kyllä ihan ulalla.

• Satuolennot eivät pelasta ketään. Eivät aloittajaakaan.

• Anonyymi

Ateisteilla ei ole nytkään yhtään mitään, luulevat että on!

• Anonyymi

Voi voi, kyllä minulla on ihan riittävän hyvä elämä.
        Et voi millään tietää tuntemattomista, mitä heillä on, mitä ei.

• Anonyymi

Eikö luulemine ole tarpeeksi?
        Kenties itse uskot ja onhan sekin vain luulo itsessään. Tiede on perustamme (ainakin suurimman osan) ja siinä meille luullaksemme tarpeeksi. (;

• Anonyymi

Tekopyhä etsii virheitä, uskovainen etsii tekosyitä. - Al-Ghazali -

• Anonyymi

Minulla ei ole elämiä muille annettaviksi.
      On vain tämä yksi ja ainoa.

• Anonyymi

Sen yhden ainoan elämän Jeesus sinulta juuri haluaa. Et saa elää sitä tahtosi mukaan vaan sinun on alistuttava Jumalan tahtoon, katuevankelistaksi ja ovelta ovelle kerjääjäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen yhden ainoan elämän Jeesus sinulta juuri haluaa. Et saa elää sitä tahtosi mukaan vaan sinun on alistuttava Jumalan tahtoon, katuevankelistaksi ja ovelta ovelle kerjääjäksi.

On parempi elää oman tahtonsa mukaan. Tehdä elämästään omannäköinen.
        Itseämme vartenhan täällä eletään, toki myös muut huomioon ottaen.

• Anonyymi

Tässä on nyt vilkasta keskustelua jo ollut, mutta siis miksi ihmeessä ateisti antaisi elämänsä jollekin?

Olemme vain aivokemiaa muutenkin, ei elämäänsä voi antaa, jos sielua ei löydy. Tai toki voi elämänsä omistaa palvontaan, mutya silloin se ei mitään ateismia ole.

Olisi myös ihan kiva joskus saada jotain pitäviä todisteita tuosta Jeesuksesta, kun tunnutte niim vahvasti väittävän että semmoinen oli joskus olemassa. Ateistit kun eivät voi perustelematonta väitettä vastaan oikein kunnolla argumentoida.

• Anonyymi

Sori muuten kirjoitusvirheistä, yleensä kirjoitan kaiken fyysisellä näppäimistöllä, mutta nyt on vain tämä kosketushölmöys.

• Anonyymi

Kun antaa elämänsä Jeesukselle, niin pilallahan se elämä silloin on.
      Mitä se hampuusi toisen elämällä tekisikään, itse kun pilasi omansa.

• Anonyymi

Ateistilla joka voi yhtäkkiä kääntyä hihhuliksi, ei ole periaatteita eikä kunnollista elämää. Häntä pitäisi kutsua agnostikoksi

• Anonyymi

Ennenkuin Jeesus saattoi entiselle Marille syntyä, hänen täytyi olla "sillai"ukkonsa kanssa. Sitä ennen kaikki oli paljain silmin näkymättömän solujen varassa.
      Vain lajinkehityksen kautta selkärankaisesta apinalajista kehittyi ihmissuku.

Simpanssit ovat lähimpiä sukulaisiamme.

Monta lajipuuttotapahtumaa koettiin. Läheltä kävi, että muutama esisukulaisemme säästyi eloon.

• Anonyymi

Kristityt eivät usko evoluutioon, joten tuo ei perustele heille mitään. Ihminenhän ei heidän mielestään kuulemma ole eläin, vaan "Jumalan kuva", siinä missä eläimellä ei ole sielua (tämä oikeuttaa kristityiden lihan syönnin siinä määrin mitä se nykyään on).

Käyttäkäämme me ateistit nimitystä 'muunlajinen' muista eläimistä vahvistaaksemme kollektiivista kokemustamme evoluutioteorian tukijoina.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      2972
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2631
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2584
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      101
      2244
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2084
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      338
      1874
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1546
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1408
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1188
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1175
    Aihe