Kun ateisti antaa elämänsä Jeesukselle, niin hänelle ei jää mitään jäljelle entisestä elämästä. Uusi elämä peittää kaiken entisen alleen ja sijaan tulee hihhulin elämä. Niin se vain on.
Kannattaako siis olla ateisti, kun on noin iso uhka ja vaaratekijä elämässä?
Ateistille ei jää mitään
7
88
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa ehdottomasti antaa elämänsä parhaan jumalan eli Allahin käsiin! 🙏
- Anonyymi
minä annoin elämäni jo aku ankalle 🤣
- Anonyymi
Jeesukselle voi antaa elämän kakkoseen kuten apostolitkin antoivat kyytiä.
- Anonyymi
Ateisti ei anna elämäänsä jeesukselle, koska ateisti ei usko moiseen hömppään.
Ateistina olo ei ole kannattavuuskysymys. Ateismi on rationaalinen lopputulema, kun ihminen toteaa, että yhdestäkään jumalasta ei ole ensimmäistäkään todistetta. - Anonyymi
Miks ihmeessä entiseen pitää takertua. Elämä ja ihminen uudistuu joka päivä, tai ainakin pitäisi. Ei siihen mitään jesuja tarvita. Menneiden aikojen minäkin on minulle aivan outo tyyppi. Sellaista tuo normaali elämä on. Luokkakokoukset ovat ihan haitarista. Mitä niissä tunnelmoida ajasta jota ei enää ole.
- AnonyymiUUSI
Totta holhouksen alla mielisairaalassa
- AnonyymiUUSI
Ateistinen maailma on sekaisin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195183Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5502633Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192352Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512220- 242007
- 821654
- 1461535
- 1271241
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899