Että olen koko ikäni ollut sinkku ja olen jo 35. Lisäksi olen neitsyt.
On sillä varmaan joku merkitys
22
319
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta miettästä tommosia
- Anonyymi
Voi asiat silti muuttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi asiat silti muuttua.
Itse haluan ajatella niin, että se tulee silloin, kun sitä vähiten odottaa? Tai tulee jos on tullakseen, ilmankin pärjää jollei osu mieleinen kohdalle. Ei asiat aina tule tarjolle kello kaulassa?
- Anonyymi
Ei kiinnosta horoskooppimerkkinne.
- Anonyymi
En horoskoopista puhu.
Oot palstaa vaihtannu.
Huomasin vaan kun, nykyisin koko suhteet osioo selailen.- Anonyymi
Sinkut palstalla vain kiusataan, jos siellä otan tämän asian puheeksi.
- Anonyymi
Kenelle sillä on merkitystä jos nainen olet ni niitä neitsyjen jahtaajia löytyy pilvinpimein ja kaverit kertoo kyllä miehilleen kun yrittävät jollekin näiden kaverille naittaa unohtivat useimmat että osasivat niin hienosti miehensä valita että oli lapsia tai ei ni panisivat lapsensa äidin neitsyt kaveria ilman omantunnon tuskia edes
- Anonyymi
Olen mies.
- Anonyymi
Sillä on merkitys, jos itse niin päätät. Kaikki on sinun itsesi käsissä.
- Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
Minäkin oon neitsyt.
- Anonyymi
Tehdään selväksi, etten horoskoopiltani ole neitsyt.
- Anonyymi
Itse 45, ja sama.
Ei sillä ole merkitystä.
Se nyt vaan on niin, täysin ilman mitään merkitystä tai tarkoitusta- Anonyymi
Neitsyyden voi menettää missä iässä tahansa tai sitten ei koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neitsyyden voi menettää missä iässä tahansa tai sitten ei koskaan.
Ei sillä ole väliä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä ole väliä
Kumppani löytyy, jos löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumppani löytyy, jos löytyy.
ei löydy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei löydy
Kyllä se voi löytyä, jos jonkun kanssa alkaa synkata.
- Anonyymi
Jos nyt mietin et olisin sinkku ja etsisin tämän ikäisenä kumppania. Niin kyllä mulle neitsyys vähä nounou olisi. Kuitenkin sitä haluaa suhteessa hyvää seksiä ja neitsyt pitäisi opettaa.
- Anonyymi
Turhaan kaipailet sitä "hyvää seksiä" monet miehet ei ala naista nuolemaan vaikka mikä olisi. Hommaa itellesi nainen joka hoitaa sinua sängyssä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan kaipailet sitä "hyvää seksiä" monet miehet ei ala naista nuolemaan vaikka mikä olisi. Hommaa itellesi nainen joka hoitaa sinua sängyssä
Ai kyllä mulla on ollut mies joka haluaa antaa suuseksiä. En kiihotu naisista. Olen hetero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215614- 531705
- 211183
- 691027
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53997Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162968- 48918
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129906Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858