Että olen koko ikäni ollut sinkku ja olen jo 35. Lisäksi olen neitsyt.
On sillä varmaan joku merkitys
22
308
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta miettästä tommosia
- Anonyymi
Voi asiat silti muuttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi asiat silti muuttua.
Itse haluan ajatella niin, että se tulee silloin, kun sitä vähiten odottaa? Tai tulee jos on tullakseen, ilmankin pärjää jollei osu mieleinen kohdalle. Ei asiat aina tule tarjolle kello kaulassa?
- Anonyymi
Ei kiinnosta horoskooppimerkkinne.
- Anonyymi
En horoskoopista puhu.
Oot palstaa vaihtannu.
Huomasin vaan kun, nykyisin koko suhteet osioo selailen.- Anonyymi
Sinkut palstalla vain kiusataan, jos siellä otan tämän asian puheeksi.
- Anonyymi
Kenelle sillä on merkitystä jos nainen olet ni niitä neitsyjen jahtaajia löytyy pilvinpimein ja kaverit kertoo kyllä miehilleen kun yrittävät jollekin näiden kaverille naittaa unohtivat useimmat että osasivat niin hienosti miehensä valita että oli lapsia tai ei ni panisivat lapsensa äidin neitsyt kaveria ilman omantunnon tuskia edes
- Anonyymi
Olen mies.
- Anonyymi
Sillä on merkitys, jos itse niin päätät. Kaikki on sinun itsesi käsissä.
- Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
Minäkin oon neitsyt.
- Anonyymi
Tehdään selväksi, etten horoskoopiltani ole neitsyt.
- Anonyymi
Itse 45, ja sama.
Ei sillä ole merkitystä.
Se nyt vaan on niin, täysin ilman mitään merkitystä tai tarkoitusta- Anonyymi
Neitsyyden voi menettää missä iässä tahansa tai sitten ei koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neitsyyden voi menettää missä iässä tahansa tai sitten ei koskaan.
Ei sillä ole väliä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä ole väliä
Kumppani löytyy, jos löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumppani löytyy, jos löytyy.
ei löydy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei löydy
Kyllä se voi löytyä, jos jonkun kanssa alkaa synkata.
- Anonyymi
Jos nyt mietin et olisin sinkku ja etsisin tämän ikäisenä kumppania. Niin kyllä mulle neitsyys vähä nounou olisi. Kuitenkin sitä haluaa suhteessa hyvää seksiä ja neitsyt pitäisi opettaa.
- Anonyymi
Turhaan kaipailet sitä "hyvää seksiä" monet miehet ei ala naista nuolemaan vaikka mikä olisi. Hommaa itellesi nainen joka hoitaa sinua sängyssä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan kaipailet sitä "hyvää seksiä" monet miehet ei ala naista nuolemaan vaikka mikä olisi. Hommaa itellesi nainen joka hoitaa sinua sängyssä
Ai kyllä mulla on ollut mies joka haluaa antaa suuseksiä. En kiihotu naisista. Olen hetero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843412- 252023
- 1941931
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3421319Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell841289Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137- 82933
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12925Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790