Että olen koko ikäni ollut sinkku ja olen jo 35. Lisäksi olen neitsyt.
Vastaukset 23
- Anonyymi
Lopeta miettästä tommosia
- Anonyymi
Voi asiat silti muuttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi asiat silti muuttua.
Itse haluan ajatella niin, että se tulee silloin, kun sitä vähiten odottaa? Tai tulee jos on tullakseen, ilmankin pärjää jollei osu mieleinen kohdalle. Ei asiat aina tule tarjolle kello kaulassa?
- Anonyymi
Ei kiinnosta horoskooppimerkkinne.
- Anonyymi
En horoskoopista puhu.
Oot palstaa vaihtannu.
Huomasin vaan kun, nykyisin koko suhteet osioo selailen.- Anonyymi
Sinkut palstalla vain kiusataan, jos siellä otan tämän asian puheeksi.
- Anonyymi
Kenelle sillä on merkitystä jos nainen olet ni niitä neitsyjen jahtaajia löytyy pilvinpimein ja kaverit kertoo kyllä miehilleen kun yrittävät jollekin näiden kaverille naittaa unohtivat useimmat että osasivat niin hienosti miehensä valita että oli lapsia tai ei ni panisivat lapsensa äidin neitsyt kaveria ilman omantunnon tuskia edes
- Anonyymi
Olen mies.
- Anonyymi
Sillä on merkitys, jos itse niin päätät. Kaikki on sinun itsesi käsissä.
- Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
Minäkin oon neitsyt.
- Anonyymi
Tehdään selväksi, etten horoskoopiltani ole neitsyt.
- Anonyymi
Itse 45, ja sama.
Ei sillä ole merkitystä.
Se nyt vaan on niin, täysin ilman mitään merkitystä tai tarkoitusta- Anonyymi
Neitsyyden voi menettää missä iässä tahansa tai sitten ei koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neitsyyden voi menettää missä iässä tahansa tai sitten ei koskaan.
Ei sillä ole väliä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä ole väliä
Kumppani löytyy, jos löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumppani löytyy, jos löytyy.
ei löydy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei löydy
Kyllä se voi löytyä, jos jonkun kanssa alkaa synkata.
- Anonyymi
Jos nyt mietin et olisin sinkku ja etsisin tämän ikäisenä kumppania. Niin kyllä mulle neitsyys vähä nounou olisi. Kuitenkin sitä haluaa suhteessa hyvää seksiä ja neitsyt pitäisi opettaa.
- Anonyymi
Turhaan kaipailet sitä "hyvää seksiä" monet miehet ei ala naista nuolemaan vaikka mikä olisi. Hommaa itellesi nainen joka hoitaa sinua sängyssä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan kaipailet sitä "hyvää seksiä" monet miehet ei ala naista nuolemaan vaikka mikä olisi. Hommaa itellesi nainen joka hoitaa sinua sängyssä
Ai kyllä mulla on ollut mies joka haluaa antaa suuseksiä. En kiihotu naisista. Olen hetero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 71850
- 113779
- 37722
- 140715
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40619- 70617
- 28508
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu159508Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58493Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti46463- 69455
- 63455
- 41432
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0432- 45423
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74416Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408- 35408
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59405