Mites teidän lauantak?

No mulla hieNOSTI. Aamulla tietenkin olin tavan mukaan ihan väsyny, kun rankka työviikko takana. Mutta sain uudelleen unen, kun otin nallen viereen ja sitten nukuin se sylissä puoleen päivään. Sitten trimmasin nurmikon kaikki reunat. Ja lähin "kotiin" ja hain sieltä tontilta polttopuita. No tieteski se virolainen tuli väittää että ne sen omia. Mä sanoin kyllä ettei oo ja kai se ite käsitti, kun sano että ottakaa nyt sitten. Seuraavaksi hain mun kämpästä telkkarin ja ajoin takas tänne. Laitoin sen tohon yhteistilaan, mutta ei sitä vielä oo viritetty. Sitten pilkoin niitä puita pistin kuivuun. Toisilla puilla lämmitettiin sauna ja nyt on saunottu. Ihan mukava ja hieno päivä, vaikka en sitten markkinoille päässytkään. Muistaakseni jatkuvatten huomena, niin ehkä sitten.

9

185

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan hyvin. Aamupäivällä kävin markkinoilla ja illalla kävin katsomassa From the world of John Wick:Ballerina elokuvan. Oli hyvä.

• Kiva juttu. Se on hienoo että joillakin riittää vielä virtaa. Ite joudun nää lauantait aika lailla tauottaa. Elokuvissakaan ei oo tullu käytyä. Mutta hyvä elokuva kyllä piristää. No ehkä ballerina menis vähän ohi multa, mutta siksihän niitä on eri lajeja. Jokaiselle jotakin.

• Anonyymi

Kiitos kysymästä. Aamu alkoi mukavan hitaasti ja iltapäivä meni lasten ja nuorten urheilutapahtuman parissa. Kotiin tultuani tein ruokaa, luin hetken kirjaa terassilla ja nyt illan vain chillailen. Piti urheilla itsekin tänään, mutta tein eilen sen verran rankan porrastreenin, että päätin pitää lepopäivän.

Onpas sinulla ollut tapahtumaa, kun polttopuistakin on joutunut vääntämään. Toivottavasti huomenna pääset markkinoille (mitkä markkinat ne sitten onkaan) ☺️

Aletheias

• Juu pääsin markkinoille. Sen verran hyvät ilmat, en näitä viestejä tänään ehtiny ees kirjoitella. Mutta hienolta sunkin lauantai vaikutti.

• Mennyt vähän kaksilla raiteilla.

Töissä meni työpäivä nopeasti ja ilman sen suurempia murheita.

Toisaalta jouduin vähän tässä illalla ruoskimaan itseäni. Tuossa pari viikkoa sitten tulkitsin naisen viesteistä että juhannusheilan paikka saattaisi olla tarjolla. Nyt kuitenkin näyttää siltä että olin onneni huumassa unohtanut oleellisen perusopin eli tavallisen miehen paikka hyllystä löytyy kohdasta korvaava tuote.
      Enköhän ole kerännyt taas itseni juhannukseen mennessä; kuitenkin enää kaksi yövuoroa ja sitten alkaa vapaat jotka loppuvat niin että vasta juhannuksen jälkeen taas töihin.

• Anonyymi

Pyjamapäivää olen viettänyt, tv:tä katsonut ja lukenut. Toipunut eilisen päivän hautajaisista.
      Ystävä kysyi mitä meinaan juhannuksena. Vastasin etten ole sopinut mitään. En vaan jaksa. Ehkä kotoilen ja mökkeilen sopivassa suhteessa molempia.

Näin tällä viikolla elokuvan Sata litraa sahtia. Oli ajatuksia herättävä kuva, monikerroksinen tarina.
      Hyvä suomalainen elokuva.

• Elokuvien merkeissä näköjään monellakin menny. Olihan noi hautajaiset raskaita juhlia. Nykyään vaan omalta kohdalta vaan menee jo rutiinilla. On niissä saanu jo rampata. Ei oo sukua mulla juurikaan enää jäljellä.

• Anonyymi

Lauantai oli ja meni taas liian nopeasti. Kävin ostoksilla, mutta saalis jäi laihahkoksi.

Asutko kimppakämpässä? Muutit maalta kaupunkiin? Onko asuntosi myyty?

• Joo meni tosi nopeesti. Vähän kimppakämpän tapanen. Ei kuitenkaan sellanen mitä uneksin, eli ei suuri kommuuni. No ehkä parempi ettei? En oikein enää mistään tiedä. Helpottunut vaan etten oo enää tuolla, missä nyt 15 vuotta asuin. Ei ikävä kyllä myyty vielä, aika haastavia myydä noi maaseudun kerrostalokämpät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      101
      2180
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      302
      1980
    3. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      111
      1950
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1781
    5. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      1637
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      34
      1415
    7. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      29
      1225
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1143
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      70
      1130
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1077
    Aihe