No mulla hieNOSTI. Aamulla tietenkin olin tavan mukaan ihan väsyny, kun rankka työviikko takana. Mutta sain uudelleen unen, kun otin nallen viereen ja sitten nukuin se sylissä puoleen päivään. Sitten trimmasin nurmikon kaikki reunat. Ja lähin "kotiin" ja hain sieltä tontilta polttopuita. No tieteski se virolainen tuli väittää että ne sen omia. Mä sanoin kyllä ettei oo ja kai se ite käsitti, kun sano että ottakaa nyt sitten. Seuraavaksi hain mun kämpästä telkkarin ja ajoin takas tänne. Laitoin sen tohon yhteistilaan, mutta ei sitä vielä oo viritetty. Sitten pilkoin niitä puita pistin kuivuun. Toisilla puilla lämmitettiin sauna ja nyt on saunottu. Ihan mukava ja hieno päivä, vaikka en sitten markkinoille päässytkään. Muistaakseni jatkuvatten huomena, niin ehkä sitten.
Mites teidän lauantak?
5
109
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ihan hyvin. Aamupäivällä kävin markkinoilla ja illalla kävin katsomassa From the world of John Wick:Ballerina elokuvan. Oli hyvä.
Kiva juttu. Se on hienoo että joillakin riittää vielä virtaa. Ite joudun nää lauantait aika lailla tauottaa. Elokuvissakaan ei oo tullu käytyä. Mutta hyvä elokuva kyllä piristää. No ehkä ballerina menis vähän ohi multa, mutta siksihän niitä on eri lajeja. Jokaiselle jotakin.
- AnonyymiUUSI
Kiitos kysymästä. Aamu alkoi mukavan hitaasti ja iltapäivä meni lasten ja nuorten urheilutapahtuman parissa. Kotiin tultuani tein ruokaa, luin hetken kirjaa terassilla ja nyt illan vain chillailen. Piti urheilla itsekin tänään, mutta tein eilen sen verran rankan porrastreenin, että päätin pitää lepopäivän.
Onpas sinulla ollut tapahtumaa, kun polttopuistakin on joutunut vääntämään. Toivottavasti huomenna pääset markkinoille (mitkä markkinat ne sitten onkaan) ☺️
Aletheias Mennyt vähän kaksilla raiteilla.
Töissä meni työpäivä nopeasti ja ilman sen suurempia murheita.
Toisaalta jouduin vähän tässä illalla ruoskimaan itseäni. Tuossa pari viikkoa sitten tulkitsin naisen viesteistä että juhannusheilan paikka saattaisi olla tarjolla. Nyt kuitenkin näyttää siltä että olin onneni huumassa unohtanut oleellisen perusopin eli tavallisen miehen paikka hyllystä löytyy kohdasta korvaava tuote.
Enköhän ole kerännyt taas itseni juhannukseen mennessä; kuitenkin enää kaksi yövuoroa ja sitten alkaa vapaat jotka loppuvat niin että vasta juhannuksen jälkeen taas töihin.- AnonyymiUUSI
Pyjamapäivää olen viettänyt, tv:tä katsonut ja lukenut. Toipunut eilisen päivän hautajaisista.
Ystävä kysyi mitä meinaan juhannuksena. Vastasin etten ole sopinut mitään. En vaan jaksa. Ehkä kotoilen ja mökkeilen sopivassa suhteessa molempia.
Näin tällä viikolla elokuvan Sata litraa sahtia. Oli ajatuksia herättävä kuva, monikerroksinen tarina.
Hyvä suomalainen elokuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4422631Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152485Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2521485Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841154Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4341092Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631068- 156940
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41918- 56869
- 79855