Tämä tapahtui kun olin kävelemässä yksin metsässä. Olin ottamassa vähän hermolomaa Arizonan metsissä ja kuljin metsään muotoutunutta pientä kinttupolkua. Olin jo aika kaukana asutuksesta ja polun kunnosta näin ettei se ollut kovinkaan suosittu patikointireitti. Kun kulkeuduin syvemmälle metsään se muuttui entistä synkemmäksi. Aloin näkemään ympärilläni kuolleita kasveja ja sen sellaista joka ei mielestäni sopinut ympäristöön.
Sitten kuulin jotain omituista. Jonkin matkan päästä kuulin vihellysmäisen äänen. Tämä oli omituista sillä se ei kuulostanut miltään tuntemaltani eläimeltä. Jatkoin tästä huolimatta matkaani. Kun olin kulkenut vielä vähän syvemmälle metsään niin törmäsin omituiseen rakennelmaan. Se näytti majalta joka oli tehty oksista. Katselin sitä ihmetellen ja kuulin jälleen vihellyksen, tällä kertaa lähempää kuin aikaisemmin.
Aloin katselemaan ympärilleni ja yllätyksekseni näin vuohen vähän matkan päässä minusta. Vuohi ei näyttänyt tavalliselta kotieläimeltä vaan siinä oli jotain omituista. Vuohen silmät tuijottivat suoraan minuun ja voisin vannoa että sen kasvoilla oli jonkinlainen ilme. Sitten vuohi vihelsi. Kuulin sen selvästi ja näin kuinka vuohen suu teki liikkeen. Tässä vaiheessa otin jalat alleni ja pakenin paikalta.
Myöhemmin olen pohtinut oliko tuo vuohi jokin yliluonnollinen olento. Sen tiedän että tavallinen lemmikkivuohi ei olisi missään nimessä ollut tuollaisessa metsässä saati viheltänyt.
Väitetty tositarina Arizonan metsistä
Anonyymi-ap
3
149
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän tarinoita riittää. Niiden keksimisestä oikein maksetaan.
- Anonyymi
Lienee käännös jenkkilän tarinoista.
- Anonyymi
Mä muistan tän tilanteen hyvin.
Olin Jaskan kanssa siellä puskassa kun Olli oli pukenut päälleen sellasen vähän vuohelta näyttävän naamiaispuvun.
Vähänkö poikien kanssa naurettiin kun toi hörhö juoksi kompastellen huutaen pakoon.
Meillä on siitä jopa videota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521076Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 65744
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62727Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627