Te, jotka täällä käytte

Anonyymi-ap

Onko tämä teille jonkinlaista ajanvietettä?

64

605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On. Yksi muiden joukossa. On tuttavia jotka pitävät täysin hömppänä, halveksuvatkin meitä, luulevat että on ainut ajanviete, sanovat pyh - tuommoista roskaa. Se olkoon heidän asiansa. Pidän kirjoitustaitoa yllä, kun en muuten kirjoittaisi juuri mitään enkä mihinkään. Puhelinviestit ovat luokkaa, joo, mennään, en pääse, sellainen ei pidä.
      On ihan järkeviäkin keskusteluja. On tarve sanoa mielipiteitään, avaa tai muuttaa mielipiteitä, ai noinkin voi asian ajatella. On oikeastaan ihan tarpeellinen ainakin heille jotka eivät jouda tai halua istua ryhmissä keskustelemassa. Minulla on livenä kaksi sellaistakin. Olen sosiaalinen ja pidän ihmisistä, känkkäränkätkin kuuluvat joukkoon, joskus minuutin verran olen sitä itsekin. Mutta täällä jatkan ainakin. Lisäksi kyselen asia-asiaa milloin mistäkin puhelin-, auto- koneet ja laitteet- kasvit ketjuista ja saan avunkin. Ne ainakin ovat hyödyllisiä. Vaikka ihmettelen että niissäkin on typeriä ketjunsotkijoita seassa. Käytän näillä palstoilla aikaa yht. keskimäärin 15-20 min. vuorokaudessa.
      Entä aloittajalle itselleen?

• Anonyymi

Ehkä, vaikkakin aika huonoa.

• Anonyymi

Täyttä työtä 😉

• Anonyymi

Ei kuulosta nyt kaveri ohoi ollenkaan hyvältä

• Anonyymi

Tietenkin ajanvietettä. Ohessa vähän aamuteleviisoria ja kaurapuuroa.
      Ja kyl testaan ihmisten ajatuksia eri asioista.
      Vilma

• Anonyymi

Minen taas gubbe jaxa yhtää testaa mul on kato toi autopilot päällä

• Anonyymi

Mulle ainakin hyvällätuurilla ehkä on jollekin kirjotuksistani jotakin hyötyäkin ehkä jopa

• Anonyymi

They hate the prophet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

They hate the prophet

Not gonna listen Loot

• Anonyymi

Tämä on kätevää. Voi lukea ja toisaalta kirjoittaa kun ehtii. Ei tarvitse rillit ruudussa tuijottaa kenties mahdollisia kommentteja.

Lisäksi täältä löytyy mainioita kynäniekkoja ja ajattelijoita.

Nytkin häivytään äijän (koira) kanssa kaupungille. Sitten orapihlaja-aidan leikkuu. Yksi lyhtypylväänväli. Ohikulkijat aina ihmettelee tekemisiäni. Siinä kuluu aikaa jappastessa. Kulmatontti on hieman vaikea. Osa-aikaerakolle.

Mies 65

• Anonyymi

Aika rasittava ajanviete. Hyvät aloitukset, joissa on joku kunnon aihe, on kivoja. Yhden lauseen yksinkertaisuudet ja samoista asioista jankuttaminen on hanurista.

• Anonyymi

Yhdellä kurssilla, jossa olin, kysyttiin onko jonkun lempisivusto eikä ollut kenenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdellä kurssilla, jossa olin, kysyttiin onko jonkun lempisivusto eikä ollut kenenkään.

Seuloivat potentiaalisia juntteja vaa ei sen kummempaa

• Anonyymi

Joudun vahtimaan yhden eläkeläisen typeryyksiä.

Irma

• Anonyymi

Ne on ehkä typeryyksiä, mutta sä et oo Irma!

• Anonyymi

Keskity nyt vaan siihen miehees, vanhus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskity nyt vaan siihen miehees, vanhus!

Sinähän se eläkeläinen oot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän se eläkeläinen oot.

Mä en oo Irman kulta ja oon kieltäny puhumasta Irmasta!

• Kirjoitan intuitiivisesti ja kummastelen omia jätöksiäni.

• Anonyymi

Ahaa 🤭 Kissat peittelee niitä kovaäänisesti. Sorat vaan lentelee pitkin laatikon reunoja 😀 Ei siitä liene kyse 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Ahaa 🤭 Kissat peittelee niitä kovaäänisesti. Sorat vaan lentelee pitkin laatikon reunoja 😀 Ei siitä liene kyse 😂

😊voivoi
        Useasti haluaisin peittää jälkeni.

Jopa ne viestit, jotka hylkään ennen lähettämistä, nolostuttaa jonkin aikaa.

• Anonyymi

sanoisin ,että samanlaista ajanvietettä,kuin jatkuva pikkulaatikon tuijottaminen ,olkoon sitten -watsi.tinteri ,tiktok, mikä tahansa muu vastaava? kuka milläkin tavalla kuluttaa aikaansa, jotkin vain lukeekseen,mitä toiset tekstailevat, normi SOSIAALISUUS ELÄMÄ HUKASSA,näin yksinkertaista se on ihmisellä ??? No iselläni viel ulkokuntoilu, vähän metsänhoitoa( näin eläkkeel) no ukkoporukan kiva orkesteri,se on parasta,ja pieniä esiintymisiä,mis milloinkin lähipiirissä. tv.ei tartte ,eikä kiinnosta katella ,pitäisi ensin olla tarjolla oikeita ohjelmia,mut ne ajat ovat menneet! No kavereita oikein näkemisiin ja puhumisineen kyllä on kivasti .. näin se ihmisellä menee ,miten kelläkin .

• Anonyymi

Joo no kiva gubbe, on kai niitä hyviäkin big bandeja ym

• Anonyymi

Mjoo

Tubettaminen ja täällä käynti on hieman kuin sama asia.

En oikein pidä levyistä, koska ne ovat inhottavan massiivisia ja epäkäytännöllisiä. Ja kalliita mokata.

Arvokkain levyni (Long play) taitaa huidella tuolla 10 000€ tietämissä levypörssissä.

En ole myymässä, sillä digitaalinen virta on koskematon, ei eläinarka.

(naurua)

• Mä oon yhistäny, teen sekä yuotube videoita, että kirjotan tänne

• Anonyymi

No todellakin. Jos reaali on jono faktoja, niin miksipä niitä ei reseteisi täällä nolliksi 😁

🐾

Oho. Jäi jäljet 🙀🤭

• Anonyymi

Re set

Resetointi on alustusta.

Jos yhtään (kaikessa kiireessäsi) keskittyisit johonkin muuhun kuin omaan täydellisyyteesi, niin saattaisit jopa kokea jotain (muuta).

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Re set

Resetointi on alustusta.

Jos yhtään (kaikessa kiireessäsi) keskittyisit johonkin muuhun kuin omaan täydellisyyteesi, niin saattaisit jopa kokea jotain (muuta).

(reps)

Individuaali

Itselläni on paha tapa scannata yksilöitä, koska rakastan yksilöllisyyttä, en joukkoja, laumoja tai edes kerhoja.

En nyt oikein näe.

(naurua)

https://youtu.be/2wnzgR06or0?si=4ewr3PcANIay9yAJ

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Individuaali

Itselläni on paha tapa scannata yksilöitä, koska rakastan yksilöllisyyttä, en joukkoja, laumoja tai edes kerhoja.

En nyt oikein näe.

(naurua)

https://youtu.be/2wnzgR06or0?si=4ewr3PcANIay9yAJ

Tietenkään et näe, nakit pois silmiltä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkään et näe, nakit pois silmiltä :)

Niinpä nakit silmillä voi korkeintaan väittää, että muistaakseni🤭tilanne meni näin ja näin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä nakit silmillä voi korkeintaan väittää, että muistaakseni🤭tilanne meni näin ja näin

Ja miks alottaa eksää tiedä kuka mää oon?

• Anonyymi

Suomi24 ei oo kyllä mun mielenterveydelle hyväksi, varsinkaan sinkut palsta.

• Anonyymi

Miksi et lopeta käymistä täällä, jos koet sen tekevän huonon olon itsellesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei kai se niin oikeasti oo, välillä vain tuntuu siltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano muuta.

Kylläpä se joku komppas nopeesti jotain kolmatta osapuolioletettua koskien. He he

• Ei missään tapauksessa ajan vietettä. Vaan totista totta. Meidän täytyy saada parannettua tätä maailmaa ja oon itekin saanu ihan valtavasti täällä apua. Tarkemmin lue tuolta mun kuvauksesta.

• Anonyymi

Mjoo

Sanopa minulle pari sanaa arkustasi, jossa tunnut viihtyvän.

Vain sana tai pari, ei muuta.

(hihitystä)

• Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Sanopa minulle pari sanaa arkustasi, jossa tunnut viihtyvän.

Vain sana tai pari, ei muuta.

(hihitystä)

Mistä arkusta? Mä oon joskun kuullu sanasten arkusta. Koitin googlettaa niin arvatkaas mitä löysin?

Täällä kun on se herra Punkalaitumelta, niin huomasin, että siellä tehdään ruumisarkkuja. En oo kyllä ennen kuullu. Tekevät kuulemma alusta loppuun.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Mistä arkusta? Mä oon joskun kuullu sanasten arkusta. Koitin googlettaa niin arvatkaas mitä löysin?

Täällä kun on se herra Punkalaitumelta, niin huomasin, että siellä tehdään ruumisarkkuja. En oo kyllä ennen kuullu. Tekevät kuulemma alusta loppuun.

Mjoo

Siinä ne nyt tulivat; on varsin omituista täällä se että ihmisiä ei ole, vain pölötystä 24/7.

(naurua)

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Punkalaitumella valmistetaan myös ämpäreitä. Mitä muuta suomalainen tarvitsee, kuin arkun ja muoviämpärin?

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Punkalaitumella valmistetaan myös ämpäreitä. Mitä muuta suomalainen tarvitsee, kuin arkun ja muoviämpärin?

xLiner

Tai patologi? Dunno why

• No tuleehan tuota täällä joskus aikaa vietettyä. Erilaiset mielipiteet ja avaukset kiinnostaa. ☺️

• Anonyymi

Välillä saa nauraakin.

• Anonyymi kirjoitti:

Välillä saa nauraakin.

Todellakin saa nauraa. Ihan mukavaa porukkaa kuitenkin suurin osa sinkkujen kirjoittelijoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välillä saa nauraakin.

Joo sille hassulle vähäpojalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en oo vähäpoika ja musta puhuminen on kielletty!

• Anonyymi kirjoitti:

Joku lohkaisee jotain, joka ei loukkaa kenenkään ihmisyyttä, niin ne jutut naurattaa. Muotoilee vaikka tekstin erilaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sulle.

• Anonyymi

Onko taas pakko öyhöttää täällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi aloitti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ehkäpä ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tästä mainitsemastasi öyhöttämisestä etua populismissas?

• Anonyymi

Lähinnä toiveajattelua 🙂, toivoisin kovasti voivani täällä vieraillessani tuntea oloni viihtyisäksi edes hetkisen verran 😁

• Anonyymi

I’m just a hermit bro

• Anonyymi

Joo, ihan kiva lukea juttuja

• Anonyymi

Joskus o posket omenaiset tomaattimaiset?

• Anonyymi

Cause is a bloody curse

• Anonyymi

Tämä on yksi keino pysyä maailman menossa mukana. Helppo tapa saada käsitys siitä, mitä mieltä ihmiset ovat. Epäilempä vain, että aika pienen porukan ?

• Anonyymi

Se on onnettomien oksennuspalsta. Parempi kuitenkin kun sanoista tekoihin siirtyminen.

• Anonyymi

Juu kun se on otettava, ei suoritettava. Siihen ja tähän ei pitäisi kompanstua🤭

• Etkö ole kuullut digitaalisista kaksosista? On elämä ja sitten tämä; elämän digitaalinen kaksonen. Epäoleelliset asiat on poistettu.

• Anonyymi

Täsmälleen sitä nämä palstat kaikki ovat: viihdettä, ja viihteeksi perimmiltään tarkoitettukin.

• Anonyymi

Joku kiusaa täällä öisinkin. Onkohan ne jotain yökännääjiä?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      127
      10488
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5070
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2261
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2078
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      1986
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1621
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1432
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1114
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1051
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      987
    Aihe