Naapurini on jakanut taloyhtiössä - 2 ihmistä tullut kertomaan ! - tietoa, että olisin tullut taloyhtiöön reittä pitkin ja olisin vailla ammattia. Lisäksi hän huutelee omasta aitauskarsinastaan rivouksia homotellen vierastani ja käskyttää tätä menemään muualle, kun vieras ei asu minulla.
Kuollut mieheni kuullemma naapurini mukaan harmittelee pilvenreunalla, että kun saan asua (1/1 omistus) nyt isoa asuntoai yksinäni, kun meillä oli avopuolisoni kanssa keskinäinen testamentti. No, on täällä koirakin mutta ei kolmea, isoa sentään, kuten naapurillani vastaavassa huoneistossa on,
Lisäksi olen 4-5v sitten naapurin mukaan seonnut (avopuolisoni l. mies kuoli noihin aikoihin), minkä hän on kertonut aitauksestaan vieraalleni.
Olen ostanut oman osuuteni rahalla ja perinyt toisen puolikkaan sen takia, että avopuolisoiden on fiksua varautua myös mahdollisiin ikäviin tapauksiin pikkuisen paremmin kuin aviopuolisoiden.
Naapuria vittuttaa kuin pientä oravaa, että minulla on 1/1 -omistussuhde huoneistooni toisin kuin hänellä omassaan. Tämän hän on tuonut ihan julki avoimesti. Osakerekisteri sen 1/1 -omistussuhteeni vahvistaakin mukavasti, vaikka hänen apulaisjohtajaopettaja toisaalta oli taloyhtiön hallituksessa v.2004, kun avopuolisoni kanssa ostin huoneistomme. Pitäisi olla kansankynttilän tietoinen asiasta, jos sisälukutaitoa on, että pätee 1/2+1/2=1, kun paperit on tehtynä ajoissa.
Olen suurkonsernissa finacial controllerina ja veroja olen maksanut v, 1987 lähtien vakituisesta työsuhtestani. Se siitä ammatittomuudesta!
Aitauksessaan naapuri puhelee itsekseen luonnonoikusta, maholehmästä ja homosta. Keistähän hän mahtaa itsekseen puhua??? Oma lapsensa on kuullemma ottotyttö. Onko maholehmä omassa keittiössä vai eikö tykki laulakaan siementä?
Tämä kaikki "paskapuhe" naapuriltani on alkanut, kun naapurini salarakensi takapihalleen mystisen "kopperon" lähes räystään alle ja kopperolle ei herunut jälkikäteenkään rakennuslupaa, mikä tarkoitti puolestaan, että puuhapete sai itse pikkukätösin purkaa kopperonsa. Toteemipaalun "haista vittu" hän askaroi työkäsineestä (keskisormi pystyssä!) kuitenkin lankun päähän tarjoamaan silmäniloa huoneistoni suuntaan.
T: soita taas poliisit naapuriniukko ja VEDÄ VESIPERÄ 👍😘
"Kohta laulaa kirves?!!", naapurini sanoja lainaten.
17
320
Vastaukset
- Anonyymi
Vihtavuoren Serti on maistuvaa - ja sitä saa riittävästi!
- Anonyymi
Ja supikoirasta sudelle maistuu!!! 😜
- Anonyymi
Mahtavaa palstaäijä - osakepaperit kaikki läjään ja kansan välimies paikalle pönöttämään eli tinanappi tietenkin
- Anonyymi
Eikun Rettan isännöitsijä?
Ihan viralliset remontti-ilmoitukset verkossa taloyhtiöllä ja muutenkin saatavana mutta kun jäänyt väliin tältä puuhapeteltä, kun jälkikäteen on täytynyt ollka lupien kanssa liikenteessä ja kylän raitilla kerrotaan näin menetellyn. Mutta sitä lupaahan ei tullut vai mitä Retta? - Anonyymi
Virkavaltaahan naapurini yritti saada itselleen todistusmieheksi mutta kun heillä olisi ollut parempaakin tekemistä kuin käydä turhaan paikalla.
Yrittivät kyllä ansiokkaasti selittää naapurilleni useampaan kertaan mutta tämähän rupesi käskyttämään naispoliisia, joka tosin lopetti naapurini käskytysyrityksen heti alkuunsa.
T: ahdstaa ja pelottaa, kun ne on taas tuossa/täällä 🤗 - Anonyymi
Ne on kyllä nykyään digitaalisena MML:lla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun Rettan isännöitsijä?
Ihan viralliset remontti-ilmoitukset verkossa taloyhtiöllä ja muutenkin saatavana mutta kun jäänyt väliin tältä puuhapeteltä, kun jälkikäteen on täytynyt ollka lupien kanssa liikenteessä ja kylän raitilla kerrotaan näin menetellyn. Mutta sitä lupaahan ei tullut vai mitä Retta?En tunne tapausta palstasetä enkä oo vastannu ku omista kirjanpidoista tms emt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virkavaltaahan naapurini yritti saada itselleen todistusmieheksi mutta kun heillä olisi ollut parempaakin tekemistä kuin käydä turhaan paikalla.
Yrittivät kyllä ansiokkaasti selittää naapurilleni useampaan kertaan mutta tämähän rupesi käskyttämään naispoliisia, joka tosin lopetti naapurini käskytysyrityksen heti alkuunsa.
T: ahdstaa ja pelottaa, kun ne on taas tuossa/täällä 🤗Luin ensin että talousmieheksi, eli joku moderni talkkar tai hanslankari ym
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on kyllä nykyään digitaalisena MML:lla.
No just sigi sigi digi digi. Hyvä seivaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T: ahdstaa ja pelottaa, kun ne on taas tuossa/täällä 🤗Niin voihan sitä sanoa tuo kahvia, mutta ei saa välttämättä sitä kahvia
- Anonyymi
Millaisen yhteyden naapurisi tarvitsee saadakseen yhteyden tuonpuoleiseen, jotta kuolleen suulla sitten puhelee?
Mahtaa olla melkoinen yhteys? Monta G:tä vai kuidullako mennään?
T: Pekko Pelikaani- Anonyymi
En oo pekko vielä turbiiniin lentäny? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo pekko vielä turbiiniin lentäny? Sivusta
Ei tiedä vielä, mihin myllyyn lentää kukin⛑
- Anonyymi
Kuulostaa siltä gubbe, että kannattaa seurata vaikka ihan jo tilannehuonetta👍
- Anonyymi
Jeesus tulee - ota koppi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus tulee - ota koppi!
Thanks but EN OTA!!!
- Anonyymi
Terijoensalava on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-i komiassa kunnossa???
Mitähän naamioidaan tällä kertaa? Laita kirves laulaan nyt ainakin ensiksi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 182036
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561824- 821463
- 1761428
- 211419
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3091407Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti981025Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä62994Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää34985- 349884