Otin jälkiehkäisypilleri (norlevo) viikko sitten. Tänään alkoi menkat, kaksi viikkoa liian aikaisin. Onko tämä normaalia? Ihmettelen vaan siksi kun edelliset menkat oli juhannusviikolla ja nyt taas. Onko normaalia?
Asia vaivaa minua todella, joten asialliset vastaukset olisivat tervetulleita.
Muistaakseni siinä jälkiehkäisypaketissa luki, että menkat voivat siirtyä käytön jälkeen muutamalla päivällä ja niin ne sanoivat apteeksissakin. Entä nyt kun siirtymää on kaksi viikkoa?
Norlevo/ jälkiehkäisy
4
1324
Vastaukset
- Creva
Itse otin maanantaina..
Olen kuullut, että joillekkin tulee kahdet menkat
samalle kuukaudelle..
Ilmeisesti sinulle tulee vielä 2 viikon päästä toiset..
Mutta jos ei, niin kannattaa käydä kysymässä lääkäriltä tuosta..- ...
uskon,että aivan normaalia on.. ne pillerit on niin tuhti annos hormoneja. Itselleni kävi niin että 25.3 harrastimme seksiä ilman ehkäisyä ja seuraavana päivänä 26.3 hain jälkiehkäisyä pillerit. Yleensä kuukautiseni alkoivat 28 päivä mutta ei tällä kertaa.. menin puhumaan terveydenhoitajalle ja hän sanoi että katumuspillereiden pitäisi nimenomaan NOPEUTTAA kuukautisten tuloa. No samana päivänä pari tuntia sen jälkeen ko kävin puhumassa menkat alko eli 1.4 :D
Vaikka tapahtuneesta on kuitenki suhtkoht kauan niin edelleen kierto vähän sekasin: seuraavat alkoivat 7.5 ja 10.6 ja nyt jännään,että koska alkaa tämän kuun menkat - Nuunuu2005
... kirjoitti:
uskon,että aivan normaalia on.. ne pillerit on niin tuhti annos hormoneja. Itselleni kävi niin että 25.3 harrastimme seksiä ilman ehkäisyä ja seuraavana päivänä 26.3 hain jälkiehkäisyä pillerit. Yleensä kuukautiseni alkoivat 28 päivä mutta ei tällä kertaa.. menin puhumaan terveydenhoitajalle ja hän sanoi että katumuspillereiden pitäisi nimenomaan NOPEUTTAA kuukautisten tuloa. No samana päivänä pari tuntia sen jälkeen ko kävin puhumassa menkat alko eli 1.4 :D
Vaikka tapahtuneesta on kuitenki suhtkoht kauan niin edelleen kierto vähän sekasin: seuraavat alkoivat 7.5 ja 10.6 ja nyt jännään,että koska alkaa tämän kuun menkatMä toin kanssa norlevot 38 tunnin sisällä yhdynnästä juhannus viikon sunnuntaina!menkat oli just sitä edellisellä viikolla. Mulla ei ole alkanut vielä menkat uudelleen aikasempaa (kierto on n.27-30)mulla ei tullut mitään sivuvaikutuksia,ei tiputtelu vuotoa...Eli onko ne sivuoireet ja tiputtelu vuoto ja menkkojen alkaminen aikasempaa niin välttämättömiä??
Mä oon ihan maassa tän jutun takia..sit vielä lisää huonoa tuuria..luin lehdestä,että raskaus voi horjuttaa ph-tasapainoa,,eli aiheuttaa emättimene hiivasienitulehduksen...huh..nyt siihenkin on sitten hellävaraiset lääkkeet!tarvin nyt neuvojaa!
- Kingsize86
Mul itel alko juur ton norlevon jälkeen kuukautiset.. Ja mikä parasta kun edellisistä selvittiin ni seuraavat tuliki taas parin viikon pääst.. Kolmannet taas muutaman viikon pääst toisista. On kuulemma ihan normaalia lääkärin mukaan, ainaki mun tapaukses =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2636366Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne573004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä662804- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651465- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o261372Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351321Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091027