Kertokaa minkälaista on olla töissä eri ammateissa laivalla, onko se kivaa? Uuvuttavaa? Leppoisaa? Kertokaa omat kokemuksenne, koska olen miettimässä menemään töihin ehkä laivalle🤔
Työ laivalla
3
136
Vastaukset
- Anonyymi
Käy ensin ammattikoulu, siinä samalla saat paljon tietoa.
Merimiesammattikouluissa lähes puolet oppilaista lopettaa kesken opinnot.
Ensimmäin työharjoittelu laivalla, ''...eiks tää olekkaan lemmenlaiva...''- Anonyymi
Kiitos tiedosta
Olin miettiny muutaman päivän ajan omia vahvuuksiani ja kaikkia missä olen hyvä ja missä en ja olin hakenut eri ammatteja jotka olisi sellaisia josta minun taidoilla olisi hyötyä ja Laiva idean laitoin ehkä sivuun, koska syy miksi aluksi olin miettimässä laivalle oli koska kaverini unelmoi menevänsä laivalle tarjoilijaksi töihin ja se ei sittenkään kiinnostanut , mutta ajattelin nyt uudelleen, että ehkä sittenkin haluan olla bioanalyytikko kuitenkin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta
Olin miettiny muutaman päivän ajan omia vahvuuksiani ja kaikkia missä olen hyvä ja missä en ja olin hakenut eri ammatteja jotka olisi sellaisia josta minun taidoilla olisi hyötyä ja Laiva idean laitoin ehkä sivuun, koska syy miksi aluksi olin miettimässä laivalle oli koska kaverini unelmoi menevänsä laivalle tarjoilijaksi töihin ja se ei sittenkään kiinnostanut , mutta ajattelin nyt uudelleen, että ehkä sittenkin haluan olla bioanalyytikko kuitenkinKerro kaverille että koulu ja muutamat turvallisuuskurssit on käytävä, oli homma laivalla mikä tahansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun533906KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar912310Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo451982- 221773
- 281516
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261511- 151162
- 311118
- 1091074
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791032