Tänään teki röökiä mieli pitkästä aikaa

Anonyymi-ap

Ai että kun vanhaa tupakkanaista sitten tuoksuhermoja hiveli, kun menin heittämään hiiligrilliin kourallisen perunankuoria. Kyllä sitten niin erhdyttävästi röökiltä tuoksuivat, että ihan alkoi Norttia tehdä mieli. Mutta no onneksi tupakointi on kuitenkin taakse jäänyttä elämää 💭🚬😚

12

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä yritän suojella nuoria polttamalla kaiken mahdollisen.

• Anonyymi

Yritän itse polttaa kaiken mahdollisen 😁

• Anonyymi

Yks nortti vastaa kahta appelsiinia.

Mies 65

• Anonyymi

Oletko palstasetä omistanut kokonaisen fetishprofiilin joskus ns naisten smoukkaamiselle?

• Olin vuosia polttamatta, mutta mieliteko ei koskaan helpottanut. Päätin sitten nauttia elämästä ja nyt poltan kaksi tupakkaa päivässä. Yhden töistä tullessa ja toisen nukkumaan mennessä. En siis ole tällä hetkellä koukussa nikotiiniin, mutta nautin ihan muuten vaan polttamisesta. Toivottavasti ei tule suu- tai keuhkosyöpää.

• Anonyymi

Mulla onnihan sama alkoholin kanssa. Itse tosin nautin pullon kossua heti aamusta herättyäni ja toisen sitten ennen nukkumaan menoa. Minäkään en tällä hetkellä ole koukussa alkoholiin. Ihan vaan maun vuoksi!

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla onnihan sama alkoholin kanssa. Itse tosin nautin pullon kossua heti aamusta herättyäni ja toisen sitten ennen nukkumaan menoa. Minäkään en tällä hetkellä ole koukussa alkoholiin. Ihan vaan maun vuoksi!

Kaksi tupakkaa päivässä ei riitä vielä aiheuttamaan nikotiinikoukkua. Eli kyseessä on vaan tapapolttaminen. Nautin tupakan mausta ja savun puhaltelusta. Mutta psykologinen riippuvuus kyllä on, eikä siitä pääse eroon oikein millään. Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että nikotiini aiheuttaa pysyviä muutoksia aivoissa, eikä siitä riippuvuudesta pääse koskaan eroon.

• Anonyymi

Hienoa, että olet saanut lopetettua. Itsellä jäänyt toistaiseksi vain haaveeksi. Aika iso miinus deittailumaailmassa tuo röökaaminen. 🤔

• Anonyymi

Niin on ja se kun sää vedät vielä huumeita, viinaa ja lääkkeitä sekasin niin onhan se ihan selvä, että ei potentiaaliset kumppanit parisuhdemarkkinoilla sellaisesta tykkää. Lähtisin ihan siitä, että jätät ne napit ja pirit vetämättä ja ryyppäämiset maksimissaan saunakaljoihin niin kyllä se puoliso sieltä sullekin vielä löytyy. Niin ja kannattaa erota myös siitä katujengistä. Se ei anna sivistynyttä vaikutelmaa jos kuuluu sellaiseen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on ja se kun sää vedät vielä huumeita, viinaa ja lääkkeitä sekasin niin onhan se ihan selvä, että ei potentiaaliset kumppanit parisuhdemarkkinoilla sellaisesta tykkää. Lähtisin ihan siitä, että jätät ne napit ja pirit vetämättä ja ryyppäämiset maksimissaan saunakaljoihin niin kyllä se puoliso sieltä sullekin vielä löytyy. Niin ja kannattaa erota myös siitä katujengistä. Se ei anna sivistynyttä vaikutelmaa jos kuuluu sellaiseen!

Nyt kyllä taisit vähän väärälle henkilölle kirjoitella? En harrasta juuri muuta kuin punaviiniä joskus. 🤔

• Anonyymi

Randalll Flagg tulee opettamaan peliohjelmointia hah, yeah well, we're using both OpenGl an DirecyX.... OJH pikkupoi, .. sori Oh Noy :D

• Anonyymi

kuollut kuin Salora Fellow, tai Amiga 500 h4h4h4... man is dead so....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      83
      1561
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      868
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      832
    4. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      829
    5. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      53
      802
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      763
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      188
      741
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      705
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      690
    10. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      671
    Aihe