"Niin käärme sanoi vaimolle: "Ette suinkaan kuole;"
Tämäkin on käärmeen julistamaan kuolemattomuutta eli pelastusvarmuutta.
Jeesus sanoi pappeja käärmeen sikiöiksi.
Ei kannata uskoa kaiken maailman lahkopappeja.
Pelastusvarmuutta lupailevat kuolemattomuutta
14
105
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Saarn 5:5: "On parempi, ettet lupaa, kuin että lupaat etkä täytä."
Näin sanoo Jumalan saarnaaja. - AnonyymiUUSI
5Moos 13:4
"Seuratkaa Herraa, teidän Jumalaanne, häntä peljätkää ja pitäkää hänen käskynsä, häntä kuulkaa, häntä palvelkaa ja hänessä kiinni riippukaa. " - AnonyymiUUSI
Esimerkiksi helluntailaisuudessa on uskonnon - uskomukset vaikutteita vähän niinkuin sieltä sun täältä ja sitä sun tätä .
- AnonyymiUUSI
Mistä sen tiedät, äitiskö kertoi vai kinkereilläkö kuulit ?
- AnonyymiUUSI
Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
- AnonyymiUUSI
Onko luterilaiset papit käärmeen sikiöitä?
Aloitusviesti on ihan järjetön, eli käärmeen hengessä kirjoitettu. - AnonyymiUUSI
Ei käärme valehdellut, eivät ihmiset kuolleet kun söivät ja heidän tietoisuutensa lisääntyi. Harhaoppisten höpinöitä ne valejutut.
Oli vain väärin tehdä mitä Jumala oli kieltänyt käärmeen puheista huolimatta.- AnonyymiUUSI
Kyllä Käärme valehteli ja ihmiset olivat kuoleman omia lankeemuksensa jälkeen , mutta Jumala armahti tulevassa Kristuksessa ja lunasti takaisin jne. Vielä emme elä näkemisessä, vaan kuolemme yhä, mutta elämme uskossa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Käärme valehteli ja ihmiset olivat kuoleman omia lankeemuksensa jälkeen , mutta Jumala armahti tulevassa Kristuksessa ja lunasti takaisin jne. Vielä emme elä näkemisessä, vaan kuolemme yhä, mutta elämme uskossa.
On vieläkin julistajia, jotka julistavat: Sinne meni kirkkauteen. Eikä mennyt vaan hautaan.
1234567--- - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On vieläkin julistajia, jotka julistavat: Sinne meni kirkkauteen. Eikä mennyt vaan hautaan.
1234567---Varoituksen sana: "teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka väärää puhetta puhuvat, Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,vetääkseen opetuslapset mukaansa.
Adventistit puhuvat väärää puhetta, he ovat julmia susia, susia lammasten turkissa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
1234567---Meneekö se kaikki aika sapatin kimpussa #
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varoituksen sana: "teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka väärää puhetta puhuvat, Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,vetääkseen opetuslapset mukaansa.
Adventistit puhuvat väärää puhetta, he ovat julmia susia, susia lammasten turkissa.Väärät miehet julistavat ikuista tuskaa tulimeressä. He ovat julmia susia.
1234567---
Lahkolaisuus on vain ristiriitojen keskus, todellien evankeljumi on toista maata, on kerrottava synti syniksi ja armo armoksi.
- AnonyymiUUSI
Lahkolaisuudesta nousee ja tarttuu eriseuraisuuden henki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205726Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222889Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1552626- 262429
- 821684
- 1461565
- 1341404
- 1351028
- 901012
- 9933