Muistan että tämä sarja esitettiin Suomessa joskus vuonna 1984 TV:ssä, vähän epätavallinen sarja. Tässä siis yksi nainen saa hitmanin peräänsä, ja poliisit rupeavat tutkimaan asiaa. Ainakin sarjan epätavallinen alku jäi mieleen, sen muistin oikein että yhden kirjoituspöydän laatikkoon viritettiin pommi.
Tässä siis kaikki jaksot (1-6):
https://m.youtube.com/watch?v=DBMm_BHGKTk&list=PLFwFbB_OTZkrXyeFl4Ltou8R5zOa-wcvZ
Vanha BBC:n sarja 80-luvulta: Skorpion
3
79
Vastaukset
Ei sano valitettavasti mitään, en muista. Vähän tuli Bercerac fiilis, mutta ei se tää oo. Kauankohan tossa tunnarin kuvauksessa on menny ja montako otosta on saanu tehdä?
Muutenkin oon BBChen pettyny. Ensin lopetti lähetyksen sateliitista, sitten netissä. Kuitenkin Britannia tai oikeestaan vaan Englanti kiinnostais kovasti. Ihan yhtälailla kuin saksa ja ruotsikin.Ei ole Bergerac, ei. Tuo skorpioni jäi myös mieleen, harvemmin tuollaista näkee, varmaan siinä on nähty vähän vaivaa. Tuohon saa myös automaattisen suomenkielisen tekstityksen youtubella, vaikka ei se täydellistä kyllä ole.
m36-intj kirjoitti:
Ei ole Bergerac, ei. Tuo skorpioni jäi myös mieleen, harvemmin tuollaista näkee, varmaan siinä on nähty vähän vaivaa. Tuohon saa myös automaattisen suomenkielisen tekstityksen youtubella, vaikka ei se täydellistä kyllä ole.
No johan nyt, ja mä kun luulin pääseväni oppimaan englantia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236850Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284328- 343176
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1793047- 101998
- 821754
- 1501634
- 1471632
- 121568
- 221510