Ollut ihastunut narsistiin. Oon myös avautunut omista asioista hänelle. Sen komeus ja pituus sai mut tyhmäksi. Tule haukkumaan tai kysymään
Oon vuosia
Anonyymi-ap
2
219
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä projisoit omia kokemuksia sen toisen ihmisen kautta.
- Anonyymi
Mitenkä siitä voisi haukkua tyhmäksi narsisti kiehnää ja lirputtaa niin kauan kun on varma että toinen on nalkissa niin ettei pysty helposti ainakaan lähtemään ja vasta sen jälkeen paljastuu millainen hän todella on tekevät sitä siksi koska olemalla omia itsejään ei heidän lähellään haluaisi kukaan järjen omaava viettää hetkeäkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302592- 111262
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3331002- 45892
- 45854
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20829Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61754- 44730
- 44716
- 46656