Semmonen söpö ankan nokka🦆❤️ on muuten maailman söpöin ja kaunein ominaisuus. Pienenäkin jo ihailin miten iso ja pitkä nenä yhel luokkani tytöllä oli, nykyään se ois mitään, kun tykkään isommista🔥❤️
Tykkääköhän kaikki miehet salaa isoista nenistä luin et se on vaan naisten juttu, mut miehenä sytyn ihan yht paljon näyttäväst klyyvarist naisel kun naisrt miehel, mut varotan et oon nähnyt sit tosi isoi, et saattaa olla vaikee tehä vaikutust jos ei oo poikkeavan iso tai kaunis nenä🥰🔥
Parasta on pussailu, kun tuntee sen , siit tykkäsin exän kaa, ja toivon et nyxän kaa päästää myös siihen pisteeseen joskus, olette te kauniita, mut irl vaan näkee, ei netis tuu vastaan kauniita tai poikkeuksellisen isoi neniä usein🥰🥀
Mistä ihana nainen sinisillä silmillä ja poikkeuksellisen paksul ja isol nenäl
7
157
Vastaukset
- Anonyymi
Kun laittaa googleen, isonenäinen nainen, tulee useita kauniita naisia. Silmien väriä en niin katsonut. Ei nenän koko tosiaankaan haittaa sitä kauneutta.
- Anonyymi
Barbra Streisand on yksi.
- Anonyymi
Ei löydy googlesta samanlaist kauneutta kuin irl.
- Anonyymi
Niin just ruma nenä ja tummat silmänaluset sekä omina että muiden havaintoina vrt ”kuulemma” käy vähän teit sääliksi ehkäPä
- Anonyymi
Tummat silmänaluset voi olla iha hot, jos ei oo tasoa intian skämmerihuijari jokavei oo nukkunut 5 päivään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tummat silmänaluset voi olla iha hot, jos ei oo tasoa intian skämmerihuijari jokavei oo nukkunut 5 päivään.
Se ei ollut pointti duo suolatut
- Anonyymi
Minä säikäytin taas jotain naista joka asuu viereisessä rapussa, oven avauksella, yleensä kun jotain pyykkijuttuja teen niin tuo tulee monesti vastaan samaan aikaan ja kun aina ovet lukossa, niin jos toinen asukas avaa niin ei tarvitse kaivella aina avaimia taskustaan.
Asunut ainakin niin kauan kuin minä eli noin 5 vuotta tässä talossa, sitten noh noista tytöistä, nyt alakerrassa asuu joku tyttö joka lähtee aina ahkerasi töihin puoli seitsemältä kai aamuisin, johon en ole vielä ehtinyt oikein tutustua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991536Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131196- 2271179
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2641032Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141960
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179943Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15909Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33792- 71787