Mikä on riittävä syy erota?

Anonyymi-ap

Siinä se otsikossa lukee. Mikä on riittävän painava peruste erota?

Lapset ovat onnellisia ja tyytyväisiä. Emme riitele, emme juo. Meillä on kaunis koti, teemme asioita yhdessä. Meillä on hauskaa, kunnioitamme toisiamme, teemme yhdessä suunnitelmia tulevaisuudesta, taloudellisesti meillä ei ole huolia. Ulkoapäin meillä on kaikki nyt hyvin.

Paitsi että yhdessä asiassa.

Meillä ei ole seksielämää millään tavalla. Minä sitä haluan, puoliso ei.

1,5 vuotta on nyt menty ilman. Siinä ajassa kumppani on ollut uskoton, olemme asiaa käsitelleet ja päässeet siitä paljon jo yli. Mutta seksielämä ei ole palannut. Tiedän että molemmat meistä hoitaa itsenäisesti omaa tyydytystään oman käden kautta, mutta mitään haluja hänellä ei minua kohtaan ole.

Olen yrittänyt puhua hänelle asiasta; tuloksetta. Mitään keskustelua emme saa aikaan, hän vain toteaa ettei haluta.

Olen ehdottanut seksuaaliterapiaa; tuloksetta. Ei halua mennä.

Olen kehunut häntä, hänen vartaloa ja ulkonäköä; tuloksetta.

Olen tehnyt suoria ehdotuksia; tuloksetta.

Olen yrittänyt parhaani mukaan osallistua kotitöihin, antaa hänelle omaa aikaa, luoda puitteet jossa hänellä olisi mahdollisuus levätä, kerätä voimia, tuntea olonsa arvostetuksi; tuloksetta.

Olen tullut jo niin monta kertaa torjutuksia että on vaikea enää nousta jaloilleen ja yrittää uudelleen.

Minä kaipaan seksiä. Haluan sitä. Haluan puolisoani päivittäin, mutta en saa mitään vastakaikua.

Onko tämä riittävä syy erota, vai ajattelenko liian itsekkäästi? Pitäisikö vain kestää? Minä olen onneton, mutta ei sekään ole oikein että teen kolme muuta ihmistä onnettomaksi vain jotta minä voisin löytää suhteen jossa saan seksiä.

10

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos asia tekee sinut onnettomaksi,on se mielestäni syy erota

• Anonyymi

Niin sää oot tätä eroa kovasti ehdottelemassa tälle äijälle joka trollaa näitä parisuhdepäiväkirjoja. Oot pelottava tyyppi.

• Anonyymi

Öö teillä ei ole kaikki hyvin jos kumppani pettänyt. Todella painava syy erota.

• Anonyymi

Nainen on ehkä tutustunut johonkin maitokuskiin tässä palstaäijän selvästi ns maskuliiniin viittaavassa stoorissa, minkä sisältöä sinä et lue obsessiosi takia. Muistahan meditoida tai hengittää välillä tms emt jankkaamisen sijaan🤦‍♀️

• Anonyymi

Rakkauden puute ja seksitön parisuhde on riittävä syy erota. Pääset etsimään naista joka haluaa sinut kaikella tavalla. Turha tuollaiseen on jäädä itseään kiduttamaan. Ei se siitä enää parane.

• Anonyymi

Riittävä syy erota? Toisilleen sopimattomat luonneidentiteetit. Hallitushan tästä ei ole kiinnostunut, eikä koulussa opeteta "ei-uskottavaa".

• Anonyymi

” Olen yrittänyt parhaani mukaan osallistua kotitöihin, antaa hänelle omaa aikaa, luoda puitteet jossa hänellä olisi mahdollisuus levätä, kerätä voimia, tuntea olonsa arvostetuksi; tuloksetta.” Paat mies ne astiat useemmin koneeseen, kerta ei riitä. Olipa stooria taas gubbe. Repesin

• Anonyymi

Mä olisin lähteny jo siinä vaiheessa kun jäi kiinni pettämisestä seksin puute vie menettelee mu jos toinen käy vieraissa vaikka sais kotoakin ni ei kun mäkeen noita löytyy helposti jo tätänykyä tusinasta sata noita pettäjiä oli kyse miehestä tai naisesta

• Anonyymi

Et sinä välttämättä tee kolmea ihmistä onnettomaksi, jos osaatte erota sivistyneesti eli pidätte ystävälliset ja asialliset välit.

Seksi kuuluu parisuhteeseen, ainoastaan silloin jos molemmat ovat sitä mieltä, ettei seksi kuulu kuvioon, se on ookoo.

Voisikohan miehesi olla homo? Koska hän on kuitenkin pettänyt sinua, pelit toimivat. Minusta on omituista, että puolisosi vain sanoo, ettei haluta. Tuo on harvinaisen itsekäästä ja antaa vaikutelman, ettei sinun haluillasi ole mitään merkitystä.

En tiedä tosin ikäänne; jotenkin tuon ymmärtää jos olette lähempänä 7-kymmentä, kuten minä ja mieheni mutta meilläkin on seksi pari kolme kertaa vuodessa ja läheisyyttä päivittäin

• Anonyymi

Jos ei halua sua ja on aiemmin pettänyt on aina mahdollista että pettää edelleen valitettavasti. Etsisin itsekin rakastajan tai lähtisin kokonaan suhteesta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      106
      1572
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      8
      1031
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      59
      917
    4. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      64
      758
    5. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      750
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      67
      688
    7. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      681
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      43
      660
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      8
      629
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      58
      617
    Aihe