Jostain syystä kirjoitin ensimmäisen seksiä käsittelevän novellini, mutta siitä tuli mielestäni varsin realistinen kuvaus naisen mielen labyrintista, jonne hän on eksynyt.
Huomasin olevani lähes vihainen itselleni, kun kirjoitus eteni kuin juna halki maiseman.
Missä voin julkaista tuotokseni?
(hihitystä)
Kokeiluja
9
739
Vastaukset
- Anonyymi
kokeilitko peliä Cottage simulation, en vielä mutta näytti melko popelle, steam jooh ,en maksaisi senttikään pelin kokeiludta heheh
Pitäisi olla The Ultimatame Cottage Ezperience jo pelin nimemäkin hehehe Kai se on kuitenkin siveellinen novelli, jossa on nännit teipattu piiloon.
...naisen kumpuileva povi (nännit teipattu) värisi himosta...
Tuollainen tylsä toteamus tappaa lukijan kiihottumisen,
joka on jostain syystä paheksuttavaa.
- Anonyymi
luultavasti kuin "munkkien swkasit kuiripiokien kanssa" osa 1 -19
vaan oma kirjani jostain kokemuskistani voisi olla kappaleen nimenä "Blue Forged Steel". - Anonyymi
ajattelin joskus kirjoittaa jotain elämän kokemuksistsani, mutta sitten ajattelin: enpä annakaan neuvoja toisille oppikoot itse elämässään, joten siitä syystä en kirjoita
- Anonyymi
Tääläkin on tuo seksi ja siellä novellit osi joku saattaa vetää herneen nenuunnjos suhde ja ikävä osilloa sitä julkaiset tääläkin kun on noita pilkun viilaajia
Juu ei tänne sinkkuihin eikä ikäviin tollasia pidä laittaa. Mutta kiva että täällä muukkin kirjottaa kun mä. Mulla on opettajaopisto ykkönen valmis ja sitten jatko osa työn alla. Ei tietenkä korrektia puhua lasten kasvatuksesta ja seksistä samassa ketjussa.
- Anonyymi
Miksi labyrinttiin eksynyt oli nainen? Miten seksi ja mielen labyrintti liittyvät toisiinsa?
- Anonyymi
Ehkä siinä oli joku virhe. Oikea muoto on tietysti "Seksi ja Miehen Labyrintti"
Miettikääpä vaikka sitä! 😀😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13110538
- 525080
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422271Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052088- 281986
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411442Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331061Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54987