Jostain syystä kirjoitin ensimmäisen seksiä käsittelevän novellini, mutta siitä tuli mielestäni varsin realistinen kuvaus naisen mielen labyrintista, jonne hän on eksynyt.
Huomasin olevani lähes vihainen itselleni, kun kirjoitus eteni kuin juna halki maiseman.
Missä voin julkaista tuotokseni?
(hihitystä)
Kokeiluja
10
757
Vastaukset
- Anonyymi
kokeilitko peliä Cottage simulation, en vielä mutta näytti melko popelle, steam jooh ,en maksaisi senttikään pelin kokeiludta heheh
Pitäisi olla The Ultimatame Cottage Ezperience jo pelin nimemäkin hehehe Kai se on kuitenkin siveellinen novelli, jossa on nännit teipattu piiloon.
...naisen kumpuileva povi (nännit teipattu) värisi himosta...
Tuollainen tylsä toteamus tappaa lukijan kiihottumisen,
joka on jostain syystä paheksuttavaa.
- Anonyymi
luultavasti kuin "munkkien swkasit kuiripiokien kanssa" osa 1 -19
vaan oma kirjani jostain kokemuskistani voisi olla kappaleen nimenä "Blue Forged Steel". - Anonyymi
ajattelin joskus kirjoittaa jotain elämän kokemuksistsani, mutta sitten ajattelin: enpä annakaan neuvoja toisille oppikoot itse elämässään, joten siitä syystä en kirjoita
- Anonyymi
Tääläkin on tuo seksi ja siellä novellit osi joku saattaa vetää herneen nenuunnjos suhde ja ikävä osilloa sitä julkaiset tääläkin kun on noita pilkun viilaajia
Juu ei tänne sinkkuihin eikä ikäviin tollasia pidä laittaa. Mutta kiva että täällä muukkin kirjottaa kun mä. Mulla on opettajaopisto ykkönen valmis ja sitten jatko osa työn alla. Ei tietenkä korrektia puhua lasten kasvatuksesta ja seksistä samassa ketjussa.
- Anonyymi
Miksi labyrinttiin eksynyt oli nainen? Miten seksi ja mielen labyrintti liittyvät toisiinsa?
- Anonyymi
Ehkä siinä oli joku virhe. Oikea muoto on tietysti "Seksi ja Miehen Labyrintti"
Miettikääpä vaikka sitä! 😀😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202830Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3502486Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o422252Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262252Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581838Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121362Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181359- 711254
- 551210
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61183