Mökkinaapurit, joka tehtiin vähän ennen Heikki Silvennoisen kuolemaa. Meinaatteko katsoa?
Tänään tulee Kummeleiden viimeinen sarja
14
207
Vastaukset
- Anonyymi
1. jakson jälkeen en koe tarvetta maksaa nähdäkseni loput jaksot.
- Anonyymi
Oliko niin huono?
Mistä sen näkee?
Tein yhelle noista saunan, mutta se on asiakastietoo, ette kerro eteenpäin. Vaikka on siitä miljoonia vuosia aikaa, ettei senkään takia enää väliä.- Anonyymi
Tohon sarjaan, oho.
- Anonyymi
Enpä tiedä, mutta konduktöörivitsille nauroin vedet silmissä. Arvelisin, että jokainen vanhemman polven Savolaisten kanssa aikaa viettänyt tajuaa vitsin… ;>
(Salli mun nauraa konduktööri 1/2)- Anonyymi
Näyttelijät Pirkka-Pekka Petelius ja Mikko Kivinen ohjelmassa Salli mun nauraa tarkemmin.
- Anonyymi
Ätmien ohjelma.
- Anonyymi
Sulla on joku pakkomielle jaanata tota.
- Anonyymi
Ei turvonneessa heikissä ole mitään katsottavaa
- Anonyymi
Yhden jakson vain näki ilmaiseksi vaikka kai tämä ensi kesänä näytetään kokonaan.
KilttiMies89 - Anonyymi
Kummeli on mielestäni ollut aina vähän Kummallinen, varsinkin tuo joku juontaja Eero Kakka, vai Kakko.. nooh sama KAJ.
- Anonyymi
Kummelin viimeinen sarja kuin niin no rynnäkkökiväärin viimeinen kolmonen liipaisimesta.
Viimeinen luotini, voi osua omaan päähän "vahingossa"... mutta mikä oma harrasteenikin.. pistooliammunta, ei saa paljon käsi vapista kun pidät pistoolia ja kaukana oleva taulu mihin...tarkkuutta.. kibääri on helppo.. - Anonyymi
mikä olisi uuteen 007-elokuvan nimeksi, "/You must before breakfast, 007"
- syö ennen kuin kuolet, oo7
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1783442Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552137- 422018
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4131129Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 52936