Että olen laittanut voita, sinistä lenkkiä ja juustoa. Makkaraan olen laittanut sinappia ja sitten siihen päälle juustoa ja hyvää on. Suosittelen muillekin.
Olen lämmittänyt ruisleipää niin
12
151
Vastaukset
Käytäkkö mitä sinaappia. Mä käytän Auran mustaa, on parempaa kun Turun vastaava. Se maku meni siitä maailmanympärireissun aikana.
- Anonyymi
Se vaihtelee. Yleensä Turun sinappia.
- Anonyymi
Tosi tumma reissumies on ihan parasta. Itsekin lämmitän ja laitan päälle yhtäsuntoista. Hyvää on, mutta ainakin minulla laittaa ilman kiertämään. Tänään pyöriritn hulavannetta painoilla, niin että pieru pääsi itsekseen livahtamaan. Ja sehän nauratti meitä kaikkia läsnäolleita. :DD Osa luuli, että tein sen tahalleen, mutta se vaan tuli. :D
Jos juustoa lämmittää mikrossa, sen pitää olla rasvaista juustoa. Vähärasvainen juusto muuttuu sellaiseksi purukumiksi.
Valitettavasti olen allerginen rukiille, joten en ole tuota herkkua syönyt varmaan 30 vuoteen. Rakastan rukiin makua, mutta sitten on jumalaton ripuli ja turvotus sen jälkeen ;(- Anonyymi
Joo, kaikille ruis ei sovi. Minäkin lopetin joksikin aikaa ruisleivän syönnin ja söin vain 100 % kauraleipää jolloin turvotus hävisi. Se ei vaan maistu niin hyvälle kuin ruis eikä varsinkaan verrattuna tuohon tosi tummaan, joka on ihan parasta.
Anonyymi kirjoitti:
Joo, kaikille ruis ei sovi. Minäkin lopetin joksikin aikaa ruisleivän syönnin ja söin vain 100 % kauraleipää jolloin turvotus hävisi. Se ei vaan maistu niin hyvälle kuin ruis eikä varsinkaan verrattuna tuohon tosi tummaan, joka on ihan parasta.
100 prosentin kaura on paras. Vasta ystävällinen. Ruis on pahasta ja etenkin vehnä. Ei kestä maha yhtään. Hyvä että kauraa on nykyisin patemmin saatavissa, ennen ne annettiin kaikki hevosille.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
100 prosentin kaura on paras. Vasta ystävällinen. Ruis on pahasta ja etenkin vehnä. Ei kestä maha yhtään. Hyvä että kauraa on nykyisin patemmin saatavissa, ennen ne annettiin kaikki hevosille.
Vehnän onneksi kestää, sillä muutoin jäisi pullat ja pastat syömättä. Kumpaakin menee kyllä vähän, mutta ruisleivästä saa sellaiset ruikulit, ilmavaivat ja vatsan turvotuksen, ettei housuja voi pitää kiinni, eikä öisin saa muilta oireiltaan nukuttua.
Olin jonkun kolmisen kuukautta kokonaan viljattomilla, ennen kuin vatsavaivojen pahin aiheuttaja vatmistui. Siihen asti olin suosinut ruisleipää, koska se maistuu paremmalta kuin pullamössöt. Sittem pääsi kaura pannasta ja lopulta vehnäkin.
- Anonyymi
Viime viikolla ostin uusia pahvilautasia ja pakkauksessa luki, että ei mikroon, mutta silti laitoin sinne eikä ne miksikään mennyt eikä mikrokaan.
On ne pahvilautaset hyviä, jos ne on meillä päin tehty. Jotkut kiinalaiset voi olla vähän, sanotaanko kiinalaisia.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
On ne pahvilautaset hyviä, jos ne on meillä päin tehty. Jotkut kiinalaiset voi olla vähän, sanotaanko kiinalaisia.
K menun ne on muistaakseni.
- Anonyymi
Lasagnettea nyt.
Mutta jos syö ruisleivän ja samalla Rennie-tabletin joka kovettaa mahan niin ei tulisi ripulia. - Anonyymi
ei tainnutkaan olla Rennie se mahan kovetta, anyways joku sellainen pilleri ruisleivän kanssa joka kovettaa mahan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841662
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88898- 8862
- 54852
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56849Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58793Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189779Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80735Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41730Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172720