Olen lämmittänyt ruisleipää niin

Anonyymi-ap

Että olen laittanut voita, sinistä lenkkiä ja juustoa. Makkaraan olen laittanut sinappia ja sitten siihen päälle juustoa ja hyvää on. Suosittelen muillekin.

12

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käytäkkö mitä sinaappia. Mä käytän Auran mustaa, on parempaa kun Turun vastaava. Se maku meni siitä maailmanympärireissun aikana.

• Anonyymi

Se vaihtelee. Yleensä Turun sinappia.

• Anonyymi

Tosi tumma reissumies on ihan parasta. Itsekin lämmitän ja laitan päälle yhtäsuntoista. Hyvää on, mutta ainakin minulla laittaa ilman kiertämään. Tänään pyöriritn hulavannetta painoilla, niin että pieru pääsi itsekseen livahtamaan. Ja sehän nauratti meitä kaikkia läsnäolleita. :DD Osa luuli, että tein sen tahalleen, mutta se vaan tuli. :D

• Jos juustoa lämmittää mikrossa, sen pitää olla rasvaista juustoa. Vähärasvainen juusto muuttuu sellaiseksi purukumiksi.

Valitettavasti olen allerginen rukiille, joten en ole tuota herkkua syönyt varmaan 30 vuoteen. Rakastan rukiin makua, mutta sitten on jumalaton ripuli ja turvotus sen jälkeen ;(

• Anonyymi

Joo, kaikille ruis ei sovi. Minäkin lopetin joksikin aikaa ruisleivän syönnin ja söin vain 100 % kauraleipää jolloin turvotus hävisi. Se ei vaan maistu niin hyvälle kuin ruis eikä varsinkaan verrattuna tuohon tosi tummaan, joka on ihan parasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, kaikille ruis ei sovi. Minäkin lopetin joksikin aikaa ruisleivän syönnin ja söin vain 100 % kauraleipää jolloin turvotus hävisi. Se ei vaan maistu niin hyvälle kuin ruis eikä varsinkaan verrattuna tuohon tosi tummaan, joka on ihan parasta.

100 prosentin kaura on paras. Vasta ystävällinen. Ruis on pahasta ja etenkin vehnä. Ei kestä maha yhtään. Hyvä että kauraa on nykyisin patemmin saatavissa, ennen ne annettiin kaikki hevosille.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

100 prosentin kaura on paras. Vasta ystävällinen. Ruis on pahasta ja etenkin vehnä. Ei kestä maha yhtään. Hyvä että kauraa on nykyisin patemmin saatavissa, ennen ne annettiin kaikki hevosille.

Vehnän onneksi kestää, sillä muutoin jäisi pullat ja pastat syömättä. Kumpaakin menee kyllä vähän, mutta ruisleivästä saa sellaiset ruikulit, ilmavaivat ja vatsan turvotuksen, ettei housuja voi pitää kiinni, eikä öisin saa muilta oireiltaan nukuttua.

Olin jonkun kolmisen kuukautta kokonaan viljattomilla, ennen kuin vatsavaivojen pahin aiheuttaja vatmistui. Siihen asti olin suosinut ruisleipää, koska se maistuu paremmalta kuin pullamössöt. Sittem pääsi kaura pannasta ja lopulta vehnäkin.

• Anonyymi

Viime viikolla ostin uusia pahvilautasia ja pakkauksessa luki, että ei mikroon, mutta silti laitoin sinne eikä ne miksikään mennyt eikä mikrokaan.

• On ne pahvilautaset hyviä, jos ne on meillä päin tehty. Jotkut kiinalaiset voi olla vähän, sanotaanko kiinalaisia.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

On ne pahvilautaset hyviä, jos ne on meillä päin tehty. Jotkut kiinalaiset voi olla vähän, sanotaanko kiinalaisia.

K menun ne on muistaakseni.

• Anonyymi

Lasagnettea nyt.

Mutta jos syö ruisleivän ja samalla Rennie-tabletin joka kovettaa mahan niin ei tulisi ripulia.

• Anonyymi

ei tainnutkaan olla Rennie se mahan kovetta, anyways joku sellainen pilleri ruisleivän kanssa joka kovettaa mahan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1662
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      898
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      862
    4. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      54
      852
    5. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      849
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      793
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      779
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      735
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      730
    10. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      720
    Aihe