Se tarkoittaisi ikuiseen rangaistukseen ja kadotukseen joutumista. Sitä emme suosittele. Semmoista vaihtoehtoa että raukeaisi tyhjään ei ole. Paikka tunnetaan suomeksi myös helvettinä.
Ikuinen kuolema - ateisteilla väärä oppi
41
356
Vastaukset
- Anonyymi
Me suosittelemme sinulle järkeä päähän. Katsos helvetti on vain kirosana.
- Anonyymi
Näin on. Paikan nimet kirjoitetaan isolla. Ja missäs päin sellainen Helvetti edes on? Onko avaajalla tiedossa tarkemmat koordinaatit? Kaipaan tarkempaa infoa tuosta lomakohteesta. Avaajalla tuntuu olevan hajua, ainakin omasta takaa - siis pesämättömästä persiistään.
- Anonyymi
Miksi vain ateistit käyttää botoxia?
- Anonyymi
Ateistit pelkää kuolemaa!
- Anonyymi
Oon ateisti, en käytä botoksia. En ole käyttänyt, enkä tule käyttämään.
Typerä kysymys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitä pitäisi pelätä ? Se on edessä ennemmin tai myöhemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en pelkää yhtään ja vielä näin vanhana.
Uskovat latoo ihmeellisiä faktoja ateististeistä, tietämättä oikeasta elämästä mitään.
Harhassa elät tämän elämän, onhan siun uskottava kun niin moni uskoo ja siun jumala vasta 2000 vuotta vanha.
Faarot oli jumalia 5000 vuotta. - Anonyymi
Jeesuskin käytti, jotta pysyi paremmin ristillä.
Ja synnit saatiin siten tehokkaammin anteeksi.
- Anonyymi
Helvettien helvetti kun luulee ettei mitään tapahdu ja joutuukin ikuiseen, sanoinkuvaamattomaan tuskaan josta ei kukaan koskaan pääse pois.
Elät jatkoajalla,
jos et ole tehnyt parannusta synneistäsi! Älä halveksi ”Hänen hyvyytensä, kärsivällisyytensä ja pitkämielisyytensä runsautta. Etkö ymmärrä, että Jumalan hyvyys vetää sinua parannukseen?” (Room.2:4).- Anonyymi
" joutuukin ikuiseen, sanoinkuvaamattomaan tuskaan josta ei kukaan koskaan pääse pois."
Ja te julistatte kaikkivaltiasta rakastavaa Jumalaa. Tosiasiahan on, että Jumalan luomista ihmisistä 99 - 99,999 % joutuu ikuiseen kadotukseen (määrä riippuu siitä, miltä lahkolta asiaa kysyy)
Saatana siis voittaa ihmisten sielun enemmän kuin 100 - 1.
Että sellainen kaikkivaltias rakastava jumala... Eikö teillä ole mitään logiikkaa jutuissanne?
- Anonyymi
Ateisteilla on huonosti asiat, vielä huonommin huomenna ja vielä huonommin vuoden päästä jne
- Anonyymi
Olen entinen viidesläinen fundamentalisti ja nykyinen ateisti. Asiani ovat paljon paremmin, kuin uskossa ollessani. Otan vastuun itsestäni ja läheisistäni turvautumatta uskon tuomaan kainalosauvaan ja niin on hyvä.
- Anonyymi
Jaa, minulla on mennyt päivä päivältä paremmin.
Milläs sen selität ?
- Anonyymi
Kuules minä olen ateisti, eikä minulla ole mitään oppeja, toisin kuin sinulla.
- Anonyymi
Ateisti tarkoittaa henkilöä jolta puuttuu teismi eli jumalusko. Siihen ei kuulu mitään oppia vaan pelkästään jumaluskon puute. Tämän toki jo tiesit joten jatka vain valehtelua siitä jeesus pitää 🙏
- Anonyymi
En elä puutteessa vaikka en uskokaan.
"Se tarkoittaisi ikuiseen rangaistukseen ja kadotukseen joutumista."
Kuolema on luonnollinen osa maapallon biosfääriä. Eliöt ovat satumaisen onnekkaita kun ne syntyvät, saavat hetken kantaa geenejä ja osa jopa siirtää niitä eteenpäin seuraavalle sukupolvelle. Ei kuolema ole mikään rangastus tai kadotus.
“We are going to die, and that makes us the lucky ones. Most people are never going to die because they are never going to be born. The potential people who could have been here in my place but who will in fact never see the light of day outnumber the sand grains of Arabia. Certainly those unborn ghosts include greater poets than Keats, scientists greater than Newton. We know this because the set of possible people allowed by our DNA so massively exceeds the set of actual people. In the teeth of these stupefying odds it is you and I, in our ordinariness, that are here.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?”
-Richard Dawkins- Anonyymi
Ensin synnytään ja sitten jossain kohtaa kuollaan ja se siitä. Game over. Sori nyt vaan. Yhdestäkään jumalasta ei ole ensimmäistäkään todistetta ja sitä myötä kaatuvat myös muut jumaluskontojen kuvitelmat helvetistä/kadotuksesta, taivaasta, ylösnousemuksesta ja ikuisesta elämästä.
Deam on, jos se sinua helpottaa. - Anonyymi
Aina tuntuu hullulta, kun satuihin uskova teisti yrittää pelotella aikuisia ihmisiä. Kannattaisi unohtaa ne ahdistavat taika-uskot ja yrittää aikuistua itsekin.
- Anonyymi
Ei ole olemassa mitään uudelleen syntymää, helvettiä tai paratiisia, ne ovat tyhmiä ja heikkoja varten keksittyjä asioita joilla heitä voidaan ohja mieleiseen suuntaan.
Kun ihminen tai mikä tahansa elävä olento kuolee, niin elämä kaikkoaa ja alkaa maatuminen ja se maatuminen on se ainoa kierto mitä todellisuudessa tapahtuu. - Anonyymi
menen sinne missä olin ennen syntymääni 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Jos katselet naisten
Hameita
Ikuinen kadotus - Anonyymi
Kristityt ovat yksiselitteisesti pahoja, ja he haluavat pahaa kaikille, jotka eivät ole heidän mielensä mukaisia.
- Anonyymi
Pimeyden vallat ovat kukistetut Jeesuksen Nimessä!
"Jumala tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden."1 Timot. 2:4. - Anonyymi
Tuollainen helvetinuhalla uskoon pelottelu ei toimi kuin pikkulapsilla.
- Anonyymi
Pelottelua tai ei, ikikauhuun joudutte ellette tee parannusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelottelua tai ei, ikikauhuun joudutte ellette tee parannusta!
Höpö höpö! Uskotko oikeasti tuommoiseen pahuuteen?? Ei mene hyvin sulla, jos tuommoisella pelolla teet sen, mitä laumasi haluaa.
- Anonyymi
Ensinnäkään ateismissa ei ole mitään oppia.
Toisekseen en itse usko meidän olevan enää tietoisia kuoleman jälkeen. Miten sellainen voisi olla rangaistus?
Itse näkisin rangaistuksena juuri tuon ikuisen tietoisuuden. Sellainen olisi merkityksetöntä.
Kolmanneksi, olitko itse rangaistu ennen syntymääsi? Kai olisit johdonmukainen, että ennen syntymää olit lähes ikuisuuden tietoinen?
Neljänneksi en usko helvettiin. Tuo on nyt sama kun pelottelisi sängyn alla olevilla möröillä. Se ei toimi aikuiseen rationaaliseen ihmiseen.- Anonyymi
Ikuisessa rangaistuksessa ollaan tietoisessa tilassa ilman hetkenkään lepoa tai helpotusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikuisessa rangaistuksessa ollaan tietoisessa tilassa ilman hetkenkään lepoa tai helpotusta.
Sitä en ymmärrä miksi kristityt oikein haluavat ja pyrkivät tuohon rangaistukseen.
- Anonyymi
Uskonnollisen uskon perusajatus on "voittaa" kuolema. Ei uskonnollisia satuja muutoin olisikaan olemassa. Tämä itsensä pettäminen näin itsestään selvässä asiassa kuin kuolema tekee uskonnoista itseään vahvistavan harhan. Siitä on hyvin vaikea irtautua,kun kerran on joutunut tällaisten harhojen valtaan juuri siitä syystä.
- Anonyymi
Jos haluatte mitata kadotettujen syviä kauhuja - teidän on mitattava ne Kristuksen ristillä!
Hänen huokauksensa, kyyneleensä ja huutonsa kertovat parhaiten, mitä helvetti tarkoittaa!
Sinun särkyvä sydämesi, Herra Jeesus -
Sinun vuotava veresi -
Sinun kuolemanhuutosi ”Jumalani, Jumalani, miksi olet hylännyt minut?” -
nämä ovat asioita, jotka sanovat enemmän kuin mikään muu: ”Syntisen päälle on tulossa kauhea tuomio hänen syntiensä tähden!”.- Anonyymi
Nää teidän synnin kyylääjien jutut ovat niin värikkäitä, että ajattelin maalata saunan kiukaani yläpuolelle seinään helvettiaiheisen freskon, johon ikuistan teidän uskovaisten kauhunne ja pelkonne.
- Anonyymi
Nordea yritti varoittaa siitä, että Ruotsi ja Venäjä perustuvat ateistiseen tieteeseen, jossa vain valitaan omat jumalat jotka eivät välttämättä tee muuta kuin vain esiintyvät. Nordean vastustajille kävi meidän mielestä todella huonosti, koska atooppinen ihottuma on se ikuiseen helvettiin joutuminen. Koska meidän ihotyyppiä vastustetaan, koska me olemme kastematoja.
Sieltä taustalta paljastui jotain vieläkin järkyttävämpää. Dahlgren oli tieteellisesti kiinnostunut Nordean pankkiirin Eeva-vaimon ihotyypistä niin paljon, että halusi hänen kanssa naimisiin. Ja koko juttu kastemadoistakin oli vain sen lavastamista. Ruotsin takia koko maailma ajautui täyteen hulluuteen. Moni on sitä mieltä, että kaikki perustuu Lärvisen kaappaukseen. Koska ihotautilääkäriä kiinnostaa Eevan ihon kauneus. Karttusen farkkupersekin oli harhautus, etteivät muut huomaan Eevan ihon kauneutta. Siitä olisi voinut saada lisää asiakkaita yksityisvastaanotolle.
Ruotsin ylimielisyys perustui siihen, että kastematojen pankista pystyi kavaltamaan rahaa eikä Nordea edes huolinut kavallettuja rahoja takaisin koska ne ovat liian likaista rahaa omaan pankkiin. Nordea on myös euron valuuttapankki, mutta sitä ruotsalaiset eivät koskaan tulleet ajatelleeksi. Nordea teki vain pankki-iskuja, kun pankin tilitiedot saatiin tarkastettua. Minne pankkiin kavalletut rahat oli siirretty? Siinä oli sellainen viive, että ruotsalaiset eivät huomanneet edes miten kavalletuille rahoille kävi.
Tarina kastemadoista perustui siihen, etteivät kastemadot tarvinneet astmasuihketta ennen kuntoilua ja ruotsalaiset väittivät astmaatikkoja täysin terveiksi. Suomalaiset huolestuivat siitä jo 80-luvulla. Ateismi perustuu aina tieteeseen.
Kastematojen pankkiin jätettiin infarktiriski ja Suomen valtion lakkauttamisen jälkeiseksi ajaksi elämä 50-vuotiaaksi saakka lisääntyvällä ihmisellä todettiin ihan riittäväksi tasoksi. Harva edes kuolee infarktiin 50-vuotiaana, mutta Suomen valtion rahoituksen lakkauttaminen oli suomalaispankin mukaan tulossa. Koska kastemato ei viitsi johtaa pankkia, josta on muille hyötyä. Kaiken sen vittuilun ja niiden pahoinpitelyjen takia.
Länsimaiden johtama maailmantalous oli todella huteralla pohjalla Ruotsin tekemän pankkisabotaasin vuoksi jo 80-luvulla. Nordea kuitenkin päätti ilmoittaa siitä, ettei Euroopan pankkia olisi koskaan kannattanut alkaa vastustamaan. Dahlgren vain halusi päästä tutkimaan Eevan ihotyyppiä ja menestyä ihotautilääkärinä. Aknen hoito olisi ollut myös sitä hänen Hollywoodin johtamista. - Anonyymi
Jos ateisti joutuu kadotukseen vain siksi ettei usko; vaikka olisi elänyt hyvän, eettisen elämän, toiminut korkeimman moraalin mukaan, mutta ei usko perustelemattomaan rationaalisen maailmankuvansa edestä... Jos näin on, logiikkani pyytää minua yhä olemaan ateisti ja iloitsemaan Helvetin liekeissä muiden ateistien kanssa!
Kaikki perheenjäseneni ovat ateisteja. Mieluummin palan heidän kanssaan kuin hillun paratiisissanne. Ja Taivaassako ei ole surua? Millaisen hirviön se paikka tekee ihmisestä, ellei se kadotukseen joutuneita läheisiään (jotka ovat siellä sen 99% todennäköisyydellä, tai muulla monesti uskovaisten väittämällä) anna surra? Kamalaa tuo on. Jos en näin mielestänne pysty Taivaassa ajattelemaan, mieluiten päätän jo nyt helvettiin yrittää.
Ps. en todellakaan yritä minnekään. Olen fysikalisti / materialisti. - Anonyymi
Ateismi ei ole oppi vaan jumalien olemassaoloon uskomattomuutta.
Ja eikö tuo helvetti olisi se ikuinen rangaistus. (Vaihtoehtona järjetön ja sairas.)
Ja kadotukseen joutuminen juuri tuota tyhjään raukeamista. - Anonyymi
Höpö höpö
Miljardeja ja taas miljardeja ihmisiä kuollut 500? 800 ? 2000 ? 5000 tuhannen vuoden aikana eikä yksikään ole tullu kertomaan mitä tapahtuu kuoleman jälkeen.
Yllätys EI MITÄÄN.
Älä sie yritä tehdä omasta helvetistä miun helvettiä.
Taivas jutut vain taruja/ kertomuksia että papisto saa uskovat kulkemaan omassa talutushihnassa
Uskonto on hyvä tapa hallita isoja ihmisjoukkoja - ollu vuosisatoja.- Anonyymi
Maailmassa on kuollut parhaiden arvioiden (joihin on otettu monilla tavoin muuttuneet olot ja syntyvyydet kautta historian) mukaan vasta 108 miljardia ihmistä.
Lähde:
https://www.earth.com/news/how-many-humans-have-lived-walked-died-on-earth-complex-question/ - Anonyymi
Homl Sapiensseja siis kokonaisuudessaan, eli noin 300 000 vuoden aikana. Viimeisen parin tuhannen vain pienehkö osa tuosta toki. Kaikki löytyy artikkelista.
- Anonyymi
Jos siis vain usko pelastaa, niin lestapedofiili on siis paratiisi oikeutettu, kun pyytää jesulta anteeksi, ja lupaa parantaa tapansa. Jesulaiset saa sikailla mielin määrin, kunhan ovat jesu-uskollisia. Varsin sairasta, sanoisin ja sanonkin.
Minä nyt olen helvetttiin lähetettävää kauraa, kun vältän olemasta huono ihminen, mutten tilitä asioitani lestoille ja jesulle. Kukapa nyt kiinnostuisi pedofiilien ja öykkäreiden taivaasta. Heillä ei ole valtaa maailmankaikkeudessa pohjanmaata lukuunottamatta. - Anonyymi
Kuollut on tosiaan ikuisesti kuollut. Onneksi kuollut ei tiedä olevansa kuollut, tai että oli joskus elossa, tai mitään muutakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797