Toimii yleensä, perinteiset aina.
Mitä muita vastaavia on nykyautoissa?
Nykyovenkahvat
4
138
Vastaukset
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Minkätakia nykyautojen ovenkahvat pitää olla tällaisia mummonmökin ulkohuussinkahvoja kun ennen oli kätevämpiä ja vähemmän ilmanvastusta tuottavia läppämallisia ovenavausmekanismeja. Näistäkin lie autolehdet ratkuttaneet kun eivät muuta ole keksineet, ihan kuin pilasivat lämmityslaitteen loogiset liukusäätimetkin mummonmökin kierrettävillä hellan nupeilla!
- AnonyymiUUSI
niitä nykykahvoja esim kia, vw, jne , kahvoja ei saa voimalla kiskoa ,vaan otetaan peukalolla vastaa kahvan ulkoreunasta siitä avaimen pesän kohdalta ja sitten sormilla sievästi vetämällä napsautetaan ovi auki, syksyllä sinne kahvan vipujen muovipintoihin rasvaa ettei lumi ja vesi jäädy kiinni ,itse käytän silkoni rasvaa...sivusta seuranneena menat kiskoo siitä kahvaa kuin ukki aikoinaan jäätynyttä paskahuussin ovea..
- AnonyymiUUSI
Ladon ovella voi lentää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1233334Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2572117Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois722095- 1361889
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641402- 971327
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931277- 611230
- 591217
- 711111