Ottaa äähän nuo kärsimättömät, murjottavailmeiset ja pilvikelilläkin aurinkolaseihin sonnustautuneet agressiiviset ääliöt, jotka nopeilla malliversioillaan (sport, gti, turbo jne) kaahaavat, kiilaavat ja työntyvät eteen ilman vilkkua. Näiden hätähousujen on koukittava koko ajan kaistalta toiselle, MINÄ itse -periaatteella, viis muista ja liikenteen sujuvuudesta. Kun he ovat päässeet muista ohi, aletaan ajamaan monesti alinopeutta. Kun näistä taas aikoisi mennä ohi ajaakseen sallittua nopeutta, niin auta armias, kaasupedaali löytyy heti, ja vittumainen virnistys naamalle.
Mikään muu väline tai tila ei enää nykymaailmassa saa aikaan moista lapsellisen idioottimaista käytöstä kuin auto, tuo pyhä peltilehmä. Kun auto on madallettu, alla valtavat näyttävät aluvanteet ja renkaat sekä farkuissa tummennetut sivulasit plus kaksi pakoputkenpäätä, sa arvata jo että mukava stressitön automatka on pilalla.
Moni noista geeteeii-ihmisistä on omassa elämässään ilmeisesti henkisesti huonossa kunnossa (työasiat, perhe, alkoholismi, raha-asiat tms)joten kompleksisesti sitten näytetään menevällä mahtipontisella automallilla ja ajotavalla. Ratin takaa löytyykin huonoitsetuntoinen, lapsellinen, säälittävä kakara, ei tasapainoinen mies tai nainen.
GTI-henkiset rasittavia
12
1928
Vastaukset
- Pertti Keinonen
itse omasta käytöksestä. Sen kuvan siitä ainekin sai.
- jape
Sen verran syvälle luotaavaa leimaamista, että näin varmasti on. Melkein sanoisin, että samaan kastiin kuuluu: työsuhdevolvoilijat, varsinkin työsuhdefarkkuvolvoilijat (melkein aina nörttipartio liikkeellä) sekä erityisesti (usein japanilaisilla) ajavat talikot.
- kokokokkka
Noi tyypithän on nuoria tai henkisesti samalle tasolle jääneitä, itsestään ja "miehisyydestään" epävarmoja pojankloppeja, joille auto on jotain ihan muuta kuin liikkumisväline, lähinnä samaa kuin vaatteet on joillekin toisille. Kuvittelevat ressut, että auto tekee pojasta miehen. Muut autoilijat koetaan tuon hennon miehisyyden haastajina, joille tulee "näyttää" ja todistaa jotain.
Mistähän johtuu, että noilla poikasilla (joilla on melkein aina lippis päässä) kaikkien auton pyöreiden osien, kuten vanteiden, kaiuttimien ja pakoputken päiden pitää olla mahdollisimman isoja? No Freud sen heti tietäisi ;)- liikenneturvan
teoria suoraan 1970-luvulta....ajokortittomat kommunistit ajattelivat ennen näin, näköjään kommareita vielä löytyy...
- TUNINGboy
Näkyy köyhällä ottavan koville kun me kunnon autoilla ajavat hurautetaan sporttisesti ohi.
- Urh.autoilija
Kunnon Autot eivät päädy tuningkakaroiden käsiin.
Tunaripojut "hurauttelevat" naurettavilla säälitysleluilla.
- Miksa
No itselläni on alla tuommonen GTI, mut en nyt kuitenkaan tunnista itseäni tuosta kuvauksesta, et ei nyt kannattais liikaa yleistää. Yhtä "...tumaisia" kuskeja löytyy kyllä muistakin autoista.
- Taajama
Lisäisin vielä, että ylinopeudet nuorisolla keskittyvät taajamiin joissa se on ehdottomasti kaikkein vaarallisinta. Moottoritiellä ovat aivan normaalia oikealla ajavaa ohitettavaa riistaa kun tuunatuilla autoilla ei uskalla ajaa uraista suoraa tietä kovinkaan kovaa. Leveät renkaat ja matala alusta tekevät ajamisesta yhtä helvettiä nastarenkaiden raiskaamalla asfaltilla.
- Turvallinen kuski
Minullakin on GTI-auto ja siksi, että olen keskivertoa parempi kuljettaja. Pystyn siis ajamaan kovempaa kuin muut ihan turvallisesti.
Tietysti upea ja tehokas GTI aiheuttaa kateutta, mutta siihen olen jo tottunut.- Moto
Millä mittarilla mitattuna olet "keskivertoa kuljettajaa" parempi kuljettaja ja miten määrittelet keskiverron kuljettajan?
Onko "keskiverron kuljettajan" ajotaidosta jotain tilastollista määrittelyä mihin voit verrata itseäsi? - Renault-mies
Väitän, ettet ole ainakaan minua parempi kuski, jos Gti-autolla ajat muita kovempaa. jos se vielä on kunnossa (kohtuulisesti tehoa, jäykähkö alusta ja isot vanteet leveillä kumeilla). Minä poikapa tykitän muita kovempaa kelillä kuin kelillä ja joka alustalla huojuvalla, alitehoisella ja vanhoilla pinnatuilla talvikumeilla varustetulla Chevrolet Caprice Classic STW:lla. Se on automaatti!
- dsgdfg
Minä kutsun noita kuskeja "myyntipäälliköiksi" tai "amispelleiksi" iästä riippuen. Kun kaikki rahat ovat menneet autoon, on sillä pakko yrittää päteä, koska muuten ei pysty.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1072691Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1182059- 691620
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje281304Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi251149- 961074
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe531062- 851044
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta1271042Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366977