Kysymys naisille mitä aiotte

Anonyymi-ap

krillata juhannuksena 1 mustaamakkaraa 2 prinssinakkeja 3 sipuliteemakkaraa ja mitä juomaksi

34

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vai krillata 😄 Saatan grillata jotain, mutta ei nyt mitään prinssinakkeja, sipuliteetä tai muita kammotuksia.

• Anonyymi

mikä vika hyvää makkaraa vaikutat vaikealta ja nirsolta akalta ei taida kukaan mies tulla sun luokse krillaamaan

• Anonyymi

kannattaa ottaa uudet grillihiilet, kun jos on ollut vuoden ulkona säilytyksessä niin kosteita eivät syty edes litralla bensiiniäkään palamaan...

• Anonyymi

🤮🤮🤮🤮🤮

• Anonyymi

Eineksiä ei tartte grillata, ehkä raakaa kasleria ja kylki palaa.💋

• Anonyymi

marinoi kokolihapihvisi ... bensiinillä sudit päälle, tai A1-Jet Fuel -lentokoneiden polyyoainrella.. kastelet sudin bensiiniin ja voitelet pihvisi niin ennen grilliä

• Anonyymi

... jos marinoi pihvit bensiinillä, ehkä ei tarvitse grilliä ollenkaan, koska pihvi paistuu ja käristyy itsestään.

• Anonyymi

Lähituottajien parhaita grillimakkaroita tietysti. Mukava kokeille kerran kesässä, jos löytyisi joku tosi hyvän makuinen myöhemminkin ostettavaksi.

• Anonyymi

Älä himoitse tuttavasi makkaraa hyh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä himoitse tuttavasi makkaraa hyh

Rakkaudella tehtyä makkaraa lähipossuista tietysti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaudella tehtyä makkaraa lähipossuista tietysti!

Kyllä esimerkiksi poprilli tai käriste on yhtä hyvää jos ei parempaakin nam

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä esimerkiksi poprilli tai käriste on yhtä hyvää jos ei parempaakin nam

Ei todellakaan ole. Karmeeta mössöä kamarasta ja jauhoista

• Anonyymi

minulla on ollut grillimakkara-suosikkina monta vuottakin kabanossin savupekoni.

nyt ajattelin että joku noin kiloinen koko lihamöntti josta itse pihvejä, leikkaillen ja sitten joo tuota makkaraa.

• Anonyymi

Osaatko leikata olisiko kuitenkin hyvä jättää nuo hommat miehille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaatko leikata olisiko kuitenkin hyvä jättää nuo hommat miehille

Ethän sinäkään osaa niin yhtään mitään, urpo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän sinäkään osaa niin yhtään mitään, urpo.

Paljon olen saanut kehuja joten älä viitsi olla ilkeä

• Anonyymi

En gillaa mitään. Savustan ahvenia ja siikaa jos tulee. Varhaisperunoita ja juureksia siihen kaveriksi.

• Anonyymi

Siis tuo olisi ihan parasta. Varhaisperunoita, ja folionyytissä pehmennettyjä kevätsipuleita niin 👍

• Kabanossi original on ollut suosikki grillimakkara jo vuosia. Päälle Turun Sinappia (väkevä, punakorkkinen) ja hyvää tulee.

• Anonyymi

Ja kossuhuikat päälle.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja kossuhuikat päälle.

Ei nyt sentään. Pysyn selvinpäin. Vissyä voisin ottaa, raakana.

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Ei nyt sentään. Pysyn selvinpäin. Vissyä voisin ottaa, raakana.

Kyllä kuuluu juhannukseen taskulämmin kossu ja veneen laidan yli virtsaus!

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kuuluu juhannukseen taskulämmin kossu ja veneen laidan yli virtsaus!

Ei kiitos kumpaakaan. Varsinkin tuo jälkimmäinen olisi akrobaattinen suoritus. En edes yritä.

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Ei kiitos kumpaakaan. Varsinkin tuo jälkimmäinen olisi akrobaattinen suoritus. En edes yritä.

Kyllä sun pitää, jotta miehelläsi pysyy mielenkiinto yllä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sun pitää, jotta miehelläsi pysyy mielenkiinto yllä.

Onhan niitä nyt muitakin keinoja pitää mielenkiintoa yllä. Ei tarvitse alkaa hölmöilemään ja keikkua veneen reunalla.

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Onhan niitä nyt muitakin keinoja pitää mielenkiintoa yllä. Ei tarvitse alkaa hölmöilemään ja keikkua veneen reunalla.

Alaosattomissa keikistely voi toimia.

• Anonyymi

En mitään noista. En edes omista grilliä.

• Anonyymi

En mitään, ei huvita yksin.
      Harmi ettei olla samassa kaupungissa.

• Anonyymi

vaan sepä tosi hauskaakin soutuveneellä onkiminen jos saa saaliiksi mini-tiikerihaita eli ahvenia raidallisia..

joskus voi olla hyödyllistäkin miettiä asioits aivan itse jolloin ei ole toisia ohjailemassa ajaruksiasi.

• Noista vaihtoehdoista prinssinakkeja. Kuitenkin ihan makkaraa mieluummin, käristettä tai hiillosta esimerkiksi.

• Anonyymi

En tähtää grillaamiseen, mutta Wilhelm voi lähteä följyyseen.
      Uudet perunat ja purkkisilli + runsas salaatti nappaisi enemmän.
      Vilma

• Anonyymi

Ei oo rilliä, mutta voin lämmittää kalkkunanakin sytkärillä. Kelpaako?

xLiner

• Anonyymi

HK sininen ja kossua.

• Anonyymi

HK on kyllä paras tähänastisista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      142
      2653
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1977
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1707
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      32
      1566
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      918
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe