krillata juhannuksena 1 mustaamakkaraa 2 prinssinakkeja 3 sipuliteemakkaraa ja mitä juomaksi
Kysymys naisille mitä aiotte
34
272
Vastaukset
- Anonyymi
Vai krillata 😄 Saatan grillata jotain, mutta ei nyt mitään prinssinakkeja, sipuliteetä tai muita kammotuksia.
- Anonyymi
mikä vika hyvää makkaraa vaikutat vaikealta ja nirsolta akalta ei taida kukaan mies tulla sun luokse krillaamaan
- Anonyymi
kannattaa ottaa uudet grillihiilet, kun jos on ollut vuoden ulkona säilytyksessä niin kosteita eivät syty edes litralla bensiiniäkään palamaan...
- Anonyymi
🤮🤮🤮🤮🤮
- Anonyymi
Eineksiä ei tartte grillata, ehkä raakaa kasleria ja kylki palaa.💋
- Anonyymi
marinoi kokolihapihvisi ... bensiinillä sudit päälle, tai A1-Jet Fuel -lentokoneiden polyyoainrella.. kastelet sudin bensiiniin ja voitelet pihvisi niin ennen grilliä
- Anonyymi
... jos marinoi pihvit bensiinillä, ehkä ei tarvitse grilliä ollenkaan, koska pihvi paistuu ja käristyy itsestään.
- Anonyymi
Lähituottajien parhaita grillimakkaroita tietysti. Mukava kokeille kerran kesässä, jos löytyisi joku tosi hyvän makuinen myöhemminkin ostettavaksi.
- Anonyymi
Älä himoitse tuttavasi makkaraa hyh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä himoitse tuttavasi makkaraa hyh
Rakkaudella tehtyä makkaraa lähipossuista tietysti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaudella tehtyä makkaraa lähipossuista tietysti!
Kyllä esimerkiksi poprilli tai käriste on yhtä hyvää jos ei parempaakin nam
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä esimerkiksi poprilli tai käriste on yhtä hyvää jos ei parempaakin nam
Ei todellakaan ole. Karmeeta mössöä kamarasta ja jauhoista
- Anonyymi
minulla on ollut grillimakkara-suosikkina monta vuottakin kabanossin savupekoni.
nyt ajattelin että joku noin kiloinen koko lihamöntti josta itse pihvejä, leikkaillen ja sitten joo tuota makkaraa.- Anonyymi
Osaatko leikata olisiko kuitenkin hyvä jättää nuo hommat miehille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko leikata olisiko kuitenkin hyvä jättää nuo hommat miehille
Ethän sinäkään osaa niin yhtään mitään, urpo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinäkään osaa niin yhtään mitään, urpo.
Paljon olen saanut kehuja joten älä viitsi olla ilkeä
- Anonyymi
En gillaa mitään. Savustan ahvenia ja siikaa jos tulee. Varhaisperunoita ja juureksia siihen kaveriksi.
- Anonyymi
Siis tuo olisi ihan parasta. Varhaisperunoita, ja folionyytissä pehmennettyjä kevätsipuleita niin 👍
Kabanossi original on ollut suosikki grillimakkara jo vuosia. Päälle Turun Sinappia (väkevä, punakorkkinen) ja hyvää tulee.
- Anonyymi
Ja kossuhuikat päälle.
Anonyymi kirjoitti:
Ja kossuhuikat päälle.
Ei nyt sentään. Pysyn selvinpäin. Vissyä voisin ottaa, raakana.
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Ei nyt sentään. Pysyn selvinpäin. Vissyä voisin ottaa, raakana.
Kyllä kuuluu juhannukseen taskulämmin kossu ja veneen laidan yli virtsaus!
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kuuluu juhannukseen taskulämmin kossu ja veneen laidan yli virtsaus!
Ei kiitos kumpaakaan. Varsinkin tuo jälkimmäinen olisi akrobaattinen suoritus. En edes yritä.
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Ei kiitos kumpaakaan. Varsinkin tuo jälkimmäinen olisi akrobaattinen suoritus. En edes yritä.
Kyllä sun pitää, jotta miehelläsi pysyy mielenkiinto yllä.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sun pitää, jotta miehelläsi pysyy mielenkiinto yllä.
Onhan niitä nyt muitakin keinoja pitää mielenkiintoa yllä. Ei tarvitse alkaa hölmöilemään ja keikkua veneen reunalla.
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Onhan niitä nyt muitakin keinoja pitää mielenkiintoa yllä. Ei tarvitse alkaa hölmöilemään ja keikkua veneen reunalla.
Alaosattomissa keikistely voi toimia.
- Anonyymi
En mitään noista. En edes omista grilliä.
- Anonyymi
En mitään, ei huvita yksin.
Harmi ettei olla samassa kaupungissa. - Anonyymi
vaan sepä tosi hauskaakin soutuveneellä onkiminen jos saa saaliiksi mini-tiikerihaita eli ahvenia raidallisia..
joskus voi olla hyödyllistäkin miettiä asioits aivan itse jolloin ei ole toisia ohjailemassa ajaruksiasi. Noista vaihtoehdoista prinssinakkeja. Kuitenkin ihan makkaraa mieluummin, käristettä tai hiillosta esimerkiksi.
- Anonyymi
En tähtää grillaamiseen, mutta Wilhelm voi lähteä följyyseen.
Uudet perunat ja purkkisilli + runsas salaatti nappaisi enemmän.
Vilma - Anonyymi
Ei oo rilliä, mutta voin lämmittää kalkkunanakin sytkärillä. Kelpaako?
xLiner - Anonyymi
HK sininen ja kossua.
- Anonyymi
HK on kyllä paras tähänastisista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772