Oma tarinani alkoi FB datingistä jossa yllättävien sattumusten kautta tapasin erään naisen jonka kanssa ajattelimme samalla tavalla tavoitteena oli parisuhde ja yhteenmuutto ja jopa naimisiinmeno. Viestittelimme sen jälkeen näimme. Kaikki palaset loksahti kohdilleen. Aivan ihana nainen kaikin puolin. Tuntui suorastaan taivaan lahjalta. Ajattelin että viimeinkin löysin elämäni rakkauden varsinkin kun nainen sanoi ettei hän sano rakastavansa ketään turhaan ja meni jonkun aikaa kunnes hän sanoi että rakastaa minua. Sen jälkeen käytiin hänen vanhemmillaan ja kaikki meni hyvin. Muutama kuukausi meni hyvin. Sen jälkeen nainen alkoi välillä itkeä kaikkia epäkohtia mitä oli kokenut edellisissä suhteissa varsinkin yhdessä pidemmässä ja yritti niitä peilata minuun. Sanoin monta kertaa että en ole ex miehesi en tee tuollaista ja sano minulle heti kun alkaa taas tulemaan mieleen tällaisia asioita ettet jää niitä yksin miettimään ja kasvattamaan niistä isoa. Pari kertaa tuli vielä itkukohtaus. Sitten naisen käytös muuttui kylmemmäksi. Alkoi töksäytellä asioita oli passiivinen erotiikkaakaan ei ollut juuri lainkaan. Kysyin välillä että onko kaikki hyvin ja hän vastasi aina että on. Asuimme eri paikkakunnalla ja viesteissä tuli sydämmiä yms mutta jotenkin tuntui että enää vain siksi koska minä laitoin niitä myös. Lopulta paljastui että ei ole enää kiinnostunut olemaan parisuhteessa kenenkään kanssa ja keksi kaikkia ongelmia joita muka on vaikka mitään ei todellisuudessa ollut. Erikoinen suhde. Tuntui että muutamassa kuukaudessa meni 50 vuoden suhteen kaikki skaalat läpi.
Yksin jäin sitten tunteineni nuolemaan haavoja. Täytyy sanoa että usko meni siihen että löytyisi joku hyvä puoliso.
Kertokaa minulle suhteestanne miten se alkoi ja miten loppuu. Tähän saa vuodattaa kaiken
Anonyymi-ap
0
130
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192311
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561864- 1781523
- 821493
- 231490
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3101443Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti1011071Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä631027Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää341005- 349894