Kun laittoivat tuon tissejään esittelevän hirvityksen mainokseensa.
No nyt meni Lidl boikottiin!
40
325
Vastaukset
- Anonyymi
Jo oli aikakin laittaa boikottiin. Minä en ole astunut siihen liikkeeseen 15 vuoteen koska en halua Saksaan rahoja
- Anonyymi
Ei taida leipäjono-köyhällä olla varaa...
HAHA HA HA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HAHA HA HA!Pääsitkö maatuskan dronekuviin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HAHA HA HA!En ole ollut leipä jonossa. Olen tosin tuottanut aikoinaan ruista. Nyt tuotan naudanlihaa pienimuotoisesti verrattuna satojen eläinten tuotantoyksiköihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HAHA HA HA!Kyse on minulla isänmaallisuudesta toisin kuin punikeilla jotka mielellään käyttää litliä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ollut leipä jonossa. Olen tosin tuottanut aikoinaan ruista. Nyt tuotan naudanlihaa pienimuotoisesti verrattuna satojen eläinten tuotantoyksiköihin.
Minulla taas on nykyisin ruista ranteissa!
T. Vegaani Ruissalosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla taas on nykyisin ruista ranteissa!
T. Vegaani Ruissalosta.Missä ranteissa. Ai Lulu Ranteissa?
Muahahahahahaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ollut leipä jonossa. Olen tosin tuottanut aikoinaan ruista. Nyt tuotan naudanlihaa pienimuotoisesti verrattuna satojen eläinten tuotantoyksiköihin.
Et ole ollut leipä etkä jonossa?
- Anonyymi
Pelaatko eurojaskaa? Olethan huomannu, että aina päävoitot menee Saksaan?
Pysykää vaan tollot vihreän kepukortin orjina. - Anonyymi
Ajat kuitenkin saksalaisella autolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajat kuitenkin saksalaisella autolla
Minkä värisellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HAHA HA HA!No, Erika Vikman vilauttelee oikein miielellään niin köyhille kuin rikkaillekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Sinulle, joka et usko mihinkään (tunteettomiin) tuotantoeläimiin. Tulevat sukupolvet nuoria kyllä lopettaa tällaiset laitokset.
- Anonyymi
Lapinpolttajien kauppa.
- Anonyymi
Natsi-Siva häpäisee alkuperäisen mainetta.
- Anonyymi
Kuis ne on ditten ottanert myyntiin suomi-tuotteet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuis ne on ditten ottanert myyntiin suomi-tuotteet?
Melko vähän siellä on saksalaisia tuotteita, parkside vehkeetkin tehty enimmäkseen Kiinassa, maito tsekistä, noin puolet suomalaista ruokaa. Firma on Ky ja rekisteröity Suomeen, siis Suomen Lidl. Tietenkin ketjulle menee rahaa mutta mieluummin kuitenkin Euroopan maahan kuin sen ulkopuolelle. Mitä paremmin Saksalla menee, sen paremmin menee koko Euroopalla. Parasta tietenkin jos rahat jäisi Suomeen.
Käyn erittäin mielelläni tukemassa maailman toiseksi parasta maantiepyöräilyn ammattilaistallia Lidl-Trekiä sponsoroivaa liikettä!
- Anonyymi
Mikä niissä spandekseissa kiehtoo?
Tavallinen duunari käy töissä autolla. Sillä samalla käy töiden jälkeen kaupassa. Samaa ei voi sanoa noista oudoista fillarinpolkijoista. - Anonyymi
Ja mallejakin voi aina polkea, sen takiahan ne itseään näyttelee ja esitteleekin.
- Anonyymi
Tissit on erittäin JEES.
Miehille tissit tulivat tutuksi jo vauvana.
Aina ihmettelin, miksi näen ne kahtena.
Kun on kuitenkin vain yksi äiti.- Anonyymi
Manboobs. Ah.
- Anonyymi
Tuon? Minkä tuon?
- Anonyymi
Oisko Pussy GaIore? Nythän on Bondit taas alkaneet.
- Anonyymi
Uli uli uikuti uijui nyyh.
- Anonyymi
Tuolla tuskin vielä Juha Vainio -palkinto irtoaa rap-kategoriassa.
- Anonyymi
Jonnet ei siis tiedä?
Lidl on Suomen Priden pääsponsori.
Rainbow taas oli S-ryhmän tuotemerkki, jonka vaihtoivat Coopiin (eivät cooliin). - Anonyymi
Liiterin kautta hyviäkin tarjoukset
- Anonyymi
hyvä, että boikotoit, päästään yhdestä luuserista kassajonossa.
- Anonyymi
Eihän siellä muita olekaan.
T: Citymarketin asiakas - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän siellä muita olekaan.
T: Citymarketin asiakasSama täällä. On siis erittäin vastenmielistä astua tohon mamukauppaan.
- Anonyymi
Hyvät tissit on kyllä.
- Anonyymi
Joo korsetilla litistetyt. Kun liivit aukaisee, ilmoille ponnahtaa tyhjät ilmapallot.
- Anonyymi
Nostivat jauhelihan hintaakin.
- Anonyymi
Pitäkööt tunkkinsa.
- Anonyymi
Kova oli nosto, 20–30 senttiä paketilta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2bad6aff-572f-4bce-ab74-27fa1ad6cc31
- Anonyymi
Mielenvikaista touhua kerta kaikkiaan.
- Anonyymi
Laita myös Ritchie Blackmore ja Olavi Virta boikottiin.
- Anonyymi
Pääseeköhän Bond-tytöksi?
- Anonyymi
Ei noilla munkeilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651473Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113931- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48764- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71691Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662