mieluisat 1 sikala 2 navetta 3 teltta minkä valitset
Nainen minkälaiset juhannustreffit olisi
14
231
Vastaukset
- Anonyymi
Valitsen toisen miehen ja toivotan hyviä treffejä sikapossujen kanssa.
- Anonyymi
Kyllä kiinnostuisit kun mies tulisi noutamaan sinut lava autolla ja saisit istua lavalla heinä paalien päällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kiinnostuisit kun mies tulisi noutamaan sinut lava autolla ja saisit istua lavalla heinä paalien päällä
:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut on noudettu taksilla, limusiinilla ja teslalla eikä tarvinut kaivella olkia stringien välistä eikä hameen alta muutenkaan. Ei silti herännyt kiinnostus. Yks tuli hakemaan sydämellään niin sillon kiinnostuin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heinäpaalissa on miehen suunnittelema turvalänkky patentti, jolla nainen on kiinnitettynä lavalla olevaan paalin, ettei nainen putoa vauhdissa kyydistä.
Kotona rauhallisesti. Hyvää ruokaa ja juomaa. En kaipaa mitään extreme seikkailua ja/ tai sikailua.
Haluaisin huomautella, minä en sitten telttaile. Ne ajat ovat tulleet ja menneet.- Anonyymi
Menetkö nudistirannalle jussina?
- Anonyymi
Vaihtoehdot ovat taattua väliksen idioottilaatua, joten ei kiitos.
- Anonyymi
En lähtisi juhannuksena treffeille.
- Anonyymi
Kaupunkikävely olisi ihan jees. Ehkä jokin taulunäyttely välillä. Kuppilassa pullakahvit päälle. Vaan eipä kukaan tule täältä kotoa pyytämään.
- Anonyymi
Minne sä haluaisit mennä?
En usko et sikalaan tai navettaan.- Anonyymi
Äidin luokse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äidin luokse
Treffeille äidin luokse haluaisit?
Hämmentävää.........
Ps tää äiti vois kyl haluta seuraa......
Telttahan voi olla tosi kiva. Joku telttaretki luonnon helmassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792