Verenpaine riippuu aivan siitä mitä syö.Nämä ruokaaineet aiheuttivat minulle minulle verenpainetta kaksi viikkoa sitten.
Söin 4000 kaloria
Saarioisten pakaste pitsa,munkki,vähän syöty salmiakki,3 vanhaa autoa ja muutama hopea toffee.
Eli kaikki missä on paljon rasvaa ja vehnää,ja lisäaineita.🤔
Yläpaine oli 145-140
Söin nytkin 4000 kaloria terveellistä lähteistä ja yläpaine oli vain 120 vaikka söin myös paljon karkkia.
Sitä saa syödä huoletta noin viiden päivän välein aivan niinkuin ennenkin 4000 kaloria eikä siitä liho yhtään eikä tule verenpainetta kunhan ei syö näitä verenpainetta aiheuttavia ruokia.
Lihon vain silloin JOS alan syömään joka päivä tuon 4000 kaloria.😳Yleensä syön vain 2400-3000 kaloria
Eli keskikalorit olleet 2600 ja paino on pysynyt samassa vaikka en ole paljon nyt harrastanut liikuntaa ajanpuutteen takia.
Liikuntani on ollut nyt melkein kokonaan pelkkää hyötyliikuntaa.
Laihuuteni salaisuus on siinä että lasken tarkasti aamulla kalorit joka päivä.Laitan pienelle paperilapulle päivän aikana allekkain kaikki sitä mukaa mitä olen syönyt ja syötän ne sitten seuraansa päivänä kalorilaskuriin
Paino tällä hetkellä 68 kiloa,vyötärön ympärysmitta 85 cm,pihtimitat ala ja ylävatsa 22 mm
Tavoite edelleen saada pihtimitat alle 10 mm
Verenpaineen syy selvisi,enkä liho,laihuuden salaisuus.
11
78
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mulla laski yläpaine 140:stä alle 120:in kun olen ollut sellasella rennolla otteella VHH:lla ja pätkäpaastolla 10/14 reilun vuoden verran, paino tippunut yli kymmenen kiloa vaikka alkoholia olen ottanut viikottain vähän liikaakin, tuosta alkosta yritän nyt pysyä enempi erosta kun tuntuu että siitä on vain terveyshaittaa, voi kyllä tuo diettini lisätä tuota alkoholin haittatuntemuksiakin.
- AnonyymiUUSI
Edellisellä kerralla verenpainetta tuli pelkästä pitsan syönnistä.
Olin syönyt karkkia joka päivä monta kuukautta noin 150-200 grammaa jossa oli myös osa salmiakkia
Eli rasvaiset vehnätuotteet on kokemukseni mukaan SUURIN SYY verenpaineeseen.- AnonyymiUUSI
Tai sitten olet allerginen vehnälle ja muille asioille
Korkea verenpaine voi olla perinnöllistä tai johtua elintavoista, kuten epäterveellisestä ruokavaliosta, vähäisestä liikunnasta ja tupakoinnista.
Allergian ja korkean verenpaineen yhteys:
Allergisessa reaktiossa elimistö vapauttaa histamiinia ja muita kemikaaleja, jotka voivat vaikuttaa verenkiertoon ja aiheuttaa tilapäistä verenpaineen nousua tai laskua. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten olet allerginen vehnälle ja muille asioille
Korkea verenpaine voi olla perinnöllistä tai johtua elintavoista, kuten epäterveellisestä ruokavaliosta, vähäisestä liikunnasta ja tupakoinnista.
Allergian ja korkean verenpaineen yhteys:
Allergisessa reaktiossa elimistö vapauttaa histamiinia ja muita kemikaaleja, jotka voivat vaikuttaa verenkiertoon ja aiheuttaa tilapäistä verenpaineen nousua tai laskua.Myös joku neurologinen sairaus joka on alullaan saattaa nostaa nerenpaineen, ennkö ihminen edes tietää että hänellä on mitään sairautta.
- AnonyymiUUSI
Silloin kun harrastan paljon Pyöräilyä saan syödä joka päivä vähintään 3000 kaloria ja painoni pysyy samassa.😏
- AnonyymiUUSI
Jos syö 3 vanhaa autoa päivässä, ihminen ei voi pysyä terveenä. Hampaat ei ainakaan tykkää.
Vain auton murskain tai metallin repijä voi pärjätä tuossa hommassa.- AnonyymiUUSI
Aloittaja tarkoitti auto-sanalla autokarkkeja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja tarkoitti auto-sanalla autokarkkeja.
Miten niin, mistä sinä sen voit tietää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin, mistä sinä sen voit tietää?
Tarkoitti ehkä ruosteisia autoja, joista nesteet on poistettu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitti ehkä ruosteisia autoja, joista nesteet on poistettu.
Sinun pitäisi poistaa kaikki nesteet omasta píllustasi.
- AnonyymiUUSI
Verenpaineeseen vaikuttaa niin monet asiat m se kun ainoastaan mitä syö .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3442409Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata602024Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1111702- 1091415
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1851380- 731344
- 271335
- 801267
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva171227Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401066