https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011231910.html
Otsikko väärä tuossa jutussa. Eihän ollut kuin kaksi kuvaa, toisessa näkyy vähän askelmaa ja toisessa ratti. Loput kuvista on henkilöstä itsestään. Unohtuiko toimittajalta kokonaan jutun otsikko. Kuvat jäi autosta ottamatta.
No millainen tuo auto on?
10
96
Vastaukset
- Anonyymi
Näkeehän tuosta, että vanhempaa tuotantoa oleva Fiat.
- Anonyymi
Ohjauspyörän keskiössä on Peugeotin leijona.
- AnonyymiUUSI
Joo mutta asuntoautossa yleensä kiinnostaa myös asuintilat.
Muutenhan olisi riittänyt pelkkä kuva jossa näkyy pösön merkki.
- Anonyymi
Sitten se on Elnakki rumatikillä. Palstavahti Kuopiosta
- Anonyymi
Palstavahdilla itsellään on rumatikki elnakissa,
- Anonyymi
Niin on, se on loistava kesällä
- Anonyymi
Elnakki on vain rumatikin kuljetusta varten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Elnakki on vain rumatikin kuljetusta varten.
Soveltuu siihenkin huonosti kun on niin epävarma kulkine kesälläkin.
Kannattaa laittaa jalkaa kunnon patikointi kengät kun lähtee elnakilla liikkeelle. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Soveltuu siihenkin huonosti kun on niin epävarma kulkine kesälläkin.
Kannattaa laittaa jalkaa kunnon patikointi kengät kun lähtee elnakilla liikkeelle.Elnakin voi hinata puskaparkkiin ja sitten se on rumatikin sateensuoja.
- AnonyymiUUSI
Ja tyhmähän ei taaskaan ymmärtänyt, ettei se itse auto ollut tuossa jutussa se oleellinen aihe ja asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1343596Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois752336Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2592235- 1411990
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v691562- 1011460
- 611323
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931317- 611290
- 711161