Ei ole todellakaan enää helppoa löytää kumppania. Vaikka kuinka täydellinen alku olisi se lässähtää aina. Syitä on monenlaisia. Kaikki tuon ikäryhmän naiset joita olen tavannut kärsii joko mielenterveysongelmista ja/tai vaihdevuosista ja/tai ovat jotenkin tunnevammaisia ja/tai heillä on edellisen tai edellisten suhteiden traumat mukanaan kun aloittavat uuden suhteen. Eli heittävät jossain kohtaa sen trauma säkin eteeni ja alkavat sovittaa niitä kärsimiään juttuja minuun ja osa muka näkeekin kaikenlaista jota ei ole olemassa.
Tai sitten ei pidä huolta itsestään syö makkaraa ja läskiä sekä suklaata ja juo alkoholia ei liiku elää itsetuhoista elämää.
Te naiset ette myöskään puhu ainakaan niitä tärkeimpiä asioita. Voi olla että suusta tulee kaikenlaista lörpötystä mutta jos kysyn kun naamanne on norsunvitulla että onko kaikki hyvin odotan että vastaatte rehellisesti siinä hetkessä oli se sitten mitä tahansa ja kuinka kamalaa tahansa. Se ei ole tivaamista tms. Ei ole ok vastata kysymykseen 3 kuukauden päästä ja raivota jotain olematonta. Hiljaisuus ei ole myöskään vastaus. Jos sanotte että kaikki on hyvin minun on pakko luottaa siihen muutenhan te valehtelette. En ole mikään ennustaja tai selvännäkijä. Puhukaa.
Etäsuhteissa alkuhuuman jälkeen ei vastatakkaan enää mihinkään vaikka kokoajan ollaan whatsupissa niin silti tuntikausia kestää vastaus ja sitten kun näen teitä livenä naputtelette kokoajan puhelimeen jotain ja reagoitte kuin sähköjänis heti kun puhelin vähänkin piippaa. Mitä minun tästä pitäisi ajatella? Vastaamattomuus on valinta ja tarkoittaa että ei kiinnosta. Jos laitan vaikka viestin että mukavaa työpäivää kulta niin ei voi kestää kolmea neljää tuntia että sitä katsotaan itse katson ainakin heti elämänkumppanilta tulleen viestin ja vastaan nopeasti.
Parisuhteesta on ylipäätään erillaisia tulkintoja. Sekin kannattaa kysyä heti alussa. Omasta mielestäni elämänkumppani on ihminen jonka kanssa jaat elämäsi ja jolle järjestät aikaa ja jonka kanssa haluat olla. Se ei ole vaan tyyppi jonka kanssa näette joskus kotona ehkä jos harrastuksilta festareilta ja kavereilta ehditte. Ei sen kumppanin pitää olla siellä kärkipaikalla unohtamatta tietenkään kavereita tms.
Ei silti kysyminenkään ei auta kokemusta on. Voi olla että nainen on alkuhuumassa samaa mieltä mutta sitten lopulta erimieltä ja väittää sinua oudoksi vaikka yhdessä olette siksi seurustelun aloittaneet. Olen tavannut naisia jotka ajattelee että parisuhteessa jokainen on omillaan omasta mielestäni se on vähän kuin yhtiökumppanuus että molemmat hoitaa toisiaan ja firmaa nimeltä rakkaus.
Riitelystä sen verran että ei ole vain nuorien naisten ongelma että mitään ei kestetä ja heti ensimmäisen rypyn tullessa laitetaan kantapäät yhteen. On näköjään vanhemmissa naisissakin samaa. Itse olen tottunut siihen että parisuhde on turvallinen paikka riidellä. Siellä ei kosketa eikä sitä luovuteta eikä jätetä tai uhata jättämisellä. Tärkeässä suhteessa taistellaan läpi vaikeuksien. Joskus tulee riita se on aivan varma eikä se ole maailmanloppu. Riita puhdistaa ilmaa.
Ikäryhmässäni ollaan jo sen verran vanhoja että ollaan totuttu elämään jollakin tavalla ja niiden yhteen sovittaminen on vaikeaa mutta silti ne pitäisi sovittaa eli toisin sanoen molemmilla jotkut asiat tulee muuttumaan ja jos et ole siihen valmis et ole valmis parisuhteeseen.
Haluaisin naisen jota rakastaisin ja joka rakastaisi minua ja olisi valmis sitoutumaan suhteeseen ja taistelemaan sen puolesta ja valitsisi sen aina uudelleen ja uudelleen joka aamu. Sen ei luulisi olevan vaikeaa mutta näyttää olevan aivan mahdotonta. Taitaa olla parempi olla yksin kun aina pettyä uudestaan ja uudestaan alkuhuuman jälkeen. Ette usko millaisia tyyppejä olen tavannut.
Naisia ei näytä kiinnostavan pitkä komea urheileva savuton työssäkäyvä omassa asunnossa asuva huumorintajuinen rehellinen uskollinen puhuva ja pussaava mies. En muuten käytä alkoholiakaan kuin todella harvoin. Parempi yksin kuin huonossa seurassa. Pitää siirtyä ilmeisesti nuorempiin.
45-55 vuotiaiden treffailu
50
311
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää pohdintaa...tärkeää suhteissa ja uusien ihmisten tapaamisessa olisi juuri avoin mieli, antaa mahdollisuus toiselle, ei ennakko-oletuksia, kompromissit ja tietynlainen joustavuus, halu nähdä toisenkin näkökanta asioihin...kaikenlaista tulee mieleen.
- Anonyymi
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Nimenomaan juuri näin. Ymmärrän että vanhoja traumojakin voi olla mutta kun ei ole mitään sen kaltaista meidän suhteessa tapahtunut niin miksi niiden täytyy vielä hallita sitä meidänkin suhdetta ja pilata se? Etäsuhteessa jossa nähdään viikon tai parin välein päivä tai kaksi. Siinä on naisella useampi päivä hämmentää sitä negatiivisten asioiden pataa ja luoda uhkakuvia joita ei ole olemassa. En pysty tuollaisessa tilanteessa mitenkään kilpailemaan hänen ajatustensa kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Nimenomaan juuri näin. Ymmärrän että vanhoja traumojakin voi olla mutta kun ei ole mitään sen kaltaista meidän suhteessa tapahtunut niin miksi niiden täytyy vielä hallita sitä meidänkin suhdetta ja pilata se? Etäsuhteessa jossa nähdään viikon tai parin välein päivä tai kaksi. Siinä on naisella useampi päivä hämmentää sitä negatiivisten asioiden pataa ja luoda uhkakuvia joita ei ole olemassa. En pysty tuollaisessa tilanteessa mitenkään kilpailemaan hänen ajatustensa kanssa.
Eli lyhyemmin sanottuna voisi olla hyvä ja upea pitkä suhde mutta nainen pilaa sen ajatuksillaan jotka kumpuaa edellisistä suhteista. Johtaa siihen että lopulta nainen ahdistuu niin paljon että jättää minut siksi koska joku 10 vuotta sitten kohteli häntä huonosti. Epäreilua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli lyhyemmin sanottuna voisi olla hyvä ja upea pitkä suhde mutta nainen pilaa sen ajatuksillaan jotka kumpuaa edellisistä suhteista. Johtaa siihen että lopulta nainen ahdistuu niin paljon että jättää minut siksi koska joku 10 vuotta sitten kohteli häntä huonosti. Epäreilua
Vaikka suhde olisi itsestä kuinka hyvä tahansa, niin se ei tarkoita, että toisesta osapuolesta tuntuisi samalta. Usein on vaikeaa tajuta, että miten itsestä hyviltä tuntuva, onkin toisen mielestä huono. Noissa tilanteissa kukaan ei kuitenkaan pilaa yhtään mitään. Jos ei ole tyytyväinen, niin järkevin ja pidemmän päälle molempien kannalta paras teko on lopettaa. Sitä täytyy vain oppia hyväksymään, että toinen ei tunne samoin, eikä jäädä vinkumaan, että toinen pilaisi jotakin. Kukaan toinen ei ole vastuussa sinun onnestasi. He ovat vastuussa vain omastaan. Siinä ei ole mitään epäreilua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, vanhoja traumoja, joita toinen ei ole käsitellyt kunnolla, eikä siksi pystynyt päästämään irti niistä. Onko ne ollut koko ajan vai nostattaako jokin toiminta niitä uudelleen pintaan, auttaako keskustelu asiasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, vanhoja traumoja, joita toinen ei ole käsitellyt kunnolla, eikä siksi pystynyt päästämään irti niistä. Onko ne ollut koko ajan vai nostattaako jokin toiminta niitä uudelleen pintaan, auttaako keskustelu asiasta
Kun jokin alkaa tosissaan vituttaa, niin ei se siitä puhumalla mihinkään muutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka suhde olisi itsestä kuinka hyvä tahansa, niin se ei tarkoita, että toisesta osapuolesta tuntuisi samalta. Usein on vaikeaa tajuta, että miten itsestä hyviltä tuntuva, onkin toisen mielestä huono. Noissa tilanteissa kukaan ei kuitenkaan pilaa yhtään mitään. Jos ei ole tyytyväinen, niin järkevin ja pidemmän päälle molempien kannalta paras teko on lopettaa. Sitä täytyy vain oppia hyväksymään, että toinen ei tunne samoin, eikä jäädä vinkumaan, että toinen pilaisi jotakin. Kukaan toinen ei ole vastuussa sinun onnestasi. He ovat vastuussa vain omastaan. Siinä ei ole mitään epäreilua.
Kummankin tuntemusten tunnustelu ja sanoittaminen toiselle olisi tietysti tärkeää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummankin tuntemusten tunnustelu ja sanoittaminen toiselle olisi tietysti tärkeää
Mitä hyötyä on sanoittaa loputtomiin, varsinkaan kun ei se oma tunne siitä mihinkään muutu? Ei se asia muutu toiselle ymmärrettävämmäkai tuhannennella kerralka, jollei hän ole sitä muutamassa kerrassa ymmärtänyt. Toisinaan tuntemukset eivät vain osu yksiin, eikö se sitä analysoimalla parane.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hyötyä on sanoittaa loputtomiin, varsinkaan kun ei se oma tunne siitä mihinkään muutu? Ei se asia muutu toiselle ymmärrettävämmäkai tuhannennella kerralka, jollei hän ole sitä muutamassa kerrassa ymmärtänyt. Toisinaan tuntemukset eivät vain osu yksiin, eikö se sitä analysoimalla parane.
Naisten perisynti on pikemmin lässyttää ja puhua loputtomiin, vaikka olisi jo aikaa sitten ollut ilmiselvää, ettei tilanne tule paranemaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyse tuollaisesta ja tottakai tämäntyyppiset naiset tällaisessa tapauksessa pilaa sen omilla ajatuksillaan joka on erittäin epäreilua koska se uusi mies ei voi olla vastuussa tai syyllinen niiden edellisten tekemisistä ja jos nainen ei käsittele niitä se jatkuu aina vaan eteenpäin. Saman nainen voi ihmetellä miksi hän ei löydä ketään. Mies tuomitaan syyttömänä jostain mitä hän ei ole tehnyt niin totta helvetissä se on epäreilua. Olet oikeassa siinä että parempi kun tällainen loppuu ja se lopetus tehdään niin että siitä keskustellaan kasvotusten ei viesteillä eikä varsinkaan hiljaisuudella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut mitään muuta kuin naisen luulot. Mitään ei tapahtunut. Naisen aivot nosti niitä uudestaan pintaan mikään muu ei nostanut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä itseä ainakin kiinnostaa että mikä meni missäkin suhteessa pieleen etten kanna sitä samaa moskaa seuraavaan suhteeseen. Naisilla taitaa olla silti kaveriporukoita jotka vahvistaa sitä harhaa että nainen on aina oikeassa ja miehessä on vika. Näin hän ei tule ikinä käsitelleeksi asioitaan ja vie ne aina uudelleen ja uudelleen uuteen suhteeseen ja ihmettelee samaa lopputulosta.
- Anonyymi
Täydellisen löytäminen ei ole missään iässä yhtään sen helpompaa. Täydellistä kun ei ole olemassakaan.
- AnonyymiUUSI
Ei ole täydellistä mutta järkeä pitäisi silti käyttää ja logiikkaa jos sellaista on. Jos pelkillä tunteilla mennään niin sitten on kyllä pelottava tapaus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole täydellistä mutta järkeä pitäisi silti käyttää ja logiikkaa jos sellaista on. Jos pelkillä tunteilla mennään niin sitten on kyllä pelottava tapaus.
Mikä kennellekin on tärkeää. Sellainenkinnyksilö, joka menee suhteeseen pelkän järjen ja logiikan perusteella on minusta hyvin pelottava tapaus. Mahtaako sellaisella tunteita ollakaan. Miehet ovat muuten tutkimusten mukaan enemmän moita tunneyksilöitä ja naiset välillä turhankin järkeen ja logiikkaan suhteenss perustavia.
- Anonyymi
Sä olet nyt niin monesti tätä samaa asiaa täällä valittanut, että laitas nyt jo vähän konkretiaa peliin. Millaisiin ongelmiin ne sin suhteesi kaatuvat? Millaisista konkreettisista asioista sinulle valitetaan?
- Anonyymi
Monesti? Ensimmäinen kerta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monesti? Ensimmäinen kerta
Älä viitsi. Tämä on jo ainakin neljäs aloitus lyhyen ajan sisään tasan samoilla meriselityksillä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi. Tämä on jo ainakin neljäs aloitus lyhyen ajan sisään tasan samoilla meriselityksillä.
Psykoosit tulilla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Psykoosit tulilla?
Sellasta siellä sitten.
- AnonyymiUUSI
Annan esimerkin. Haette hyvää työpaikkaa. Pääsette sinne ja tulette pomon kanssa juttuun erittäin hyvin. Kaikki on aivan täydellistä. Teette asioita innolla ja olette positiivinen. Teette jopa vähän ekstraa kun on niin upea työ ja pomo on innoissaan. Yhtäkkiä kun jonain päivänä menette töihin pomo ei olekkaan enää niin innoissaan ja sanoo itkien että kuule täältä varasti eräs entinen työn tekijä ja olen nähnyt kun sinulla on käsi välillä taskussa. Selitätte että olen kaivanut varmaan avaimia tms minulla ei ole mitään salattavaa en ole koskaan edes viisi senttistä vienyt saat tarkistaa vaikka joka kerta kun lähden kotiin. Seuraavana päivänä pomo tiuskii teille jotain varkauteen liittyvää ja lisää on tullut kaikkia syytöksiä ettekä ole tehnyt niistä mitään. Aina kun pääsette töistä pomo alkaa pyöritellä jotain negatiivisia ajatuksia sinusta koko illaksi. Eräänä aamuna pomo soittaa että ei tarvitse tulla enää töihin minä olen niin ahdistunut sinusta. Olette ihan ihmeissänne että mitä helvettiä olette tehneet työn hyvin ja teistä on pidetty mikä on irtisanomisen syyt ja niiden todisteet. Ei ole todisteita pomoa vaan ahdistaa ne hänen omat ajatuksensa mitä mahdollisesti voisit tehdä koska jotkut muut on tehneet vaikka ei ole merkkiäkään ollut sellaisesta. Jäätte työttömäksi. Sanoisitteko tälle työntekijälle että oma vikasi tai ihan normaalia tms jota lauotte tänne tai syyttäisitte kun kertoo asiasta?
- AnonyymiUUSI
Eli työntekijä sai potkut.
Ei siksi että olisi ollut huono tai epäsopiva firmaan.
Ei siksi että olisi varastanut tai tehnyt jotain muuta.
Pomon ajatukset oli se syy mutta kuitenkin te saitte potkut. Oikeudenmukaista?
Jos on kyse kumppanista joka olisi teille täydellinen ja te olisitte olleet toisillenne sopiva ilman näitä ajatuksia niin eikö teitä vituttaisi tulla tuomituksi jonkun ajatuksilla ilman todellista syytä?
Kumppani aina poissa ollessanne hämmentäisi ongelmien pataa ja lisäisi siihen kaikkea uskomaansa mikä ei pidä oikeasti paikkaansa ja tuomitsisi sinut ajatuksillaan ilman yhtä ainoaa todistetta että tässä suhteessa olisi näin. - AnonyymiUUSI
Eli et voi antaa jonkreettisia asioita parisuhteesta, vaan keksit tuollqisen oudon työelämävertauksen. Mahtqako niitä parisuhteita olla ollutkaan, kun et keksi niistä yhtä ainoaa tuollaista asiaa.
Mistä sinä pomon innoissaan olosta tiedät? Sinä olet ehkä ollut tuota mitä kerrot, mutta et sinä sen pomon ajatuksista tiedä. Tämä osuus näyttää olevan sinulle hieman epäselvä, että se mitä sinä ajattelet, ei aina käy yksiin toisten ajatusten kanssa. Vaikka sinä kuinka tykkäät, niin toinen ei välttämättä tykkää. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli työntekijä sai potkut.
Ei siksi että olisi ollut huono tai epäsopiva firmaan.
Ei siksi että olisi varastanut tai tehnyt jotain muuta.
Pomon ajatukset oli se syy mutta kuitenkin te saitte potkut. Oikeudenmukaista?
Jos on kyse kumppanista joka olisi teille täydellinen ja te olisitte olleet toisillenne sopiva ilman näitä ajatuksia niin eikö teitä vituttaisi tulla tuomituksi jonkun ajatuksilla ilman todellista syytä?
Kumppani aina poissa ollessanne hämmentäisi ongelmien pataa ja lisäisi siihen kaikkea uskomaansa mikä ei pidä oikeasti paikkaansa ja tuomitsisi sinut ajatuksillaan ilman yhtä ainoaa todistetta että tässä suhteessa olisi näin."Jos on kyse kumppanista joka olisi teille täydellinen ja te olisitte olleet toisillenne sopiva ilman näitä ajatuksia niin eikö teitä vituttaisi tulla tuomituksi jonkun ajatuksilla ilman todellista syytä?"
Mikäli toinen ei pidä sinusta, niin te ette silloin ole "toisillenne sopivia". Mikä ihme tässä on niin kovinnvaikeasti ymmärrettävää? Ymmärrän toki, että jätwtyksi tulemista on vaukea hyväksyä, jos toinen on itsestä täydellinen ja ihana, mutta jos hän ei tunne samoin, niin ei sille mitään mahda.
- AnonyymiUUSI
Onpa ikävä kuulla. Olen itse 48 v. nainen ja pidän huolta kunnostani. Olen parisuhteessa ja intiimielämä on aktiivinen. Jos ajattelen omia samaa ikäluokkaa olevia työkavereitani niin tunnistan kyllä ihmistyypin. Sellaisia itsestään huolta pitäviä, herttaisia ja välittäviä ihmisiä on todella vähän.
Itse en löydä esim. ystäviä, jotka olisivat mieleisiäni. En pidä sellaisista miehekkäistä besserwissereistä tai muuten koppavista naisista. Lisäksi harrastan todella paljon liikuntaa. Sellaiset naiset on enää harvassa. Osa jämähtää parisuhteissa kotiin ja liikunta saa jäädä. Minulla oli lenkkikaverina 10 vuotta vanhempi nainen, jolle kertyi painoa ja hän lopetti juoksemisen. Nyt juoksen yksin tai puolison kanssa.
Huumori ja sellainen iloinen elämänasenne on ehdoton edellytys itselle kaverisuhteessa, että tulisin juttuun ihmisen kanssa. Ei tarvitse olla täydellisen terve tms. Kunhan omaa hyvän asenteen elämään ja asioihin. Eli jaan naisena kokemuksesi ikäisistäni naisista, vaikka en naisia treffailekkaan. Olen miettinyt, että maahanmuuttajista voisi löytyä kaltaisempia enemmän. Pitää pohtia jos sellaisen ystävän saisi. Lenkkikaveri tai salikaveri olisi joskus kiva, vaikka en sellaista varsinaisesti kaipaakaan tällä hetkellä, voisi se joskus olla mukavaa liikkua yhdessä.- AnonyymiUUSI
Kiitos. Itsekkin harrastan liikuntaa ja yritän pitää itsestäni huolta esim mietin vähän mitä syön yms. En ole silti mikään kehonrakentaja mutta ihan sopusuhtainen ja monia ikäisiäni miehiä paremmassa on kunnossa vartalo. Minuun isketään monesti silmät koska olen kuulemma pitkä komea avoin ja positiivinen ja juttelen ihmisten kanssa mutta monesti takana on se että ihastuneella naisella on mies tai minua ei kiinnosta tai sitten pidemmällä paljastuu jotain alkuun kirjoittamaani. Ei vaihdevuosissakaan sinänsä ole mitään vikaa ja ne on ihan luonnollisia mutta jos niille ei tee mitään se on ongelma. Ihan samalla tavalla jos minussa alkaisi tietty paikka roikkua hakisin siihen apua mutta naiset ei välttämättä hae. He lopettaa meikkaamisen antaa itsensä mennä syövät antavat itsensä lihota seksi ei kiinnosta tulee terveysongelmia ja latistuu koko systeemi. Voi olla ettei koko miestä kiinnosta nähdä. Itse olen viriili edelleen ja haluan että suhteessa rakastellaan ja molemmat sitä haluaa en ole vielä valmis elämään vanhusten elämää. Rakastelu on suhteen liima ja saa leikkisyyttä ja hyväilyä yms se on erittäin tärkeää. Minulle ei riitä että nainen kääntää kylkeä ja sanoo täräytä tuohon mutta tee se äkkiä. Se on erittäin vastenmielistä. Treffipalstoilla tarjonta on aika heikkoa joskus löytyy helmi mutta näköjään sekään ei auta kun meidän ikäluokalla on monesti siellä taustalla jotain. Nuorempia en taida saada kun en ole mitenkään erityisen materialistinen ja kun katsoo vallalla olevaa juttua se on vauraus. Itse pystyn nauttimaan aika pienistäkin asioista enkä tarkoita että olisin köyhä mutta en näe tavaroilla ja romuilla niin isoa arvoa tai jollain sisustuskodin näköisillä asunnoilla. En juo kaljaa ja syö pizzaa päivät pitkät tai syö lenkkimakkaraa. Joskus toki teen noitakin mutta harvemmin. Eilen tuli syötyä muutama makkara ja pari pihviä sekä vähän olutta ja viiniä mutta tosiaankin vähän. Mä olen jotenkin viehättynyt länsimaisiin piirteisiin ja maahanmuuttajat näyttää siksi epäkiinnostavammalta olen kyllä miettinyt heidänkin treffaamista koska jostain syystä näyttää että he osaavat pukeutua ja pitävät enemmän huolta itsestään. Taitaa olla parempi niin että olen yksin ja minun on ihan hyvä näinkin olla koska ei näytä löytyvän sopivaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Itsekkin harrastan liikuntaa ja yritän pitää itsestäni huolta esim mietin vähän mitä syön yms. En ole silti mikään kehonrakentaja mutta ihan sopusuhtainen ja monia ikäisiäni miehiä paremmassa on kunnossa vartalo. Minuun isketään monesti silmät koska olen kuulemma pitkä komea avoin ja positiivinen ja juttelen ihmisten kanssa mutta monesti takana on se että ihastuneella naisella on mies tai minua ei kiinnosta tai sitten pidemmällä paljastuu jotain alkuun kirjoittamaani. Ei vaihdevuosissakaan sinänsä ole mitään vikaa ja ne on ihan luonnollisia mutta jos niille ei tee mitään se on ongelma. Ihan samalla tavalla jos minussa alkaisi tietty paikka roikkua hakisin siihen apua mutta naiset ei välttämättä hae. He lopettaa meikkaamisen antaa itsensä mennä syövät antavat itsensä lihota seksi ei kiinnosta tulee terveysongelmia ja latistuu koko systeemi. Voi olla ettei koko miestä kiinnosta nähdä. Itse olen viriili edelleen ja haluan että suhteessa rakastellaan ja molemmat sitä haluaa en ole vielä valmis elämään vanhusten elämää. Rakastelu on suhteen liima ja saa leikkisyyttä ja hyväilyä yms se on erittäin tärkeää. Minulle ei riitä että nainen kääntää kylkeä ja sanoo täräytä tuohon mutta tee se äkkiä. Se on erittäin vastenmielistä. Treffipalstoilla tarjonta on aika heikkoa joskus löytyy helmi mutta näköjään sekään ei auta kun meidän ikäluokalla on monesti siellä taustalla jotain. Nuorempia en taida saada kun en ole mitenkään erityisen materialistinen ja kun katsoo vallalla olevaa juttua se on vauraus. Itse pystyn nauttimaan aika pienistäkin asioista enkä tarkoita että olisin köyhä mutta en näe tavaroilla ja romuilla niin isoa arvoa tai jollain sisustuskodin näköisillä asunnoilla. En juo kaljaa ja syö pizzaa päivät pitkät tai syö lenkkimakkaraa. Joskus toki teen noitakin mutta harvemmin. Eilen tuli syötyä muutama makkara ja pari pihviä sekä vähän olutta ja viiniä mutta tosiaankin vähän. Mä olen jotenkin viehättynyt länsimaisiin piirteisiin ja maahanmuuttajat näyttää siksi epäkiinnostavammalta olen kyllä miettinyt heidänkin treffaamista koska jostain syystä näyttää että he osaavat pukeutua ja pitävät enemmän huolta itsestään. Taitaa olla parempi niin että olen yksin ja minun on ihan hyvä näinkin olla koska ei näytä löytyvän sopivaa.
Ihan kunnolliselta mieheltä kuulostat, voisit varmaan saada nuorempiakin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos nainen välittää miehestä, tuollaiset seikat kuten miehen koti ja varallisuus ovat sivuseikkoja. Tietysti useimmiten kumppanin toivotaan olevan suurin piirtein samaa koulutustasoa kuin itse ja työssäkäyvät tahtoo usein työssäkäyvän. Tämä on tosiasia.
Vaikuttaisi kuitenkin siltä, ettei teillä ole päässyt syvempää tunneyhteyttä muodostumaan. Seksissä tuollaiset toteamukset tarkoittavat, että tilanne on hyvä keskeyttää saman tien. Seksi ei ole mieluista toiselle. Syyt voivat olla moninaiset.
Tsemppiä parisuhdemarkkinoille. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kunnolliselta mieheltä kuulostat, voisit varmaan saada nuorempiakin
Niitä kohti siis
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos nainen välittää miehestä, tuollaiset seikat kuten miehen koti ja varallisuus ovat sivuseikkoja. Tietysti useimmiten kumppanin toivotaan olevan suurin piirtein samaa koulutustasoa kuin itse ja työssäkäyvät tahtoo usein työssäkäyvän. Tämä on tosiasia.
Vaikuttaisi kuitenkin siltä, ettei teillä ole päässyt syvempää tunneyhteyttä muodostumaan. Seksissä tuollaiset toteamukset tarkoittavat, että tilanne on hyvä keskeyttää saman tien. Seksi ei ole mieluista toiselle. Syyt voivat olla moninaiset.
Tsemppiä parisuhdemarkkinoille.Ei pääse muodostumaan tunneyhteyttä jos on kiinni jossain vanhassa traumassa ja näkee sitä joka puolella. Ei ikinä onnistu suhde kenenkään kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei pääse muodostumaan tunneyhteyttä jos on kiinni jossain vanhassa traumassa ja näkee sitä joka puolella. Ei ikinä onnistu suhde kenenkään kanssa.
Joo siinä on vanhaa painolastia mukana silloin. Ehkä sun täytyy tehdä listaus ominaisuuksista, joita toivot kumppaniltasi ja ruksia sitten treffeillä heti alkuun lomakkeelle vastaukset. Jos tyyppi ei täytä kriteereitä, treffit loppuu siihen. Näin toimitaan kirjassa, jota parhaillaan luen (Vaimotesti Graeme Simsion). Erittäin viihdyttävä, suosittelen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei pääse muodostumaan tunneyhteyttä jos on kiinni jossain vanhassa traumassa ja näkee sitä joka puolella. Ei ikinä onnistu suhde kenenkään kanssa.
Tunneyhteyttä ei mylskään muodostu ihmiseen, josta ei aidosti pidä. Et sinä pysty pakottamaan heitä pitämään itsestäsi
- AnonyymiUUSI
Miksi moisilla päätänne vaivaatte , akka vaihtoon jos alkaa hankalaksi , muuten se on loputon suo vääntää asioista ja jos pitää kinata niin ei ole tulevaisuutta yhdessä silloin , on niitä vähemmän itsepäisiäkin tarjolla .
- AnonyymiUUSI
Se ongelma näyttää olevan se että vaihtamalla ei parane joten game over
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se ongelma näyttää olevan se että vaihtamalla ei parane joten game over
Ei. Sinulla on naismakusi ja vaihtamalla edellinen toiseen samanlaiseen ei tilanne muutu mihinkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Sinulla on naismakusi ja vaihtamalla edellinen toiseen samanlaiseen ei tilanne muutu mihinkään.
Tämä jotenkin taas käännettiin minun ongelmakseni. Ymmärrättekö yhtään mitä yritän selittää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä jotenkin taas käännettiin minun ongelmakseni. Ymmärrättekö yhtään mitä yritän selittää?
Sinullahan tuo ongelma on. Eikö tämä ole sinun aloituksesi? Sinä olet se, joka kokee tuollaisen ongelman, eivät ne naiset. Se, että sinulla on tietynlainen naismaku on toki sinun ongelmasi, mutta se on taas eri asia kuin että se olisi sinun syysi. Homma vain menee niin, että jos törmää jatkuvasti samaan ongelmaan, niin pitää tajuta kääntyä katsomaan itseään ja sitä miten itse myötävaikuttaa noihin ongelmiinsa. Tämä pätee, olipa kyseessä mies tai nainen. Jos ongelmansa haluaa aidosti ratkaista, niin pitää tiedostaa se oma vaikutuksensa. Mikään muu ei toimi. Vaikka siirtyisit nuorempiin, niin niin kauan kun naismakusi on silti sama, tule edelleen törmäämään tasan samaan ongelmaan. Se ei tosiaan vaihtamalla parane, jollet kykene samalla muuttamaan myös itseäsi.
- AnonyymiUUSI
Tähänkö on tultu?
- AnonyymiUUSI
Jùŕiko tähän on tultu ja siltä näyttää?
- AnonyymiUUSI
Hassunoloisiin naisiin olet törmännyt, lienetkö kuitenkin mennyt ensisijaisesti ulkonäkö edellä? Kuulostaa pitkälti siltä, että en itsekään naisena viihtyisi daamiesi seurassa.
Kyllä meitä fiksuja, tunneälykkäitä, hoikkia, itsestään huoltapitäviä, korkeastikoulutettuja JA omat traumamme käsitelleitä naisiakin on, kurjaa, että et ole meihin törmännyt.- AnonyymiUUSI
Missä teihin voi törmätä?
- AnonyymiUUSI
Aloittajan mielestä nämä tyypit ovat olleet täydellisiä ja he ovat sopineet hyvin yhteen (jos siis tuota työvertausta lukee). Hän siis mitä ilmeisimmin pitää tuosta hankalasta naistyypistä (johon varmasti jokainen on joskus törmännyt). Sitä en tiedä mitä kukaan muu voi tuolla asialle tehdä, kun hän kerta itse tykästyy juuri tuollaisiin naisiin. Sitä saa mitä tilaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan mielestä nämä tyypit ovat olleet täydellisiä ja he ovat sopineet hyvin yhteen (jos siis tuota työvertausta lukee). Hän siis mitä ilmeisimmin pitää tuosta hankalasta naistyypistä (johon varmasti jokainen on joskus törmännyt). Sitä en tiedä mitä kukaan muu voi tuolla asialle tehdä, kun hän kerta itse tykästyy juuri tuollaisiin naisiin. Sitä saa mitä tilaa.
Mä luulen myö, että lähes jokainen on törmännyt myös tuohon miestyyppiin. Niihin miehiin, jotka aina ihastuvat vaikeisiin naisiin, dramaqueeneihin ja vaativiin yksilöihin ja sitten aina valittavat, kun se nainen on niin kovin hankala tapaus. Jokainen kaveri on sen asian nähnyt heti alkuunsa ja joku ehkä yrittänyt nätisti varoittaakin, että sä olet nyt taas valitsemassa just tollasta, mutta tyyppi ei ikinä kuuntele, eikä opi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä luulen myö, että lähes jokainen on törmännyt myös tuohon miestyyppiin. Niihin miehiin, jotka aina ihastuvat vaikeisiin naisiin, dramaqueeneihin ja vaativiin yksilöihin ja sitten aina valittavat, kun se nainen on niin kovin hankala tapaus. Jokainen kaveri on sen asian nähnyt heti alkuunsa ja joku ehkä yrittänyt nätisti varoittaakin, että sä olet nyt taas valitsemassa just tollasta, mutta tyyppi ei ikinä kuuntele, eikä opi.
Totta. Kun ottaa huomioon miten valtavan paljon valtavan erilaisia yksilöitä tästä maailmasta ja tästä maastakin löytyy, niin on suorastaan uskomatonta miten jotkut ihmiset edes onnistuvat aina löytämään niitä keskenään hyvin samanlaisia. Osalla ihmisistä vaikuttaa olevan erittäin vahvana se "oma tyyppi", jollaisiin he aina tykästyvät. Eikä tämä tokikaan koske vain miehiä. Naisissa on myös tuollaisia, jotka valkkaavat aina niitä hyvin samanoloisia yksilöitä ja sitten ihmettelevät kun törmäävät aina samoihin ongelmiin heidän kanssaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katsos kun ne naiset eivät ole alussa hankalia mutta heistä tulee yhtäkkiä hankalia. He paljastuvat hankaliksi. Minua ei todellakaan kiinnosta mikään draamaqueen tms.
- AnonyymiUUSI
Ulkonäköäkin pitää olla. Kuka haluaa ruman ihmisen kanssa olla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katsos kun ne naiset eivät ole alussa hankalia mutta heistä tulee yhtäkkiä hankalia. He paljastuvat hankaliksi. Minua ei todellakaan kiinnosta mikään draamaqueen tms.
Kyllä he koko ajan ovat samanlaisia, vaikka eivät kaikkea ihan alkuun esille tuokaan. Tuollaiset kuvaamasi kaltaiset naiset ovat aivan aina tuollaisia. Eivät he lainkaan muutu, sinä vain et heti näe niitä asioita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä teihin voi törmätä?
No nyt esimerkiksi täällä törmäsit :).
- AnonyymiUUSI
Lomamatka Aasiaan niin ongelma ratkeaa
- AnonyymiUUSI
Suomimies ei saa naista muuta kuin ostamalla. Mukava sitten käydä perheen luona vierailuilla ja kaupoissa; tällaisen ostin, mitäs tykkäätte? Maksoi näin ja näin paljon. Ei kelpaisi nuo miehet suomalaiselle naiselle ja siksi sitä lähdettäneenkin halpaa kiinakamaa hakemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091609
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup121183- 61960
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329792- 64788
- 1760
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen71741- 45700
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9651Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta58637