Liian turvallinen mies

Anonyymi-ap

Mulla on kiva mies, tai no omalla tavallaan kiva.Ongelmaa aiheuttaa hänen aikataulunsa eli on liian kaavamainen.Nukkumaan aina samaan aikaan, on pyhä tai arki, salille aina samoina päivinä vaikka olisi jonkun hautajaiset. Telkkarista auto-ohjelmia tuijottaa tuntitolkulla..
Ei lähde tanssimaan, matkoille,ei hulluttele eli on niin saatanan tylsä .Mä olen vähän räiskyvämpi ja onneksi on omia harrastuksia mutta nytkin on juhannusaatto ja mä kirjoitan tätä koska hän on jo nukkumassa vaikka päivällä puhun,että mentäisiin jonnekkin käymään.
Olen elänyt narsistin kanssa ennen ja tämä suhde on omalla tavallaan hyvä mutta tätäkö mun elämä on loppuun saakka, tappavan tylsää? Ero on vähän ollut mielessä välillä

20

243

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi vitsit. Ihanan turvallista elämää. Sopii mulle hyvin ja monelle muulle myös.

• Anonyymi

Nukkumassa? Yhdeksän aikaan!? Okei, joillekin varmaan ookoo ja tosi turvallista ? Kun aina kaikki tapahtuu säännöllisesti ilman muuttujia. Ei minun elämää eikä minun parisuhdetta, elämä on elämistä ja kokemista varten, ei kaiken toistamista varten

• Anonyymi

Tuo ei kyllä minusta kuulosta lainkaan turvalliselta, vaan pikemmin päinvastoin. Elämä ei ole ennalta-arvattavaa ja aina tuttuja kaavoja toistavaa. Jollei mies kestä muutoksiakin ja kykene mulautumaan niihin, niin hän ei ole lainkaan turvallinen.

• Anonyymi

Tilaa tarroja jostain.

• Valitettavasti, normaalielämä on tylsää. Mäkin oisin menettänyt paljon, ellen ois ollu sinkku. Vai meinaatko, että joku nainen tulis autiotalokierrokselle, varsinkin tehtaaseen jossa on myrkkysäiliöitä ja asbestia. Tai kiipeileen nosturiin.

Pitäs varmaan alkaa järjestää jotain kursseja. Niin niiden jälkeen se oma mies rupee tuntumaankin oikeen hyvältä.

• Anonyymi

Tee syrjähyppy, nauti elämästä!!!?

• Anonyymi
        UUSI

Nuo kaksi samassa lauseessa?!

Syrjähyppy on raukkojen toimintaa, ei elämästä nauttimista!

• Anonyymi
      UUSI

No säännöllinen unirytmi on parasta mitä ihminen voi itselleen tehdä

• Anonyymi
        UUSI

Se on aivan helppoa, täytyy olla vain keski-ikäinen väsynyt nainen. Sivusta TT

• Anonyymi
      UUSI

Kiitos vastauksista:) Aikasemmassa elämässä on sattunut ja tapahtunut, olen saanut matkustella maailmalla, ajanut prätkää,hevosta ym ym.Ja kun tämän tapasin etsimättä niin ajattelin,että siinäpä kiva tyyppi ja muutettiin pian yhteen.Ei polta, ryyppää tms.Mutta omalla kohdalla taitaa olla niin,että mulle paras tapa elää olisi olla sinkkuna ja koitan työstää asiaa eteenpäin jotenkin.Miestä en pariterapiaan tms saa vaikka seksielämäkin on täysin kuollutta kun puuttuu se ns uros :))

• Anonyymi
        UUSI

Minun Olisi Pitänyt Joutua Vankilaan -- Christine

"Poltin ruohoa autossa, käänsin ikkunan alas savun tullen samalla ulos. Ja konstaapeli kysyi vakuutustani ja ajokorttiani.
        Hän veti minut ulos autosta ja sanoi:
        "Rouva, teidät on pidätetty."
        Ja minä kysyin: "Minkä takia?"
        Minut laitettiin poliisiauton takapenkille, ja se oli se hetki jolloin rukoilin sen, minkä uskon olevan ensimmäinen rukoukseni.
        Katsoin ylös käsiraudat selkäni takana ja sanoin, "jos olet todellinen, miksi teet tämän minulle? Vihaan sinua."

Ja sillä hetkellä menin vankilaan, pääsin ulos takuita vastaan, palasin työpaikalleni ja istuin tietokoneeni näytön edessä ja mietin miten riistää itseltäni elämä.
        Ja vihollinen(saatana) tekee teille niin.
        Hän saa teidät paikkaan jossa hän alkaa vakuuttaa teille että teillä ei ole väliä ja että olette huonommassa asemassa elävänä kuin kuolleena.
        Olin siis menossa tätä tietä, kun minua kopautettiin olkapäähän, ja se oli mies työpaikaltani, joka sanoi minulle, että hänellä oli sana Herralta minulle.
        Ja sillä hetkellä se olisi voinut olla kuka tahansa. Buddha, Muhammed, en tiennyt mitään Jumalasta.
        Halusin vain, että joku auttaisi minua.
        Ja hän kutsui minut rukouskokoukseen ja ihmiset kävelivät lattialla, he rukoilivat kielillä joista en ollut koskaan kuullutkaan, ja kaikki alkoivat laskea kätensä päälleni, ja tämä mies, hänen nimensä oli Hillroy, hän sanoi minulle:
        Tässä on kyse elämästä tai kuolemasta.
        Ja sillä hetkellä en tiennyt, että se oli näky, mutta minulla oli avoin näky hengessäni minusta, joka kuoli auto-onnettomuudessa.
        Ja hän sanoi minulle: Haluaisitko ottaa vastaan Jeesuksen elämääsi?
        Ja minä sanoin: Kuka ikinä oletkin, Jeesus, tule elämääni ja muuta elämäni.
        Sillä hetkellä, tunsin kuin lämmintä öljyä valui pääni päälaelta varpaideni päihin.
        Aloin täristä ja se oli kuin lohkareet joita olin kantanut ympäri yli 20 vuotta elämässäni yhtäkkiä vain nousivat.
        Tulin todella ensimmäistä kertaa synnytyskanavan läpi, näin enemmän valoa, värit olivat eloisampia, valot olivat kirkkaampia.
        Olin antanut elämäni Jeesukselle, ja voisinpa kertoa teille että ajoin auringonlaskuun ja kaikki olisi sen jälkeen kunnossa.

Mutta todellisuus on, että minulla oli edessäni oikeusjuttu joka muuttaisi loppuelämäni ja poikani elämän.
        Olin siis vaeltanut Herran kanssa kolme kuukautta,
        olin täysin vapautunut huumeista ja kävelin kuin uusi nainen,
        mutta minua uhkasi paluu vankilaan.
        Niinpä saavuin sinä aamuna oikeuteen ja kuulin Herran äänen puhuvan minulle
        kun istuin siellä odottamassa syytteen nostamista.
        Sanoin asianajajalleni, että minun on puhuttava syyttäjän kanssa.
        Tuo ääni oli Herran ääni jota en ollut koskaan ennen kuullut.
        Kysyin asianajajaltani, olisiko se mahdollista että voin puhua syyttäjän kanssa.
        Hän sanoi, että tämä ei ole paras idea tehdä näin, mutta olen antanut sinulle oikeudellisia neuvoja.
        Kävelimme oikeussalin ulkopuolelle, syyttäjä katsoo minua ja sanoo:
        "Mitä nyt?"
        Vastasin: "Haluan vain kertoa totuuden siitä, mitä sinä yönä tapahtui."
        Hän sanoi: "Anna tulla."
        "Kuule, en ole se henkilö joka oli autossa 2. syyskuuta. Se oli päivä jolloin minut pidätettiin.
        Mutta Jumala on muuttanut elämäni.
        Annoin elämäni Jeesukselle.
        Ja olen uusi nainen.
        Olen uusi ihminen."
        Hän sanoi, että me kaikki teemme joskus virheitä.
        "Hyvää päivänjatkoa."
        Koko maailmani oli törmäyskurssilla tuona päivänä, mutta tiesin, että olin tehnyt kaiken, mitä pystyin tekemään.
        Kävelimme oikeussaliin ja se, mikä tuntui 15 tunnilta oli luultavasti 15 minuuttia.
        Asianajajani käveli luokseni ja piteli keltaista paperia joka muutti koko loppuelämäni.
        Siinä luki: ”Hylkäyspäätös”.
        Tuo paperinpala edusti niin monia asioita minulle sinä hetkenä.
        Ja mitä tein, kävelin ulos oikeussalista
        ja aloin huutaa ja ylistää Jumalaa siitä, mitä hän oli tehnyt.

Ja se oli se hetki jolloin tajusin että olin kuullut ristin sanoman.
        Mutta se oli ensimmäinen kerta, jolloin ymmärsin ristin sanoman ja veren, jonka Hän vuodatti elämäni puolesta.
        Hän maksoi hinnan puolestamme ristillä, ja vaikka minun olisi pitänyt mennä vankilaan, ja minun olisi pitänyt maksaa hinta - katsokaa, minä tein rikoksen, minun olisi pitänyt istua.
        Mutta sillä hetkellä Jumala vapautti minut kaikesta mitä olin tehnyt ja antoi minun kävellä vapaana naisena.
        Ja kuulin tuona hetkenä jälleen kerran Herran äänen. Ja Hän sanoi minulle:
        Näetkö tuon naisen tuolla ylhäällä?
        Näetkö tuon tuomarin?
        Minä olen Yhdysvaltojen oikeusjärjestelmän yläpuolella, ja olen ollut täällä koko elämäsi ajan.
        Olen valvonut sinua koko elämäsi ajan, Christina.
        Ja se oli minun hetkeni "mene äläkä enää tee syntiä".
        Se oli hetki jolloin tajusin että olin vapaa, vapaa elämään sitä elämää jonka hän oli maksanut minulle.
        Jumala antoi minulle mahdollisuuden kasvattaa poikani.

Jumala antoi minulle mahdollisuuden kulkea
        vapaana, uutena naisena,
        vapaana huumeista,
        vapaana alkoholista,
        vapaana riippuvuudesta,
        vapaana kaikesta
        joka orjuutti minut."

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minun Olisi Pitänyt Joutua Vankilaan -- Christine

"Poltin ruohoa autossa, käänsin ikkunan alas savun tullen samalla ulos. Ja konstaapeli kysyi vakuutustani ja ajokorttiani.
        Hän veti minut ulos autosta ja sanoi:
        "Rouva, teidät on pidätetty."
        Ja minä kysyin: "Minkä takia?"
        Minut laitettiin poliisiauton takapenkille, ja se oli se hetki jolloin rukoilin sen, minkä uskon olevan ensimmäinen rukoukseni.
        Katsoin ylös käsiraudat selkäni takana ja sanoin, "jos olet todellinen, miksi teet tämän minulle? Vihaan sinua."

Ja sillä hetkellä menin vankilaan, pääsin ulos takuita vastaan, palasin työpaikalleni ja istuin tietokoneeni näytön edessä ja mietin miten riistää itseltäni elämä.
        Ja vihollinen(saatana) tekee teille niin.
        Hän saa teidät paikkaan jossa hän alkaa vakuuttaa teille että teillä ei ole väliä ja että olette huonommassa asemassa elävänä kuin kuolleena.
        Olin siis menossa tätä tietä, kun minua kopautettiin olkapäähän, ja se oli mies työpaikaltani, joka sanoi minulle, että hänellä oli sana Herralta minulle.
        Ja sillä hetkellä se olisi voinut olla kuka tahansa. Buddha, Muhammed, en tiennyt mitään Jumalasta.
        Halusin vain, että joku auttaisi minua.
        Ja hän kutsui minut rukouskokoukseen ja ihmiset kävelivät lattialla, he rukoilivat kielillä joista en ollut koskaan kuullutkaan, ja kaikki alkoivat laskea kätensä päälleni, ja tämä mies, hänen nimensä oli Hillroy, hän sanoi minulle:
        Tässä on kyse elämästä tai kuolemasta.
        Ja sillä hetkellä en tiennyt, että se oli näky, mutta minulla oli avoin näky hengessäni minusta, joka kuoli auto-onnettomuudessa.
        Ja hän sanoi minulle: Haluaisitko ottaa vastaan Jeesuksen elämääsi?
        Ja minä sanoin: Kuka ikinä oletkin, Jeesus, tule elämääni ja muuta elämäni.
        Sillä hetkellä, tunsin kuin lämmintä öljyä valui pääni päälaelta varpaideni päihin.
        Aloin täristä ja se oli kuin lohkareet joita olin kantanut ympäri yli 20 vuotta elämässäni yhtäkkiä vain nousivat.
        Tulin todella ensimmäistä kertaa synnytyskanavan läpi, näin enemmän valoa, värit olivat eloisampia, valot olivat kirkkaampia.
        Olin antanut elämäni Jeesukselle, ja voisinpa kertoa teille että ajoin auringonlaskuun ja kaikki olisi sen jälkeen kunnossa.

Mutta todellisuus on, että minulla oli edessäni oikeusjuttu joka muuttaisi loppuelämäni ja poikani elämän.
        Olin siis vaeltanut Herran kanssa kolme kuukautta,
        olin täysin vapautunut huumeista ja kävelin kuin uusi nainen,
        mutta minua uhkasi paluu vankilaan.
        Niinpä saavuin sinä aamuna oikeuteen ja kuulin Herran äänen puhuvan minulle
        kun istuin siellä odottamassa syytteen nostamista.
        Sanoin asianajajalleni, että minun on puhuttava syyttäjän kanssa.
        Tuo ääni oli Herran ääni jota en ollut koskaan ennen kuullut.
        Kysyin asianajajaltani, olisiko se mahdollista että voin puhua syyttäjän kanssa.
        Hän sanoi, että tämä ei ole paras idea tehdä näin, mutta olen antanut sinulle oikeudellisia neuvoja.
        Kävelimme oikeussalin ulkopuolelle, syyttäjä katsoo minua ja sanoo:
        "Mitä nyt?"
        Vastasin: "Haluan vain kertoa totuuden siitä, mitä sinä yönä tapahtui."
        Hän sanoi: "Anna tulla."
        "Kuule, en ole se henkilö joka oli autossa 2. syyskuuta. Se oli päivä jolloin minut pidätettiin.
        Mutta Jumala on muuttanut elämäni.
        Annoin elämäni Jeesukselle.
        Ja olen uusi nainen.
        Olen uusi ihminen."
        Hän sanoi, että me kaikki teemme joskus virheitä.
        "Hyvää päivänjatkoa."
        Koko maailmani oli törmäyskurssilla tuona päivänä, mutta tiesin, että olin tehnyt kaiken, mitä pystyin tekemään.
        Kävelimme oikeussaliin ja se, mikä tuntui 15 tunnilta oli luultavasti 15 minuuttia.
        Asianajajani käveli luokseni ja piteli keltaista paperia joka muutti koko loppuelämäni.
        Siinä luki: ”Hylkäyspäätös”.
        Tuo paperinpala edusti niin monia asioita minulle sinä hetkenä.
        Ja mitä tein, kävelin ulos oikeussalista
        ja aloin huutaa ja ylistää Jumalaa siitä, mitä hän oli tehnyt.

Ja se oli se hetki jolloin tajusin että olin kuullut ristin sanoman.
        Mutta se oli ensimmäinen kerta, jolloin ymmärsin ristin sanoman ja veren, jonka Hän vuodatti elämäni puolesta.
        Hän maksoi hinnan puolestamme ristillä, ja vaikka minun olisi pitänyt mennä vankilaan, ja minun olisi pitänyt maksaa hinta - katsokaa, minä tein rikoksen, minun olisi pitänyt istua.
        Mutta sillä hetkellä Jumala vapautti minut kaikesta mitä olin tehnyt ja antoi minun kävellä vapaana naisena.
        Ja kuulin tuona hetkenä jälleen kerran Herran äänen. Ja Hän sanoi minulle:
        Näetkö tuon naisen tuolla ylhäällä?
        Näetkö tuon tuomarin?
        Minä olen Yhdysvaltojen oikeusjärjestelmän yläpuolella, ja olen ollut täällä koko elämäsi ajan.
        Olen valvonut sinua koko elämäsi ajan, Christina.
        Ja se oli minun hetkeni "mene äläkä enää tee syntiä".
        Se oli hetki jolloin tajusin että olin vapaa, vapaa elämään sitä elämää jonka hän oli maksanut minulle.
        Jumala antoi minulle mahdollisuuden kasvattaa poikani.

Jumala antoi minulle mahdollisuuden kulkea
        vapaana, uutena naisena,
        vapaana huumeista,
        vapaana alkoholista,
        vapaana riippuvuudesta,
        vapaana kaikesta
        joka orjuutti minut."

Osa 2/2

"Ja uskon tänään että Jumala haluaa tehdä sen sinun elämässäsi.
        Herra haluaa antaa sinulle puhtaan pöydän.
        Hän haluaa uudistaa vision jonka Hän asetti sydämeesi monta vuotta sitten sinua, lapsiasi ja rakkaitasi varten.
        Jos Jumala voi ottaa tämän huumeriippuvaisen, eksyneen goottiteinitytön,
        Hän voi tehdä saman sinulle ja niille, joita rakastat.
        Haluan siis rohkaista sinua tänään.
        Mutta Jumala on kirjoittanut tarinan elämääsi, jonka Hän aikoo täysin toteuttaa.
        On olemassa kohtalo,
        ja hänen valtansa voima
        ja hänen verensä voima on jo vapauttanut sinut.
        Jumala siis siunatkoon sinua. "

Suurimman tarpeeni hetkellä Jumala lähetti seurakunnan luokseni, kun en tuntenut olevani arvokas edes kävelemään seurakuntaan sen vuoksi, miten elin, miten pukeuduin, ja suoraan sanottuna minusta tuntui, että minun piti saada asiat kuntoon ennen kuin astuin mihinkään seurakuntaan.

En tiennyt, että Jumala odotti niin innokkaasti, että tulisin Hänen luokseen sellaisena kuin minä olin. Hän halusi vain kuulla ääneni ja että minäkin kuulisin Hänen äänensä! Häntä ei todellakaan pelottanut millään tavalla, missään muodossa syntini tai se, että tunsin itseni riittämättömäksi ja kelvottomaksi hyvän Jumalan rakkaudelle.
        Jumala rakastaa, että tulemme Hänen luokseen sellaisina kuin olemme, mutta Hänen rakkautensa on niin syvä ja intohimoinen, ettei Hän jätä meitä sinne, missä olemme.

Pian sen jälkeen, kun olin antanut elämäni Jeesukselle, minulle annettiin tämä vanha punainen kirja, jossa luki ”Rukoukset”.
        Muistan, kuinka kävelin pienessä asunnossani ja luin ääneen näiden rukousten sanat, ja Jumala täytti sydämeni toivolla, ja ensimmäistä kertaa elämässäni en tuntenut olevani yksin.
        No, olen antanut sydämeni Jeesukselle, taistelen edelleen riippuvuutta vastaan.
        Tunsin itseni eksyneeksi ja tarvitsin apua. Tarvitsin epätoivoisesti opetuslapseutta, ja Herra ympäröi minut uskollisesti ihmisillä, jotka opettivat minulle Hänen sanaansa ja vahtivat minua, kun kävelin sen läpi, minkä tunsin olevan kuoleman varjon laakso.
        Jumala muistutti minua aina siitä, että se oli vain varjo...
        Se oli aina rukousta. Se on aina yhteyttä ja syvää yhteyttä Jeesukseen, jota Hän haluaa KAIKILLE MEILLE. Minulta ei kestänyt kauan tajuta, että rukous oli loputon, ikuinen vuoropuhelu Jeesuksen kanssa, joka avasi vapauden, jota olin etsinyt kaikista vääristä paikoista.
        Rukous muutti elämäni, ja opin, että se, mitä Jumala halusi eniten, oli ystävyys minun kanssani. Se muistuttaa minua kuningas Daavidin sanoista, kun hän sanoi: ”niin mikä on ihminen, että sinä häntä muistat, tai ihmislapsi, että pidät hänestä huolen? ”. (Psalmit 8:5). Se on totta.
        Enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa Jumala kaipaa ystävyyttä sinun ja minun kanssasi.
        Rukoukset eivät ehkä aina tule ulos sanojen muodossa, jotkut rukoukset tulevat kyynelten muodossa... ja jokainen kyynel edustaa rukousta, jonka vain Jumala voi ymmärtää....
        Oli monia päiviä, jolloin suustani tuli vain ”Jeesus”. Tiedän, että ”kun me rukoilemme Hänen tahtonsa mukaan, Hän kuulee meitä...” ja ”Lähellä on Herra niitä, joilla on särjetty sydän, ja hän pelastaa ne, joilla on murtunut mieli.”. Psalmit 34:18
        Eikä kyse ole puheemme kaunopuheisuudesta, rukouksiemme pituudesta tai edes pyhien kirjoitusten tuntemuksestamme... Jumala näkee sydämemme läpi ja kutsuu meitä näkemään myös Hänen sydämensä läpi.
        Rukoukseni on, että kun luet rukouksen sanoja, Jeesus itse tapaisi sinut siellä, missä oletkin. Ja ennen kaikkea, että Hän paljastaisi sydämensä, viisautensa ja ne HYVÄT SUUNNITELMAT, joita Hänellä on sinua varten.

Jumala on uskollinen ja Hän rakastaa kuulla äänesi. Hän on liiton ja lupaukset pitävä Jumala, eikä Hän koskaan anna periksi lupauksistaan.
        Monissa ihmisissä Jumala näkee SINUT. Se ei ole peittävää rakkautta, vaan se on henkilökohtaista, se on syvää, ja Hänen rakkautensa murskaa kaikki ovet ja esteet, jotka pitävät meidät kaukana Hänen suuresta rakkaudestaan.
        Huolimatta siitä, mitä sinulle on ehkä kerrottu... Jumala ei tarvitse elinaikaa täyttääkseen lupauksensa sinulle. Hän tarvitsee vain hetken, jolloin sydämemme on avoin Hänelle. Rakastan tätä Jeesuksesta. Aivan kuten tuhlaajapojan isä, joka juoksi poikaansa kohti avosylin. Juutalaisessa kulttuurissa tämä ei ollut aivan normaalia, mutta silti tämä isä ei pystynyt hillitsemään iloaan ja innostustaan, kun hän näki poikansa kasvot, joita hän niin syvästi rakasti. Ja juuri näin Herra vastaa meille, kun etsimme Häntä...
        Samalla tavalla Hän odottaa sinua ja minua. Joka päivä Hän juoksee meitä kohti avosylin ja haluaa vain vuodattaa rakkautensa jokaiseen meistä.
        Riippumatta siitä, mitä näet, Jumalalla on aina viimeinen sana perheesi, lastesi ja tulevaisuutesi suhteen, jonka Hän on valmistanut sinulle. Täyttäköön KAIKEN TOIVON Jumala sinut RIEMULLA, kun käännät tämän kirjan sivuja ja kohtaat Hänen läsnäolonsa voiman ja rauhan, jonka vain Hän voi antaa... "

-- Christina Baker.

https://youtu.be/NpcF-1X0-ps?si=__EkNMHMmOOqWEAB

• Anonyymi
      UUSI

Miksi et käytä välilyöntiä pisteen tai pilkun jälkeen?

• Anonyymi
        UUSI

Jostain sinun oli tämänkin äijän naisperformanssien sisällöstä natkutettava siltä varalta, että tämä ALOITTAJA olisi pakkomielteen kohteesi, jonka sinä näet kaikkialla, mutta hän ei saisi näkyä missään. Tämän paradoksin ympärillä sun pieni maailma pyörii

• Anonyymi
      UUSI

No voi että.

• Anonyymi
      UUSI

Jos on parisuhteessa voi sitä yksinkin mennä. Olin 40 vuotta naimissa ja molemmilla oli myös lupa lähteä kotoa omiin rientoloihin.

• Anonyymi
      UUSI

” Olen elänyt narsistin kanssa ennen ja tämä suhde on omalla tavallaan hyvä mutta tätäkö mun elämä on loppuun saakka, tappavan tylsää? Ero on vähän ollut mielessä välillä” Sun ymmärrys maailmasta on melko äärimmäinen, naisia ontuvasti esittävä setämies netissä

• Anonyymi
      UUSI

Sanot naista WT:ille esittävä setä sille, että me bored daddy

• Anonyymi
      UUSI

turvallinen on oikeesti aika hyvä juttu.

• Anonyymi
      UUSI

"Räiskyvämpi"on mulle ainakin redflag just joku baariruusu saamarin viinin lipittäjä ei kiitos toivottavasti miehesi on se joka ymmärtää häipyä suhteestanne

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      106
      1582
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      8
      1051
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      940
    4. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      64
      768
    5. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      750
    6. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      732
    7. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      69
      703
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      45
      680
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      8
      629
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      58
      627
    Aihe